Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Time Trial Challenge  (Αναγνώστηκε 1827 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Time Trial Challenge
« στις: Μάρτιος 27, 2008, 10:17:34 πμ »
Γνωρίζαμε απο τον Ιανουάριο οτι κάτι ψήνεται. Το Σάββατο μετά απο συνάντηση που είχα με τον κ.Καρακούλα Δημήτρη Γενικό Διευθυντή της Porsche Cars Θεσσαλονίκης για διάφορα events που μπορούν να διοργανωθούν στη Θεσσαλονίκη μου έδωσε το κανονισμό για το 1ο Time Trial Challenge το οποίο θα γίνει στη νέα πίστα καρτ στο Ν.Ρύσιο. Επίσης ως πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής της διοργάνωσης ο κ. Καρακούλας συμφώνησε με την άποψη οτι το μηχανοκίνητο σπορ έχει ύφεση στη πόλη της Θεσσαλονίκης αλλά μεταξύ άλλων υπάρχουν αρκετά που σχεδιάζονται στη πόλη μας οπότε....stay tunned.
Παραθέτω το κείμενο του κανονισμού όπως μου δώθηκε απο το πρόεδρο της οργανωτικής επιτροπής.

AttC
Aspis Time Trial Challenge
AttC 2008
1 ος Αγώνας 11/05/2008
Πίστα Drive Park
Θεσσαλονίκη

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
Ο Αθλητικός Σύλλογος Πίστας Κάρτ ΑΣΠΙΣ με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. – Ε.Λ.Π.Α. συνδιοργανώνουν το 1 ο AttC
2008 (παιδιές αυτοκινήτων).
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγράφων: 28 /04/ 2008
Λήξη εγγράφων: 02/05/2008
Έλεγχος Εξακρίβωσης: Στον χώρο της παιδιάς, πριν από την έναρξη της παιδιάς
Έναρξη Παιδιάς: Κυριακή 11/05/2008 08¨30
Δημοσίευση αποτελεσμάτων: 30 λεπτά μετά το τέλος της παιδιάς
Απονομή Επάθλων: μετά το τέλος της παιδιάς
Γραμματεία Εκδήλωσης: Στα γραφεία της ΑΣΠΙΣ στην πίστα Drive Park
Πίνακας ανακοινώσεων: Στα γραφεία της ΑΣΠΙΣ στην πίστα Drive Park
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί στα γραφεία της Α.Σ.ΠΙΣ. στην πίστα Drive Park N. Ρυσίου Θεσσαλονίκης
ΤΗΛ. 2310 462505 FAX: 2310 466907 FAX : 210 440114
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με την Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα
Δελτία Πληροφοριών.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος: Καρακούλας Δημήτρης
Μέλη: Νίκος Ράμμος
Πόπη Μπόσκου
ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Πρόεδρος Αγωνοδικών Γιώργος Αγγουράς
Αγωνοδίκες Αχιλλέας Καλεύρας
Ηλίας Μαζαράκης
Αλυτάρχης Αναστάσιος Κωνσταντινίδης
Τεχνικοί Έφοροι Μαραντζίδης Παναγιώτης – Παναγιώτης Μητρόγλου
Γραμματεία του Αγώνα Πόπη Μπόσκου
Pit Marshal Κυρλαγκίτσης Μιχάλης
Ιατρός Αγώνα μέριμνα Intersalonica
Έφορος Χρονομέτρησης Καρακούλας Δημήτρης
Υπεύθυνος Park Fermee Μπουραντάς Γιώργος
Οι διοργανώτριες Λέσχες, η Οργανωτική Επιτροπή καθώς και οι οδηγοί της εκδήλωσης δεν
φέρουν καμία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχόν ατυχήματα που μπορεί να συμβούν κατά την
διάρκεια των δοκιμών και της εκδήλωσης.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την Ασφαλιστική εταιρεία με την οποία έχει συναφθεί συμβόλαιο
κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.
ΑΡΘΡΟ 1: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
1.1. Όνομα Παιδείας: Attc
1.2. Περιγραφή Παιδιάς:
Διοργάνωση εκδήλωσης για όλους τους οδηγούς κατόχους νόμιμης άδειας ικανότητας οδήγησης. Τα
αυτοκίνητα που θα συμμετέχουν θα είναι χωρισμένα σε Κατηγορίες. Οι συμμετέχοντες θα διαγωνίζονται στην
Κατηγορία που ανήκουν ανά δυάδες. Σε περίπτωση που ο αριθμός των συμμετοχών της κατηγορίας είναι
μονός, ή αυτό εξυπηρετεί το πρόγραμμα του αγώνα, μπορεί να γίνει και ανά τριάδες.
Κάθε αυτοκίνητο θα εκτελεί ένα (1) ελεύθερο και δύο (2) χρονομετρημένους γύρους εκ των οποίων θα
προσμετρά ο συνολικός χρόνος και θα λαμβάνεται υπόψη για την Κατηγορία στην οποία διαγωνίζεται. Η
Εκκίνηση δίδεται εν κίνηση (Flying) με την συμπλήρωση του αναγνωριστικού γύρου στη γραμμή
χρονομέτρησης.
Η κάθε κατηγορία θα διαγωνίζεται σε 3 σκέλη για την ανάδειξη των τελικών νικητών.
1.3. Σκέλη αγώνα:
Τα σκέλη του αγώνα ανάλογα με τον αριθμό των διαγωνιζομένων στην κατηγορία θα είναι 4.
Προκριματικό σκέλος,
Ημιτελικός
Τελικός
1.4. Προκριματικό σκέλος:
Σε αυτό συμμετέχουν όλοι οι οδηγοί που έχουν δηλώσει συμμετοχή όπως περιγράφεται στην παρ. 1.2. Με την
ολοκλήρωση της κατηγορίας, ανάλογα και με τον αριθμό των συμμετεχόντων η πρώτη 4άδα με τους
καλύτερους χρόνους της κατηγορίας θα περνά στο ημιτελικό σκέλος. Εάν οι συνολικές συμμετοχές της
κατηγορίας είναι λιγότερες από 8, θα γίνεται απευθείας ο τελικός.
1.5. Ημιτελικός
Από τους 4 οδηγούς που θα έχουν προκριθεί γίνονται 2 ζευγάρια:
Α. Ο 1 ος με τον 4 ο &
Β. Ο 2 ος με τον 3 ο .
Στη φάση αυτή κάθε αυτοκίνητο θα εκτελεί ένα (1) ελεύθερο και δύο (2) χρονομετρημένους γύρους εκ των
οποίων θα προσμετρά ο συνολικός χρόνος και θα λαμβάνεται υπόψη για το αποτέλεσμα στο ζευγάρι. Η
Εκκίνηση δίδεται εν κίνηση (Flying) με την συμπλήρωση του αναγνωριστικού γύρου στη γραμμή
χρονομέτρησης. Οι 2 νικητές του Α & Β περνάνε στον μεγάλο τελικό ενώ οι 2 ηττημένοι στον μικρό τελικό.
1.6. Τελικός
Οι δύο νικητές των Α & Β ημιτελικών παίρνουν μέρος στον μεγάλο τελικό για την ανάδειξη του 1 ου & 2 ου της
κατηγορίας, ενώ οι δύο άλλοι παίρνουν μέρος στον μικρό τελικό για την 3 η θέση.
Στη φάση αυτή κάθε αυτοκίνητο θα εκτελεί ένα (1) ελεύθερο και δύο (2) χρονομετρημένους γύρους εκ των
οποίων θα προσμετρά ο συνολικός χρόνος. Η Εκκίνηση δίδεται εν κίνηση (Flying) με την συμπλήρωση του
αναγνωριστικού γύρου στη γραμμή χρονομέτρησης.
Εάν λόγω συμμετοχών δεν πραγματοποιηθούν ημιτελικοί, ο μεγάλος τελικός θα γίνει ανάμεσα στους 1 ος 2
ος
των προκριματικών, ενώ ο μικρός τελικός ανάμεσα στους 3 ος 4
ος των προκριματικών.
Για λόγους ασφάλειας τα αυτοκίνητα θα έχουν διαφορά μεταξύ τους, ενώ δεν επιτρέπεται η
προσπέραση.
1.7. Κατηγορίες:
S. (Special) Αγωνιστικά και οχήματα που δεν ανήκουν στις υπόλοιπες κατηγορίες
Α. Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001 cc με Turbo
Β. Από 2.001 cc έως 3.000 cc / έως 1.999 cc με Turbo
Γ. Από 1.601 cc έως 2.000 cc / έως 1.599 cc με Turbo
Δ. Από 1.401 cc έως 1.600 cc / έως 1.399 cc με Turbo
Ε. έως 1.400 cc / έως 1.150 cc με Turbo
Παρατηρήσεις:
1.3.1 Αυτοκίνητα με 4κίνηση (4Χ4) ανεβαίνουν αυτομάτως μία κατηγορία από την κατηγορία που ανήκουν.
1.3.2 Στην κατηγορία S κατατάσσονται όσα αυτοκίνητα δεν ανήκουν στις υπόλοιπες κατηγορίες, τα
αυτοκίνητα που δεν έχουν ελαστικά χρήσης δρόμου (βλέπε 1.6) καθώς και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα
που διαθέτουν Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας.
1.8. Συμμετοχές
Η Οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί περισσότερες από 140 συμμετοχές και λιγότερες από
40.
1.9. Γενικές Διατάξεις
Η εκδήλωση απευθύνεται σε κατόχους αυτοκινήτων, οι οποίοι διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης και άδεια
κυκλοφορίας, ανεξάρτητα από το είδος αριθμού κυκλοφορίας που μπορεί να διαθέτουν.
1.10. Ελαστικά
Τα αυτοκίνητα επιτρέπεται να διαθέτουν μόνο ελαστικά χρήσης δρόμου. Όσα αυτοκίνητα δεν έχουν ελαστικά
χρήσης δρόμου, μπορούν να συμμετέχουν στην κατηγορία S (Special) με την προϋπόθεση ότι είναι
εφοδιασμένοι με κλωβό ασφάλειας ( rollcage).
1.11. Εξωτερική Εμφάνιση Οχημάτων
Δεν επιτρέπεται να έχουν αφαιρεθεί κύρια εξαρτήματα από το εξωτερικό του αυτοκινήτου όπως
προφυλακτήρες, καπώ, πόρτες κλπ, για λόγους ασφάλειας. Σε περίπτωση που κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί
έλλειψη τμήματος του οχήματος, ο διαγωνιζόμενος θα αποκλείεται.
1.12. Ημερομηνία & Τόπος διεξαγωγής της παιδιάς.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα.
ΑΡΘΡΟ 2: ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
2.1 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που είναι κατέχει έγκυρη αγωνιστική άδεια διαγωνιζομένου ή
αγωνιζομένου κατηγορίας C, η σχετική αγωνιστική άδεια ημέρας της ίδιας κατηγορίας, σύμφωνα με τις
εγκυκλίους της ΕΘΕΑ.
2.2 Κάθε οδηγός μπορεί να συμμετέχει στην ίδια κατηγορία μόνο μία φορά.
ΑΡΘΡΟ 3: ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ
3.1. Όποιος επιθυμεί να συμμετέχει στην εκδήλωση οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την
υποβάλει στην Γραμματεία της εκδήλωσης μέχρι την Παρασκευή 02./05 / 2008 στα γραφεία της Λέσχης. Οι
συμμετέχοντες μαζί με την δήλωση, πρέπει να προσκομίσουν φωτοτυπίες του διπλώματος, της αγωνιστικής
άδειας (αν υπάρχει) και της άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο, δεν είναι
στο όνομά του, πρέπει να υπάρχει και σχετική εξουσιοδότηση του ιδιοκτήτη. Τα παραπάνω έγγραφα θα
κρατηθούν σε φωτοαντίγραφο στην γραμματεία της Παιδιάς.
3.2. Μετά την υποβολή της δήλωσης δεν επιτρέπεται η τροποποίηση της, εκτός από τις περιπτώσεις που αυτό
προβλέπεται από τον κανονισμό της παιδιάς. Ο διαγωνιζόμενος μπορεί όμως να αντικαταστήσει το
αυτοκίνητο που δήλωσε με άλλο της ίδιας κατηγορίας μέχρι τον έλεγχο εξακρίβωσης.
Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης ένα αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται στην κατηγορία που έχει εγγραφεί, το
αυτοκίνητο αυτό μπορεί μετά από πρόταση του τεχνικού εφόρου και απόφαση του αγωνοδίκη, να μεταφερθεί
στην κατηγορία που ανταποκρίνεται ή να μην γίνει αποδεκτό.
3.3. Η Οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα, με την σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑ, να αρνηθεί την εγγραφή
οποιουδήποτε διαγωνιζόμενου ή οδηγού χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους άρνησης.
Η απόρριψη πρέπει να γνωστοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο το αργότερο 24 ώρες μετά το κλείσιμο των
εγγραφών.
3.4. Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα ότι ο συμμετέχων και/ή ο οδηγός αποδέχεται
ανεπιφύλακτα τον κανονισμό της παιδιάς και παραδέχεται ότι οι καθιερωμένες από τον ΔΑΚ και ΕΑΚ
δωσιδικίες, ισχύουν αποκλειστικά για κάθε θέμα που αφορά την παιδιά.
ΑΡΘΡΟ 4: ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
4.1. Το παράβολο συμμετοχής ορίζεται σε 60 ευρώ συν 20ευρώ για την αγωνιστική άδεια (εφόσον δεν υπάρχει
ετήσια). Η δήλωση συμμετοχής δεν γίνεται δεκτή αν δεν συνοδεύεται από το παράβολο συμμετοχής, την
άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, την άδεια οδήγησης του οδηγού, τον αριθμό αγωνιστικής άδειας και τον
αριθμός αγωνιστική πινακίδας της ΕΘΕΑ θεωρημένα για το τρέχον έτος.
4.2. Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και ασφάλιση του διαγωνιζόμενου που καλύπτει αστική ευθύνη
προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει σε όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης από τη στιγμή της εκκίνησης τους
και παύει να ισχύει με τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ένστασης ή διαφορετικά από την στιγμή
εγκατάλειψης της παιδιάς ή του αποκλεισμού από αυτήν.
4.3. Τα παράβολα συμμετοχής επιστρέφονται στις εξής περιπτώσεις:
Α. Εάν η δήλωση συμμετοχής δεν γίνει δεκτή και
Β. Εάν η εκδήλωση ματαιωθεί.
ΑΡΘΡΟ 5: ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
5.1. Για την ασφάλεια τους οι συμμετέχοντας πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν προστατευτικό κράνος. Ακόμα
πρέπει υποχρεωτικά να είναι δεμένοι με ζώνη ασφαλείας 3 τουλάχιστον σημείων και να διαθέτουν
πυροσβεστήρα ενός (1) κιλού τοποθετημένο σταθερά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και να είναι εύκολα
προσβάσιμος από τον οδηγό. Μέσα στο αυτοκίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή
εργαλεία. Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση.
Συνιστάται η τοποθέτηση κλωβών ασφάλειας (roll bars) σε όλα τα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα. Όσα από τα
συμμετέχοντα αυτοκίνητα είναι ανοιχτού τύπου (cabrio) θα πρέπει υποχρεωτικά η οροφή (υφασμάτινη ή
μεταλλική) να είναι κλειστή. Σε όλη την διάρκεια της παιδιάς θα βρίσκονται στο χώρο ασθενοφόρο,
πυροσβεστικό όχημα και γιατρός.
ΑΡΘΡΟ 6: ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ
6.1 Για λόγους ασφάλειας, σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η προσπέραση κατά την ώρα της παιδιάς. Σε
περίπτωση που ένας διαγωνιζόμενος πλησιάσει προπορευόμενο όχημα και κινείται πιο γρήγορα από αυτό,
τότε και μόνο μετά από ένδειξη μπλε σημαίας από τον αλυτάρχη, ο διαγωνιζόμενος που θα εμποδίζεται, θα
βγαίνει στον χώρο των pits όπου θα ξαναπραγματοποιήσει την προσπάθειά του από την αρχή. Ο πιο αργός
διαγωνιζόμενος θα συνεχίζει κανονικά την προσπάθειά του.
ΑΡΘΡΟ 7: ΠΟΙΝΕΣ
7.1 Σε περίπτωση που διακοπεί ο αγώνας (κόκκινη σημαία) για λόγους ασφάλειας (κατάσταση πίστας) εξαιτίας
κάποιου διαγωνιζόμενου (οδηγικό λάθος κλπ.) τότε ο διαγωνιζόμενος που ευθύνεται, μπορεί να ξεκινήσει
ξανά την προσπάθεια του από την αρχή, αλλά με ποινή 10΄΄ δευτερολέπτων στον συνολικό του χρόνο.
ΑΡΘΡΟ 8: ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ
8.1 Σε καμία περίπτωση αυτοκίνητο που έχει εκκινήσει από την έξοδο των pits δεν επιτρέπεται κατά την διάρκεια
της προσπάθειάς του (συμπεριλαμβανομένου και του γύρου Warm – up) να επιστρέψει στα pits, παρά μόνο
μετά από ένδειξη του αλυτάρχη (άρθρο 6). Αν κάποιος διαγωνιζόμενος επιστρέψει στα pits, από λάθος ή από
τεχνικό πρόβλημα, αποκλείεται από την παιδιά.
ΑΡΘΡΟ 9: ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ
9.1 Οι ενστάσεις υποβάλλονται ως εξής:
Α. Σχετικά με αντικανονική εγγραφή ή με τον έλεγχο εξακρίβωσης 30 λεπτά μετά το τέλος του ελέγχου
εξακρίβωσης.
Β. Σχετικά με τεχνικά θέματα μέσα σε 15 λεπτά από τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου.
Γ. Σχετικά με τα προσωρινά αποτελέσματα της τελική κατάταξης, μέσα σε 30 λεπτά από την ανάρτησή τους.
Δ. Κατά της χρονομέτρησης δεν χωράει καμία ένσταση.
9.2 Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη, στο βοηθό του ή αν λείπουν σε ένα από τους
Αγωνοδίκες και πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό παράβολο που είναι ίσο με το ποσό της συμμετοχή. Το
παράβολο επιστρέφεται εφόσον η ένσταση γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση υποβολής ένστασης ο διαγωνιζόμενος κατά του οποίου έγινε η ένσταση, θέτει στη διάθεσή των
αγωνοδικών το αυτοκίνητό του χωρίς καμία επιφύλαξη και συμμορφώνεται με τις υποδείξεις τους. Κάθε
παράβαση επιφέρει τον αποκλεισμό του από την εκδήλωση και αναφορά στην ΕΘΕΑ.
Η ένσταση που γίνεται για τεχνικά θέματα πρέπει να αφορά απολύτως συγκεκριμένα σημεία του αυτοκινήτου
και ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει στον Αλυτάρχη συμπληρωματικά πόσα δαπανών αποσυναρμολόγησης
που απαιτούνται σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΕΘΕΑ. Σχετικά με το ποσό που απαιτείται για εξαρτήματα που
δεν αναφέρονται στη σχετική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ αποφασίζουν οι Αγωνοδίκες (βλέπε σχετική εγκύκλιο της
ΕΘΕΑ).
Τα έξοδα για την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση του αυτοκινήτου καθώς και τα έξοδα ματαφοράς
του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον διαγωνιζόμενο κατά του
οποίου έγινε η ένσταση, αν αυτή γίνει δεκτή. Αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τα έξοδα για τις εργασίες και
τη μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσόν που έχει κατατεθεί η διαφορά θα επιβαρύνει τον
ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση αν τα έξοδα είναι λιγότερα θα του επιστραφεί η διαφορά.
9.3 Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα της έφεσης που υποβάλλεται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο ΕΑΚ (άρθρο
181 και επόμενα) και πρέπει να συνοδεύεται από το τριπλάσιο της συμμετοχής.
Για ότι δεν προβλέπεται στον παρόντα κανονισμό θα ισχύουν οι διατάξεις τους ΕΑΚ (άρθρο 171 κλπ)
ΑΡΘΡΟ 10: Πρόγραμμα Αγώνα
ΣΑΒΒΑΤΟ10./05/08
Διοικητικός έλεγχος 16.00 – 18.00
ΚΥΡΙΑΚΗ 11/05/08
Τεχνικός έλεγχος 08.30 09.30
Ενημέρωση αγωνιζομένων από Αλυτάρχη 09.30 – 09.45
Η παρουσία των αγωνιζομένων είναι υποχρεωτική
Αναγνώριση Πίστας 10.00 – 10.30
SUNDAY Προκριματικά
Κατηγορία Α 10:45 – 11:00
Κατηγορία Β 11:00 – 11:15
Κατηγορία C 11:15 – 11:30
Κατηγορία D 11:30 – 11:45
Κατηγορία E 11:45 – 12:00
Κατηγορία S 12:00 – 12:15
SUNDAY Semi FINAL
Κατηγορία Α 12:30 – 12:45
Κατηγορία Β 12:45 – 13:00
Κατηγορία C 13:00 – 13:15
Κατηγορία D 13:15 – 13:30
Κατηγορία E 13:30 – 13:45
Κατηγορία S 13:45 – 14:00
SUNDAY FINAL
Κατηγορία Α 14:15 – 14:30
Κατηγορία Β 14:30 – 14:45
Κατηγορία C 14:45 – 15:00
Κατηγορία D 15:00 – 15:15
Κατηγορία E 15:15 – 15:30
Κατηγορία S 15:30 – 15:45
ΑΡΘΡΟ 11: ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ
Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται στο χώρο της εκδήλωσης, εντός τριάντα (30) λεπτών μετά την λήξη της
εκδήλωσης και θα αναρτώνται στον Επίσημο Πίνακα Ανακοινώσεων.
ΑΡΘΡΟ 12: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνεται στο χώρο της παιδιάς μετά το τέλος της εκδήλωσης.
ΑΡΘΡΟ 13: ΕΠΑΘΛΑ
Απονέμονται έπαθλα στους 3 πρώτους κάθε κατηγορίας εφόσον περάσουν τεχνικό έλεγχο τουλάχιστον 6
αυτοκίνητα ανά κατηγορία. Σε αντίθετη περίπτωση στα 4 αυτοκίνητα παίρνουν έπαθλο οι 2 πρώτοι και τέλος, στα 3
αυτοκίνητα μόνο ο πρώτος.
ΑΡΘΡΟ 14: ΑΠΟΝΟΜΗ
Η απονομή των Επάθλων θα γίνεται μετά το τέλος της εκδήλωσης.
ΑΡΘΡΟ 15: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
15.1 Βαθμολογία
Εκτός από τον 1 ο αγώνα AttC προβλέπεται να διοργανωθεί άλλος 1 τουλάχιστον έως το τέλος του 2008. Για
τον λόγο αυτό εκτός από τις απονομές επάθλων του συγκεκριμένου αγώνα θα υπάρχει και βαθμολογία οδηγών
όπως ναφέρεται στην συνέχεια.
Σε κάθε παιδιά, συντάσσεται πίνακας γενικής κατάταξης της κατηγορίας των αυτοκινήτων που πρόκειται να
βαθμολογηθούν. Ελέγχεται αν ο αριθμός των εκκινησάντων ήταν ίσος ή μεγαλύτερος από 8, και απονέμονται
οι πιο κάτω βαθμοί:
Ο πρώτος 20 Βαθμούς
Ο δεύτερος 17 Βαθμούς
Ο τρίτος 15 Βαθμούς
Ο τέταρτος 13 Βαθμούς
Ο πέμπτος 11 Βαθμούς
Ο έκτος 9 Βαθμούς
Ο έβδομος 7 Βαθμούς
Ο όγδοος 5 Βαθμούς
Ο ένατος 3 Βαθμούς
Ο δέκατος 1 Βαθμό
Σε περίπτωση που οι οδηγοί είναι 7 ο 1 ος ξεκινά από 17βαθμούς, εάν είναι 6 από 15, ενώ για κάτω από 5 ο 1 ος
παίρνει 13 βαθμούς.
Οι παραπάνω βαθμοί αποδίδονται με βάση την κατάταξη των προκριματικών. Για κάθε επιπλέον σκέλος, ο
κάθε οδηγός που προκρίνεται παίρνει + 1 βαθμό για τους προημιτελικούς, και ημιτελικούς, ενώ για τον μικρό
και μεγάλο τελικό δεν δίνονται έξτρα βαθμοί.
15.2. Επίλυση Ισοβαθμιών
Για την επίλυση ισοβαθμιών που προκύπτουν στο τέλος της βαθμολογίας για την απονομή των τίτλων (όταν
έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα των παιδίων του έτους) εφαρμόζεται η αρχή της επίλυσης της ισοβάθμιας με
την πρόκριση του ισοβαθμούντες που διαθέτει τις περισσότερες καλύτερες θέσεις. Δηλαδή, ελέγχονται πόσες
πρώτες θέσεις έχει, πόσες δεύτερες κπλ, μέχρις όπου επιλυθεί η ισοβαθμία. Εάν η ισοβαθμία συνεχίζεται τότε
οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στον πίνακα κατάταξης, ο δε επόμενος παίρνει την μεθεπόμενη.
15.3Ένας διαγωνιζόμενος μπορεί κατά την διάρκεια του έτους να αλλάξει κατηγορία, όποτε το όνομά του θα
αναφερθεί στους αντίστοιχους πίνακες βαθμολογίας της κατηγορίας στην οποία συμμετείχε κατά την διάρκεια
του έτους και για τις αντίστοιχες παιδιές.
15.4 Κάτοχος κάθε τίτλου στο τέλος της περιόδου των παιδιών είναι αυτός που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο
σύνολο των βαθμών.
ΑΡΘΡΟ 16: Σημαίες
• Μπλε: Παρουσιάζεται στους οδηγούς που έχουν φτάσει πίσω από άλλο αγωνιζόμενο ο
οποίος τους εμποδίζει στην επίτευξη χρόνου. Ο οδηγός αυτός μπορεί να βγεί στα Pits και να
ξανακάνει την προσπάθειά του σε επόμενο γύρο χωρίς να έχε βαθμό ποινής.
• Κίτρινη: Κίνδυνος, ελαττώστε ταχύτητα, απαγορεύεται το προσπέρασμα,
• Μαύρη με πορτοκαλί κύκλο και αριθμός: Σταμάτημα λόγω μηχανικής βλάβης. Ο οδηγός μπορεί
να επανεκκινήσει μετά την επιδιόρθωσή της.
• Λευκή: Παρουσία ενός αργού οχήματος στην πίστα.
• Κίτρινη με κόκκινες γραμμές: Μειωμένη πρόσφυση (π.χ. λάδι, λίμνη νερού, aquaplaning λόγω
βροχής, πέρασμα από στεγνή σε γλιστερή επιφάνεια. Σ’ αυτή την τελευταία περίπτωση η
παρουσία της σημαίας συνοδεύεται από χέρι που δείχνει προς τον ουρανό. Η σημαία θα
εμφανίζεται για 4 τουλάχιστον γύρους ή έως ότου η επιφάνεια ξαναγίνει φυσιολογική).
• Πράσινη: Τέλος συναγερμού. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί επίσης να σηματοδοτήσει την
εκκίνηση για τους γύρους προθέρμανσης ή την έναρξη δοκιμών κατ’ εντολή του Αλυτάρχη.
• Σημαία αποτελούμενη από ένα μαύρο και ένα άσπρο τρίγωνο και αριθμός: Τελευταία
προειδοποίηση στον οδηγό, ότι θα τεθεί εκτός αγώνος γι’ αντιαθλητική οδήγηση.
• Μαύρη και αριθμός: Ο οδηγός αποβάλλεται από το σκέλος και πρέπει να πάει αμέσως στα
pits.
• Κόκκινη: Στην αποκλειστική χρήση του Αλυτάρχη. Σταμάτημα άμεσο και απόλυτο.
• Καρό άσπρη και μαύρη: Τέλος του αγώνα
Εκ της Οργανωτικής επιτροπής
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος B_Sinclar

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 761
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 27, 2008, 11:21:17 πμ »
καλη προσπαθεια!  :thumb:

2. κατηγορια Γ απο 1600 εως 2000cc :o?!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 27, 2008, 12:44:08 μμ »
Παράθεση από: "B_Sinclar"
καλη προσπαθεια!  :thumb:

2. κατηγορια Γ απο 1600 εως 2000cc :o?!
Μπράβο έπιασες τα σημεία που έχω και εγώ ενσταση τα έχω πει και περιμένω απάντηση.
Ρε παιδί κόβει το μάτι σου  :thumb:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος bracer...

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 433
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 27, 2008, 08:56:25 μμ »
Παράθεση από: "GREGORY"
Παράθεση από: "B_Sinclar"
καλη προσπαθεια!  :thumb:

2. κατηγορια Γ απο 1600 εως 2000cc :o?!
Μπράβο έπιασες τα σημεία που έχω και εγώ ενσταση τα έχω πει και περιμένω απάντηση.
Ρε παιδί κόβει το μάτι σου  :thumb: :mukkies:
θα κερδίσει κι έτσι δεν θα υπάρχουν ενστάσεις :irre: :irre: :irre: :irre: :irre:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Δεν ξέρω να σας πω τελικά άλλη πιο εύχαρη ζωή
παρ\'όταν η ευθυμία όλον τον λαό κατέχει,
που ως συνδαιτυμόνες σε δώματα τον αοιδό ακούνε
και σε τραπέζια κάθονται στην αράδα με πλήθος ψωμί και κρέας, κι οίνο γλυκό απ\'τον κρατήρα ν\'αντλεί ο οινοχόος κι αδιάκοπα στα κύπελλα να χύνει  νομίζω τ\'ομορφότ

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 27, 2008, 09:57:42 μμ »
off topic:Ευχαριστώ όποιον mod έστρωσε το κείμενο του κανονισμού που παράθεσα. Sorry αλλα εμεις οι λογιστάδες περνάμε κρίση χρόνου λογο δηλώσεων αυτο το καιρό, αλλά το Σωματείο δεν το αφήνουμε  ;)
thanks  :thumb:
τέλος off topic
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος kat_arameni

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1165
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 11, 2008, 05:09:59 μμ »
πραγματοποιηθηκε λοιπον ο πρωτος αγωνας!! ειχε ενδιαφερον κ φαινεται μια πολυ καλη εμπειρια!
παρτε κ μια φωτο
http://img168.imageshack.us/img168/7158/img000lf8.jpg
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 11, 2008, 10:06:11 μμ »
Και μάλλον πάει να καθιερωθεί....μακάρι
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 11, 2008, 10:34:54 μμ »
Κατερίνα μπορείς να γράψεις εντυπώσεις?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 12, 2008, 09:04:03 πμ »
Ηταν, πολύ ομορφα, ειχε φυσικα και την πλακα του.
(αν εισαι με τον Τουλη σε events, δεν σου μενει αντερο)

Λοιπον, κατερινα πολυζωηςνικος περδικας κι εγω πηγαμε.

Δεν θα πω πολλα, 1,2 μονο (σαν hot spots).

1 παιδια με στολες που ετρεχαν, περναγαν, και χαιρετουσαν την Κατερινα.
Στην ερωτηση μου «πει είναι αυτοι», η απαντηση της Κατ ηταν «και που θελεις να ξερω καλε Γιωργο» ?

2 Γνωρισα την Κατερινα, στον διοργανωτη και υπευθυνο της Πορσε στην Ρεναλ, ο οποιος όταν του ειπα για την Κατερινα μας, εμεινε με το στομα ανοιχτο. . . και αρχισε να τρεχει, να της λεει να μπει στο φορουμ, την επομενη φορα θελει να την δει μεσα κλπ κλπ.

3 αγωνιστικα τωρα, εντυπωση μου εκανε το mini του 77 και ο τυπος που το οδηγουσε. Κυριολεκτικα εσπρωχνε και το τιμονι του . . .

4 ένα C2 ηταν σε κοντρα χρονου με ένα S2000. (Το χοντα ηταν πιο εντυπωσιακο στο ζεσταμα, χωρις το αγχος του χρονομετρου, παρα στο αγωνα)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 12, 2008, 09:12:14 πμ »
Κρίμα που δεν έδωσε το παρόν και το MCONG. Αν δεν είχα ολες αυτές τις υποχρεώσεις τον Μάιο θα έμπαινα. Ελπίζω να περάσατε καλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος kat_arameni

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1165
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 12, 2008, 09:21:51 πμ »
Ηταν πολυ ωραια, ακομη κ ως θεατες που ημασταν. Τα αυτοκινητα εμπαιναν ανα δυο στην πιστα κι ετσι δεν υπηρχε προβλημα ουτε με προσπερασεις -που ουτως η αλλως απαγορευονται δια ροπαλου- αλλα ουτε κ να κοβει κανεις τον χρονο του αλλου!
(υπερβολες Γιωργο, υπερβολεεες!  :P :P :P :P )

Η αληθεια ειναι οτι περιμενα περισσοτερο κοσμο κ στις κερκιδες αλλα κ ως συμμετοχες. Βεβαια το πρωι πρεπει να εβρεχε...
Επισης η διαφημιση της εκδηλωσης θα ελεγα πως ηταν λιγη, διοτι ελαχιστοι γνωριζαν γι'αυτο!  :(ακομη κ ατομα που ασχολουνται με φορουμ κ κλαμπ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 12, 2008, 09:25:08 πμ »
Παράθεση από: "kat_arameni"

Η αληθεια ειναι οτι περιμενα περισσοτερο κοσμο κ στις κερκιδες αλλα κ ως συμμετοχες. Βεβαια το πρωι πρεπει να εβρεχε...
Επισης η διαφημιση της εκδηλωσης θα ελεγα πως ηταν λιγη, διοτι ελαχιστοι γνωριζαν γι'αυτο!  :(ακομη κ ατομα που ασχολουνται με φορουμ κ κλαμπ.
Δεν μπορείς να πείς πάντως ενημέρωσα εγκαίρος (27 Μαρτίου)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: Time Trial Challenge
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 12, 2008, 09:36:10 πμ »
(υπερβολες Γιωργο, υπερβολεεες!  Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα Γλώσσα )

ισως αλλα . . . γιατι ρε Κατερινα, ετσι δεν εγινε?
που υπερβαλω?


Δεν μπορείς να πείς πάντως ενημέρωσα εγκαίρος (27 Μαρτίου)

Φυσικα Γρηγορη, αλλα ο judge εκτος, ο Δαλα φορμουλα, εσυ βαφτιση,
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »