Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars  (Αναγνώστηκε 10206 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος 1.8SVP2007

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 348
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 29, 2008, 11:13:44 πμ »
ελπίζω πάντως να βάλουν μυαλό και να δώσουν και κάποιους κινητήρες δυνατότερους....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MX5 SVP R.E.M
Tochigi-Fuji LSD & FGR 4.44
MS Stabilizer Kit, MS Sport Springs (Jap-Spec)
Koni Shocks, RB Header, RS GW Midpipe, Rota Fighter 16x7 ET40 6.4Kgrs

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 29, 2008, 11:23:16 πμ »
Μια εκδοση mazdaspeed στο ND θα βοηθουσε.....εδω το 3αρι βγαινει με 260 αλογα............
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος B_Sinclar

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 761
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 29, 2008, 11:24:56 πμ »
δεν νομιζω οτι θα βγαλει ποτε εκδοση με 240-260 αλογα..δεν προκειται να μπει στα χωραφια του s3k..(εστω της "μικρης" νεας εκδοσης)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 29, 2008, 11:45:19 πμ »
Nα σας πω εγώ πως βλέπω τις αλλαγές. Μόλις μπήκε η γυναικα μου στην Carrera και περάσαμε μερικές γούβες μου λέει: Να σου πω την αλήθεια με είχε κουράσει το Μιάτα".
Γιατί? Γιατί ήταν σκληρό και γενικά απολίτιστο. Στενός χώρος, λίγες θήκες, σκληρή σχετικά ανάρτηση. Και λίγη ιπποδύναμη. Αυτό ειδικά θέλανε να αλλάξουν. Περισσότερα άλογα και πιο πολιτισμένο θέλανε να το κάνουν. Ειδικά το 2.0 είναι πολύ δυνατό. Και λιμουζίνα. Σου λέει έτσι κι αλλιώς οι πιο πορωμένοι θα αλλάξουν ανάρτηση θα το σκληρύνουν κλπ/
Νομίζω ότι πήγαν στο σωστό δρόμο αν δεν το παρακάνουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος vaggman

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1122
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 29, 2008, 11:58:46 πμ »
Παράθεση από: "dimx-5"
Γιατί ήταν σκληρό και γενικά απολίτιστο. Στενός χώρος, λίγες θήκες, σκληρή σχετικά ανάρτηση.

Ναι αλλα και αυτος ειναι ο αυθεντικος ορισμος των roadsters.
Το NC 2,0 ειναι ολοκληρωτικα καλυτερο αυτοκινητο απο το NBFL 1.8,αλλα οχι καλυτερο roadster,καθως το NC απομακρυνθηκε λιγο απο τον ορισμο,ως πιο αποστηρωμενο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6843
    • http://www.cardomain.com/id/megaklis
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 29, 2008, 12:17:41 μμ »
Η αποψη μου ειναι πως οντως το nd θα πρεπει να ειναι "ριζοσπαστικο" οχι κατ'αναγκη σε τεχνολογια οσο σε θεματα διαφοροποιησης απο τα nc,nb,na.
Δλδ,θα πρεπει ΙΜΗΟ να εχει αλλη εμφανιση πιο "αγρια" πιο πιασαρικη να το πω...επισης θα πρεπει να εχει αρκετα δυνατοτερα μοτερ...σε αυτον τον τομεα εχει μεινει πισω σε σχεση με τον ανταγωνισμο και πιο roadster oriented αναρτηση/στησιμο.

Δεν ειναι τυχαιο οτι στην αμερικη πλεον το miata εχει χασει τα πρωτεια σε sales απο solstice/redline αλλα και σε αγωνες scca,μαλλον το ειδανε αυτο το καταλαβανε και πεσανε με τα μουτρα στην μελετη για κατι που θα τους ξαναφερει στην κορυφη.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2008, 09:34:20 μμ από MEGAS »
Miata owners don\'t drive fast....they fly slowly!!
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can\'t have the third!
Αλλος για ράψιμο..?
Opel GT-Mazda CX-7 GT/SR

Αποσυνδεδεμένος trapezikos9

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 179
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 29, 2008, 12:45:36 μμ »
Παράθεση από: "GREGORY"
Καλά τώρα δηλαδή κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλό μας ή ισχύει το αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει.
Όντας κάτοχος nb 18αρι και έχοντας οδηγήσει αρκετά και το NC είναι πανεύκολο να δεις τα σημεία βελτίωσης.
Είναι στα φρένα, στην ακαμψία του πλαισίου, και στο πιο ήσυχο ταξίδι. Εκεί τελειώνουν τα σημεία βελτίωσης.

Δυστυχώς υπήρχαν και σημεία χειροτέρεψης που δεν τα λέω μόνο εγώ. Ξεφυλλίστε περιοδικά τότε, μόλις είχε βγει το NC. Όλοι έγραφαν, αλλά και εύκολο να το διαπιστώσει κανείς και μόνος του , ότι το ζωντανό τιμόνι και το feedback είχαν πάει περίπατο ή έστω είχε χειροτερέψει. Το σασμάν σε αίσθηση δεν είχε καμιά σχέση, και η απόκριση στο γκάζι είναι μέρα με τη νύχτα.  Η συμπεριφορά της μούρης στις στροφές είναι έχασε εκείνη την αμεσότητα που είχε το δε control σε κατάσταση πλαγιολίσθησης προσωπικά δεν έχει καμία σχέση. Τώρα που το θυμήθηκα εκτός του ειδικού τύπου, τα έλεγε και ο συμπαθείς σε όλους μας Τσουτσίγιας στα γνωστά βιντεάκια που έχουμε δει απο youtube.

Επίσης κάπου έχουν γίνει συμβιβασμοί στη ποιότητα στο NC. Και είμαι σίγουρος για αυτό. Πως είμαι τόσο σίγουρος? Απλό. Το έτος 2002 ένα nbfl 1.6cc κόστιζε περι τα 25 με 26 χιλιαρικάκια γιούρο. Σήμερα το 2008 η έκδοση MID 1.8 του NC αν θυμάμαι καλά πάνω κάτω κοστίζει τα ίδια. Αυτό πως διάολο γίνεται. Κάποιο λάκο έχει η φάβα.

Η Μάζντα καλός ή κακός έχει ανοιχτά τα αυτιά της όπως και η κάθε πλέον αυτοκινητοβιομηχανία. Άκουσαν τον ειδικό τύπο και τους κατόχους κυρίως που πήγαν απο NA, NB , σε NC. Δεν ξέρω αν στο ND θα κάνουν ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση σίγουρα όμως θα προσπαθήσουν να γυρίσουν στα οδηγικοκεντρικα χαρακτηριστικά του ΝΑ, αν θέλουν να συνεχίσουν αν ακούν οτι το Miata είναι σχολίο.


φίλε, ξεχνάς την ύπαρξη πολλών ηλεκτρονικών και αερόσακων, όσο για την ακαμψία, είναι σαφώς βελτιωμένη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Miata RC 2.0 Sunlight Silver

Υπερστρέφω, άρα υπάρχω...

Αποσυνδεδεμένος vagmag

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 241
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 29, 2008, 12:57:25 μμ »
γιατί ρε παιδιά έμεινε πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό;;;
Ποιος είναι ο ανταγωνισμός;;;
Το opel gt είναι απλά πολύ δυνατό και όμορφο. Αν ήταν έτσι οδηγικά το μιατα θα κράζαμε.
Το s2000 δεν έκανε παραχωρήσεις στην άνεση... όσον αφορά την ποιότητα κύλισης. Όχι όσον αφορά την καμπίνα. Είναι πιο οδηγοκεντρικό από ένα nb και ένα nc αλλά όχι πιο όμορφο μέσα. Περισσότερο minimal ναι... Υπάρχει πολύ περισσότερο RnD πίσω του και για αυτό η πιο τσιμπιμένη τιμή του.
Άλλωστε βασίζεται πίσω στο 1999 ... δεν ξέρουμε αν η διάδοχη κατάσταση θα έχει περισσότερες παραχωρήσεις... 
Πιο ολοκληρομένα αυτοκίνητα προσπαθούν να βγάλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες...
κάποτε το s2000 ήταν η απόλυτη μηχανή, και ήταν αρκούντος σπαρτιάτικη... πλέον έχει ηλεκτρικό τιμόνι, σύστημα ευστάθειας, πέρσαν 8 χρόνια για να ρυθμίσουν  "σωστά" την πίσω ανάρτηση (λέγοντας "σωστά" εννοούμε πιο φιλικά προς τον μέσο χρήστη-οδηγό), πίσω τζάμι κλπ....
Κάποτε η elise είχε τα απαραίτητα και μόνο...΄σήμερα απέκτησε ABS (πάει η αίσθηση), αερόσακους (έξτρα βάρος), σύστημα ευστάθειας, μεγαλύτερα ζαντολάστιχα, ΠΟΤΗΡΟΘΗΚΗ κλπ...
Ναι ίσως υπάρχουν και κάποιες πιο hardcore εκδόσεις... αλλά ας μην το περιμένουμε από κατασκευαστές με τόσο μαζική παραγωγη....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος emik

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 637
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 29, 2008, 01:10:34 μμ »
Παράθεση από: "vagmag"
Το opel gt είναι απλά πολύ δυνατό και όμορφο. Αν ήταν έτσι οδηγικά το μιατα θα κράζαμε.

Το έχεις οδηγήσει φίλε μου το OPEL GT;

Γιατί επειδή έχω και NC και GT θα διαφωνήσω μαζί σου στο ότι το GT είναι απλά ένα πολύ δυνατό και όμορφο αυτοκίνητο.

Φιλικά
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
if nothing else works...read the instructions...

OPEL GT
NC 1.8 High - Sold Alfa Romeo 147 120HP Distinctive

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6843
    • http://www.cardomain.com/id/megaklis
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 29, 2008, 01:13:12 μμ »
περα απο το γεγονος οτι τα εχω οδηγησει και τα 2 οποτε μαλλον εχω καλυτερη αποψη απο σενα ,σε περιπτωση που δεν εχεις οδηγησει gt,το nc το εχει "κραξει" και ο πολυς τσουτσιγια σε σχεση με αδερφακι του gt.
αλλα αστο και αυτο στην ακρη...ανταγωνισμος για την mazda ειναι καθε αλλο αμαξι που παιρνει μεριδιο απο το sector του miata και οχι αυτο που θες εσυ ,εγω η αλλος να λεμε ανταγωνισμος.
και το gt παραγεται σε τοσα λιγα κομματια που δεν ανησυχει την mazda ιδαιτερα και μιλαω μονο για ελλαδα ,εφοσον εσυ θες να αναφερεσαι σε 1 μονο χωρα,αν και μιλαμε γενικα ...!
στην αμερικη σου ξαναλεω ειναι αλλιως τα πραγματα..(ναι ξερω 1 χωρα ειναι κ αυτη αλλα τα sales εκει για την mazda αξιζουν περισσοτερο)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2008, 01:21:05 μμ από MEGAS »
Miata owners don\'t drive fast....they fly slowly!!
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can\'t have the third!
Αλλος για ράψιμο..?
Opel GT-Mazda CX-7 GT/SR

Αποσυνδεδεμένος jSkyline

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 222
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 29, 2008, 01:50:31 μμ »
Aν και δεν εχω αποψη για το GT μιας και δεν εχω πλησιασει καν σε αποσταση μικροτερη των 5 μετρων, εχω να πω πως και οτι χειροτερο να ειναι απο οδηγικης αποψεως ειναι και πολυ οικονομικο, το NC απο την αλλη αν και ειναι σαφως φτηνοτερο απο το GT (ακομα και απο το ΝΒ, μιας και το NC1.8 ειναι φτηνοτερο απο το αντιστοιχο NB1.8 ) ειναι ακριβο για αυτα που προσφερει αφου ο ανταγωνισμος εχει αυξηθει.Απο την αλλη βεβαια και το S2000 ειναι πολυ τσιμπημενο ειδικα σε συγκριση με το GT παλι.
Πιστευω πως σε αυτη την κατηγορια ο καθενας ζηταει οτι θελει, ολα αυτα τα αμαξια ειναι πολυ ειδικα και απευθυνονται σε ενα εξισου ειδικο κοινο.Αλλα για να μην ξεφευγουμε απο το θεμα αν το ND βελτιωνοταν σημαντικα και παραλληλα ειχαμε μια αυξηση τιμης κατα 15% παλι δεν νομιζω οτι θα εβλεπε βελτιωση στις πωλησεις του μιας και οπως και να το κανουμε ποτε κανενας δεν θα καταλαβει οτι ειναι ενα roadster που εχει ανεβει κατηγορια, θα σταματησει πλεον να ειναι το "roadster του λαου" και η κατασταση πιστευω οτι θα ειναι χειροτερη μιας και δυσκολα θα κερδισει αυτους που πανε για GT και S2000 και σε καμια περιπτωση δεν θα κερδισει αυτους που προσπαθουν με λιγα χρηματα να αποκτησουν ενα διασκεδαστικο οδηγικα αυτοκινητο (δεν αναφερομαι βεβαια σε ολους τους γκι@ζηδες που απλα θελουν να αποκτησουν ενα καμπριο!αυτοι ας παρουν EOS και 207CC!)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος emik

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 637
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 29, 2008, 02:45:44 μμ »
Προσωπικά πιστεύω ότι η Mazda έχει μείνει λίγο πίσω όσον αφορά τον κινητήρα και την σχεδίαση η οποία είναι λίγο συντηρητική. Επίσης δεν νομίζω ότι θέλουν να χτυπήσουν την κατηγορία του S2000, GT, Z4 κλπ. γιατί το miata θα σταματούσε να είναι το roadster του λαού. Η λογική των 2 εκδόσεων, μιας έκδοσης με λίγους ίππους και μια με πολλούς > 200 θα μπορούσε να συνδυάσει την διατήρηση του χαρακτήρα του miata με το να πάρει μερίδιο αγοράς από τα πιο ακριβά roadster.

Πάντως πιστεύω ότι το NC δεν είναι ακριβό σε καμιά περίπτωση, το GT είναι φθηνό λόγω συγκυρίας ευρώ/δολαρίου και παγκοσμιοποίησης παραγωγής από την GM.

Πιστεύω ένα ND με τα χαρακτηριστικά του NC αλλά με επιθετική σχεδίαση στις τιμές του NC και μια έκδοση με >200 άλογα και λογικό βάρος με τιμή κοντά στα 38.000-40.000 θα έμπαινε σφήνα!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
if nothing else works...read the instructions...

OPEL GT
NC 1.8 High - Sold Alfa Romeo 147 120HP Distinctive

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 29, 2008, 05:05:55 μμ »
Ας μου επιτραπεί να βοηθήσω λίγο στη μετάφραση...

"The next MX-5 needs to be a big step," Lauren Van den Acker said.
τρανσλέισον
Πρέπει το ND να μην έχει καμία σχέση με το NC.

"The last one was too conservative and we can’t do another car like that.
τρανσλέισον
Μάλλον κάναμε παπαριά με το παρόν μοντέλο και αυτό φαίνεται στις πωλήσεις.

We need to make it more dramatic and give it some balls."
τρανσλέισον
Σχεδιαστικά και ως φιλοσοφία, το NC πήγαμε να το κάνουμε την SLK του φτωχού αλλά αυτή η ζαριά δεν μας βγήκε. Μην γίνετε πελάτες άλλων εταιρειών, θα δείτε, το ND θα είναι ένα true sports car.

However, Van den Acker admitted that nothing would be done to change the MX-5’s core character. The fourth-generation car, due to appear in around 2012, will still be a no-nonsense small rear-drive roadster,
τρανσλέισον
Προφανώς έπρεπε να εξελίξουμε το Μιάτα πάνω στη φιλοσοφία των ΝΑ και ΝΒ. Δεν το κάναμε με την τρίτη γενιά, θα το κάνουμε στην τέταρτη. Μην γίνετε πελάτες άλλων εταιρειών, θα δείτε, το ND θα είναι ένα true sports car.

albeit probably lighter
τρανσλέισον
Θα είναι και ελαφρύτερο από το NC

and more fuel-efficient than the current model.
τρανσλέισον
Θα έχει και κινητήρα άμεσου ψεκασμού

Another senior Mazda designer told us that while there has been lots of internal debate about the future of the company’s iconic roadster, no final decision has yet been taken on what it will look like.
τρανσλέισον
Δεν ξέρουμε ακόμη τι ακριβώς θα κάνουμε αλλά μην γίνετε πελάτες άλλων εταιρειών, θα δείτε, το ND θα είναι ένα true sports car.

"Last time round [designing the current car] we came up with lots of radical proposals and we may reignite one of those," said our insider.
τρανσλέισον
Από όλες τις προτάσεις που υπήρχαν κατά την εξέλιξη του NC, διαλέξαμε να υλοποιήσουμε την πιο λανθασμένη. Οπότε για το ND θα διαλέξουμε μια οποιαδήποτε από όσες έμειναν στα συρτάρια. Όπως και να 'χει, καλύτερα από τώρα θα είναι.

Another Mazda designer admitted that the intention was for the MX-5 to stop being completely different from the rest of the line-up, hinting that the likes of the Kazarai concept car will influence its design.
τρανσλέισον
Κατά πάσα πιθανότητα η μάσκα και γενικότερα το εμπρός μέρος πρέπει να μοιάζει περισσότερο στα Μazda 2 και Mazda 3 από ότι ισχύει σήμερα. Μην σας ανησυχεί αυτό όμως, θα είναι πολύ όμορφο. Μην γίνετε πελάτες άλλων εταιρειών, θα δείτε, το ND θα είναι ένα όμορφο και true sports car.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος vaggman

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1122
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 29, 2008, 05:08:52 μμ »
;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Liakos

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1311
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 29, 2008, 06:14:50 μμ »
....ειπε ο λυκος στην κοκκινοσκουφιτσα κ χαθηκε στο δασος.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »


1.8 Copper Red NC High
-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR custom 8-point rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,MS CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16

Αποσυνδεδεμένος jSkyline

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 222
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 29, 2008, 06:30:22 μμ »
H αληθεια ειναι πως σε εέυθερη μεταφραση καπως ετσι τα γραφει το αρθρο...Απο την αλλη βεβαια πιστευω πως το NC δεν ειναι και τοσο κακο οσο παρουσιαιζεται εκει μεσα αλλα και απο τα γραφομενα σου...
Οτι και να λεμε για το ΝD ειναι εικασιες, αλλα ολα αυτα που λεει το αρθρο παρουσιαζουν την δημιουργια μιας μικρης και φτηνης elise!!!Ρε λες ???

Παντως ενα true sports car δεν σημαινει απολυτα οτι πρεπει να ειναι και παρα πολυ γρηγορο, ουτε και να εχει παρα πολλα αλογα π.χ ακομα και τα 160 αλογα του ΝC αν προερχονταν απο κανενα μοτερακι 1800 κυβικων (πραγμα που σημαινει και μειωμενο βαρος) τοτε ισως να μιλουσαμε για ενα δυνατο αμαξι για την κατηγορια του ;) Ενα καλο πλαισιο με στιβαρο δεσιμο, παιχνιδιαρικο στησιμο, με δυνατα φρενα και μοτερ που να καλυπτει τις αναγκες του αμαξωματος κανουν ενα αμαξι Sport!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος miata saint

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 713
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 29, 2008, 06:59:56 μμ »
Πάρα πολύ ωραία λοιπόν! Όλοι ευχαριστημένοι!

Εγώ και κάποιοι άλλοι που γουστάρουμε τα NC μας...

Κάποιοι άλλοι που γουστάρουν τα ΝΒ τους αλλά όχι τα ΝC...

Κάποιοι που πήγαν σε άλλες επιλογές...

Κάποιοι που θα πάνε αργότερα σε άλλες επιλογές...

Μια χαρά οικογένεια!


Ας περιμένουμε το 2012 να δούμε πώς θα βγει το καινούργιο παιδί μας...

...η αποπαίδι μας...  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Beauty is in the eye of the beholder...

Winning Blue NC 1.8

Feeling dull? Uninspired?
Don\'t feel the need for great sex with your baby?
Are you looking with lust your best friend\'s spouse?
DO an alignment! It CAN save your love life!

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6843
    • http://www.cardomain.com/id/megaklis
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 29, 2008, 07:14:23 μμ »
θα συμφωνησω απολυτα με το ακριβως απο πανω post...εθεσες τα ορια που μπορει να κινηθει η συζητηση αλλα συναμα και την κεντρικη ιδεα...!
οπως την βρισκει ο καθενας κυριοι ειτε με yugo ειτε με ferrari που λεει ο λογος..!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Miata owners don\'t drive fast....they fly slowly!!
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can\'t have the third!
Αλλος για ράψιμο..?
Opel GT-Mazda CX-7 GT/SR

Αποσυνδεδεμένος vagmag

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 241
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 29, 2008, 07:14:48 μμ »
Μιας και είδα ότι ενοχληθήκατε κάποιοι που εξέθεσα με τα γραφόμενά μου, την συμπεριφορά του gt, να διευκρινήσω ότι δεν είχα σκοπό ούτε το αυτοκίνητο να θίξω ούτε την επιλογή σας.
Προσωπικά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο... (ξέρω κάπου εδώ χαμογελούν τα μουστάκια....)

παράδειγμα ήθελα να φέρω, μιας αρκετή κατακραυγή συνεχίζει να τρώει το nc και δεν την καταλαβαίνω.

Το θεωρώ πολύ τίμιο αυτοκίνητο και εξακολουθεί να είναι αρκετά σπορ...

Αν βελτιωθεί πολύ σε θέματα ποιότητας, ανέβει σε κυβισμό και άλογα και σε ό,τι άλλο θεωρείται ότι έχει άναγκη βελτίωσης...  και βγει σε τιμή 40000 ευρώ... πόσοι θα είναι που θα το αγοράσουν;;;

Απλά εμείς θέλουμε να είναι το ΄διο φτηνό, καλύτερο , γρηγορότερο, ποιοτικότερο, ελαφρύτερο, κλπ κλπ
Πάντα θα υπάρχει μία μερίδα ανθρώπων που δεν θα είναι ικανοποιημένη. είτε γιατί είναι λίγο σπορ, είτε γιατί είναι πολύ hardocore... κλπ
Σκοπός των εταιριών είναι να δελεάσουν με το μοντέλο τους, όσο το δυνατόν περισσότερους να το αγοράσουν...  και σήμερα αυτό δείχνει να είναι ο all around χαρακτήρας...

Τέσπα δική μου επιλογή δεν ήταν κανένα από τα δύο σε αυτά τα χρήματα και δεν υπάρχει λόγος να αρπαζόμαστε.

Καταλαβαίνω τους κατόχους NB που δεν είδαν κάτι το τόσο ιδιαίτερο για να αλλάξουν σε NC (αλλά αλήθεια πόσοι είναι αυτοί που θα το έκαναν;;; ). Οι περισσότεροι πηγαίνουν όχι σε κάτι καλύτερο αναγκαστικά αλλά σε κάτι διαφορετικό. Μπορεί να είναι boxter, S2000, 911, elise, gt Κλπ...

Θεωρώ ότι το ND θα είναι καλύτερο από το ΝC (και πιθανώς πολλοί κάτοχοι NC, να μην το δεχτούν), όπως το καλύτερο αυτοκίνητο συνολικά είναι και το NC από το ΝΒ... και επαναλαμβάνω... συνολικά σαν αυτοκίνητο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6843
    • http://www.cardomain.com/id/megaklis
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 29, 2008, 07:19:28 μμ »
προσωπικα δεν ειμαι απο αυτους που θιγονται για λαμαρινες...τα λεφτα μου cash εδωσα για το gt και αν δεν μου αρεσει το πουλαω και παιρνω κατι αλλο.
Μετοχες δεν ειχα ουτε στην mazda αλλα ουτε και στην opel.
kata τα αλλα σε μερικα σημεια του post σου συμφωνω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Miata owners don\'t drive fast....they fly slowly!!
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can\'t have the third!
Αλλος για ράψιμο..?
Opel GT-Mazda CX-7 GT/SR