Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...  (Αναγνώστηκε 2290 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Μια όμορφη, ηλιόλουστη μέρα σήμερα.

Κατά το απογευματάκι, είπαμε με έναν φίλο να πιούμε ένα καφέ.

Σημείο συνάντησης σε ένα γνωστό εμπορικό κέντρο, κοντά στο αεροδρόμιο. Το όνομα του εμπορικού κέντρου δεν έχει σημασία, άλλωστε η συγκεκριμένη επιχείρηση δεν φταίει σε τίποτα από όλα όσα συνέβησαν και δεν θέλω να δημιουργηθούν προκαταλήψεις που δεν θα έπρεπε.

Μετά τον καφέ, φεύγουμε με την γυναίκα μου να πάμε κατά Κρήνη μεριά...

Αμ δε.

Με το που ξεπαρκάρω και κάνω 10 μέτρα, λέω φωναχτά "Λάστιχο"!

Κατεβαίνω και βλέπω το πίσω αριστερά πίτα...
Αυτά είναι λέω. Πως έχασε τόσο πολύ, αναρωτιέμαι. Αποφασίζω να αφήσω την θεωρία και τις φιλοσοφικές/μηχανολογικές αναζητήσεις και να περάσω στην πράξη.
Ανοίγω το πορτ-μπαγκάζ και βγάζω το φορητό κομπρεσεράκι, μια ευγενική χορηγία του κύριο Νίκου-φέρε-τα-καλαμαράκια-μη-σκοτωθούμε-Πέτκαρη από την εκδρομή της Καβάλας (φίλα 1000 ευχαριστώ, η επιμονή σου με έσωσε σήμερα...).

Το  κομπρεσεράκι αλλά το λάστιχο δεν γέμιζε. Μυστήριο!
Πλησιάζω και επιχειρώ μια πιο προσεκτική επιθεώρηση και, ταραταραάαααα, το λάστιχο δεν χάνει, απλά κάποιος με σουγιά αποφάσισε πως αντιπαθεί την βαλβίδα του πίσω αριστερά Bridgestone του Μιάτα μου...

Τζίφος!

Μετά την πρώτη απογοήτευση, αρχίζω να πιστεύ πως η κατάσταση ίσως να είναι τοπικά, ίσως όχι πλήρως αποκαταστάσιμη, αλλά τουλάχιστον επιδιορθώσιμη.

Το κόψιμο δείχνει να κλείνει όταν το πιέζω με το δάχτυλο.
Εν τω μεταξύ, σκάει τηλέφωνο ο Χρυσικός. Με συνοπτικές διαδικασίες του εξηγώ πως έχει η κατάστση και εκείνος με μια άκρως συγκινητική, όσο και αφοπλιστική απλότητα μου λέει:"Πες μου τι να φέρω και έρχομαι αμέσως".

-"Μονωτική ταινία" του απαντώ, ελπίζοντας πως έτσι θα γιατρεύαμε την χαρακωμένη βαλβίδα.

Ο Γιώργος έφθασε μαζί με την μονωτική, το αποτέλεσμα δεν ήταν το προσδοκώμενο. Παρά το τύλιγμα, ο αέρας επέμενε να διαφεύγει προς την ατμόσφαιρα και δεν παρέμενε εντός του ελαστικού, όπως θα έπρεπε για να μπορέσω να πάω σπιτάκι μου.

Αρχίσαμε μαζί να προσπαθούμε να σκαρφιστούμε διάφορες πατέντες με σχοινάκια, σύρματα και διάφορα άλλα αδρανή και μη υλικά προκειμένου να στεγανοποιήσουμε την διαρροή.
Μάταια όμως.
Κάποια στιγμή σκέφτηκα να βγάλω ένα από τα μεταλλικά κολλάρα από κάποιο σωληνάκι του ψυγείου, εξάρτημα που πιθανόν θα μας οδηγούσε στο πολυπόθητο αποτέλεσμα.
Η προσπάθεια να αφαιρέσω ένα τέτοιο με τα χέρια δεν στέφθηκε με επιτυχία...

Μιας και οι πατέντες δεν έπιαναν τόπο, έπρεπε να καταφύγουμε στην λύση της ρεζέρβας.
Για όσους έχουν αναρωτηθεί ήδη γιατί η ρεζέρβα δεν ήταν option εξ'αρχής να εξηγήσω τα εξής:

1ον Δεν έχω ρεζέρβα λόγω ελαφρώματος
2ον Δεν είχε ούτε ο Χρυσικός γιατί
2ον α) δεν έχει ΝΒ
2ον β) ήρθε με το Porsche
3ον Η βλάβη έδειχνε αρχικά σχετικά εύκολα επισκευάσιμη
4ον Θα έπρεπε να αλλάξουμε δύο λάστιχα μιας και πίσω έχω μπλοκέ :read:

Παρόλα αυτά, η ώρα περνούσε και λύση δεν βρήκαμε οπότε με την βοήθεια της κινητής τηλεφωνίας μπήκε στο παιχνίδι και ο Γρηγόρης ο οποίος και ΝΒ έχει, και ρεζέρβα έχει (δεν είναι κανένας βλαμμένος να πιστεύει σε ελάφρωμα του Μιάτα κλπ. :stupid:

Με την άφιξη του Γρηγόρη, έφθασε και η πένσα, και με ορμητήριο των ανωτέρω αναφερθέν ανδρικό εγωϊσμό, ξεκίνησα με το κολλάρο και, ω εκ του θαύματος, το λάστιχο φούσκωσε και δεν έχανε καθόλου.

Δυστυχώς όμως ο ενθουσιασμός εν μέσω κρίσιμων καταταστάσεων είναι κακός σύμβουλος...

Αφού ευχαρίστησα Χρυσικό και Γρηγόρη, ξεκίνησα τον (μακρύ όπως έμελε να αποδειχθεί) δρόμο της επιστροφής.
Ο Γρηγόρης, ίσως έχοντας κάποια προαίσθηση, με ακολουθούσε.
Ένα περίπου χλμ. από το σημείο εκκίνησης άκουσα το λουρί να τσιρίζει.

Shit! F$%@ing shit!

Ένας τέτοιος θόρυβος θα ήταν φυσιολογικός σε ένα ιταλικό ή σε ένα γαλλικό αυτοκίνητο, σε ένα ΜΚ2.5 σημαίνει ότι κάποια λαλακία είχα κάνει.
Και όντως, η λαλακία είχε γίνει.

Δευτερόλεπτα μετά το τσίριγμα, κατέβασα το παράθυρο και η χαρακτηριστική οσμή του Fuchs αντιψυκτικού επιβεβαίωσε τους φόβους μου. Από εκεί που είχε αφαιρεθεί το κολλάρο υπήρχε και ένα δεύτερο που θα μπορούσε να συγκρατήσει τα σωληνάκια πάνω στο μεταλλικό σύνδεσμο που ενωνόντουσαν, αν είχα φροντίσει να βάλω το δεύτερο κολλάρο πάνω στο κατάλληλο σημείο.
Αυτό θα ήταν μια διαδικασία 5, άντε 6 το πολύ δευτερολέπτων με την πένσα αλλά ο ενθουσιασμός είπαμε ότι είναι κακός σύμβουλος...

Με το ένα μάτι κολλημένο στο δείκτη της βελόνας της θερμοκρασίας νερού και το άλλο στο δρόμο, συνέχισα για καμιά 500αριά μέτρα, όπου και σταμάτησα σε παρακείμενο βενζινάδικο. Η θερμοκρασία δεν είχε φθάσει ακόμη ούτε καν στα κανονικά επίπεδα λειτουργίας ενώ ήμουν πεπεισμένος ότι είχα χάσει υγρά από το ψυγείο.
Ο Γρηγόρης που ακόμη με ακολουθούσε, σταμάτησε δίπλα.
Ανοίγουμε το καπό και λαμβάνουμε και τον οπτική επιβεβαίωση.
Αφού κάνω την διαδικασία των 5, άντε 6 το πολύ δευτερολέπτων με την πένσα, συμπληρώνω με νερό το δοχείο εκτόνωσης και βάζω μπροστά. Όλα εντάξει, λέω μέσα μου και ξεκινώ, καθησυχάζοντας και τον Γρηγόρη, παροτρύνοντας τον να γυρίσει και αυτός σπίτι του.

Όμως δεν ήταν έτσι...

Αφού έφυγα από το βενζινάδικο, το ένστικτο της αυτοσυντήρησης μου επέβαλε να συνεχίσω να οδηγώ με το ένα μάτι στο δρόμο και το άλλο κολλημένο στο δείκτη της βελόνας της θερμοκρασίας νερού.
Και ευτυχώς, αφού 200 μέτρα αργότερα, βλέπω την κορυφή της βελόνας να αρχίζει να κινείται προς τα δεξιά.

Shit! F$%@ing shit!

Αλάρμ, στάση στη βοηθητική λωρίδα του περιφερεικού και αναζητώ τις υπηρεσίες της κινητής τηλεφωνίας για πολλοστή φορά.

-"Έλα Γρηγόρη, έφθασες; Μήπως μπορείς να πάρεις δυο μπουκάλια νερά και μια παλιά πετσέτα και να έρθεις..." κλπ.,κλπ.

Τι να κάνει και ο φουκαράς, ξεκίνησε για δεύτερη φορά να κάνει την οδική βοήθεια.

Ο θερμοστάτης αποφάσισε να κάνει παιχνιδάκια στον αγαπητό Γρηγόρη και άνοιξε το κύκλωμα προς την μεριά που είχε αδειάσει. Το συμπλήρωμα στο δοχείο εκτόνωσης φυσικά και δεν έφθασε οπότε η θερμοκρασία άρχισε να ανεβαίνει.

Με την έλευση του Γρηγόρη, του δύο 1,5lt μπουκαλιών νερού και της πετσέτας, πιάσαμε να κάνουμε εξαέρωση του κυκλώματος ψύξης στη βοηθητική του περιφερειακού.
Αυτή τη φορά, χωρίς ενθουσιασμούς, με προσοχή και σχολαστικότητα.
Παρεπιπτόντως, όλη αυτή την ώρα η χαρακωμένη βαλβίδα από τους/τον "ευγενείς"/"ευγενή" χάρη στο φορτίο που ασκούσε το μεταλλικό κολλάρο ήταν γερή και δεν είχε χάσει καθόλου αέρα.

Ευτυχώς τα δράματα και οι περιπέτειες της ημέρας τελείωσαν εκεί.

Πάντα με το ένα μάτι στο δρόμο και το άλλο κολλημένο στο δείκτη της βελόνας της θερμοκρασίας νερού, κατάφερα να γυρίσω σπίτι.

Γρηγόρη, Γιώργο, σας ευχαριστώ θερμά για όλα.

Για την on the site παρουσία, για την κουβεντούλα και την πλάκα, για την τεχνική υποστήριξη, για την απλότητα και την ευθύτητα, για την αμεσότητα και τον αλτρουϊσμό, για την ανθρωπιά και την συμπαράσταση.

Η παρουσία, η πρακτική και οι επιλογές των δύο ΚΥΡΙΩΝ αν μη τι άλλο αποδεικνύουν πως πέρα από τα μέταλλα και τα club, πέρα από το Μιάτα και την σπορ αυτοκίνηση, στο βάθος όλων, πυρήνας και κοινός παρονομαστής όλων είναι ο άνθρωπος.
Ο άνθρωπος που σου κόβει την βαλβίδα του ελαστικού και ο άνθρωπος που έρχεται και κάνει ότι μπορεί για να σε βοηθήσει να φθάσεις σπίτι σου.

Μην πιστέψετε ότι θα το έκανε ο καθένας που γνωρίζετε...

Και για αυτή σας την πεποίθηση, αγαπητοί μου φίλοι, από τα βάθη της καρδιάς μου σας ζητώ ένα ειλικρινέστατο συγγνώμη για την ταλαιπωρία και ένα τεράστιο ευχαριστώ για όλα όσα πρεσβεύετε με την ποιότητα σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 29, 2008, 10:49:16 μμ »
Καλα ρε π@π@ρα......παραδιπλα απο εκει που εμεινες υπαρχει καποιος που εχει 2-3 4αδες ζαντολαστιχα...κανε ενα τηλ ρε :bangwall:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 29, 2008, 11:27:33 μμ »
Παράθεση από: "dm"
Καλα ρε π@π@ρα......παραδιπλα απο εκει που εμεινες υπαρχει καποιος που εχει 2-3 4αδες ζαντολαστιχα...κανε ενα τηλ ρε :bangwall:

Άσε Τζιμ, εδώ δεν θυμήθηκα τα βασικά... :stupid:
Εκείνη την ώρα ήταν μια ώρα δύσκολη...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος montechristo

  • MCOG ΔΣ
  • 5th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 5689
    • http://www.drimis-safety.com
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 29, 2008, 11:43:52 μμ »
O oρισμος του miata mentality σε ενα ποστ...:):):)

Παντως καποιες τετοιες εμπειριες μενουν και σε κανουν να χαμογελας οταν μετα απο καμποσο καιρο τις ξαναθυμασαι με τους φιλους-αδερφους-πρωταγωνιστες των εμπειριων αυτων... ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MK2 FL 1.8 SC Zoυμπουλία Last year...

D R I M I S   S A F E T Y - Supporting Vendor
  Ο Κομης ειναι κύριος και ρομαντικός!

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 30, 2008, 06:39:22 πμ »
Γρηγορη, ειχες δικιο. :thumb:
2 για να απολαυσω το γραψιμο σου. :bow:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 30, 2008, 08:34:20 πμ »
blokatos : " . . . Γρηγόρη, Γιώργο, σας ευχαριστώ θερμά για όλα."

Νικο, αυτο να το θυμηθεις στις επομενες εκλογες

 :D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος judge

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1481
    • http://www.cardomain.com/id/gpavl
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 30, 2008, 09:23:41 πμ »
Τέλεια απόδοση του miata mentality από όλους τους πρωταγωνιστές!!!
Και από τα γραφόμενα του Νίκου, και από τους Χρυς, Γρηγόρη!!
Τα συγχαρητήρια μου και για την εφευρετικότητα, αλλά και για την ευγενική βοήθεια!!

Και μια ερώτηση: "4ον Θα έπρεπε να αλλάξουμε δύο λάστιχα μιας και πίσω έχω μπλοκέ" ??????
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders club
NBFL6C Roadster Camel - The first, the last, the ultimate

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 30, 2008, 09:45:53 πμ »
Παράθεση από: "judge"
Τέλεια απόδοση του miata mentality από όλους τους πρωταγωνιστές!!!
Και από τα γραφόμενα του Νίκου, και από τους Χρυς, Γρηγόρη!!
Τα συγχαρητήρια μου και για την εφευρετικότητα, αλλά και για την ευγενική βοήθεια!!

Και μια ερώτηση: "4ον Θα έπρεπε να αλλάξουμε δύο λάστιχα μιας και πίσω έχω μπλοκέ" ??????



Βάζοντας την ρεζέρβα πίσω, τσακίζεις το Τόρσεν. Είναι ίσως το μοναδικό πράγμα που μπορεί να το σπάσει. Η σχετική προειδοποίηση υπάρχει και στο manual.

H ρεζέρβα δεν έχει ίδια διάμετρο με το λάστιχο, αυτό είναι απαγορευτικό για ένα μπλοκέ.

Οπότε θα έπρεπε να αλλάξουμε ένα μπροστινό να το βάλουμε πίσω και να βάλουμε την ρεζέρβα εμπρός...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 30, 2008, 09:48:38 πμ »
Με προλαβε ο μπλοκ :thumb:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος judge

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1481
    • http://www.cardomain.com/id/gpavl
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 30, 2008, 09:59:54 πμ »
Thanks!!!  :thumb: :professor:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders club
NBFL6C Roadster Camel - The first, the last, the ultimate

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 30, 2008, 10:34:30 πμ »
Παράθεση από: "judge"

Τα συγχαρητήρια μου και για την εφευρετικότητα



και δεν σας τα ειπε ολα,

υλικα επισκευης σουγιαδασμενης βαλβιδας . . .

Τσιχλα !!! μονωτικη ταινια !!! σπαγκος !!! συρματακι !!!

δεν παιζεται το ατομο. εγω απλα περιμενω να δω τι θα κανει με το καπακι της μηχανης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος vagmag

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 241
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 30, 2008, 10:43:54 πμ »
Τι μπλοκάτος ρε.... αυτός μαγκάηβερ έπρεπε να λεγόταν.
Τουλάχιστο ξέρω ποιον θα πάρω όταν πάθω λάστιχο με την Λίζα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Reverant

  • 6th Gear
  • ******
  • Μηνύματα: 8134
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 30, 2008, 10:46:18 πμ »
Καλά ρε Νίκο, 30psi πίεση με μονωτική ταινία;;;;;;;;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
What I thought I would do, was I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

Αποσυνδεδεμένος bracer...

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 433
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 30, 2008, 12:11:31 μμ »
Εγώ πάντως τα'χω πάρει με το μπ@στ@ρδ@κι που προκάλεσε όλη την ταλαιπωρία, που κεραυνός να πέσει και να τον κάψει >:( >:( >:( >:( >:( >:( που λέει κι ο Τούλης.
Περαστικά φίλε μπλοκατομαγκάϊβερ :lol:
Κι εγώ παραδίπλα ήμουνα κι έχω πάντα εργαλιόκασα ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Δεν ξέρω να σας πω τελικά άλλη πιο εύχαρη ζωή
παρ\'όταν η ευθυμία όλον τον λαό κατέχει,
που ως συνδαιτυμόνες σε δώματα τον αοιδό ακούνε
και σε τραπέζια κάθονται στην αράδα με πλήθος ψωμί και κρέας, κι οίνο γλυκό απ\'τον κρατήρα ν\'αντλεί ο οινοχόος κι αδιάκοπα στα κύπελλα να χύνει  νομίζω τ\'ομορφότ

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 30, 2008, 01:07:22 μμ »
Παράθεση από: "Reverant"
Καλά ρε Νίκο, 30psi πίεση με μονωτική ταινία;;;;;;;;;;

Και 60 psi, γιατί σου κάνει εντύπωση...;;;

Όλα είναι θέμα μελέτης (θεωρία) και εφαρμογής (πράξη)...

Η πίεση δεν έχει καμία σχέση με τις δυνάμεις συνοχής που μπορεί να αναπτύξει η κόλλα.
Μέχρι τα 24 psi δεν είχε κανένα πρόβλημα, μετά κατέρρεε...

Προφανώς το εμβαδό συγκράτησης δεν ήταν αρκετό για αυτό και χρειάστηκε κάτι άλλο για να ασκήσει την κατάλληλη τάση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Μία βαλβίδα, ένας σουγιάς, μια πένσα και ένα κολλάρο...
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 30, 2008, 02:14:27 μμ »
Παράθεση από: "BlokatosMX5er"
Και για αυτή σας την πεποίθηση, αγαπητοί μου φίλοι, από τα βάθη της καρδιάς μου σας ζητώ ένα ειλικρινέστατο συγγνώμη για την ταλαιπωρία και ένα τεράστιο ευχαριστώ για όλα όσα πρεσβεύετε με την ποιότητα σας.

Νικ οι φίλοι είναι κοντά και στα καλά και στα άσχημα. Έχεις σταθεί και συ σαν φίλος και το ξέρεις οτι σε θεωρώ φίλο μου. Ανεξάρτητα αν έχουμε ή όχι μιατα.

Κανόνισε να έχεις κανένα 135 και να μην μου το δώσεις βόλτα. Να έχω και παρέα στο κελί ρε φίλε τουλάχιστο  ;D

Επίσης να πώ και κάτι ακόμα. Η ευρηματικότητα του Νίκου απλά είναι το κάτι άλλο.....πραγματικός Μαγκάιβερ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »