Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: GtechPro SS  (Αναγνώστηκε 4403 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος judge

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1481
    • http://www.cardomain.com/id/gpavl
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 03, 2008, 10:37:05 πμ »
Μετά τις 14:00 και εγώ!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders club
NBFL6C Roadster Camel - The first, the last, the ultimate

Αποσυνδεδεμένος miataman

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1584
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 04, 2008, 04:04:09 μμ »
Για να μετρήσουμε την ακρίβεια του Gtech και να το καλιμπράρουμε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ChronoGPS που υποστηρίζει μέτρηση επιταχύνσεων/επιβραδύνσεων και η ακρίβειά του είναι πολύ καλή (με 5hz GPS).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MX-5 NC Limited for sale

Αποσυνδεδεμένος MEGAS

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6843
    • http://www.cardomain.com/id/megaklis
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 04, 2008, 04:12:24 μμ »
εγω προσφατα χρησιμοποιησα ενα προγραμματακι το οποιο το περνας σε hp pda ipaq πχ και με ενα gps receiver σου βγαζει 0-100χλμ,0-400μ,0-800μ
μπορω να πω οτι δεν ειναι κακιο...μετρησα ενα 0-100 με εκκινηση χωρις στροφες και μου εβγαλε 6,5,φιλος με ιδιο αμαξι με σωστη εκκινηση εβγαλε 5,5.
οποιος θελει του το στελνω με mail...!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Miata owners don\'t drive fast....they fly slowly!!
Reliable,powerful and cheap....pick any of two but you can\'t have the third!
Αλλος για ράψιμο..?
Opel GT-Mazda CX-7 GT/SR

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 04, 2008, 11:08:32 μμ »
Γιωργο θα το εχω μαζι μου το ChronoGPS.

Μεγακλη κατι τετοιο ειναι κ το ChronoGPS
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 05, 2008, 02:36:27 μμ »
Αν και ο καιρός δεν βοηθάει σημερα αφου ειναι ολα μουσκεμα δοκιμασαμε τουλαχιστον να δουμε τα διαγραμματα και ενδιαμεσες επιταχυνσεις.
Τα αυτοκινητα δοκιμης το δικο μου sporty με FGR 4.1 και βαρος μετρησης υπολογισμένο στα 1300 KG και του Δαλα 1.6 με FGR 4.44 και 1230 κιλα βαρος μετρησης.

Οι μετρησεις δεν ειναι αντιπροσωπευτικες αφου το δικο μου σπινιαρε και η 3η στα ψηλα. Απλα ενδιαφερον ειναι τα διαγραμματα.

Υπευθυνος μετρησεων ο Γρηγορης που πλεον το ξερει απ'έξω :thumb: και με την 1η ευκαιρια θα τα εξηγησει καλυτερα.



Εδω ειναι διαγραμμα ταχυτητας - χρονου. Οποτε ξερεις οχι μονο το 0-100 χλμ αλλα ολες τις ταχυτητες απο σταση. Η συγκεκριμενη πχ ειναι με ξεκινημα με 2α με το 1.6 στα 0-100.



Εδω ειναι διαγραμμα ιπποδυναμης και ροπης στις στροφες.



Και αυτο ειναι διαγραμμα χρονου αποστασης και γινεται εντονα αντιλιπτη η απωλεια προσφυσης στην αρχη με τα εντονα peak.

Οι ενδιαμεσες επιταχυνσεις που μετρησαμε κ ειναι σχετικα αξιοπιστες ειναι 80-110 με 3η 4.73 sec για το sporty με πολυ μικρη ολισθιση και 120-140 με 4η 4,358 sec χωρις ολισθιση


Τωρα περιμενουμε μια καλη μερα για να κανουμε ενα τελικο καλιμπραρισμα και μετα , αφου ακολουθησει ενα ομαδικο δωρεαν ζυγισμα για τα μελη του κλαμπ, ειμαστε ετοιμοι για μετρησεις. Οποιος ενδιαφερεται μπορει να το δηλωσει για να το οργανωσουμε
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 05, 2008, 07:04:17 μμ »
Α! Ξεχασα να δηλωθω ;D

1. dm

Κυριως ενδιαφερει το ομαδικο ζυγισμα για να εχουμε τα δεδομενα του βαρους. Αν και η μετρηση ειναι υπόθεση 7-8 λεπτων στο καθε αυτ/το για να τα μετρησεις ολα (ενδιαμεσες-απο σταση-φρεναρισμα).

Επισης κατι που ξεχασα να πω ειναι οτι βλεπεις ακομα και το ποσο σου πηρε η αλλαγη σχεσης αφου το διαγραμμα ειναι αναλυτικοτατο. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2008, 07:07:41 μμ από dm »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 01:46:28 πμ »
dm @ Τωρα περιμενουμε μια καλη μερα για να κανουμε ενα τελικο καλιμπραρισμα και μετα , αφου ακολουθησει ενα ομαδικο δωρεαν ζυγισμα για τα μελη του κλαμπ, ειμαστε ετοιμοι για μετρησεις. Οποιος ενδιαφερεται μπορει να το δηλωσει για να το οργανωσουμε

1) dm
2) Γιώργος Χρύς  8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 01:57:52 μμ »
1) dm
2) Γιώργος Χρύς  8)
3) Blokatos
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 02:19:02 μμ »
1) dm
2) Γιώργος Χρύς  Ανεση
3) Blokatos
4) Gregory


Y.Γ Μπλοκάτε το επιασα το υποννοούμενο του avantar.........cosmos for ever αγόριμ  ;) :rofl:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 02:52:54 μμ »
ερωτηση προς την τεχνικη ομαδα  :bow: ηθελε το Πασχα να μετρησει τα G του JET SKI, τι θα λεγατε ?)

υγ Νικο μπλοκατε, (οπως λεει και ο γρηγορης   :bow: ) εχεις την απολυτα αντιπροσωπευτικη υπογραφη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 04:51:04 μμ »
Γιώργο, δεν πιστεύω ότι μέτρηση σε μοτοσυκλέτα θα ήταν αξιόπιστη δεδομένου ότι η αρχή λειτουργίας του οργάνου βασίζεται σε αδρανειακό αισθητήρα και η μοτοσυκλέτα δεν έχει κάποιο επίπεδο αναφοράς μιας και είναι δίτροχο. Ως γνωστόν, δύο σημεία δεν δημιουργούν επίπεδο χρειάζεσαι τρια και πάνω.
Οπότε αν θες μπορούμε να μετράμε τρίκυκλα εκτός από αυτοκίνητα... :lol:

ΥΓ @Greg Vasilopoulos for ever!!! :rofl:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2008, 04:52:48 μμ από BlokatosMX5er »

Αποσυνδεδεμένος Reverant

  • 6th Gear
  • ******
  • Μηνύματα: 8134
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 05:24:24 μμ »
Το πρόβλημα στην μηχανή είναι ότι μπορεί να σηκωθεί σούζα, έστω και ελάχιστα (10 μοίρες αρκούν), οπότε η ένδειξη του αδρανειακού οργάνου επηρεάζεται από την επιτάχυνση της βαρύτητας και άρα η ένδειξη της διαμήκους επιτάχυνσης δεν θα είναι έγκυρη. Το ίδιο ισχύει και για την εγκάρσια επιτάχυνση ("πλευρικά G") αφού η μηχανή για να στρίψει αναγκαστικά γέρνει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
What I thought I would do, was I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 05:36:57 μμ »
Εχει επιλογη για τις μοιρες αλλα δεν νομιζω να μπορεις να δωσεις τοσο πολυ. Επισης πλευρικα κλπ δεν εχει νοημα οπως λες.

Οσο για να μετρησουμε αλλο αυτ/το, αν καποιο μελος θελει γινεται φυσικα, φτανει να μας δωσει κ στοιχεια (βαρους κλπ) που χρειαζονται..

Τωρα για το jet γινεται αλλα θα κανει την μετρηση ο Δαλά :P

Παράθεση από: "BlokatosMX5er"
ΥΓ @Greg Vasilopoulos for ever!!! :rofl:

Βαζω το αεροκλειδο......... :yau:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 05:40:57 μμ »
Παράθεση από: "Reverant"
Το πρόβλημα στην μηχανή είναι ότι μπορεί να σηκωθεί σούζα, έστω και ελάχιστα (10 μοίρες αρκούν), οπότε η ένδειξη του αδρανειακού οργάνου επηρεάζεται από την επιτάχυνση της βαρύτητας και άρα η ένδειξη της διαμήκους επιτάχυνσης δεν θα είναι έγκυρη. Το ίδιο ισχύει και για την εγκάρσια επιτάχυνση ("πλευρικά G") αφού η μηχανή για να στρίψει αναγκαστικά γέρνει.

σκεψη

χμμμμ απ οτι ειδα, εχει μεσα μια παραμετρο, (δεν ειμαι σιγουρος αν το εχω καταλαβει σωστα) οπου δηλωνεις ποσο θα σηκωθει η μουρη του αυτοκινητου
κατα την εκινηση (σε ποντους ή μοιρες ? ή κατι τετοιο)

σιγουρα η σουζα θα δωσει λαθος μετρηση (οπως και η προσφυση στο αμαξι)

τωρα τα 0 100 και τα g , γιατι να μην τα μετραει?????
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 07:34:59 μμ »
Παράθεση από: "BlokatosMX5er"

ΥΓ @Greg Vasilopoulos for ever!!! :rofl:
Άλλαξες μαγαζί που ψωνίζεις ρε Μπλοκάτε?
Στο έλεγα για το πατιναζ της Θεσσαλονίκης , το φιλαράκι σου ο Πατέλος οταν έρχεται Θεσσαλονίκη λέει έρχομαι στο Μαντοδρόμιο.

Στο θέμα μας τώρα. Χρυσικέ άσε την μηχανη χλωμό να μετρηθεί. Η ρύθμιση  pitch αφορά μερικές μοίρες κατα την επιτάχυνση και το βύθισμα του αμαξώματος κατα την επιβράνδυνση, οχι σούζες.
Το jet ski είναι  εύκολο να μετρηθεί χωρις το μηχάνημα. Ξέρω απλά σε πόσα g πέφτεις οπότε θα πάμε μια βόλτα μαζί  :D
Όπως είπε και ο Μάρτσος είναι υπόθεση  7-8 λεπτών το κάθε αυτοκίνητο για να μετρηθεί. Πρώτα απ'όλα πρέπει να ζυγισθούμε όλοι.
Αφού ξέρουμε το βάρος θα γίνεται μια μέτρηση απο στάση με εκκίνηση για βέλτειστο 0-100 και 400αρι και μια δεύτερη μέτρηση με τρίτη ταχύτητα απο τις 2000 στροφές μέχρι κόφτη για το dyno plot.
Αυτό που θέλουμε είναι επιτέλους να βγάλει ήλιο ένα σ/κ και να καθήσουμε να μετρήσουμε.
Επίσης για να δούμε πόσο αξιόπιστο είναι θα το συγκρίνουμε με το ChronoGPS.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 06, 2008, 07:36:23 μμ »
Blokate & reverant

Αν υποθέσω ότι η μοτοσικλέτα (κατά την εκκίνηση) δεν σηκώνεται (σούζα)
Για ποιο λόγο να μην μου μετρήσει G επιτάχυνσης – επιβράδυνσης?
(σίγουρα με τα πλευρικά θα έχω πρόβλημα- αυτό τα κατάλαβα)

Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι 0 100 και 0 160 0 (ρυθμό επιβράδυνσης)δεν μπορώ να έχω,
γιατί πραγματικά δεν μπορώ να δηλώσω (στον αλγόριθμο υπολογισμού)
γρανάζια μετάδοσης εμπρός και πίσω.

ΥΓ dm, jetski G test = ΓΡΗΓΟΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΣ (Και εσυ με τον dala ειστε για  Γουρουνα G TEST)

ΥΓ 2 ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος judge

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1481
    • http://www.cardomain.com/id/gpavl
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 07, 2008, 10:33:23 πμ »
1) dm
2) Γιώργος Χρύς
3) Blokatos
4) Gregory
5) judge
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders club
NBFL6C Roadster Camel - The first, the last, the ultimate

Αποσυνδεδεμένος leas

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 276
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 09, 2008, 12:12:36 πμ »
1) dm
2) Γιώργος Χρύς
3) Blokatos
4) Gregory
5) judge
6) leas
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Xaros

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 25
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 09, 2008, 01:06:49 πμ »
Συγνώμη λάθος.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 09, 2008, 01:12:21 πμ από Xaros »
C . D . I .

Crazy Drifter Inside.

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 09, 2008, 11:07:00 πμ »
ΣΗΜΕΡΑ βλεπω στεγνο δρομο . . .

ειναι και Τεταρτη . . .

ειναι κανενας μεσα . . .  για καμια μετρηση ?

στον δρομο μετα το αλλατινη προς πυλαια . . .

τι λετε ?

(οσο για το βαρος, εεεεε, στο περιπου)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »