Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Ρεζέρβα  (Αναγνώστηκε 2632 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Kimon

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 477
Ρεζέρβα
« στις: Νοέμβριος 14, 2004, 11:59:57 μμ »
Διαβάζω στα περιοδικά ότι η νέα SLK και η σειρά 1 της BMW δεν διαθέτουν ρεζέρβα αλλά ένα κιτ επιδιόρθωσης των ελαστικών. Ξέρει κανείς τι σημαίνει στην ουσία αυτό; Τα λάστιχα τους είναι σαν τα δικά μας, ή τίποτα ιδιαίτερο που να σηκώνει επιδιόρθωση χωρίς να καταστρέφεται; Ρωτάω γιατί θα ήμουν πολύ ευτυχής αν κέρδιζα τον χώρο της ρεζέρβας, την οποία θα αντικαταστούσα με ένα αντίστοιχο κιτ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MK 2.5 - 1.6 01/2004 Brilliant Black

Αποσυνδεδεμένος vasilis_tz

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1864
Ρεζέρβα
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 15, 2004, 12:25:20 πμ »
Φίλε Κίμωνα έχω ρωτήσει το λαστιχά μου για το θέμα και μου έχει πει ότι τα ειδικά κιτ που κυκλοφορούν για την επιδιόρθωση ελαστικών (σπρέυ αφρού κλπ) δεν δημιουργούν κάποιο πρόβλημα στα κοινά λάστιχα. Η μόνη διαφορά είναι ότι μετά πρέπει να πας στοο βουλκανιζατέρ για κανονική επιδιόρθωση και θέλει μια διαδικασία που ειναι χρονοβόρα.. Κατά τα άλλα δεν υπάρχει πρόβλημα.
Προφανώς πάντως δεν μιλάμε για περιπτώσεις σκισίματος του ελαστικού (πχ σε λακούβα) αλλά μόνο για τρύπες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
1.6 BRG Mk1 Greddy turbo

Αποσυνδεδεμένος Diver

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6842
Ρεζέρβα
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 15, 2004, 12:36:58 πμ »
και το RX8 έρχεται χωρίς ρεζέρβα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Συνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Ρεζέρβα
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 15, 2004, 02:07:28 πμ »
Είχα τέτοιο κιτ στο  Smart. Αποτελείται από ηλεκτρική τρόμπα (παίρνει ρεύμα απο τον αναπτήρα) και ένα υγρό να κλείνει τις τρύπες, κάτι σαν το Fast που κυκλοφορεί στο εμπόριο.
Η άποψή μου? Είναι για πέταμα. Αν κάνει μια τρυπούλα όπως συνήθως, ίσως και να λειτουργήσει, αλλά τότε δεν χρειάζεσαι ρεζέρβα, απλά το γεμίζεις κάθε τόσο μέχρι να το φτιάξεις. Αν κάνει σχισιμο, όπως έπαθα εγώ, είσαι χαμένος. Η τρύπα, στην δική μου κακή εμπειρία, ήταν τεράστια και η κόλλα έβγαινε και η τρόμπα άναβε από την προσπάθεια και δεν έκανε τίποτα. Τελικά έκανα καμμιά 5-6 χλμ με σκασμένο λάστιχο για να πάω σε βουλκανιζατερ με συνέπεια μετά να είναι για πέταμα και να αγοράσω καινούργιο.
Αυτό που ίσως αξίζει είναι τα καινούργια run flat λάστιχα που πάνε και χωρίς αέρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com