Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Skyactive G130 & G160  (Αναγνώστηκε 736 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 03, 2018, 06:20:54 μμ »
Πρωτου μιλησουμε για το 2λτ, να μην ξεχασω να αναφερω (συγνωμη αν το εχω ηδη αναφερει)  πως ecu software ειναι με τετοιο τροπο σεταρισμενο που οσο καλυτερη βενζινη εχει τοσο δινει δυναμη απο μονο του. Ακομα και κομπρεσσορα να βαλεις το μοτερ δουλευει κανονικα χωρις να φοβασαι τιποτα.
Σιγουρα με προγραμμα θα βγαλει παραπανω δυναμη, αλλα το ποσοστο % που θα βγει η επιπλεον δυναμη βασιζεται στο step down των requirements των εκπομπων ρυπων κατα πρωτοις, στο μεταβλητο κατα δευτεροις και αναλογικα λιγοτερο στην προπορεια.
 

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 03, 2018, 06:53:53 μμ »
Στοιχεια για το 2λτ

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 03, 2018, 06:55:59 μμ »
Σε μεσες ακρες κανουν οτι εκαναν και στο 1500αρι.


Οταν θα εχω λιγο ποιο σταθερο σημα στο ιντερνετ (κοβεται  καθε 3 και λιγο) θα γραψω αναλυτικα.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 15, 2018, 04:49:25 πμ »
Se αυτη τη φωτο φαινονται σχετικα καλα οι εξωτερικες διαφορες του G160 me toy G180.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 15, 2018, 05:02:23 πμ »
Σε ελευθερη μεταφραση μιλαμε για αλλο κινητηρα,
οπως ειχα προαναφερει "βελτιωσανε το καλυτερο"  :bow:

Στο 160αρι ηταν εμφανεστατα φρεναρισμενο απο την εταιρια, δεν ειναι τυχαιο το οτι η αφαιρεση προκαταλυτη και προγραμμα ποσο επιπλεον δυναμη εδινε, ο κινητηρας οντως ατμοσφαιρικος εβγαζε επιπλεον δυναμη λες και βελτιωνες τουρμπηνατο.

Τωρα στο 180αρι ναι μεν εχουν χαλαρωσει (λιγο) τα φρενα ιπποδυναμης, πχ αν προσεξετε στη φωτο το χταποδι εχει λιγο μακρυτερα πρωτευον αλλα κυριως μεγαλυτερες διαμετρους. Αλλα η ουσια ειναι οτι σεταρανε το dynamic balance του κινητηρα τοσο ψηλα ωστε να τη στιγμη που στο 160αρι μπορεις αφοβα (με τα μαμα εκκεντρα παντα και χταποδι/προγραμμα) να βγαλεις πεακ δυναμη στις 7000κατι και κοφτη "προφυλαγμενο" στις 7500 αν εισαι απο αυτους που ψαχνουν αφορμη για να κοφταρουν και με νουμερα αποδοσης τροχο στα 180 αλογα.
Εδω  μιλαμε οτι ο κοφτης επιβαλεται να παει στις 8500  με αντιστοιχα επιπλεον νουμερα στροφαριστης ιπποδυναμης  :tsigaraki:
Για οποιον του αρεσει το στροφαρισμα αυτο το μοτερ ειναι προκλιση  :bow:


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 10, 2018, 02:38:16 μμ »
Εδω ειναι το επισημο δυναμοδεικτικο της μαζντα,
οπου δειχνει την καμπυλη ροπης (οχι ιπποδυναμης) στοκ εννοειται.
Ειναι ξεκαθαρο πως σε σχεση με το G160 to G184 αποδιδει καλυτερα απο τις 4500 (ο οδηγος θα το νιωσει απο τις 5000) και πανω.
Αυτο ομως που εντυπωσιαζει  :bow:
ειναι πως μεσαιες και χαμηλες στροφες ειναι ηδιο με το παλιο, δηλαδη δεν θυσιασανε χαμηλα δυναμη για να βγαλουν περισσοτερη ψηλα.
Απλα ελευθερωσανε τον κινητηρα και τα αποτελεσματα εντυπωσιαζουν.
Καθως ειναι λαθος να αφησουμε τη συμερινη τουρμπολαγνα εποχη οπου βλεπουμε μεγαλες ιπποδυναμης απο ελαχιστα λιγα κυβικα που στο 99% αυτων απλα δεν τα βλεπεις ποτε στο δρομο/πραξη, παρα μονο (στην καλυτερη) και υπο ΚΣ στο πρωτο πατημα και μετα πρεπει να κρυωσει, χωρις να μιλαμε για φθορα/καταπονιση κινητηρα.
Εδω μιλαμε για συνεχομενα επαναληψιμη/αξιοπιστη δυναμη που χειμωνα καλοκαιρι μπορεις να του κανεις οτι θες, με μοναδικη "παρενεργεια" και στα πλαισια του λογικου μια αυξηση της καταναλωσης.

Συγνωμη αν σας κουραζω, αλλα ρε παιδια βελτιωσανε το καλυτερο...  :003:

Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2716
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 10, 2018, 10:16:14 μμ »
Φυσικά και δεν κουράζεις! Θέλουμε να το δούμε και από κοντά επαναλαμβάνω!!

Αυτό το σκαλοπάτι στις 2500-3000 πώς προκύπτει; Παράξενο.
Powered by Lympe Performance

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 11, 2018, 12:28:21 πμ »
Το σκαλοπατι 99% ειναι απο την εναλαγη του μεταβλητου.


Πρωτα ο Θεος σε 10 μερες βγαινω απο το βαπορι και παω να δω τον ιαπωνα μου...  :003:

Στο μεταξυ ειμαι σε συνεοηση (περιμενω απαντηση) απο τον πωλητη για το ND2,
εχω ζητησει να κανω παραγγελια και μενει να δουμε αν ειναι οκ να κρατησω το μιατα για το 2μηνο που θα ειμαι εξω και να του το γυρισω αρχες σεπτεμβριου λιγο πριν μπω παλι μεσα.
Το ND2 revolution top με τα ρεκαρο/μπλοκε/μεγαλυτερα φρενα/αναρτιση κτλ (δηλαδη αυτο που εχω ηδη εγω αλλα με το καινουργιο μοτερ) σοφτ τοπ και κοκκινο χρωμα κοστιζει 29200 τελικη τιμη με πινακιδες και χωρις ασφαλεια.
Μου κανει εκπτωση 1900 ευρω και μενει να δουμε ποσο παιρνει το "παλιο" (ουτε χρονο δεν εχει κλεισει ακομα).
Σε αναμονη  :tsigaraki:

Εννοειται πρωτα ο Θεος στον κατεβασμο ελλαδα θα βρεθουμε. Και παρτε το βολτα να δειτε και πως ειναι, εσεις που φανταζομαι εχετε οδηγησει ολες τις εκδοσεις των μιατα θα εχετε ποιο αντικειμενικη αποψη απο τη δικη μου.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 11, 2018, 12:46:01 πμ »
Και για οσους το σκεφτονται για G160 μεταχειρο (απο γερμανια κυριως υπαρχουν αφθονα).
Δειτε εδω πρωτοσταδιατο πως παει ψηλα.
Επι της ουσιας εχει πεακ αποδοσης στις 7000 και κοφτη στις 7500 και βγαζει 180 αλογα τροχο.



Δια την εις ατοπον απαγωγη μπορετε να φανταστειτε πως παει το G184 (ND2 δηλαδη) που ειναι απο τη μανα του 184 στροφαλο πεακ στις 7000 και κοφτη στις 7500.


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 11, 2018, 01:12:43 πμ »
Σε αυτο το αρχειο εβαλα ενδεικτικες φωτος οσον αφορα μερικες απο τις διαφορες του ND1 kai ND2

Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2716
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 11, 2018, 04:43:51 μμ »
Εγώ σου εύχομαι από τώρα καλορίζικο και το καινούριο!!
Powered by Lympe Performance

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 11, 2018, 11:25:13 μμ »
Σε ευχαριστω!!!
Μακαρι να ειναι θελημα Θεου να πανε ολα καλα...
Ειναι μεγαλη καψουρα αυτο το αμαξι  :love7:

Αποσυνδεδεμένος mx5silver

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 486
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 13, 2018, 02:54:07 μμ »
να και το βιντεο με τις διαφορες :gut:

2019 Mazda MX-5 Miata Review - Here's What's New VS 2018 Miata


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 13, 2018, 03:18:41 μμ »
Ωραιο βιντεακι  8)

Πρωτα ο Θεος τον αλλο μηνα θα γυρισω ρουμανια να το αφησω στην αντιπροσωπια "προκαταβολη" για το ND2