Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars  (Αναγνώστηκε 10213 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Kimon

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 477
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 29, 2008, 09:09:14 μμ »
Παράθεση από: "GREGORY"
Επίσης κάπου έχουν γίνει συμβιβασμοί στη ποιότητα στο NC. Και είμαι σίγουρος για αυτό. Πως είμαι τόσο σίγουρος? Απλό. Το έτος 2002 ένα nbfl 1.6cc κόστιζε περι τα 25 με 26 χιλιαρικάκια γιούρο. Σήμερα το 2008 η έκδοση MID 1.8 του NC αν θυμάμαι καλά πάνω κάτω κοστίζει τα ίδια. Αυτό πως διάολο γίνεται. Κάποιο λάκο έχει η φάβα.

Για την ποιότητα των πλαστικών του ταμπλώ η αίσθηση μου είναι ότι μάλλον σωστά τα λες, για την γενικότερη ποιότητα δεν έχω την δυνατότητα να κρίνω. Για το θέμα της τιμής όμως, ο emik έχει ένα σωστό (εν μέρει) επιχείρημα:

Παράθεση από: "emik"
Πάντως πιστεύω ότι το NC δεν είναι ακριβό σε καμιά περίπτωση, το GT είναι φθηνό λόγω συγκυρίας ευρώ/δολαρίου και παγκοσμιοποίησης παραγωγής από την GM.

Να συμπληρώσω ωστόσο ότι το ευρώ δεν έχει ισχυροποιηθεί μόνο έναντι του δολαρίου, αλλά και έναντι γιέν και στερλίνας. Οπότε το NC είναι (όχι και τόσο παραδόξως) φθηνότερο από το ΝΒ παρά το ότι παρασκευάζεται χρόνια μετά το ΝΒ που όλες σχεδόν οι πρώτες ύλες έχουν ανέβει και η τεχνολογία και τα έξτρα του δεν συγκρίνονται με του παλαιότερου μοντέλου, λόγω σίγουρα μάρκετινγκ, αλλά και τις ισχυροποίησης του ευρώ και της χρησιμοποίησης πολλών ανταλλακτικών (κοινών) από την Ford (οικονομίες κλίμακος). Ενδιαφέρον θα είχε να βλέπαμε πόσο είχε στην Ιαπωνία το ΝΒ και πόσο έχει τώρα το NC (σε γιέν) για να δούμε αν και πόσο παίζει η συναλλαγματική διαφορά.

Σόρρυ αν σας έπρηξα, εγώ αυτά ξέρω καλύτερα και αυτά μου αρέσουν,  ;D για τα τεχνικά ας μιλάνε οι πιό ειδικοί...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2008, 09:11:37 μμ από Kimon »
MK 2.5 - 1.6 01/2004 Brilliant Black

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 29, 2008, 09:16:42 μμ »
Παράθεση από: "Liakos"
....ειπε ο λυκος στην κοκκινοσκουφιτσα κ χαθηκε στο δασος.....


To ποστ αυτό είναι ο ορισμός του οφ τόπικ.

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πράγματα απλά και σαφή είναι τόσο δύσκολο να γίνουν κατανοητά.

Οι NCάδες τσιμπάτε και θίγεστε με το παραμικρό.

Το NC είναι OVERALL καλύτερο αυτοκίνητο από τα ΝΑ/ΝΒ, ουδείς διαφωνεί.
Η Μazda πήγε και τράκαρε τιμολογιακά πάνω σε μεγαλύτερες κατηγορίες και δεν της βγήκε.

Το NC στερήθηκε συνειδητά μέρος της οδηγοκεντρικότητας του σε μια προσπάθεια να προσελκυστούν νέες τάξεις αγοραστών. Bad move, bad call.

Στα διεθνή φόρουμ των Lotus οι κάτοχοι Elise πρώτης γενιάς αποκαλούν τους κατούχους της S2 γκέι και δεν τρέχει τίποτα, αστείο εσωτερικής κατανάλωσης και όλα καλά.

Σε αυτό το φόρουμ, μόλις γραφτεί κάποια αλήθεια για το NC, φεύγουν όλοι από τα Γενικά & Αόριστα, Μιάτα κερνάει/πίνει τσαγάκι και τα ευρώπουλα της μπροστινής πινακίδας και σπεύουν να κράξουν όποιον προσπαθεί απλά να πει μια γνώμη...

Ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου... :huh:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος jimbaggio

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 69
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 29, 2008, 11:43:36 μμ »
Παράθεση από: "BlokatosMX5er"
Παράθεση από: "Liakos"
....ειπε ο λυκος στην κοκκινοσκουφιτσα κ χαθηκε στο δασος.....


To ποστ αυτό είναι ο ορισμός του οφ τόπικ.

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πράγματα απλά και σαφή είναι τόσο δύσκολο να γίνουν κατανοητά.

Οι NCάδες τσιμπάτε και θίγεστε με το παραμικρό.

Το NC είναι OVERALL καλύτερο αυτοκίνητο από τα ΝΑ/ΝΒ, ουδείς διαφωνεί.
Η Μazda πήγε και τράκαρε τιμολογιακά πάνω σε μεγαλύτερες κατηγορίες και δεν της βγήκε.

Το NC στερήθηκε συνειδητά μέρος της οδηγοκεντρικότητας του σε μια προσπάθεια να προσελκυστούν νέες τάξεις αγοραστών. Bad move, bad call.

Στα διεθνή φόρουμ των Lotus οι κάτοχοι Elise πρώτης γενιάς αποκαλούν τους κατούχους της S2 γκέι και δεν τρέχει τίποτα, αστείο εσωτερικής κατανάλωσης και όλα καλά.

Σε αυτό το φόρουμ, μόλις γραφτεί κάποια αλήθεια για το NC, φεύγουν όλοι από τα Γενικά & Αόριστα, Μιάτα κερνάει/πίνει τσαγάκι και τα ευρώπουλα της μπροστινής πινακίδας και σπεύουν να κράξουν όποιον προσπαθεί απλά να πει μια γνώμη...

Ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου... :huh:   ,πιο ακριβα υλικα ,"το 1.8 περναει απο πανω το τωρινο 1.8",  "γιατι δεν πηρες ενα ΝΒ FL καλυτερα " και οτι αλλο θέλετε.Φτανει μονο να κοιταξεις μερικους απο αυτους στο δρομο οταν πηγαινεις διπλα διπλα...Αν εχουν και γκομενα εκει ειναι που γυλαλιζει το ματι τους...
Δεν λεω ολοι αλλα ειναι αρκετοι αυτοι και εχω και γνωστους παρομοιους.
Το ΝD θα βγει και σιγουρα θα ειναι  καλυτερο απο το  ΝC. Oχι γιατι το ΝC ηταν αποτυχια αλλα γιατι ετσι παει η λογικη τεχνολογικη εξελιξη σε ολα τα υλικα αγαθα. Το περιμενουμε με ανυπομονησια αλλα μεχρι τοτε ο καθενας ας χαρει το miataki του, ειτε ΝΑ ειτε ΝΒ ειτε ΝC.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος fotis.

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 12165
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 30, 2008, 12:18:21 πμ »
Παράθεση από: "vagmag"
Αν βελτιωθεί πολύ σε θέματα ποιότητας, ανέβει σε κυβισμό και άλογα και σε ό,τι άλλο θεωρείται ότι έχει άναγκη βελτίωσης...  και βγει σε τιμή 40000 ευρώ... πόσοι θα είναι που θα το αγοράσουν;;;

Eλαχιστοι και ειδικα αν βγει σε μια κατηγορια με στανταρ κυβισμο (που δε νομιζω) προσπαθωντας να χτυπησει αλλες εταιριες.
Με αυτα τα λεφτα αν βγει, οι ποιο πολυ θα πανε σε S GT η κατι αλλο εκτος αν ειναι ανωτερο απο αυτα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2008, 12:25:33 πμ από fotis. »

  'mk1 Greddy turbo'

Αποσυνδεδεμένος Liakos

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1311
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #44 στις: Αύγουστος 30, 2008, 02:34:15 πμ »
@Blokatos: Δεν συμφωνω μαζι σου.Αυτο που εσυ βλεπεις απλο κ σαφες,εγω το βλεπω προιον φαντασιας κ βασισμενο σε μη πραγματικα στοιχεια....Το οτι διαφωνουμε δεν ειναι κατι κακο.Η επιβολη της γνωμης ομως κ κυριως το υφος ειναι αυτο που ενοχλει....

Κ για να μπω εντος θεματος.Καλο θα ηταν να δουμε ποικιλια εκδοσεων του νεου miata.Θα ηταν ωραιο να υπηρχε μια καλοεξοπλισμενη "lifestyle" εκδοση για οποιον ενδιαφερεται για ενα ομορφο convertible διθεσιο cruiser κ μια stripped εκδοση με κινητηρα που εχει παρει "αναβολικα"(ατμοσφαιρικο φυσικα  :yau: ),διαφορετικη αναρτηση κλπ για τον σκληροπυρηνικο....

Επισης θεωρω λιγο χασιμο χρονου να συζηταμε εν ετη 2008 την αφιξη του νεου μοντελου η οποια υπολογιζεται το 2012.....Μεχρι τοτε ας χαρουμε τα δικα μας κ οταν με το καλο πλησιασει ο καιρος ας ασχοληθουμε με το θεμα ND.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »


1.8 Copper Red NC High
-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR custom 8-point rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,MS CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16

Αποσυνδεδεμένος General_Lee

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 545
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #45 στις: Αύγουστος 30, 2008, 07:01:24 πμ »
Εγω γουσταρω να βγει και στο ND μια εκδοση οπως το τωρινο 1.8 Base που δεν εχει τιποτα πανω. Να λειπουν ολα τα "περιττα" στοιχεια εξοπλισμου (να ειναι δλδ αρκετα ελαφρυτερο απο το "πλουσιο"), οσα γινεται τελος παντων, αλλα οχι απλα με τη λογικη του να ειναι φτηνο αλλα και με τη λογικη να ειναι η πιο σπαρτιατικη-αγωνιαρικη εκδοση του mx5, αφιερωμενο στο πιο ειδικο κοινο του... (με μπλοκε κατα προτιμηση αυτη τη φορα και ζαντες αλουμινιου....)

Αν ειναι η εκδοση για τον πορωμενο, να ειναι αυτη με τον πληρη εξοπλισμο, με το μεγαλυτερο μοτερ, με την υψηλοτερη τιμη, τοτε χανεται το νοημα (του μιατα, οχι γενικα), γιατι γινεται σαν τα οικογενειακα αμαξια που εχουν και μια σπορ εκδοση που προσπαθει με ενα μοτερ τερας και απειρα ψευτοσπορτιφ εξτρα να το παιξει σπορ. Το θεμα ειναι η σπορ εκδοση να ειναι η ΜΗ εξοπλισμενη και ελαφρια και φτηνη....(και με την εννοια της βασης βελτιωσης)

Οποτε ελπιζω σε μια καλη οσο το δυνατον ελαφρια βαση, με καλες λυσεις σε αναρτηση-φρενα(δεν ανησυχω γιαυτο ιδιαιτερα),μπλοκε, ενα οικονομικο ατμοσφαιρικο μοτερακι 1800αρι με καμια 160αρα αλογα και ωραια εμφανιση.
Θα μαρεσε βεβαια η δυνατη εκδοση του επομενου μιατα να φοραει τον επομενο βανκελ της μαζντα, που αποτι ειχα ακουσει θα ειναι πολυ πολυ πιο οικονομικος....(και θα εχει και μεγαλα πλεονεκτηματα σε ενα ηδη χαμηλο και ελαφρυ αμαξι....)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Οι φίλοι μου είναι κραυγές στη σιωπή
οι φίλοι μου φώτα κινδύνου στο σκοτάδι
μόνοι σαν δέντρα των κορφών, σαν προσευχή
παιδιά που δε γυρίζουνε στο σπίτι τους το βράδυ.

Αποσυνδεδεμένος emik

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 637
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #46 στις: Αύγουστος 31, 2008, 02:59:21 μμ »
Φίλε vagman καμία παρεξήγηση.  :)

Ο καθένας κάνει και "λούζεται" τις επιλογές του και επίσης ο καθένας λέει και την άποψη του.

Απλά επειδή τυγχάνει να έχω και τα δύο (όχι για πολύ όπως φαίνεται) και ξέρω τις διαφορές τους θεωρώ ότι μπορώ να εκφράσω μια τεκμηριωμένη άποψη.

Απλά να προσθέσω στην συζήτηση ότι όταν είχε βγει το NA,NB ο ανταγωνισμός ήταν σαφώς μικρότερος στην κατηγορία (πχ. MG) ενώ τώρα πολλές εταιρείες έχουν προτάσεις και αρκετές σε μια κατηγορία λίγο πιο πάνω (τιμολογιακά).

Έτσι είμαι της άποψης ότι δύσκολα η Mazda θα καταφέρει να προσελκύσει κατόχους NA,NB,NC γιο το νέο ND αν αυτό είναι στα ίδια χωράφια πχ. να είναι 10-20 άλογα πιο δυνατό, 20-30 κιλά ελαφρύτερο κλπ. Βέβαια θα συνεχίσει να έχει το μερίδιο αγοράς από τους νέους αγοραστές.

Πιστεύω ότι η λύση με τις εκδόσεις είναι η πιο ασφαλής με μια έκδοση κοντά στα επίπεδα του NC 2.0 από άποψη δύναμης και γύρω στα 25.000-30.000€ και μια έκδοση στα επίπεδα του S,GT,Z4 με πολλά άλογα γύρω στα 35.000-40.000€.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
if nothing else works...read the instructions...

OPEL GT
NC 1.8 High - Sold Alfa Romeo 147 120HP Distinctive

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #47 στις: Αύγουστος 31, 2008, 06:46:51 μμ »
Παράθεση από: "Liakos"
@Blokatos: Δεν συμφωνω μαζι σου.Αυτο που εσυ βλεπεις απλο κ σαφες,εγω το βλεπω προιον φαντασιας κ βασισμενο σε μη πραγματικα στοιχεια....Το οτι διαφωνουμε δεν ειναι κατι κακο.Η επιβολη της γνωμης ομως κ κυριως το υφος ειναι αυτο που ενοχλει....

To bold κομάτι είναι κάτι σωστό.

Just do it. ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος sokos

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6397
    • http://www.forwarding.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #48 στις: Αύγουστος 31, 2008, 07:12:12 μμ »
μέχρι το 2012... χμμ... θα έχει και κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη και θα το πάρω :D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Το αγαπημένο μου σπόρ αυτοκίνητο: Midnight Blue Mk-II FL 1.8s a.k.a Little ΤΑΤΑ XKR
--------------------------------------------------------
Over-steer is when passengers are scared. Under-steer is when the driver is scared

Αποσυνδεδεμένος vagmag

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 241
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #49 στις: Αύγουστος 31, 2008, 10:01:49 μμ »
Παράθεση από: "emik"
Φίλε vagman καμία παρεξήγηση.  :)


vagmag είναι.... άλλος είναι ο vagman ...
έχεις pm
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος B_Sinclar

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 761
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 08:25:26 πμ »
Παράθεση από: "Liakos"
@Blokatos: Δεν συμφωνω μαζι σου.Αυτο που εσυ βλεπεις απλο κ σαφες,εγω το βλεπω προιον φαντασιας κ βασισμενο σε μη πραγματικα στοιχεια....Το οτι διαφωνουμε δεν ειναι κατι κακο.Η επιβολη της γνωμης ομως κ κυριως το υφος ειναι αυτο που ενοχλει....

Κ για να μπω εντος θεματος.Καλο θα ηταν να δουμε ποικιλια εκδοσεων του νεου miata.Θα ηταν ωραιο να υπηρχε μια καλοεξοπλισμενη "lifestyle" εκδοση για οποιον ενδιαφερεται για ενα ομορφο convertible διθεσιο cruiser κ μια stripped εκδοση με κινητηρα που εχει παρει "αναβολικα"(ατμοσφαιρικο φυσικα  :yau:

@blokatos δεν ξερω αν ισχυει οτι "τσιμπαμε" οπως λες..μπορει να εχεις δικιο

αλλα εξ αρχης υπηρχε μια περιεργη συμπεριφορα ορισμενων κατοχων nb απεναντι μας

κοιτα πως λεγεται το τοπικ και τι γραφουμε τωρα..καπου το πολυ κυριε ελεησον..

μην βρεθει ευκαιρια απο μερικους να συγκρινουν παλι 2 εν μερει ανομοια και εν μερει ομοια πραγματα..nb και nc

ενας φιλος πιο πανω γραφει για 3 θετικα του nc απεναντι στο nb και μετα τελος

για την υπεροχη του κινητηρα του nc ουτε λογος..ακομα και το nc 1.8 υπερτερει απεναντι στο nb 1.8..θελετε λιγο? οκ, λιγο..αλλα ριχνει..(οεμ ε? μην βγει κανας billy τωρα.. :irre:

αν ηθελα slk θα την επαιρνα οπως και πολλοι εδω μεσα δοξα τω θεω..

το nc ηταν συνειδητη επιλογη για καποια χρονια (δεν εχω σκοπο να το ..παντρευτω αλλα να παω σε δυνατοτερα αμαξια)

επισης ειδες ποτε κατοχο nc να λεει το παραμικρο σχολιο για το nb? που θα μπορουσε να πει δεκαδες πραγματα..απο gayαμαξο (δεν το λεω εγω απλα δες τι γραφεται στο διεθνες φορουμ) μεχρι..

αν δεν υπηρχαν ομως τα na, nb δεν θα υπηρχε μια ολοκληρη κατηγορια αμαξιων και εγω θα οδηγουσα κανενα vw gt..οπτε τα ευγνωμωνω μονο και μονο που υπηρξαν..

εννοειται οτι τα παραπανω ειναι καλή τη πιστη και δεν εχουν σκοπο να παρεξηγηθουμε εδω μεσα (πολυ περισσοτερο με τον blokato που ξερει πολλα περισσοτερα απο εμενα :thumb:

απλα συνεχιζεται ενα τοπικ που εχει ηδη αναλυθει (nb vs nc)..μονο ο τιτλος αλλαξε
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2008, 08:33:34 πμ από B_Sinclar »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 08:53:33 πμ »
Παράθεση από: "B_Sinclar"

ενας φιλος πιο πανω γραφει για 3 θετικα του nc απεναντι στο nb και μετα τελος

για την υπεροχη του κινητηρα του nc ουτε λογος..ακομα και το nc 1.8 υπερτερει απεναντι στο nb 1.8..θελετε λιγο? οκ, λιγο..αλλα ριχνει..(οεμ ε? μην βγει κανας billy τωρα.. :))

Ωχ για εμένα χτύπησε η καμπάνα. Κοίτα όταν μιλάς για το επόμενο μοντέλο λογικό είναι να ψαχνεις που υπερτερούσαν και τι ελείψεις είχαν τα παλαιότερα ωστε το επόμενο να βγει τέλειο (λέμε τώρα).
Η λογική μου είναι απλή και δεν έχω καθόλου μέσα στο μυαλό μου να την πω σε κανέναν.

Καλός ή κακός του nb είμαι κάτοχος και οδήγησα και αρκετά  και το NC. Εντόπισα 3 μεγάλα βήματα εξέλιξης (φρενα,ακαμψια,ηρεμο ταξειδι). Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές διαπιστώσεις. Εσύ για παράδειγμα λες οτι το μοτερ του nc (σε 1.8 λέμε πάντα) υπερτερεί του nb 1.8. Ναι για εμένα υπερτερεί μέχρι τις 3.000 σ.α.λ. Μετά καμία σχέση.
 Όπως μεγάλη διαφορά έχει και η απόκριση του γκαζιού κάτι που για εμένα τουλάχιστον παίζει μεγάλο ρόλο . Είπα επίσης οτι όλα τα miata είναι απαράδεκτα ως προς τον ήχο. Ένα σπορ αυτοκίνητο πρέπει να ακούγετα και κάπως χαρακτηριστικά σπορτίβικα, έχω άδικο?

Αναγκαστικά λοιπόν μπαίνεις στη διαδικασία του NA vs NB vs NC για να προκύψει το ND.
 
Το ιδανικό nd προσωπικά, ή καλύτερα το νέο Miata, θα πρέπει να ξαναγυρίσει στα διπλά ψαλίδια (την πολλαπλών συνδέσμων να την αφήσουν για κανενα φαμιλιαρικο) να επαναφέρουν το παιχνιδιάρικο στυλ του NA-NB και το feedback στο τιμονι σε συνδιασμο με την ακαμψία τα φρένα και το επίπεδο ενεγητικης- παθητικής ασφάλεις του NC. Βάρος το πολύ μεχρι τα 1200 κιλά και ένα μοτεράκι περι τα 200 αλόγατα. (αν μπορούσαν να δανειστουν κανα i-Vtec τις Χόντα  :bow:).
Τωρα θα μου πείς οτι θα ξεφύγει απο τιμή. Ε! να μην ξεφύγει το Opel GT με 265 ιππους και μουράκλα ξέφυγε?

Τι θέλω να πώ. Αν η mazda δώσει στη αγορά ένα μινι s2000 με μια εκδοση lightwaight- αγωνιαρικη ( να κανουμε και το χατηρι του Στρατηγού)  περι τα 28000 ευρω και μια πλουσια στα 30.000 ευρώ κέρδισε το παιχνίδι
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 01, 2008, 08:57:38 πμ από Anonymous »

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:10:40 πμ »
Ωραίες οι θεωρίες με τα ελαφριά κλπ. Ποιός τα αγόρασε από εμάς? Ποιος πήρε Base και δεν ρώταγε πως να βάλει a/c και ζάντες?
Νομίζω ότι η Μάζντα ξέρει καλύτερα την αγορά από εμάς.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #53 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:29:00 πμ »
Λεγοντας ''ελαφρια''-αγωνιαρικη μηπως εννοουν μια εκδοση χωρις δερμα, χωρις ηχοσυστημα, χωρις esp, ΑΛΛΑ με μπλοκε, ζαντες, a/c και με τιμη οσο ας πουμε του mid.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #54 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:33:30 πμ »
Εγω απλά βλέπω να αναφέρεται ονομαστικά το base. Που ανοίξαμε θέμα ειδικό αν "μπαίνει το a/c". Και δεν διαφωνώ. Ούτε εγώ μπορώ να ζήσω χωρίς. Απλά ας μην ζητάμε να φτιάξουν κάτι που δεν θα αγοράσουμε τελικά. Στην Αμερική έφτιαξαν το NB Sport και δεν πουλιότανε. Και εκεί έχουν πίστες και αγώνες τακτικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 11:35:43 πμ »
Συμφωνω, το BASE ειναι αποτυχια σαν εκδοση...τουλαχιστον για μεγαλη πλειοψηφια απο εμας
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 12:21:39 μμ »
Για να καταλάβω το θέμα του "αγωνιάρικου"  είναι αν έχει a/c? Οκ και η 997 gt3rs προαιρετικά φοράει a/c και κάνει και 20 χιλιαρικα παραπάνω απο την gt3. Και τα elise είναι γυμνά και πουλάνε σαν τρελλά στο εξωτερικό. Κανείς δεν είπε οτι δεν θέλουμε a/c. Πλέον στην elise μόνο το a/c πρόσθεσαν στο στανταρ εξοπλισμό. Άλλωστε δεν προσθέτει τόσο σημαντικό βάρος.
Όταν λέω  αγωνιάρικη εννοώ μια καλή ανάρτηση ένα σασμάν με πιο κοντη τελική σχέση μετάδοσης ένα καλό μπλοκέ και μόνο ηλεκτρονικό το Abs.

Επίσης θεωρώ οτι είμαι και πολύ μετριοπαθείς με το βάρος και πολλά  έδωσα τα 1200 κιλά. Να θυμίσω το mr2 6ταχυτο και με a/c ήταν 950 κιλά κανω λάθος? Δεν θέλει κόπο τρόπο θέλει και να ρίξουν κανα χρήμα στην εξέλιξη αν θέλουν να συνεχίσει να μπαίνει το μιατα στο βιβλίο γκινες ως το πιο καλοπουλημενο σπορ αυτοκίνητο.

Επίσης θεωρώ οτι η μαζντα δεν επεδίωκε να πάρει κάποιο κομμάτι αγοραστών που δεν είχε. Τα na & nb οδηγούνται απο ποτσιρικάδες, απο κυρίες εώς και 50ρηδες. Συνεπώς τι μερίδιο πλέον να αποζητάς για το πιο καλοπουλημένο roadster όλων των εποχών? Την συνταγή την έχουν ας το σκεφτούν, τόσο απλά είναι τα πράγματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος emik

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 637
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 12:34:08 μμ »
Πάντως για να μειωθεί το βάρος θα αυξηθεί το κόστος αγοράς μιας και θα πρέπει εκτός από την έρευνα να χρησιμοποιηθούν και υλικά ακριβά πχ αλουμίνιο (δεν λέω carbon γιατί εκεί πάμε πολύ ψηλά).

Αυτό δεν έχει πάντα θετικό αντίκτυπο πχ. ένα πλαίσιο από αλουμίνιο υστερεί σημαντικά σε ακαμψία (που στα roadster είναι ακόμα πιο σημαντική) όπως επίσης και σε μεγάλο κόστος επισκευής.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
if nothing else works...read the instructions...

OPEL GT
NC 1.8 High - Sold Alfa Romeo 147 120HP Distinctive

Αποσυνδεδεμένος judge

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1481
    • http://www.cardomain.com/id/gpavl
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 12:40:01 μμ »
To ND θα πρέπειι:

- να είναι ελαφρύ (όριο τα 1150 κιλά, και θα έλεγα μέγιστο μήκος 4 μέτρα)
- να είναι οδηγοκεντρικό (τιμόνι ξυράφι, αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια, ζάντες 15")
- να έχει καλούς κινητήρες (μήπως turbo 1.6 με 180 hp?)
- να έχει καθίσματα bucket
- να έχει λιτό εσωτερικό, αλλά με A/C
- να έχει LSD
- ...

Μήπως... αυτό θα είναι πλέον "ειδικό" αυτοκίνητο για τους πολλούς? Και "πραγματικό" για λίγους?...
Πόσες τέτοιες κατασκευές κυκλοφορούν πλέον στην αγορά, και πουλιούνται σε εξαψήφια νούμερα?

Και εγώ έτσι θα το ήθελα, αλλά το "marketing" πιστεύω, λέει άλλα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders club
NBFL6C Roadster Camel - The first, the last, the ultimate

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 01, 2008, 12:46:49 μμ »
Eγώ δεν έδωσα βάση στο "αγωνιάρικο" έδωσα βάση σε όσους ζητάνε το Base. Και το οποίο τελικά δεν πουλάει.
Τα ελαφρά κλπ ΝΑ_ΝΒ είναι θρύλος. Τα έχουμε ζυγίσει για διάφορους λόγους και σε διάφορες χρονικές στιγμές και ήδη το ΝΑ ηταν 1100 κιλά σε light έκδοση.
Μην το συγκρίνουμε τώρα με άλλα. Η Elise έτσι βγήκε, έτσι την ξέρουν. Το Μιάτα δεν ήταν ποτε΄γυμνό. Από την πρώτη μέρα είχε και ηλεκτρικά παράθυρα και δερμάτινο σαλόνι και όλα τα καλά της εποχής του.
Όσο για το γύρνα πίσω στα ψαλίδια δεν συμφωνώ. Όλα καλά είναι. Αν αποφάσισε να βάλει ανάρτηση πολλαπλών ας την φτιάξει όπως νομίζει. Τίποτα δεν είναι απόλυτα καλό ή κακό. Και η 997 που λές πίσω έχει πολλαπλούς συνδέσμους και εμπρός ανεξάρτητη, κάτι σαν το NC δηλαδή.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com