Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: GtechPro SS  (Αναγνώστηκε 4405 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
GtechPro SS
« στις: Δεκέμβριος 27, 2007, 08:35:18 μμ »
Κατόπιν απόφασης του Δ.Σ σήμερα παρέλαβα για λογαριασμο του MCoNG
το GtechPro SS. Απο το 2008 ολα τα μέλη θα μπορούν να πραγματοποιούν μετρησεις
ιπποδύναμης, επιτάχυνσης, ροπής, και αλλα πολλά σχετικά με τις επιδόσεις των αυτοκινήτων.
Περισσότερες λεπτομέρειες   http://www.gtechpro.gr/Products/ss_gr.html
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 27, 2007, 09:32:29 μμ »
ωραια, επιτελους,

αλλα πως λειτουργει ρε Γρηγορη ?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 27, 2007, 09:54:18 μμ »
Αν έχω χρόνο αυριο θα το κοιτάξω διαφορετικά..........miatamaaaaaaaan!!!!!
Γιωργη ετοιμασου μπορει να χρειαστεις για το καλιμπραρισμα εχεις εμπειρια εσυ σε αυτα.
Παντως οι οδηγιες χρησεις ειναι αναλυτικες απλα θελει χρονο για μελετη γιατι μετραει πολλά πραγματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 28, 2007, 08:13:47 πμ »
μετα απο μελετη, ειδα αυτο

http://www.gtechpro.gr/Accuracy/Accuracy_gr.html

πρεπει να ειναι καλο τελικα ( αν κρινω και απο την δυναμομετρηση των φιλων της Αθηνας . . . )

και Πρόεδρε, φερε τις πεταλούδες σου για μετρηση !!!!!!

υγ ( καλα το βημα 4.1 πχ και το κόκκινο των στοφων . . .  το ξερουμε. Το βαρος του ΜΧ + καυσιμα + Βαρος του οδηγου Πως το υπολογίζω???)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος montechristo

  • MCOG ΔΣ
  • 5th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 5686
    • http://www.drimis-safety.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 28, 2007, 10:53:20 πμ »
Απλουστατα το μετρας...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MK2 FL 1.8 SC Zoυμπουλία Last year...

D R I M I S   S A F E T Y - Supporting Vendor
  Ο Κομης ειναι κύριος και ρομαντικός!

Αποσυνδεδεμένος miataman

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1584
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 28, 2007, 03:42:48 μμ »
Μπράβββο παιδιά! Με γειά μας!
Ποιά η διαφορά μεταξύ του SS & RR όσον αφορά τους g-sensors?

Παράθεση από: "GREGORY"
Αν έχω χρόνο αυριο θα το κοιτάξω διαφορετικά..........miatamaaaaaaaan!!!!!
Γιωργη ετοιμασου μπορει να χρειαστεις για το καλιμπραρισμα εχεις εμπειρια εσυ σε αυτα.
Παντως οι οδηγιες χρησεις ειναι αναλυτικες απλα θελει χρονο για μελετη γιατι μετραει πολλά πραγματα.

Anytime  ;)

Το βάρος θα μπει προσεγγιστικά ελλείψει ακριβέστερων στοιχειων - δηλαδή ότι λέει το εργοστάσιο + βάρος οδηγού + λίτρα βενζίνης * 1kg έκαστο (χονδρικά).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MX-5 NC Limited for sale

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 28, 2007, 06:21:19 μμ »
Παράθεση από: "miataman"
Μπράβββο παιδιά! Με γειά μας!
Ποιά η διαφορά μεταξύ του SS & RR όσον αφορά τους g-sensors?

Το βάρος θα μπει προσεγγιστικά ελλείψει ακριβέστερων στοιχειων - δηλαδή ότι λέει το εργοστάσιο + βάρος οδηγού + λίτρα βενζίνης * 1kg έκαστο (χονδρικά).


τα 2 μοντελα δεν εχουν διαφορες απλα το RR Εχει εξοδο για pc - εκτυπωση (αυτο μου ειπαν οι αντ/ποι)


Το μονο σιγουρο ειναι, οτι σε μετατροπες θα βλεπεις, +/- κερδη % (πριν και μετα)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 28, 2007, 09:01:25 μμ »
Για το βάρος δεν μπορουμε να παμε σε μια γεφυροπλαστιγκα σαν κλαμπ κ να μετρησουμε τα βαρη ολων των αυτ/των?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 28, 2007, 09:32:51 μμ »
Μπορουμε
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 28, 2007, 09:52:02 μμ »
Παράθεση από: "GREGORY"
Μπορουμε

με τι κοστος ρε Γρηγορη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 28, 2007, 10:07:29 μμ »
Αν γίνει Χαλκιδική τότε μάλλον τζάμπα το βλέπω.
Σιγουρα θα μπορω να πώ απο την άλλη βδομάδα.

Υ.Γ Χρυς μια και το μιατα σου έχει μετρηθεί απο το Drive στο προπέρσινο fight club
ήρθε η ώρα να επαληθεύσουμε τα πλευρικά g του NC γιατί σαν πολλά μου φάνηκαν  :rofl:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 30, 2007, 11:59:16 μμ »
Μόλις τελειώσαμε το καλιμπράρισμα με το Δαλά . Πειραματόζωο το yaris 1.3 με 226000 χλμ δουλεμένα καθιμερινά σε εθνική με 150-170 χλμ/ωρα.
Είναι μπορώ να πω ολίγον ξεχειλωμένο το μοτεράκι. Έχουμε 60 KW ιπποδύναμη στις 5560 σ.α.λ., 0-100 χλμ 9,36 δευτερολεπτα, 16.9 sec 400αρι, 126 nm ροπή στις 5100σ.α.λ.
Το βάρος που δώσαμε ήταν 920 κιλα το αυτοκινητο + 80 κιλα εγώ και 84 ο bracer, συνολο 1084 κιλά.
Θεωρώ υπεραισιόδοξο το 0-100 χλμ/ωρα ίσως και το 400άρι. Μάλλον κατι δεν δωσαμε ίσως καλα στο βάρος διοτι τα παντα ξεκινανε με το g-meter του και υπολογίζει με λογαριθμους.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι σε real time η αποτύπωση των αλλαγών ταχύτητας και η ανάλυση της καμπύλης ροπής και ιπποδύναμης ανά στροφές.
Επίσης σου δίνει διάγραμμα real time το χρονο την ταχύτητα και τις αλλάγές που κάνεις κατα την διαδικασία οπότε
Τονίζω οτι το καλιμπράρισμα τελικώς είναι πολύ εύκολο και η μέτρηση του αυτοκινήτου δεν διαρκεί πάνω απο 5 λεπτά.
Θα κάνουμε και κάποιες ακόμα μετρήσεις  και θα απανέλθουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 31, 2007, 10:56:56 πμ »
Ωραία βλέπω είμαστε σε καλό δρόμο. :thumb:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 02, 2008, 08:49:04 μμ »
Παράθεση από: "GREGORY"

...yaris 1.3 με 226000 χλμ

1) 60 KW / 5560 σ.α.λ.,
2) 0-100 χλμ 9,36 δευτερολεπτα,
3) 16.9 sec 400αρι,
4) 126 nm ροπή στις 5100σ.α.λ.
5) Το βάρος ... συνολο 1084 κιλά.

6) Θα κάνουμε και κάποιες ακόμα μετρήσεις  και θα απανέλθου :thumb:
[/b]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 02, 2008, 08:51:57 μμ από Γιώργος Χρύς »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 02, 2008, 09:05:20 μμ »
Γιώργο τα άλογα είναι στη ρόδα αφου μετράει με τυπο το g-metre σε συναρτηση με άλλα δεδομένα που θέτεις.
Την ιπποδύναμη στο γιαρις πιθανον να μην είναι αληθινή γιατι πρέπει να γίνει με άλλον τρόπο.
Μίλησα επίσης με μηχανικό μου που έτρεχε στα dargster και εκανε χρηση του είδιου μηχανηματος. Μου εξήγησε αρκετά και μπορείς να κάνεις πολύ περισσότερα απο οτι γραφει
το manual. Αρκεί να σου πω πως αυτός είχε το παλιο μοντέλο του gtech τότε όταν είχα μετρήσει το s2000 και το type-r.
Αυριο εαν προλάβουμε και αναλογα το καιρό θα μετρηθεί ένα μιατα. Θα μιλησουμε αυριο εαν μπορούμε να βρεθούμε περισσότεροι.
Παντως πλέον δεν υπάρχει αμφιβολία για το πως δουλεύει οπότε ας κανονιστούν ραντεβού για να μετρήσουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 03, 2008, 09:31:19 πμ »
Αντε ....περιμενω τηλεφωνακι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 03, 2008, 09:37:50 πμ »
Παράθεση από: "dm"
Αντε ....περιμενω τηλεφωνακι.
Βρήκα τι θα κάνουμε το Σαββατο πρωί στο μαγαζί σου  :D :D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος bracer...

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 433
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 03, 2008, 09:54:53 πμ »
Παράθεση από: "GREGORY"
Παράθεση από: "dm"
Αντε ....περιμενω τηλεφωνακι.
Βρήκα τι θα κάνουμε το Σαββατο πρωί στο μαγαζί σου  :D :D
Ωραία Σάββατο πρωί εγώ κάνω προώθηση το τηλ του γραφείου το κλείνω κι έρχομαι :thumb: :D :D :irre:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Δεν ξέρω να σας πω τελικά άλλη πιο εύχαρη ζωή
παρ\'όταν η ευθυμία όλον τον λαό κατέχει,
που ως συνδαιτυμόνες σε δώματα τον αοιδό ακούνε
και σε τραπέζια κάθονται στην αράδα με πλήθος ψωμί και κρέας, κι οίνο γλυκό απ\'τον κρατήρα ν\'αντλεί ο οινοχόος κι αδιάκοπα στα κύπελλα να χύνει  νομίζω τ\'ομορφότ

Αποσυνδεδεμένος Γιώργος Χρύς

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1009
    • http://www.giorgo.friendpages.com
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 03, 2008, 10:31:32 πμ »
Κυριοι, να ρωτησω, για το Σαββατο

Από ποια ωρα εως ποια, (εχω μαθημα εως τις 1400)

Που ( δεν πρεπει να υπαρχει, ευθεια, χωρις κλιση?)

Βαρος ? ( θα μπει το εργοστασιακο + καυσιμα + οδηγο + cd ?)

Ερωτηση, στο βαρος του κατασκευαστη υπολογιζονται τα λαδια, βαλβολινες νερα ψυγειων κλπ ?

Εγω μεσα, για να σας δω βασικα. (αλλα μετα τις 1400)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: GtechPro SS
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 03, 2008, 10:36:55 πμ »
Να ρθειτε να ρθειτε.........

Δαλά κατι εμεινε :angel:......κ αυτη την φορα πες τον κουμπαρο οτι η καντινα ειναι ανοιχτή :D

Χρυς. Κατα τις 10-11 λογικα αλλα μεχρι τις 2 μαλλον εκει θα ειμαστε.

Βαρος , το μονο που εχω μετρημενο ειναι του ΜΚ2,5 1.6 με 16αρες και μισο ρεζερβουαρ στα 1060 kg χωρις οδηγο κλπ. Αν μπορεσουμε νωριτερα κ υπαρχει η δυνατοτητα μπορει να παμε καπου για ζυγισμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn