Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars  (Αναγνώστηκε 10807 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sokos

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6397
    • http://www.forwarding.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #100 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 08:51:30 πμ »
δεν νομίζω, εδώ τα Golf το φοράνε.. το ΜΧ-5 δεν θα το έχει?! είναι το μέλλον!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Το αγαπημένο μου σπόρ αυτοκίνητο: Midnight Blue Mk-II FL 1.8s a.k.a Little ΤΑΤΑ XKR
--------------------------------------------------------
Over-steer is when passengers are scared. Under-steer is when the driver is scared

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6843
    • http://www.cardomain.com/id/megaklis
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #101 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 08:55:01 πμ »
τα golf φορανε ???εχω μεινει πισω..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Miata owners don\'t drive fast....they fly slowly!!
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can\'t have the third!
Αλλος για ράψιμο..?
Opel GT-Mazda CX-7 GT/SR

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #102 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 08:58:25 πμ »
Παράθεση από: "montechristo"
Παράθεση από: "BlokatosMX5er"

...Diesel, coupe, μικρότερο και ελαφρύτερο...χμμμμ...

Αν βαλουν κι ενα ημιαυτοματο κιβωτιο τυπου DSG, κανω οικονομιες απο τωρα...:)
Προδοτη την Κριστιν θα την αποχωριστείς?

Ρε Μπλοκατε εχω παραδεχτει οτι το diesel ειναι καλο αλλα σπορ αμαξι με κοκκινα στις 5000 σαλ ........δεν το δεχεται η ιδιοσυγκρασια μου. Άσε που ένα σπορ αμάξι θέλει και ένα σπορτιφ ήχο κατι γαργαλιστικό. Turbodiesel σε 4θυρα και suv συμφωνω. Ακομα και αν εβγαινε diesel σπορ πιο γρηγορο απο βενζινη εγω τη βενζινη θα ψωνιζα σε σπορ κατασκευη.

Το κερατο μου ειναι απλό ενα μιατα με κομπλε σασμαν- κινητηρα απο honda type-r και...........άντε γεια :telos: Δυναμη στις χαμηλες -μεσαιες-καλα ψηλα δεν συζηταμε κιόλας. Όσοι εχουν οδηγήσει type-r θα με καταλαβουν. Τι νομιζετε οι Lotusακηδες είναι χαζοι που χρησιμοποιουν αυτο το συνδιασμό?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #103 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 03:07:27 μμ »
Παράθεση από: "sokos"
να ξεράσω τώρα για το diesel ή όταν το βγάλουνε?!!! όχι πετρέλαιο ρεεεεεεεεεεεεε, θέλουμε στροφάρισμααα!!!


Ξέρνα τώρα καλύτερα!


Στροφάρισμα δεν θέλουν όλοι. :mukkies:


Έκδοση με dual clutch ας βγάλουν, αρκεί να υπάρχει και χειροκίνητο. :professor:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος psychoKiller

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4444
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #104 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 03:30:18 μμ »
Οπως και να έχει αφου diesel στην αθήνα δεν πρόκειτε να "περάσει" δε με απασχολεί . . . τώρα για τους dual clutch συμπλέκτες και τα λοιπά ψιψιψόνια με αφήνουν παγερά αδιάφορο απο την στιγμή που έχω το 5άρι κιβώτιο του mk2,5 το οποίο ακόμα και σήμερα ύστερα απο 76000χλμ είναι σε αίσθηση και απόδοση όπως την πρώτη ημέρα . . .

Δυστυχώς  δεν υπάρχει (και ουτε πρόκειτε να υπάρξη) μια λύση που να συνδυάζει επιδόσεις , απόλαυση , ομορφιά , χρηστικότητα , φιλικότητα στο περιβάλλον , χαμηλή τιμή κτήσης και συντήρησης . . . οποτε αν έχω να επιλέξω θα επελεγα ένα ρυπογόνο , με μεγάλο κόστος χρήσης ,αλλά όμορφο φιλικό διθέσιο γκάμπριο ..... σαν αυτο που έχω (που έχει γίνει γκαζιά και τάληρο :( :( :( :( :( )
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Liakos

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1311
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #105 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 03:36:37 μμ »
Παράθεση από: "psychoKiller"
Δυστυχώς  δεν υπάρχει (και ουτε πρόκειτε να υπάρξει) μια λύση που να συνδυάζει επιδόσεις , απόλαυση , ομορφιά , χρηστικότητα , φιλικότητα στο περιβάλλον , χαμηλή τιμή κτήσης και συντήρησης . . . οποτε αν έχω να επιλέξω θα επελεγα ένα ρυπογόνο , με μεγάλο κόστος χρήσης ,αλλά όμορφο φιλικό διθέσιο γκάμπριο ..... σαν αυτο που έχω (που έχει γίνει γκαζιά και τάληρο :( :( :( :( :( )
Δυστυχως καπως ετσι ειναι τα πραγματα....Βεβαια κ παλι βιαζομαστε.Μεχρι το 2012 υπαρχει πολυς χρονος κ πολλα μπορουν να συμβουν στο μεσοδιαστημα....Να σας θυμισω οτι το Ibuki που ειχε εμφανιστει 2-3 χρονια πριν το NC εφερε ενα 1600αρι υβριδικο αν θυμαμαι καλα κινητηρα αποδοσης 180+ ιππων....Κ αντι αυτου το NC δανειστηκε τους ΜΖR....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »


1.8 Copper Red NC High
-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR custom 8-point rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,MS CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16

Αποσυνδεδεμένος psychoKiller

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4444
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #106 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 03:48:38 μμ »
Υστερα απο miata RC το επόμενο πιθανό σενάριο είναι και ένα μοτέρ της μόδας (δλδ τουρμπο)  . . . και εφόσον έχουν αρχίσει να το συζητάνε σημαίνει ότι θα επεκτείνουν την γκάμα των μοντέλων προσδοκώντας μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Τωρα για υβριδικό ή κάποιο μοτέρ εναλλακτικου καυσιμου το βλέπω λίγο χλωμό καθώς ο ομίλος ακόμα δεν έχει κάποια "ετοιμη λύση"  . . . . .
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος montechristo

  • MCOG ΔΣ
  • 5th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 5673
    • http://www.drimis-safety.com
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #107 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 06:21:05 μμ »
Παράθεση από: "GREGORY"

Αν βαλουν κι ενα ημιαυτοματο κιβωτιο τυπου DSG, κανω οικονομιες απο τωρα...:)
Προδοτη την Κριστιν θα την αποχωριστείς?

Το κερατο μου ειναι απλό ενα μιατα με κομπλε σασμαν- κινητηρα απο honda type-r και...........άντε γεια :telos: Δυναμη στις χαμηλες -μεσαιες-καλα ψηλα δεν συζηταμε κιόλας. Όσοι εχουν οδηγήσει type-r θα με καταλαβουν. Τι νομιζετε οι Lotusακηδες είναι χαζοι που χρησιμοποιουν αυτο το συνδιασμό?
[/quote]

Eγραψα εγω πουθενα οτι θα αποχωριστω την Κριστιν? :o ??? Βρε συ Γρηγορη, μην λες τετοια, γιατι αν φτασουν στα αυτια της, προβλεπω μεγαλη γκρινια...:) Αλλωστε το εχω δηλωσει και στο παρελθον, οτιδηποτε καινουριο απλα θα της κανει παρεα στο γκαραζ, να την αποχωριστω δεν το συζηταω με τιποτα... :telos:

Οσον αφορα το δευτερο, μηπως να βαλουμε ενα τετοιο συνδυασμο (μαλλον καλυτερα απο S2000) στην Κριστιν?  ::) Εχει γινει και στο παρελθον, το μονο που χρειαζεται ειναι ενα καλο και πληρες τροπετακι. Γι να πω και την πασα αληθεια, το ψαχνω που και που σε διαφορα μερη... :thumb: :tsigaraki:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MK2 FL 1.8 SC Zoυμπουλία Last year...

D R I M I S   S A F E T Y - Supporting Vendor
  Ο Κομης ειναι κύριος και ρομαντικός!

Αποσυνδεδεμένος General_Lee

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 545
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #108 στις: Οκτώβριος 10, 2008, 06:36:03 μμ »
Ας βγαλει κι ενα diesel, ας βγαλει και υβριδικο και ηλεκτροκινητο και με υδρογωνο και οτι θελει, αλλα τα βασικα μοτερ θελω να ειναι λιγων κυβικων και υψηλοστροφα.(και με οσο δυνατον περισσοτερη αποδοση φυσικα)

Αν μπορουσαν να βγαλουνε ενα μοτερ σαν το 1600αρι που φοραγε το civic vti με τα 160 αλογακια και το Vtec θα το επαιρνα αυριο το πρωι.

Αλωστε απο τρακτερο-μοτερ εχει βρωμισει ο τοπος. Ολα ετσι εχουν γινει, παντου τουρμπινες μικρες μεγαλες, πολυ μικρες πολυ μεγαλες, ολο ροπες απο τις 1500 στροφες 30κιλα λες και κουβαλαω βαρκα. Και ψηλα κουφια....(εκτος απο εκεινα που πανε ψηλα σε ιπποδυναμη και εχουν και κυβικα)

Ακομα και στα σπορ αμαξια δλδ εχουμε φλωμωσει στη ροπη και την τουρμπινα.

Οι αμερικανοι να κατσουν στα αυγα τους, να παρουνε κανα Hummer η κανα Pt cruiser και να αφησουν ησυχο το miata αμα το θελουν πιο μεγαλο και πιο βαρυ....ακου εκει....

Καλα θα κανει η μαζντα να ασχοληθει λιγο με τα μοτερ "της", να εχουν λιγο πιο καλη αποδοση και οικονομια για τα ιδια κυβικα και να επανελθει στα κιλα που ηταν το μκ1-2. Αμα θελει και οικονομια στο ταξιδι ας βαλει 6αρι σε ολα και ας ασχοληθει με την αεροδυναμικη πιο πολυ.
Το mr2 ας πουμε ειχε φοβερα χαμηλη καταναλωση και καλυτερη αποδοση απο το αντιστοιχο μχ5. Τετοιο θα ηθελα να ειναι το νεο mx5 σαν μοτερ και βαρος, απλα να μην ειναι στο κεντρο αλλα μπροστα.. 

anyway οτι και να γινει εγω το δικο μου θα κρατησω αλλα λεμε τωρα....για πιο μετα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Οι φίλοι μου είναι κραυγές στη σιωπή
οι φίλοι μου φώτα κινδύνου στο σκοτάδι
μόνοι σαν δέντρα των κορφών, σαν προσευχή
παιδιά που δε γυρίζουνε στο σπίτι τους το βράδυ.

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #109 στις: Οκτώβριος 11, 2008, 04:05:08 μμ »
Εδώ...

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... -5/235339/

...γίνεται λόγος για βάρος κάτω των 1000 κιλών!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #110 στις: Οκτώβριος 11, 2008, 05:00:38 μμ »
Παράθεση από: "BlokatosMX5er"


Εδώ...

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... -5/235339/

...γίνεται λόγος για βάρος κάτω των 1000 κιλών!!!


Επιτελους η Μαζντα πηρε το μηνυμα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #111 στις: Νοέμβριος 02, 2009, 08:58:26 μμ »
'Εχω φρέσκα λέμε...

http://www.motortrend.com/auto_news/112 ... index.html


Motor Trend has learned that Mazda will be downsizing its famed softtop and shedding precious pounds off its next-generation MX-5 Miata, currently under development at the company's Hiroshima headquarters in Japan. A source close to Mazda confirmed that the R&D team, now under the leadership of chief engineer Shuko Yamamoto, will be going back to basics to redefine the MX-5 for its proposed 2011 launch.

The goal? Getting size and weight down to where they were 20 years ago. "The current model is just too heavy," says our source. The original 1989 MX-5 weighed just 2100 lbs. and was powered by a 1.6-liter 4-cylinder engine. That is where Mazda wants to take the fourth-generation coupe, a car that today, in third-generation guise, tips the scales at a hefty 2460 lbs. According to a source inside Mazda, the R&D team will be targeting a curb weight of around 1000 kgs :o. or 2200 lbs. But shedding more than 250 lbs. while maintaining the current car's safety levels and spacious cockpit won't be easy.


Our source says that getting weight down will enable the incorporation of a smaller, lighter engine, crucial in lowering emissions and improving fuel economy. "We are testing both 1.6 and 1.8 liter engines, which undercut our current 2.0 liter unit, but deliver the same 160-170 hp power range," informs our insider. "Obviously we are giving priority to the 1.6-liter, but who knows?"

To get weight down, they'll have to fit in a smaller, lighter engine. More to the point, designers will have to be very liberal as they shave back the front and rear overhangs, because the platform and wheelbase dimensions will stay pretty much as is but use a more lightweight yet robust construction that will be critical in achieving this ambitious goal. Oh, and we are told to expect a slight drop in price, too.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος chemx5

  • MCOG Club Member
  • 3rd Gear
  • *
  • Μηνύματα: 1443
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #112 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 01:00:14 μμ »
:mukkies:  if this isnt good news ...then what is ?
μονο που μιλαει για next generation  of  mx 5  τα λεει ολα ..για καποιους που μιλουσαν για  :telos:
 :-* :-* :-*  :tsigaraki:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Παράθεση από: \"dimx-5\"
Εγω το έδωσα μετα απο 10 χρόνια (και αφού άλλαξα αρκετά) πήρα ένα υπεραυτοκινητο και ακόμα το θυμάμαι με νοσταλγία. Για τα λεφτά του ειδικά είναι αξεπεραστο

Αποσυνδεδεμένος fotis.

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 12165
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #113 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 01:08:36 μμ »
ΜΧ-2 θα βγαλουν μαλλον Αννα.
Αυτο που λεμε εδω:      http://www.mx5.gr/forum/index.php?topic=7900.0
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

  'mk1 Greddy turbo'

Αποσυνδεδεμένος george

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13488
  • Φύλο: Άντρας
  • MCOG most hated person
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #114 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 01:19:47 μμ »
Ανηψιε για ΜΧ-5 επόμενη γενιά λέει το άρθρο. Για να δούμε....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Υπάρχει πάντα κάποια στιγμή στη ζωή των ανθρώπων που με συναναστρέφονται, κατά την οποία αντιλαμβάνονται πως με λατρεύουν.
MIATA CLUB CHANNEL
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος fotis.

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 12165
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #115 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:26:17 μμ »
Aχ αυτα τα Αγγλικα μου :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

  'mk1 Greddy turbo'

Αποσυνδεδεμένος simkoz

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 27
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #116 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:38:56 μμ »
Παιδιά το ΜΧ5 έχει τέτοιο φανατικό κοινό που δεν νομίζω καμία εταιρία να πετάξει τέτοιο Brand name στα σκουπίδια. Αν βγάλει ΜΧ2 (μικρότερο+ ελαφρύτερο από το δικό μας), θα βγάλει και ΜΧ5 λίγο μεγαλύτερο από το τωρινό

Just my 0,02$
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #117 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 03:52:03 μμ »
Θα μπορούσαν θεωρητικά να τα βγάλουν και τα δύο. Στο άρθρο περί ΜΧ-2 λέγανε ότι θα το έβγαζαν ΚΑΙ αυτό για φθηνότερο και μικρότερο. Τώρα αν μικρύνουν τελικά τα μοτέρ του είναι λογικό να μην βγάλουν και το 2.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος miata saint

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 713
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #118 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 06:11:23 μμ »
Aς πω και γω κάτι...

αν το ΜΧ-5 γίνεται μεγαλύτερο, βαρύτερο, ασφαλέστερο, κλπ όσο περνάει ο χρόνος (που είναι η τάση της αγοράς συνολικά) και αγγίζει τις παρυφές μιας κατηγορίας που ορίζει ας πούμε η Z4, τότε δημιουργείται χώρος για τοποθέτηση κι ενός μικρότερου, ελαφρύτερου, φθηνότερου μοντέλου τύπου MX-2 (ή αλλιώς Miata MK1...) "κάτω" από το ND...  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Beauty is in the eye of the beholder...

Winning Blue NC 1.8

Feeling dull? Uninspired?
Don\'t feel the need for great sex with your baby?
Are you looking with lust your best friend\'s spouse?
DO an alignment! It CAN save your love life!

Αποσυνδεδεμένος psychoKiller

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4444
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #119 στις: Νοέμβριος 03, 2009, 11:29:00 μμ »
δλδ ρε Νικο μας λένε τα τζαπονια ότι "θέλουν" να φτιάξουν ένα miata σχεδον στο μέγεθος του μκ3 , με το βάρος του μκ1 και με επιδόσεις εφάμιλες των ειδικών εκδόσεων μκ2,5 (ξέρεις αυτά τα τετραπετάλουδα)
Ολα αυτά θα τα πετυχουν σχεδιάζοντας ένα ελαφρύτερο και καθαρότερο κινητήρα .
Επίσης προσανατολίζονται περισσότερο στα 1600cc
Επισης θέλουν όλα αυτα να τα προσφέρουν με αισθητά μειωμένη τιμή σε σχέση με το μκ3 ΜΚ3,5 . . . .

και όλα αυτά θα ξεκινήσουν σε μερικούς μήνες . . . . .  . . .  .

ιτ ιζ του γκουντ του μπι τρου
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »