Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars  (Αναγνώστηκε 10963 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jSkyline

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 222
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #60 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 12:57:25 μμ »
Αν διαβασουμε ολο το τοπικ που αφορα το ΝD θα δουμε οτι ολοι θελουμε ενα νεο ΜΙΑΤΑ που να ειναι
-ελαφρυ σαν caterham, elise + speedster
-Να στριβει σαν Impreza, Evo + GT-R
-Να συγκαταλεγεται στα γρηγορα roadster οπως GT,S2000,Z4,350Ζ
και τελος
Να κανει και κατω απο 30.000€  :axaxouxa: Γιατι πολυ απλα αν ειναι ακριβοτερο δεν θα ειναι το κλασσικο προσιτο ΜΙΑΤΑ!!!
Ολα τα αμαξια που εχω αναφερει εως τωρα κανουν περιπου 40-50 χιλ. το ΜΙΑΤΑ γιατι να ειναι φθηνοτερο?Απλα επειδη πρεπει να κρατησει την παραδοση?
Σιγουρα θα πρεπει να κανει καποιους συμβιβασμους και αποψη μου ειναι οτι το καλυτερο θα ηταν να γινουν αυτοι οι συμβιβασμοι στο μοτερ εννοω δλδ να μην ειναι και τοσο δυνατο, ετσι και αλλιως  ποτε δεν ηταν κοντραμαξο ηταν απλα σβελτο.Με 150 αλογα και πανω (ειδικα αν αυτα βγαινουν απο ενα 1600-1800 μοτερ με μειωμενο βαρος) το ΜΙΑΤΑ θα κερδιζε (ξανα) και αυτους που ζηταν το παιχνιδι και την οδηγικη ευχαριστηση! :thumb:
Εκδοσεις μπορουν να υπαρξουν πολλες, για αυτους που το θελουν σκληροπυρινικο με μπλοκε καμια μικρης διαστασης superlight ζαντα (ακομα και χωρις a/c) και για αυτους που το θελουν βολταδικο με δερματα, νικελακια, trip computers, ηχοσυστηματα κτλ.
Θα μπορουσε να υπαρχει ακομα και εκδοση για αυτους που το θελουν απλα φθηνο οπως π.χ το τωρινο base, γιατι δεν νομιζω πως το τωρινα Base απευθυνεται σε σκληροπυρινικους αλλα σε αυτους που θελουν ΜΙΑΤΑ αλλα δεν μπορουν να το φτασουν ευκολα!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Liakos

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1311
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #61 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 01:04:42 μμ »
Για την ιστορια παντως....αυτη η "σπαρτιατικη" εκδοση που ολοι αναφερουμε διατειθεται στην Αμερικη για το NC κ ονομαζεται Club Spec.Ειναι παντελως γυμνη κ δεν εχει ουτε LSD αφου θεωρειται οτι ο "αγωνιαρης " που σεβεται τον εαυτο του θα αλλαξει ετσι κ αλλιως το στοκ LSD του με ενα aftermarket.....
Επισης , παλι στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου, διατειθεται κε μια στημενη,ready to race εκδοση,κ κωδικο ονομασιας MSR.Εχει διαφορα καλουδια οπως πολυυυυυ παχυτερες αντιστρεπτικες της Hotchkis,αμορτισερ Koni που συνδυαζονται με ελατηρια αγνωστης σε εμενα κατασκευης,ελαφριες 17" ζαντες με Parada κ καποια δεσιματα για το πλαισιο.
Καλο θα ηταν να μπορουσαμε κ εδω στην Ευρωπη να εχουμε τις 2 αυτες εκδοσεις ως επιλογη....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »


1.8 Copper Red NC High
-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR custom 8-point rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,MS CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #62 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 01:30:01 μμ »
Παράθεση από: "emik"
Αυτό δεν έχει πάντα θετικό αντίκτυπο πχ. ένα πλαίσιο από αλουμίνιο υστερεί σημαντικά σε ακαμψία (που στα roadster είναι ακόμα πιο σημαντική) όπως επίσης και σε μεγάλο κόστος επισκευής.
Να θυμίσω οτι ένα απο τα πιο άκαμπτα σασί που κατασκευάστηκε ποτέ είναι η αλουμινένια μπανιέρα της elise με 69 κιλά βάρος αν θυμάμαι καλά.
Επίσης αν θέλεις και περισσότερη ακαμψία σε cabrio απο κλειστό αμάξι βλέπε High X-bone frame  ;)

Απο κει και πέρα έχω να πω τα εξής:
Έχω ζυγίσει το ΝΒ 1.8 με a/c σε 2 γεφιροπλαστιγγες και ειναι 1064 κιλά.
Επίσης να πώ οτι τα διπλά ψαλίδια είναι η ακριβότερη ανάρτηση. Μπορεί να μου πεί κάποιος σήμερα ποια αυτοκίνητα φορούν διπλά ψαλίδια?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος bracer...

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 433
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #63 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:07:45 μμ »
Παράθεση από: "GREGORY"
Παράθεση από: "emik"
Αυτό δεν έχει πάντα θετικό αντίκτυπο πχ. ένα πλαίσιο από αλουμίνιο υστερεί σημαντικά σε ακαμψία (που στα roadster είναι ακόμα πιο σημαντική) όπως επίσης και σε μεγάλο κόστος επισκευής.
Να θυμίσω οτι ένα απο τα πιο άκαμπτα σασί που κατασκευάστηκε ποτέ είναι η αλουμινένια μπανιέρα της elise με 69 κιλά βάρος αν θυμάμαι καλά.
Επίσης αν θέλεις και περισσότερη ακαμψία σε cabrio απο κλειστό αμάξι βλέπε High X-bone frame  ;)

Απο κει και πέρα έχω να πω τα εξής:
Έχω ζυγίσει το ΝΒ 1.8 με a/c σε 2 γεφιροπλαστιγγες και ειναι 1064 κιλά.
Επίσης να πώ οτι τα διπλά ψαλίδια είναι η ακριβότερη ανάρτηση. Μπορεί να μου πεί κάποιος σήμερα ποια αυτοκίνητα φορούν διπλά ψαλίδια?

Δυστυχώς βέβαια αν το στουκάρεις το ρημάδι πας για αλλαγή σασί μάλλον :bangwall: :bangwall:
Διπλά ψαλίδια απ'οσο θυμάμαι πλέον ''φοράνε'' πολύ ακριβές κατασκευές αφού όσοι κατασκευαστές τα χρησιμοποιούσαν σε πιο ''βατά'' μοντέλα (π.χ μχ5 NA,NB, civic μκ1,2 και 3) στους τελευταίους ''αντικαταστάτες'' τους προτίμησαν πιο φθηνές λύσεις, και πιθανόν να μην έκαναν λάθος δεδομένου του όγκου του κοινού στο οποίο απευθύνονται :huh:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Δεν ξέρω να σας πω τελικά άλλη πιο εύχαρη ζωή
παρ\'όταν η ευθυμία όλον τον λαό κατέχει,
που ως συνδαιτυμόνες σε δώματα τον αοιδό ακούνε
και σε τραπέζια κάθονται στην αράδα με πλήθος ψωμί και κρέας, κι οίνο γλυκό απ\'τον κρατήρα ν\'αντλεί ο οινοχόος κι αδιάκοπα στα κύπελλα να χύνει  νομίζω τ\'ομορφότ

Αποσυνδεδεμένος emik

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 637
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #64 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:36:49 μμ »
Παράθεση από: "GREGORY"
Παράθεση από: "emik"
Αυτό δεν έχει πάντα θετικό αντίκτυπο πχ. ένα πλαίσιο από αλουμίνιο υστερεί σημαντικά σε ακαμψία (που στα roadster είναι ακόμα πιο σημαντική) όπως επίσης και σε μεγάλο κόστος επισκευής.
Να θυμίσω οτι ένα απο τα πιο άκαμπτα σασί που κατασκευάστηκε ποτέ είναι η αλουμινένια μπανιέρα της elise με 69 κιλά βάρος αν θυμάμαι καλά.
Επίσης αν θέλεις και περισσότερη ακαμψία σε cabrio απο κλειστό αμάξι βλέπε High X-bone frame  ;)

Απο κει και πέρα έχω να πω τα εξής:
Έχω ζυγίσει το ΝΒ 1.8 με a/c σε 2 γεφιροπλαστιγγες και ειναι 1064 κιλά.
Επίσης να πώ οτι τα διπλά ψαλίδια είναι η ακριβότερη ανάρτηση. Μπορεί να μου πεί κάποιος σήμερα ποια αυτοκίνητα φορούν διπλά ψαλίδια?


Συμφωνώ για το πλαίσιο, διαφωνώ για τα διπλά ψαλίδια. Σαφώς και υπάρχουν κατασκευές με διπλά ψαλίδια οι οποίες είναι μαμάτες όπως επίσης υπάρχουν και κατασκευές που δεν έχουν διπλά ψαλίδια και είναι εξίσου μαμάτες (όπως είπε και ο dimx-5). Πέρα από τα όποια πλεονεκτήματα τα διπλά ψαλίδια έχουν και το σημαντικό μειονέκτημα της εύκολης φθοράς.

Επίσης είναι γνωστό ότι όσο ακριβότερο είναι ένα αυτοκίνητο τόσο λιγότερες πωλήσεις θα έχει αναλογικά. Για αυτό και θεωρώ ότι οι διαφορετικές εκδόσεις είναι η λύση. Όσο για τις εξ΄ Αμερικής εκδόσεις εκεί υπάρχει σοβαρή ζήτηση για αυτό και τις προσφέρουν, όπως επίσης δεν προσφέρουν την 1.8 γιατί δεν την ζητά κανένας.

Πάντως μια επιθετική εξωτερική σχεδίαση που να τραβά τα βλέματα θα οδηγούσε σε καλές πωλήσεις και χωρίς να αλλάξει ριζικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:39:43 μμ από emik »
if nothing else works...read the instructions...

OPEL GT
NC 1.8 High - Sold Alfa Romeo 147 120HP Distinctive

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #65 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:46:11 μμ »
Παράθεση από: "dimx-5"
Τα ελαφρά κλπ ΝΑ_ΝΒ είναι θρύλος. Τα έχουμε ζυγίσει για διάφορους λόγους και σε διάφορες χρονικές στιγμές και ήδη το ΝΑ ηταν 1100 κιλά σε light έκδοση.




Παράθεση από: "dimx-5"
Το Μιάτα δεν ήταν ποτε΄γυμνό. Από την πρώτη μέρα είχε και ηλεκτρικά παράθυρα και δερμάτινο σαλόνι και όλα τα καλά της εποχής του.

                           
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #66 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 02:48:55 μμ »
Παράθεση από: "emik"

...

Πέρα από τα όποια πλεονεκτήματα τα διπλά ψαλίδια έχουν και το σημαντικό μειονέκτημα της εύκολης φθοράς.

...




Δεν περιγράφω άλλο!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #67 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 04:27:00 μμ »
Ρώτησα ποια αυτοκίνητα φοράνε διπλά ψαλίδια. Ενδεικτικά μετα τα ΝΑ, ΝΒ, ΝΒfl, φοράνε τα elise, το s2000 και......Φερραρι. Δεν νομίζω να χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο.
Η Πόρσε λόγο συγκέντρωσης μαζών πίσω και την ιδιόμορφη συμπεριφορά της δύσκολο θα ήταν να χρησιμοποιούσε διπλα ψαλίδια.
Τέλος πάντων το να ζητάς οδική συμπεριφορά των προηγούμενων μιατα με βαρος το πολυ 1200 κιλά και μοτέρ 180-200 άλογα (εδώ 14αρια μοτερ με 170 αλογα κυκλοφορούν) δεν νομίζω οτι είναι απαίτηση που μεταφράζεται σε τιμές αγοράς των 40-50.000 ευρω


Υ.Γ Δεν θέλεις να ξέρεις αγαπητέ φίλε  τι διαφορά σε πλευρικά g είχε στη πίστα των Σερρών το μιατα ΝC με το EVO.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2008, 04:32:19 μμ από Anonymous »

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #68 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 06:42:26 μμ »
Υπήρχε εδώ μέσα ένα θέμα παλιό για το τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει στο μωρό μας. Επίσης ένα τελευταίο περί των αρνητικών του γενικά. Δεν κάθομαι να τα ψάξω αλλά όσο θυμάμαι (ε΄χω και μια Α ηλικία) ζητάγαμε-ζητάγατε άλογα, λαμπάκι βενζίνης, καλύτερη ποιότητα πλαστικών, περισσότερο άλογα και όσοι δεν είχαν κάνα μπλοκέ. Δεν μας άρεσε η ποιότητα του δέρματος, η ψηλή κεραία και το στερεοφωνικό που δεν παίζει MP3. Αυτά θέλαμε για το δικό μας αυτοκίνητο, αυτό που πληρώσαμε και κυκλοφορούμε κάθε μέρα. Τα περισσότερα από αυτά τα κάλυψε το ΜΚ3 η NC. Αλλά δεν το θέλουμε έτσι. Θέλουμε να πείσουμε την Μάζντα το έτος 2012 να φτιάξει ένα Μιάτα με 200 άλογα 900 κιλά βάρος με μανιβέλες στα παράθυρα και MDF ταπετσαρία στις πόρτες για την μείωση του βάρους. Και διπλά ψαλίδια.
Βέβαια ο μόνος που έκατσε να βγάλει κάθε χλιδή λόγω βάρους είναι ο Blokatos. Και ουσιαστικά μόνο αυτός δικαιούται να τα ζητάει. Από την άλλη βέβαια ονειρεύεται ένα Ζ4 που είναι ακόμα και χωρίς έξτρα μέσα στην χλιδή και το βάρος, χωρίς μπλοκέ και με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.
Γενικά, μήπως πρέπει να σκεφτόμαστε αν θα πληρώναμε για να αγοράσουμε αυτά που ζητάμε από την Μάζντα να φτιάξει? Μήπως όταν πληρώσαμε νιώθαμε ότι για τα λεφτά που δώσαμε θέλαμε κι άλλα έξτρα όχι λιγότερα?
Μου έρχεται στο μυαλό το "Protect me from what I want" των Placebo
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος vagmag

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 241
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #69 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 07:14:39 μμ »
Αν η mazda συμβουλευτεί το τόπικ μας, μάλλον δε θα βγάλει άκρη.

Είναι γενικότερο φαινόμενο νομίζω αυτό που συμβαίνει με το mx5. Και διευκρινίζω....
Το mx5 αποτέλεσε για πολλούς, την οικονομικότερη λύση για να πάρουν ένα κάμπριο, ένα πισωκίνητο, ένα sport αυτοκίνητο ... τεσπά καθένας είχε τους λόγους του. ΄Και εννοώ ότι οι περισσότεροι τόσα θέλανε να δώσουν... και όχι τόσα είχαν...
Οι περισσότεροι λοιπόν θα πάνε σε κάτι ακριβότερο αργότερα... είτε αυτό είναι ακριβότερο κάμπριο, είτε καλύτερο πσιωκίνητο, είτε πιο sport κατασκευή. Οι περισσότεροι θα θελήσουν να διαφοροποιηθούν... αγοράζοντας ένα καλύτερο αυτοκίνητο και ανεβαίνοντας "κατηγορία", όπως την καταλαβαίνει ο καθένας.
Το ίδιο ιχύει για όλα τα "βασικά" αυτοκίνητα. To πρώτο γρήγορο που έχει κάποιος (ραλυ, σαξό, σιβικ, πουντο gt, κλπ), το πρώτο "jeep" κλπ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος jSkyline

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 222
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #70 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 10:41:10 μμ »
Παράθεση από: "dimx-5"
Αυτά θέλαμε για το δικό μας αυτοκίνητο, αυτό που πληρώσαμε και κυκλοφορούμε κάθε μέρα.

Θα σταθω μοναχα σε αυτη την φραση, ολα αυτα που ζητουν-ζηταμε πολλοι απο εδω μεσα δεν ειναι για ενα αμαξι καθημερινης μετακινησης, εκει χανεται η μαγεια ενος σπορ αυτοκινητου στην καθημερινη μετακινηση.
Απο την αλλη βεβαια ακομα και αν δεν το χρησιμοποιεις για να πας στην δουλεια σου αλλα ακομα και αν αποτελει αμαξι βολτας (τετοια χρηση κανω και εγω στο ΜΧ μου) σε πρωτη φαση δεν σε ενδιαφερουν τα δερματα, το ΜΡ3 και τα ηλεκτρικα παραθυρα ελα ομως που σε δευτερη φαση η βολτα δεν ειναι απαραιτητα γρηγορη με παντιλικια, κοντρες στα φαναρια και στροφιλικια αλλα η βολτα ειναι μια χαλαρη καμπριολαδα με μουσικουλα και τα θερμαινομενα καθισματα να σε ζεσταινουν για να μην κρυωσεις!!!Μηπως τελικα το ΜΧ δεν θα επρεπε να ειναι καμπριο ???

Τελικα ο ανθρωπος σαν ον δεν ξερει ποτε τι θελει !!!   :D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος damon

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 133
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #71 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 10:55:30 μμ »
Παράθεση από: "dimx-5"
Ωραίες οι θεωρίες με τα ελαφριά κλπ. Ποιός τα αγόρασε από εμάς? Ποιος πήρε Base και δεν ρώταγε πως να βάλει a/c και ζάντες?
Νομίζω ότι η Μάζντα ξέρει καλύτερα την αγορά από εμάς.


εγω... :irre:

(μονο ζαντουλες....)  (απο ρχ8  χεχε >:D)

next step Elise 111s

ειναι θεμα νοοτροπιας..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2008, 10:59:54 μμ από damon »
Mazda MX5 2007 NC 1.8lt  Stormy Blue Mica

Αποσυνδεδεμένος damon

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 133
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #72 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:03:43 μμ »
Παράθεση από: "jSkyline"
Αν διαβασουμε ολο το τοπικ που αφορα το ΝD θα δουμε οτι ολοι θελουμε ενα νεο ΜΙΑΤΑ που να ειναι
-ελαφρυ σαν caterham, elise + speedster
-Να στριβει σαν Impreza, Evo + GT-R
-Να συγκαταλεγεται στα γρηγορα roadster οπως GT,S2000,Z4,350Ζ
και τελος
Να κανει και κατω απο 30.000€  :axaxouxa: Γιατι πολυ απλα αν ειναι ακριβοτερο δεν θα ειναι το κλασσικο προσιτο ΜΙΑΤΑ!!!
Ολα τα αμαξια που εχω αναφερει εως τωρα κανουν περιπου 40-50 χιλ. το ΜΙΑΤΑ γιατι να ειναι φθηνοτερο?Απλα επειδη πρεπει να κρατησει την παραδοση?
Σιγουρα θα πρεπει να κανει καποιους συμβιβασμους και αποψη μου ειναι οτι το καλυτερο θα ηταν να γινουν αυτοι οι συμβιβασμοι στο μοτερ εννοω δλδ να μην ειναι και τοσο δυνατο, ετσι και αλλιως  ποτε δεν ηταν κοντραμαξο ηταν απλα σβελτο.Με 150 αλογα και πανω (ειδικα αν αυτα βγαινουν απο ενα 1600-1800 μοτερ με μειωμενο βαρος) το ΜΙΑΤΑ θα κερδιζε (ξανα) και αυτους που ζηταν το παιχνιδι και την οδηγικη ευχαριστηση! :thumb:
Εκδοσεις μπορουν να υπαρξουν πολλες, για αυτους που το θελουν σκληροπυρινικο με μπλοκε καμια μικρης διαστασης superlight ζαντα (ακομα και χωρις a/c) και για αυτους που το θελουν βολταδικο με δερματα, νικελακια, trip computers, ηχοσυστηματα κτλ.
Θα μπορουσε να υπαρχει ακομα και εκδοση για αυτους που το θελουν απλα φθηνο οπως π.χ το τωρινο base, γιατι δεν νομιζω πως το τωρινα Base απευθυνεται σε σκληροπυρινικους αλλα σε αυτους που θελουν ΜΙΑΤΑ αλλα δεν μπορουν να το φτασουν ευκολα!

απο το τοπικ "το τελειο μιατα" τα μαζεψες?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Mazda MX5 2007 NC 1.8lt  Stormy Blue Mica

Αποσυνδεδεμένος jimbaggio

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 69
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #73 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:19:10 μμ »
Eγω αυτα που διαπιστωνω σε αυτο το τοπικ ειναι οτι ελαχιστοι πηραν το μαζντακι και ξερουν τι απεκτησαν. Συνεχιστε να λετε τι πρεπει να εχει το miata 4ης γενιας , ουσιαστικα ζητατε αυτοκινητο αλλης εταιριας  που αν ειχατε τα φραγκα θα το ειχατε αποκτησει και οχι το miataki σας. Συγκεντωθειτε, mx5 ηταν και θα ειναι. Ακομα και αν εχει ολα τα "κουφα" που γραφετε,ακομα και αν το αποκτησετε-αποκτησουμε,  το s3000 , η Z5 κτλπ θα εχουν κατι (ή μαλλον πολλα ) παραπανω και εδω θα ξαναλεμε τα ιδια για το ΝΕ...
Χαρειτε το αμαξακι σας, και δειτε τριγυρω σας τα εκαντονταδες χιλιαδες μιζερα αυτοκινητακια που κυκλοφορουν και νιωστε ευτυχισμενοι :thumb:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος emerk

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 220
    • http://www.cardomain.com/id/emerk
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #74 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:40:27 μμ »
---παντελώς άσχετο αλλά....

μια ομορφιά της κοινωνίας και της  κοινότητός μας κατ'επέκταση (ενδεχωμένος και της δημοκρατίας)
είναι η μή ομοιότητά μας ως προς τις απόψεις μας, τις γνώσεις μας, τα θέλω μας.
όμορφο είναι και η ικανότητα/δυνατότητα να εκφράσουμε και να μοιραστούμε αυτή την μή ομοιότητα.
αν κάτι μου αρέσει σε όλο το φόρουμ είναι που για ψίλου πήδημα τρωγώμαστε για (πράγματι) ουσιαστικές λεπτομέρειες
όμως
αυτό που βλέπω να υπερισχυει στα περισσότερα τόπικ είναι κάτι σαν εμπάθεια.
με λυπεί αυτό γενικότερα γιατί διαβάζωντας και θυμούμενος παλιότερα τόπικ (προ 2005) λείπει η φιλική πλάκα.
κάτι σα να μετράπηκε το φόρουμ από όμορφο γραφικό καφενείο (δεν είναι άσχημα τα καφενεία!) σε κυριλέ μπαρ-καφέ με μουράτους θαμώνες που δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους.

ας είναι to (excuse my french) γ@μ... ND ότι θέλήσουν εκεί κάτω στο japan (ή στο UK , ή στο Deutchland).
η κοινότητά μας θα το δεχτεί, ενδεχωμένος και να το κράξει !
η ουσία είναι να μη χαθεί το miata mentality, που παρατηρώ, ότι εξαφανίζεται σιγά-σιγά και εδώ μέσα (για τους δρόμους ούτε συζήτηση!)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
---------------
http://www.cardomain.com/id/emerk
----------------

Αποσυνδεδεμένος emerk

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 220
    • http://www.cardomain.com/id/emerk
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #75 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:45:41 μμ »
εγώ το ΝΔ θα το ήθελα ακριβώς σαν το ΝΑ (ρημέικ) με δεσίματα,κιβώτιο sporty, υλικά και συναρμολόγηση σαν του Mondeo (μια και μιλάμε για το Group) και κινητήρα αυτό του 323 με τα 260 άλογα. στη χειρότερη ένα από τους νέους τουρμπάτους κινητήρες της ford (μια και μιλάμε για το Group).
αλλά εγώ, το παραδέχομαι, μάλλον είμαι ... γραφικός!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
---------------
http://www.cardomain.com/id/emerk
----------------

Αποσυνδεδεμένος vagmag

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 241
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:48:22 μμ »
Παράθεση από: "vagmag"
Αν η mazda συμβουλευτεί το τόπικ μας, μάλλον δε θα βγάλει άκρη.

Είναι γενικότερο φαινόμενο νομίζω αυτό που συμβαίνει με το mx5. Και διευκρινίζω....
Το mx5 αποτέλεσε για πολλούς, την οικονομικότερη λύση για να πάρουν ένα κάμπριο, ένα πισωκίνητο, ένα sport αυτοκίνητο ... τεσπά καθένας είχε τους λόγους του. ΄Και εννοώ ότι οι περισσότεροι τόσα θέλανε να δώσουν... και όχι τόσα είχαν...
Οι περισσότεροι λοιπόν θα πάνε σε κάτι ακριβότερο αργότερα... είτε αυτό είναι ακριβότερο κάμπριο, είτε καλύτερο πσιωκίνητο, είτε πιο sport κατασκευή. Οι περισσότεροι θα θελήσουν να διαφοροποιηθούν... αγοράζοντας ένα καλύτερο αυτοκίνητο και ανεβαίνοντας "κατηγορία", όπως την καταλαβαίνει ο καθένας.
Το ίδιο ιχύει για όλα τα "βασικά" αυτοκίνητα. To πρώτο γρήγορο που έχει κάποιος (ραλυ, σαξό, σιβικ, πουντο gt, κλπ), το πρώτο "jeep" κλπ...

 

Τα παραπάνω τα έγραψα μιας και προφανώς η mazda τα γνωρίζει πριν από εμάς. Δεν βασίζεται στο να πείσει όλους τους παλιούς κατόχους mx5, να πάρουν το καινούργιο. Θα πείσει κάποιους από αυτούς και κάποιο πιο νέο κοινό.
Το όνομα του mx5 είναι συνδεδεμένο στο μυαλό των περισσότέρων με ένα προσιτό fun to drive πισωκίνητο roadster. Το ότι είναι προσιτό δύσκολα αλλάζει. Ίσως για να ακριβύνει να πρέπει να βγει ένα MX7 κλπ... τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τα έχει.

Τώρα για αυτούς που θέλουν κάτι πιο hardcore... πόσοι είναι αυτοί που θα μπορέσουν να ζήσουν, χωρίς AC, ηλεκτρικά παράθυρα, ABS, φτωχό εσωτερικό, θόρυβο (λόγω έλλειψης μονόσεων για βάρος) κλπ όπως πχ την elise , για να έχουν ανόθευτη οδηγική συμπεριφορά και αίσθηση.
Εγώ πίστευα πως μετά το καλύτερο mx5 (είχα sporty), ήθελα κάτι πιο ελαφρύ, πιο sport, πιο άμεσο κλπ κλπ... Πλέον κουράστηκα με τη λιτότητα της Λίζας. Ο κώλος μου έχει καλομάθει σε άλλα πιο μεταξωτά βρακιά. Βαρέθηκα να ψήνομαι μέσα στην αλουμινένια μπανιέρα, να κοπανιέμαι στις λακούβες, να έχω τέρμα το ράδιο για να μη με κουράζει άλλο ο ήχος του μοτέρ, να προσέχω που θα παρκάρω (για να μη μου σπάσει κανένας ατζαμής το clam-προφυλακτήρα ... για εξεικονόμηση βάρους και αυτό).... πολλοί ίσως τα διαβάζετε κάπως περίεργα όλα αυτά. Μου αρέσουν τα περισσότερα, αλλά όχι για κάθε μέρα, όχι στη βόλτα μου, μου αρέσουν στην επίσκεψη στις Σέρρες, στον καρτόδρομο κλπ...
Άρχισα λοιπόν να ξανασκέφτομαι miata. Στην αρχή είπα για ΝΑ, σαν πιο οικονομική λύση και πραγματικό miata... αλλά μάλλον το NC είναι πιο κοντά στη σημερινή πραγματικότητα.
Στο ΝΒ μου την έσπαγε η θέση οδήγησης (λόγω θερμαινόμενων), το 6τάχυτο κιβώτιο που σκάλωνε (ενώ είχα πάρει την "καλύτερη " έκδοση sporty... μετά μου είπαν ότι το καλό κιβώτιο ήταν το 5τάχυτο, τα φρένα, η έλλειψη δύναμης κλπ... Το NC τα βελτίωσε αυτά. Έχει και καλύτερο ήχοσύστημα , καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερη πρόσφυση κλπ... γιατί να μην το προτιμήσει κάποιος.
Τώρα για το ND... μάλλον περισσότερο όμορφο θα είναι , αλλά ακόμα περισσότερο αυτοκίνητο...χωρίς να σταματήσει να είναι παιχνίδι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 02, 2008, 01:01:23 πμ »
Εγω απλα θα ηθελα να κανει για το ND το αναλογο R&D που εκανε για τα ΝΑ και ΝΒ. Να την αφησει η μαμα Φορντ δλδ να το κανει.. Να αφησει φτηνες λυσεις απο 8αρι πλαισιο-αναρτηση και δηθεν ''κρατησαμε το βαρος χαμηλα'' αλλα δεν εχει ρεζερβα και η ποιοτητα των πλαστικων ειναι αθλια και σαν αυτοκινητο αναφορας για το βαρος πηραμε το sporty με τα 1120 kg και οχι το απλο 1.8 με 1060 kg.. Και μην πει κανεις για κοστος εξελιξης γιατι απο το μηδεν ξεκινησε και το ΝΑ και μια χαρα τιμουλες ειχε.

Α, ας κρατησει τα RC σαν εκδοσεις γιατι μεγαλωνουμε...και ποτε δεν ξερεις..... ;D


Παράθεση από: "emerk"
κάτι σα να μετράπηκε το φόρουμ από όμορφο γραφικό καφενείο (δεν είναι άσχημα τα καφενεία!) σε κυριλέ μπαρ-καφέ με μουράτους θαμώνες που δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους.

Μάλλον θα συμφωνησω........
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 02, 2008, 07:16:21 πμ »
Παράθεση από: "jimbaggio"
Χαρειτε το αμαξακι σας, και δειτε τριγυρω σας τα εκαντονταδες χιλιαδες μιζερα αυτοκινητακια που κυκλοφορουν και νιωστε ευτυχισμενοι :thumb:
Επειδή ακριβώς χαίρομαι το αμαξάκι μου γι' αυτό λέω ότι λέω.
Λευτέρη (emerk) θα συμφωνήσω με όλα όσα είπες.
Για να κλείνω μετά απο όσα έχω διαβάσει εύχομαι το ND να είναι όπως το σκέφτεστε και μάλλον όχι όπως το σκέφτομαι εγώ διότι θα ήταν οικονομική καταστροφή. Και το χειρότερο κατάλαβαίνω οτι όπως είπε ο Λευτέρης απο καφενείο έγινε Αμερικαν-μπαρ. Λέμε ένα διαφωνούμε οτι τα διπλά ψαλίδια είναι καλά ή οτι φθείρεται εύκολα και δεν το τεκμηριώνουμε, μιλάμε για 1200 κιλα για το ND μας απαντάνε για 900 κιλα και μανιβέλες στα παραθυρα, λέμε να συνεχισει ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας του miata και παίρνουμε απάντηση οτι θέλουμε να στριβει σαν Evo και σαν GTR. Εχει διαφορά το δεν καταλαβαίνω με το δεν θέλω να καταλάβω

Μπορείται να συνεχίσετε δεν περιγράφω άλλο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dmiata

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 639
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 02, 2008, 09:31:52 πμ »
για να καταθεσω και εγω την αποψη μου
εχω την εντυπωση οτι οσο διαρκει η συνεργασια mazda-ford δε προκειτε
να δουμε κατι που σχετιζεται με το παρελθον, οσο επιτυχημενο
και αν το κρινουμε εμεις, για διαφορους λογους.
οικονομιες κλιμακες,συμπαραγωγες εξαρτηματων-κινητηρων,σασι κλπ κλπ.
το Nb ειναι πολυ πιο κοντα στη καθαρη γιαπωνεζικη φιλοσοφια αυτοκινητοκατασκευης
εργονομικα -σχεδιαστικα-αποδοτικα σε σχεση με το Nc που δειχνει περισσοτερο ευρωπαικο και σχεδιαστικα
αλλα και στη φιλοσοφια του.
νομιζω οτι η κατευθηνση αυτη επιβαλεται περισσοτερο στη βαση της αναγκης(λογο συνεργασιας και των δυνατοτητων που αυτη δινει)
παρα σε σχεδιαστικη μετεξελιξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »