Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars  (Αναγνώστηκε 10802 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« στις: Αύγουστος 27, 2008, 08:14:03 μμ »
<!-- m -->http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... -5/234584/<!-- m -->

“The next MX-5 needs to be a big step,” Lauren Van den Acker said. “The last one was too conservative and we can’t do another car like that. We need to make it more dramatic and give it some balls.”

Στο αρκετά ενδιαφέρον άρθρο αναφέρεται ότι το ND θα τηρήσει την πισωκίνητη παράδοση αλλά γίνονται σχέδια προκειμένου να είναι ελαφρύτερο από το υπάρχον μοντέλο.
Είναι θετικό κάποιος να αναγνωρίζει τα λάθη του και να προσπαθεί να βελτιώνεται.

Για να δούμε...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 27, 2014, 01:41:45 μμ από Stav »

Αποσυνδεδεμένος miata saint

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 713
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 28, 2008, 01:38:35 πμ »
Παράθεση από: "BlokatosMX5er"
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... -5/234584/

“The next MX-5 needs to be a big step,” Lauren Van den Acker said. “The last one was too conservative and we can’t do another car like that. We need to make it more dramatic and give it some balls.”

Στο αρκετά ενδιαφέρον άρθρο αναφέρεται ότι το ND θα τηρήσει την πισωκίνητη παράδοση αλλά γίνονται σχέδια προκειμένου να είναι ελαφρύτερο από το υπάρχον μοντέλο.
Είναι θετικό κάποιος να αναγνωρίζει τα λάθη του και να προσπαθεί να βελτιώνεται.

Για να δούμε...


Nα δούμε...αρκεί να βλέπεται...    ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Beauty is in the eye of the beholder...

Winning Blue NC 1.8

Feeling dull? Uninspired?
Don\'t feel the need for great sex with your baby?
Are you looking with lust your best friend\'s spouse?
DO an alignment! It CAN save your love life!

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 28, 2008, 12:15:08 μμ »
Μαλλον καταλαβαν (απο τις πωλησεις?) οτι κατι εκαναν λαθος στο NC, και αυτο ειναι καλο..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος jSkyline

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 222
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 28, 2008, 12:19:42 μμ »
Γιατι ρε παιδια μια χαρα πωλησεις εχει το NC απλα ανεβηκε λιγο σε κυβικα εχει αυξηθει και ο ανταγωνισμος ισως και να ειναι λογικο να πεσουν οι πωλησεις...

Καμια φωτο ομως δεν βλεπω απο το καινουργιο να γουσταρουμε!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 28, 2008, 12:43:00 μμ »
Αυτο με τις χαμηλές πωλήσεις είναι σίγουρο? Γιατί έχει βρωμίσει ο τόπος στα δικά μου μάτια.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος hephestos

  • Νέος Χρήστης
  • Μηνύματα: 18
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 28, 2008, 12:44:28 μμ »
μην δινεις σημασια,
θα λενε μαλλον για αλλη χωρα
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 28, 2008, 12:51:35 μμ »
Γιαυτο εβαλα ερωτηματικο, δεν το γνωριζω, το υποθετω......γιατι ποιος ο λογος να θελουν να αλλαξουν ριζικα το miata αν δεν τους ετσουξε στην τσεπη?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος NIIS

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 487
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 28, 2008, 01:34:52 μμ »
Προσωπικα πιστευω οτι οι πωλησεις στην Ελλαδα εχουν παει παρα πολυ καλα,οπως επισης θεωρω οτι το NC ειναι μακραν το ομορφοτερο mx5 ,συναγωνιζομενο το απιθανο mk1!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 28, 2008, 01:59:34 μμ »
Παράθεση από: "dm"
Γιαυτο εβαλα ερωτηματικο, δεν το γνωριζω, το υποθετω......γιατι ποιος ο λογος να θελουν να αλλαξουν ριζικα το miata αν δεν τους ετσουξε στην τσεπη?

Κοίτα, 2012-2005= 7 χρόνια.
ΜΚ2 2005-1998=7 χρόνια
ΜΚ1 1997-1990= 7 χρόνια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 28, 2008, 02:04:17 μμ »
Οπότε αν ισχύει αυτό, 2012 καινούργιο, 2009 αρχές facelift και μάλλον και επετειακό για τα 20 χρόνια (μετράνε από το 1989).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος Liakos

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1311
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 28, 2008, 02:14:34 μμ »
Παράθεση από: "jSkyline"
Καμια φωτο ομως δεν βλεπω απο το καινουργιο να γουσταρουμε!
Φωτογραφιες απο τωρα για το 2012??Εδω δεν εχουν διαρρευσει ουτε για το Facelift που πιθανο να γινει μεσα στην επομενη χρονια....
Ολα marketing ειναι βρε παιδια....κ για το NC ακουγαμε το περιφημο gram strategy,για το ακομα πιο φημισμενο "jinba ittai"....για τα απειρα χλμ εξελιξης στο 'Ring....
Για να προσγειωθουμε τελικα στην πραγματικοτητα....το νεο μοντελο ηταν ενα miata καλυτερο στα σημεια απο τις προηγουμενες γενιες....
Το ιδιο πιστευω θα ισχυσει κ με το καινουριο....Λεφτα να εχουμε να το αποκτησουμε  :) (αρκει να βγαινει σε Copper red  :irre: )
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »


1.8 Copper Red NC High
-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR custom 8-point rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,MS CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16

Αποσυνδεδεμένος miata saint

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 713
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 28, 2008, 03:05:06 μμ »
Παράθεση από: "dimx-5"
Παράθεση από: "dm"
Γιαυτο εβαλα ερωτηματικο, δεν το γνωριζω, το υποθετω......γιατι ποιος ο λογος να θελουν να αλλαξουν ριζικα το miata αν δεν τους ετσουξε στην τσεπη?

Κοίτα, 2012-2005= 7 χρόνια.
ΜΚ2 2005-1998=7 χρόνια
ΜΚ1 1997-1990= 7 χρόνια

Λύμπε, προφανώς ο dm έδινε έμφαση στο ριζικά, όχι στο timing...

Oι πωλήσεις του 2008 είναι πεσμένες σε σχέση με το 2007 για το Miata στην Αμερική, που είναι και η μεγαλύτερή τους αγορά (αν δεν κάνω λάθος).
Ακόμα κι αν μέχρι νά ρθει το επόμενο το NC έχει πουλήσει καλύτερα από τα προηγούμενα συνολικά, αν αυτό υστερείται σε σχέση με τις προσδοκίες (βλέπε στόχους) της εταιρίας, στο μυαλό των εμπορικών ανθρώπων θα παίξει η ριζική αλλαγή για χψω λόγους που πατάνε πάνω σε έρευνες αγοράς και άλλα τέτοια...με απότερη φυσικά προσδοκία το κέρδος...

Ο φόβος λοιπόν είναι μήπως σταματήσουν να το χειρίζονται ως iconic brand, και φτιάξουν μια σαλάτα από εύπεπτα "ρούχα" που για το 2012 μπορεί να σημαίνει σχεδιασμό μακριά από τις σημερινές γραμμές...και η μείωση του βάρους από μόνη της δεν εγγυάται κάτι...

Κάποιοι βέβαια θεωρούν πως το ΝC ήδη έβαλε πολύ νερό στο κρασί της φιλοσοφίας Miata, oπότε περί ορέξεως...

Κάτι μου λέει πως πολύ σύντομα η αξία των NC θα είναι κάτω από αυτή των NB...και το ΝΑ από αρχέτυπο θα εξελιχθεί σε θρύλο...   ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2008, 03:09:53 μμ από miata saint »
Beauty is in the eye of the beholder...

Winning Blue NC 1.8

Feeling dull? Uninspired?
Don\'t feel the need for great sex with your baby?
Are you looking with lust your best friend\'s spouse?
DO an alignment! It CAN save your love life!

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 28, 2008, 04:02:04 μμ »
Παράθεση από: "miata saint"
Λύμπε, προφανώς ο dm έδινε έμφαση στο ριζικά, όχι στο timing...

Αυτο ακριβως μου εκανε εντυπωση
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Liakos

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1311
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 28, 2008, 04:31:32 μμ »
H αποψη μου ειναι οτι αυτο το "ριζικα" θα εχει να κανει με την εμφανιση του νεου μοντελου κ οχι με τα δυναμικα του χαρακτηριστικα....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »


1.8 Copper Red NC High
-Tochigi Fuji LSD,4.778 FGR
-ΒC Racing BR type RS coilovers,Cosmo RX8 sways
-CCR custom 8-point rollbar,IL PPF brace
-GW 4-1 Headers,GW Street Single,MS CAI
-RX7 FD 16x8,Hankook RS2 225/50/16

Αποσυνδεδεμένος jSkyline

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 222
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 28, 2008, 09:55:18 μμ »
Παράθεση από: "Liakos"
H αποψη μου ειναι οτι αυτο το "ριζικα" θα εχει να κανει με την εμφανιση του νεου μοντελου κ οχι με τα δυναμικα του χαρακτηριστικα....
Και εγω ετσι το αντιλαμβανομαι αλλα απο την αλλη λεει πως δεν θα εχει καμια σχεση με τα προηγουμενα, τα οποια ετσι και αλλιως εχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους εκτος απο το χαρακτηριστικο πισω μερος το οποιο περα απο σημα κατατεθεν ειναι και παρα πολυ ομορφο.Ειδικα στο ΝC με τα clear πισω φαναρια.
Ειναι σαν να μου λεει καποιος οτι η Nissan δεν θα εχει πισω διπλα φαναρια στο Skyline!!!Eεεε, δεν γινεται ρε παιδι μου δεν θα ειναι Skyline, ειναι παραδοση απο την δεκαετια του '60.Ετσι και τα οπισθια του Miata!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 29, 2008, 07:35:19 πμ »
Καλά τώρα δηλαδή κρυβόμαστε πίσω απο το δάκτυλό μας ή ισχύει το αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει.
Όντας κάτοχος nb 18αρι και έχοντας οδηγήσει αρκετά και το NC είναι πανεύκολο να δεις τα σημεία βελτίωσης.
Είναι στα φρένα, στην ακαμψία του πλαισίου, και στο πιο ήσυχο ταξίδι. Εκεί τελειώνουν τα σημεία βελτίωσης.

Δυστυχώς υπήρχαν και σημεία χειροτέρεψης που δεν τα λέω μόνο εγώ. Ξεφυλλίστε περιοδικά τότε, μόλις είχε βγει το NC. Όλοι έγραφαν, αλλά και εύκολο να το διαπιστώσει κανείς και μόνος του , ότι το ζωντανό τιμόνι και το feedback είχαν πάει περίπατο ή έστω είχε χειροτερέψει. Το σασμάν σε αίσθηση δεν είχε καμιά σχέση, και η απόκριση στο γκάζι είναι μέρα με τη νύχτα.  Η συμπεριφορά της μούρης στις στροφές είναι έχασε εκείνη την αμεσότητα που είχε το δε control σε κατάσταση πλαγιολίσθησης προσωπικά δεν έχει καμία σχέση. Τώρα που το θυμήθηκα εκτός του ειδικού τύπου, τα έλεγε και ο συμπαθείς σε όλους μας Τσουτσίγιας στα γνωστά βιντεάκια που έχουμε δει απο youtube.

Επίσης κάπου έχουν γίνει συμβιβασμοί στη ποιότητα στο NC. Και είμαι σίγουρος για αυτό. Πως είμαι τόσο σίγουρος? Απλό. Το έτος 2002 ένα nbfl 1.6cc κόστιζε περι τα 25 με 26 χιλιαρικάκια γιούρο. Σήμερα το 2008 η έκδοση MID 1.8 του NC αν θυμάμαι καλά πάνω κάτω κοστίζει τα ίδια. Αυτό πως διάολο γίνεται. Κάποιο λάκο έχει η φάβα.

Η Μάζντα καλός ή κακός έχει ανοιχτά τα αυτιά της όπως και η κάθε πλέον αυτοκινητοβιομηχανία. Άκουσαν τον ειδικό τύπο και τους κατόχους κυρίως που πήγαν απο NA, NB , σε NC. Δεν ξέρω αν στο ND θα κάνουν ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση σίγουρα όμως θα προσπαθήσουν να γυρίσουν στα οδηγικοκεντρικα χαρακτηριστικά του ΝΑ, αν θέλουν να συνεχίσουν αν ακούν οτι το Miata είναι σχολίο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος jSkyline

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 222
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 29, 2008, 09:13:00 πμ »
Eγω παντως αν θα ηθελα κατι απο το νεο Μιατα θα ηθελα
1)Να ηταν οδηγοκεντρικο και οσο πιο "αντρικο" γινεται εστω και αν αυτο δεν το κανει και πολυ φιλικο.
2)Περισσοτερο χωρο για τους επιβαινωντες
3)Εμφανιση που να ξεχωριζει αλλα να θυμιζει Μιατα, πραγματικα το εσωτερικο αλλα και η μουρη του NC με χαλανε λιγο(βεβαια αυτο ειναι υποκειμενικο, αλλα σιγουρα δεν το λεω επειδη εχω ΝΒ).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος vagmag

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 241
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 29, 2008, 10:00:43 πμ »
αν και το thread δεν είναι για το nc και την ποιότητά του...
να πω ότι δεν είναι περίεργο που το nc 1.8 έχει την τιμή του nb 1.6... σιγά τα ωα και το περισσότερο κόστος που έχει ένας 18άρης κινητήρας (δανεισμένος από ford) σε σχέση με έναν 1.6 mazda...
Συμφωνώ ότι περίμενα κάτι περισσότερο σε ποιότητα αλλά είναι γενικό φαινόμενο η πτώση της ποιότητας εσωτερικού.
Το nc απλά μεγάλωσε, έχει περισσότερη πρόσφυση οπότε και το παιχνίδι άλλαξε λίγο διάσταση.

τώρα για τις βελτιώσεις του ND τι να πούμε....
υπάρχει περίπτωση να έβγαινε η mazda και να έλεγε θα ότι θα βγάλει Nd χειρότερο από το NC???  :irre:

Καλά τα αντρικά αυτοκίνητα αλλά πόσοι είμαστε διαθετιμένοι να κάνουμε τις παραχωρήσεις στις ανέσεις που έχουμε καλομάθει τον κ@λο μας...

οπότε δεκτή η μείωση βάρους, η αμεσότητ ακλπ.. αλλά δεν θα περίμενα κάτι σκλυροπυρινικό...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 29, 2008, 10:27:58 πμ »
Βαγγέλη δεν χρειάζεται να κάνουν παραχώρηση στην άνεση. Π.χ το s2000 έχει κάνει παραχώρηση στην άνεση?
Μήπως στο ND πρέπει να γυρίσουν στα διπλά ψαλίδια ? (λύση φυσικα ακριβή μια και τα διπλά ψαλίδια είναι η ακριβότερη ανάρτηση). Και αν βάλεις διπλά ψαλίδια πρέπει να φτυσουν αίμα οι μηχανικοι να κάνουν σωστες ρυθμίσεις. Οι πολλαπλών συνδέσμων δεν προσφέρεταιι για παιχνίδια αλλά προσφέρει σημαντική προσφυση.
 Αν όχι μείωση τουλάχιστον διατήρηση του βάρους σε συνδιασμό με ένα καλό μοτέρ (plz God not Ford again) νομίζω πως θα έπρεπε να είναι μέσα στους στόχους τους.
Α και μην ξεχνιώμαστε έναν πιο προκλητικο ήχο ρε παιδιά έλεος!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος bracer...

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 433
Απ: Μοντέλο - (ND)-Rumours & Concept Cars
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 29, 2008, 10:55:15 πμ »
Εγώ λέω αντί για ND στην Ελλάδα να μας στείλουνε ξανά NB μ'εναν ωραίο κινητήρα στα 180-200 άλογα, κι αν δεν τους κάνει κόπο λίγη στρεπτική ακαμψία και φρένα. Ανάρπαστα θα γίνουν :yau:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Δεν ξέρω να σας πω τελικά άλλη πιο εύχαρη ζωή
παρ\'όταν η ευθυμία όλον τον λαό κατέχει,
που ως συνδαιτυμόνες σε δώματα τον αοιδό ακούνε
και σε τραπέζια κάθονται στην αράδα με πλήθος ψωμί και κρέας, κι οίνο γλυκό απ\'τον κρατήρα ν\'αντλεί ο οινοχόος κι αδιάκοπα στα κύπελλα να χύνει  νομίζω τ\'ομορφότ