Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων  (Αναγνώστηκε 59568 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miata saint

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 713
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #60 στις: Ιούνιος 26, 2009, 10:42:35 πμ »
:lol:

Πάντως, για κάποιον που συντηρεί 1800αρι, η διαφορά για το δίλιτρο δεν σηκώνει κλάψα... Τώρα για αυτόν που από το πουθενά θα πάει κατευθείαν εκεί...  :tsigino:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Beauty is in the eye of the beholder...

Winning Blue NC 1.8

Feeling dull? Uninspired?
Don\'t feel the need for great sex with your baby?
Are you looking with lust your best friend\'s spouse?
DO an alignment! It CAN save your love life!

Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2626
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #61 στις: Ιούνιος 26, 2009, 11:55:49 πμ »
Η πλάκα είναι ότι με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης που έκαναν πριν το καλοκαίρι, σου έλεγαν ουσιαστικά πάρε όσο περισσότερα κυβικά μπορείς, τώρα είναι η ευκαιρία να πάρεις το αυτοκίνητο που πάντα ήθελες. Οπότε μάζεψαν όσους περισσότερους "χρηματοδότες" της ελληνικής οικονομίας μπορούσαν και τώρα σηκώνουν τα δίχτυα!  xreoma
Και να ήταν μόνο τα αυτοκίνητα... >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Powered by Lympe Performance

Αποσυνδεδεμένος Bismarck

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 21
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #62 στις: Ιούνιος 27, 2009, 02:24:38 μμ »
Οποτε, αμα ξανα δειτε να κανουν μειωσει σε κατι... να εχετε το νου σας πως κατι κρυβετε απο πισω  :axaxouxa:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Mx5 1.8 High Coupe

Αποσυνδεδεμένος nnick

  • Admin
  • 4th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 4034
  • Φύλο: Άντρας
    • Radio Control Racing IN Greece
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #63 στις: Ιούνιος 30, 2009, 08:19:08 πμ »
Παράθεση από: "mx-5g"
Η πλάκα είναι ότι με τη μείωση του τέλους ταξινόμησης που έκαναν πριν το καλοκαίρι, σου έλεγαν ουσιαστικά πάρε όσο περισσότερα κυβικά μπορείς, τώρα είναι η ευκαιρία να πάρεις το αυτοκίνητο που πάντα ήθελες. Οπότε μάζεψαν όσους περισσότερους "χρηματοδότες" της ελληνικής οικονομίας μπορούσαν και τώρα σηκώνουν τα δίχτυα!  xreoma
Και να ήταν μόνο τα αυτοκίνητα... >:(
Η μειωση εγινε σε ολα τα αυτοκινητα. Προφανως τα ακριβα φτηνηναν περισσοτερο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι οταν δεν εχεις να φας να πας να αγορασιες ενα Χ5 επειδη φτηνηνε 15000€!!! (δεν ξερω τις τιμες ετσι το λεω).
Οι περισσοτεροι που πηραν τα αυτοκινητα αυτα τα πηραν με μαυρο χρημα, μετρητα, (απο οσο εχω ακουσει) δηλαδη ειχαν τα λεφτα αλλα δεν τα εδιναν για αλλους λογους.
Μην κατηγορουμε συνεχεια τους αλλους, ας κοιταμε και εμεις λιγο τι κανουμε για εμας!!
Οι τραπεζες μου φταινε που μου δινουν πιστωτικες καρτες ή εγω που τις φτανω στο οριο?!?! Και φυσικα εγω ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MX-5 1.8 Strato Blue MK2.5 SE
http://www.cardomain.com/id/nnick
ΜP62 μπηκε βγήκε  :(

Για οτιδήποτε σχετικό με το site/forum στείλτε email στο admin@mx5.gr

Αποσυνδεδεμένος Reverant

  • 6th Gear
  • ******
  • Μηνύματα: 8134
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #64 στις: Ιούνιος 30, 2009, 08:22:52 πμ »
Σίγουρα φταίει και η τράπεζα όταν έχεις μια κάρτα φορτωμένη με 10.000ε και σου αυξάνει το όριο στα 20.000ε... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
What I thought I would do, was I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

Αποσυνδεδεμένος Stav

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 10992
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #65 στις: Ιούνιος 30, 2009, 08:44:32 πμ »
η μειωση εγινε σ ολα τα αυτοκινητα, αλλα η τεραστια αυξηση των πωλησεων αυτους τους μηνες σημειωθηκε στις μαρκες "πολυτελειας" και οχι στα μικρομεσαια μιας και σ αυτες ηταν σημαντικη η μειωση...οποτε βρηκαν ευκαιρια να δαγκωσουν...βεβαια απο την αλλη ειναι τοσο προχειρα και χωρις κανενα πλανο τα μετρα, που δεν βλεπουν οτι μ αυτο που κανουν μεσο-μακροπροθεσμα θα ριξουν πολυ τις πωλησεις των αυτοκινητων πανω απο 2000cc και η χασουρα στα εσοδα θα ειναι πιο μεγαλη απο το οποιο κερδος εχουν απο την εξτρα φορολογηση (αφου απο τα καθε αυτοκινητο το κρατος βγαζει αρκετες χιλιαδες ευρω απο τα τελη ταξινομησης που ειναι στο 40-50%)...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Μazda 6
"Two things are infinite: the universe and the human stupidity. I'm not sure about the universe." Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος nnick

  • Admin
  • 4th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 4034
  • Φύλο: Άντρας
    • Radio Control Racing IN Greece
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #66 στις: Ιούνιος 30, 2009, 09:42:40 πμ »
Παράθεση από: "Reverant"
Σίγουρα φταίει και η τράπεζα όταν έχεις μια κάρτα φορτωμένη με 10.000ε και σου αυξάνει το όριο στα 20.000ε... ;)
Δηλαδη θα πρεπει ο αλλος να οριοθετησει τα ορια σου και οχι εσυ? Δεν νομιζω ;)
Η τραπεζα οταν το κανει αυτο δεν το κανει για σενα αλλα για να βγαλει και αλλα ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MX-5 1.8 Strato Blue MK2.5 SE
http://www.cardomain.com/id/nnick
ΜP62 μπηκε βγήκε  :(

Για οτιδήποτε σχετικό με το site/forum στείλτε email στο admin@mx5.gr

Αποσυνδεδεμένος nnick

  • Admin
  • 4th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 4034
  • Φύλο: Άντρας
    • Radio Control Racing IN Greece
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #67 στις: Ιούνιος 30, 2009, 09:45:17 πμ »
Παράθεση από: "Stav"
η μειωση εγινε σ ολα τα αυτοκινητα, αλλα η τεραστια αυξηση των πωλησεων αυτους τους μηνες σημειωθηκε στις μαρκες "πολυτελειας" και οχι στα μικρομεσαια μιας και σ αυτες ηταν σημαντικη η μειωση...οποτε βρηκαν ευκαιρια να δαγκωσουν...βεβαια απο την αλλη ειναι τοσο προχειρα και χωρις κανενα πλανο τα μετρα, που δεν βλεπουν οτι μ αυτο που κανουν μεσο-μακροπροθεσμα θα ριξουν πολυ τις πωλησεις των αυτοκινητων πανω απο 2000cc και η χασουρα στα εσοδα θα ειναι πιο μεγαλη απο το οποιο κερδος εχουν απο την εξτρα φορολογηση (αφου απο τα καθε αυτοκινητο το κρατος βγαζει αρκετες χιλιαδες ευρω απο τα τελη ταξινομησης που ειναι στο 40-50%)...
Λες να δαγκωσουν.

Θελεις να μου πεις ο κατοχος ενος 2000κυβικων αυτοκινητου θα ζοριστει για τα 150 τον χρονο?! Δεν νομιζω.

Οπως και ο κατοχος ενος 5000κυβικων δεν θα ζοριστει για τα 650 (ή οσα ειναι) εφοσον ηδη εχει σκεφτει και την αυξημενη καταναλωση που εχει το αυτοκινητο αυτο. Ή μηπως θα κατηγορησουμε και τις εταιρειες που τα 5000κυβικα εχουν μεγαλη καταναλωση?

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να συντηρησεις κατι ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ετσι μετα δεν θα κατηγορεις ΑΛΛΟΥΣ που ΔΕΝ φταινε ;) Αν αποφασιεις να το παρεις, καλα εκανες αλλα κατηγορεις ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ αν δεν τα καταφερεις :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MX-5 1.8 Strato Blue MK2.5 SE
http://www.cardomain.com/id/nnick
ΜP62 μπηκε βγήκε  :(

Για οτιδήποτε σχετικό με το site/forum στείλτε email στο admin@mx5.gr

Αποσυνδεδεμένος mymx5

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 969
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #68 στις: Ιούνιος 30, 2009, 09:53:01 πμ »
οταν βαζανε λουκετο καθε μερα οι μαντρες.......και ειχαν ολα τα απουλητα μεγαλα ...το μετρο παρθηκε για να ξεμπαζωσουν να μειωσουν την χασουρα οι εμποροι....επισης κινηθηκε η αγορα...δειξαμε ποσο λιγουρια ειμαστε...τωρα καλα θα κανει να φορολογησει τους χλιδατους.......(βεβαια για να λεμε το σωστο ειναι αδικια και κουτοπονηρια να ριχνεις το τυρακι στο κοσμο)
επιτελους ομως πρεπει να καταλαβουμε οτι τελικα δεν χρειαζομαστε τοσο κυβικο και τοση χλιδη...ας μαζευτουμε λιγο......τουλαχιστον στη πολη δεν αναπτυσονται τετοιες ταχυτητες οποτε το ζητουμενο ειναι η οικονομια......... xreoma >:( >:( >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MX-5 (04)SPORTY TIT/SILV

http://steelspoke.blogspot.gr/

Αποσυνδεδεμένος npapanik

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Άντρας
    • http://www.papan.gr
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #69 στις: Ιούνιος 30, 2009, 10:12:32 πμ »
Βάσει αυτών που ανακοινώθηκαν θεωρώ ότι για άλλη μια φορά η φορολογική κλίμακα είναι άδικη και ευνοεί τους έχοντες. Είναι δυνατόν να πληρώνει κάποιος 250€ στα 2.000κε και κάποιος άλλος που έχει αγοράσει 5.000κε αυτοκίνητο να πληρώνει 650€;;;

Για άλλη μια φορά το πολιτικό κόστος έκανε το θαύμα του. Αντί να φορολογήσουν βάση ενός λόγου αξίας - ρύπων (αγοράζεις ακριβά - πληρώνεις πολλά, ρυπαίνεις πολύ - πληρώνεις πολλά) τα έκαναν πάλι μούτι... Με ένα NC 2.0 των 30.000€ πληρώνεις τα ίδια με ένα S2000 των 50.000€...

Τώρα για το όσοι αγόρασαν αυτοκίνητο με πολλά κυβικά χωρίς να σκεφτούν το κόστος χρήσης τι να πω; Δεν νομίζω πάντως ότι για κάποιον που έδωσε ~30.000€ για 2.000κε τα 250€ θα τον βγάλουν εκτός προυπολογισμού (εκτός εάν είναι τσίμα-τσίμα...). Από την μια γλύτωσες πάνω από 5.000€ και τώρα τσιγκουνεύεσαι τα 250€;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Mk2.5- 1,8 Mid Black (8/04-∞)
Mk2   - 1,6 Mid Black (8/00-8/04)

Αναρωτιέμαι τι σκέφτονται αυτοί που μας βλέπουν να χαμογελάμε μόνοι μας όταν το Miataki έχει ισιώσει...

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #70 στις: Ιούνιος 30, 2009, 10:14:08 πμ »
Μέσα στην "κρίση" οι προθεσμιακές καταθέσεις των ελληνικών νοικοκυριών από 68 δις ευρώ ανέβηκαν στα 200!!! :o

Οι κουτοπόνηροι του ΥΠΕΘΟ βρήκαν το γνωστό τρικ του καρότου για να ξεκλειδώσουν μέρος από αυτά τα χρήματα.


Ας μην διαμαρτύρονται τώρα όσοι τσίμπησαν. Μπορεί το τρικ να είναι μπακαλίστικο και ολίγον προχειροδουλειά αλλά με την συζήτηση περί τεκμηρίων από πέρυσι ήταν προφανές ότι το αυτοκίνητο είχε στοχοποιηθεί φορολογικά...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #71 στις: Ιούνιος 30, 2009, 10:20:04 πμ »
Παράθεση από: "npapanik"
Βάσει αυτών που ανακοινώθηκαν θεωρώ ότι για άλλη μια φορά η φορολογική κλίμακα είναι άδικη και ευνοεί τους έχοντες. Είναι δυνατόν να πληρώνει κάποιος 250€ στα 2.000κε και κάποιος άλλος που έχει αγοράσει 5.000κε αυτοκίνητο να πληρώνει 650€;;;

Αν θεωρείς αυτό αδικία, ποιά είναι η γνώμη σου για την λεγόμενη έμμεση φορολογία;


Παράθεση από: "npapanik"
Για άλλη μια φορά το πολιτικό κόστος έκανε το θαύμα του. Αντί να φορολογήσουν βάση ενός λόγου αξίας - ρύπων (αγοράζεις ακριβά - πληρώνεις πολλά, ρυπαίνεις πολύ - πληρώνεις πολλά) τα έκαναν πάλι μούτι... Με ένα NC 2.0 των 30.000€ πληρώνεις τα ίδια με ένα S2000 των 50.000€...


Τι να πει και αυτός που αγόρασε ένα π.χ. Jeep Compass 2500 κ.εκ. με 18.000 ευρώ...;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Stav

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 10992
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #72 στις: Ιούνιος 30, 2009, 11:38:29 πμ »
Παράθεση από: "nnick"
Παράθεση από: "Stav"
η μειωση εγινε σ ολα τα αυτοκινητα, αλλα η τεραστια αυξηση των πωλησεων αυτους τους μηνες σημειωθηκε στις μαρκες "πολυτελειας" και οχι στα μικρομεσαια μιας και σ αυτες ηταν σημαντικη η μειωση...οποτε βρηκαν ευκαιρια να δαγκωσουν...βεβαια απο την αλλη ειναι τοσο προχειρα και χωρις κανενα πλανο τα μετρα, που δεν βλεπουν οτι μ αυτο που κανουν μεσο-μακροπροθεσμα θα ριξουν πολυ τις πωλησεις των αυτοκινητων πανω απο 2000cc και η χασουρα στα εσοδα θα ειναι πιο μεγαλη απο το οποιο κερδος εχουν απο την εξτρα φορολογηση (αφου απο τα καθε αυτοκινητο το κρατος βγαζει αρκετες χιλιαδες ευρω απο τα τελη ταξινομησης που ειναι στο 40-50%)...
Λες να δαγκωσουν.

Θελεις να μου πεις ο κατοχος ενος 2000κυβικων αυτοκινητου θα ζοριστει για τα 150 τον χρονο?! Δεν νομιζω.

Οπως και ο κατοχος ενος 5000κυβικων δεν θα ζοριστει για τα 650 (ή οσα ειναι) εφοσον ηδη εχει σκεφτει και την αυξημενη καταναλωση που εχει το αυτοκινητο αυτο. Ή μηπως θα κατηγορησουμε και τις εταιρειες που τα 5000κυβικα εχουν μεγαλη καταναλωση?

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να συντηρησεις κατι ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ετσι μετα δεν θα κατηγορεις ΑΛΛΟΥΣ που ΔΕΝ φταινε ;) Αν αποφασιεις να το παρεις, καλα εκανες αλλα κατηγορεις ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ αν δεν τα καταφερεις :)

Καταρχην ολα τα αυτοκινητα των 2000cc δεν κοστιζουν το ιδιο...μαλιστα υπαρχουν πολλα των 1600 και των 1800 κοστιζουν αρκετα περισσοτερο ...και τα περι συντηρησης δεν νομιζω οτι ευσταθουν...πηγαινε αν θες σε οποιαδηποτε αντιπροσωπεια και δες ποση διαφορα εχει στα service τo 316 απο το 320 για παραδειγμα ...ακομα και η καταναλωση πλεον ειναι ελαχιστα μεγαλυτερη (για να μη σου πω και μικροτερη στο ανοιχτο δρομο...)...

Αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο....το θεμα ειναι η κοροιδια....γιατι δλδ θα πρεπει αν παρω αυτοκινητο 2000+ cc (ακομα και να τα εχω τα φραγκα), να τα σκαω στο καθε ανθρωπακι το οποιο λιγες μερες πριν υποσχοταν οτι δεν θα επιβληθει κανενας νεος φορος???
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Μazda 6
"Two things are infinite: the universe and the human stupidity. I'm not sure about the universe." Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος Reverant

  • 6th Gear
  • ******
  • Μηνύματα: 8134
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #73 στις: Ιούνιος 30, 2009, 11:44:03 πμ »
Παράθεση από: "nnick"
Θελεις να μου πεις ο κατοχος ενος 2000κυβικων αυτοκινητου θα ζοριστει για τα 150 τον χρονο?! Δεν νομιζω.

Νίκο μιλάμε για 150ε ΕΠΙΠΛΕΟΝ των 450ε, δηλαδή 600ε το χρόνο. Και του χρόνου θα το αυξήσουνε και άλλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
What I thought I would do, was I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #74 στις: Ιούνιος 30, 2009, 12:15:41 μμ »
Το Grand Cherokee της κυρίας μου αξίας καινούργιο το αντίστοιχο τότε 85.000 ευρώ, αγοράστηκε 39.000 ευρώ τον Ιούλιο του 2005 και πωλείται τώρα 16.000 ως 4.7 με χρεώνει τώρα 550 ευρώ, ενώ το 911 καινούργιο 150.000 (χωρίς τα έξτρα), το πήρα 72.000 το 2007 και τώρα πρέπει να πληρώσω 450.
Βρείτε εσείς λογική...!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος john-john

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 991
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #75 στις: Ιούνιος 30, 2009, 12:27:43 μμ »
Η Λογική του Παραλόγου κ της αρπακολιάς !!!

Και να φανταστείτε οτι ολοι αυτοι εκει πάνω θα πρέπει να σκεφτονται περισσότερο απο εμας, να ειναι πιο έξυπνοι απο εμάς, να είναι πιο σπουδαγμένοι απο εμάς, να είναι ... να είναι ... να είναι .... αλλα τελικά είναι απλά !@$%&! (να μην το πω εεε ... και να μην συνεχίσω γενικότερα).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Ζωή είναι μια κουκουρούκου, φάε πρώτος πριν στην φάνε οι άλλοι ...

- NB 1.6 British Racing Green (02/2002 - 05/2007)
- NC 1.8 Briliant Black (05/2007 - 05/2010) - What\'s next ??

Αποσυνδεδεμένος Stav

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 10992
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #76 στις: Ιούνιος 30, 2009, 12:32:26 μμ »
Δημητρη σαν και εσενα ειναι χιλιαδες...και σκεψου και το εξης...να εχει καποιος κανα 2λιτρο 20ετιας που να μην κοστιζει ουτε 3000 ευρω και να πληρωνει τα κερατιατικα...και να πηρε ο αλλος το καινουριο του Αudi A5 cabrio με 40-45 χιλιαρικα (τυχαιο παραδειγμα) και να μην πληρωνει τιποτα...και τετοια παραδειγματα υπαρχουν παρα πολλα.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Μazda 6
"Two things are infinite: the universe and the human stupidity. I'm not sure about the universe." Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος antoine

  • MCOG ΔΣ
  • 6th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 8980
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #77 στις: Ιούνιος 30, 2009, 12:55:41 μμ »
Για αυτό έγραφα στην προηγούμενη σελίδα πως είναι θέμα ΑΞΙΑΣ.

Αυτή θα πρέπει να προσδιορίζεται κάθε φορά είτε έναντι τιμοκαταλόγου (για καινούργια). Για μεταχειρισμένα είτε τιμολογίου ή κάποιου επίσημου πίνακα μέσων αξιών .... Αυτά όμως προυποθέτουν σκέψη, οργάνωση και δουλειά. Ο κρατικός μηχανισμός δεν φημίζεται για κανένα από τα 3

Η ισοπέδωση μέσω των κυβικών και μόνο είναι χαζό, άδικο και αναποτελεσματικό μέτρο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Growing old is mandatory; growing up is optional...

Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις έναν πειρασμό είναι να ενδώσεις - Ο. Γουαϊλντ

Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από τους κινδύνους του ποτού και του τσιγάρου, που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα.

Ο πολιτισμος ενος λαου καθρεφτιζεται στο πως συμπεριφέρεται στα ζώα.

Αποσυνδεδεμένος Dragon13

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 615
  • Δε θέλει κόπο. Θέλει τρόπο! Άντε βρες τον...
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #78 στις: Ιούνιος 30, 2009, 12:55:58 μμ »
Παράθεση από: "nnick"
Παράθεση από: "Stav"
η μειωση εγινε σ ολα τα αυτοκινητα, αλλα η τεραστια αυξηση των πωλησεων αυτους τους μηνες σημειωθηκε στις μαρκες "πολυτελειας" και οχι στα μικρομεσαια μιας και σ αυτες ηταν σημαντικη η μειωση...οποτε βρηκαν ευκαιρια να δαγκωσουν...βεβαια απο την αλλη ειναι τοσο προχειρα και χωρις κανενα πλανο τα μετρα, που δεν βλεπουν οτι μ αυτο που κανουν μεσο-μακροπροθεσμα θα ριξουν πολυ τις πωλησεις των αυτοκινητων πανω απο 2000cc και η χασουρα στα εσοδα θα ειναι πιο μεγαλη απο το οποιο κερδος εχουν απο την εξτρα φορολογηση (αφου απο τα καθε αυτοκινητο το κρατος βγαζει αρκετες χιλιαδες ευρω απο τα τελη ταξινομησης που ειναι στο 40-50%)...
Λες να δαγκωσουν.

Θελεις να μου πεις ο κατοχος ενος 2000κυβικων αυτοκινητου θα ζοριστει για τα 150 τον χρονο?! Δεν νομιζω.

Οπως και ο κατοχος ενος 5000κυβικων δεν θα ζοριστει για τα 650 (ή οσα ειναι) εφοσον ηδη εχει σκεφτει και την αυξημενη καταναλωση που εχει το αυτοκινητο αυτο. Ή μηπως θα κατηγορησουμε και τις εταιρειες που τα 5000κυβικα εχουν μεγαλη καταναλωση?

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να συντηρησεις κατι ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ετσι μετα δεν θα κατηγορεις ΑΛΛΟΥΣ που ΔΕΝ φταινε ;) Αν αποφασιεις να το παρεις, καλα εκανες αλλα κατηγορεις ΜΟΝΟ ΕΣΕΝΑ αν δεν τα καταφερεις :)

Το να μην μπορείς να συντηρείς κάτι είναι μία συζήτηση. Το να σου φταίνε μονίμως οι άλλοι είναι μία άλλη. Το να γεννάνε, ανά δίμηνο, εισπρακτικά μέτρα είναι το μείζον όμως. Γιατί καλά τα λες όλα αυτά με τον τύπο που αγόρασε το δίλιτρο ενώ μπορούσε να συντηρήσει μόνο το 1.8 κλπ. Πλην όμως... το δίλιτρο αγοράστηκε στα λεφτά του 1.8, τα σέρβις τους στοιχίζουν το ίδιο και η κατανάλωση ανάλογα και με τη χρήση που υπολόγιαζα πως θα κάνω είναι παρεμφερής. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι κάτι που δέχτηκα να πληρώνω ως "ετήσια" δόση για λίγη δύναμη παραπάνω και ένα μπλοκέ.
Αυτό που δεν υπολόγισα είναι ότι θα αυξηθούν 50% τα ασφάλιστρα, 25% τα τέλη, 150 € υπερ πίστεως και πατρίδος (τρομάρα μας) και είμαι βέβαιος ότι ο κατάλογος μόλις άνοιξε.
Δυστυχώς είμαστε Μπανανία, κυβερνιόμαστε από πιθήκους και είμαστε πρόβατα. Για το μόνο που θα έπρεπε να κατηγορούμε τους εαυτούς μας είναι το τι διάλο σκεφτόμαστε όταν (τους) ψηφίζουμε.
Με τις υγείες μας. Α ρε υβριδική βρεγμένη σανίδα που θέλουνε/-με!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Mazda MX-5, NC, 2.0 Sport - Highland Gr-i-n

Αποσυνδεδεμένος npapanik

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 164
  • Φύλο: Άντρας
    • http://www.papan.gr
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #79 στις: Ιούνιος 30, 2009, 01:36:19 μμ »
Παράθεση από: "npapanik"
Βάσει αυτών που ανακοινώθηκαν θεωρώ ότι για άλλη μια φορά η φορολογική κλίμακα είναι άδικη και ευνοεί τους έχοντες. Είναι δυνατόν να πληρώνει κάποιος 250€ στα 2.000κε και κάποιος άλλος που έχει αγοράσει 5.000κε αυτοκίνητο να πληρώνει 650€;;;
Παράθεση από: "BlokatosMX5er"
Αν θεωρείς αυτό αδικία, ποιά είναι η γνώμη σου για την λεγόμενη έμμεση φορολογία;

Σε μερικά πράγματα (όπως τσιγάρα & αλκόολ) την επικροτώ...

Παράθεση από: "npapanik"
Για άλλη μια φορά το πολιτικό κόστος έκανε το θαύμα του. Αντί να φορολογήσουν βάση ενός λόγου αξίας - ρύπων (αγοράζεις ακριβά - πληρώνεις πολλά, ρυπαίνεις πολύ - πληρώνεις πολλά) τα έκαναν πάλι μούτι... Με ένα NC 2.0 των 30.000€ πληρώνεις τα ίδια με ένα S2000 των 50.000€...

Παράθεση από: "BlokatosMX5er"
Τι να πει και αυτός που αγόρασε ένα π.χ. Jeep Compass 2500 κ.εκ. με 18.000 ευρώ...;;;

Ούτε ψύλος στον κόρφο του... 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Mk2.5- 1,8 Mid Black (8/04-∞)
Mk2   - 1,6 Mid Black (8/00-8/04)

Αναρωτιέμαι τι σκέφτονται αυτοί που μας βλέπουν να χαμογελάμε μόνοι μας όταν το Miataki έχει ισιώσει...