Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Skyactive G130 & G160  (Αναγνώστηκε 355 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 03, 2018, 06:20:54 μμ »
Πρωτου μιλησουμε για το 2λτ, να μην ξεχασω να αναφερω (συγνωμη αν το εχω ηδη αναφερει)  πως ecu software ειναι με τετοιο τροπο σεταρισμενο που οσο καλυτερη βενζινη εχει τοσο δινει δυναμη απο μονο του. Ακομα και κομπρεσσορα να βαλεις το μοτερ δουλευει κανονικα χωρις να φοβασαι τιποτα.
Σιγουρα με προγραμμα θα βγαλει παραπανω δυναμη, αλλα το ποσοστο % που θα βγει η επιπλεον δυναμη βασιζεται στο step down των requirements των εκπομπων ρυπων κατα πρωτοις, στο μεταβλητο κατα δευτεροις και αναλογικα λιγοτερο στην προπορεια.
 

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 03, 2018, 06:53:53 μμ »
Στοιχεια για το 2λτ

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 03, 2018, 06:55:59 μμ »
Σε μεσες ακρες κανουν οτι εκαναν και στο 1500αρι.


Οταν θα εχω λιγο ποιο σταθερο σημα στο ιντερνετ (κοβεται  καθε 3 και λιγο) θα γραψω αναλυτικα.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 15, 2018, 04:49:25 πμ »
Se αυτη τη φωτο φαινονται σχετικα καλα οι εξωτερικες διαφορες του G160 me toy G180.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 15, 2018, 05:02:23 πμ »
Σε ελευθερη μεταφραση μιλαμε για αλλο κινητηρα,
οπως ειχα προαναφερει "βελτιωσανε το καλυτερο"  :bow:

Στο 160αρι ηταν εμφανεστατα φρεναρισμενο απο την εταιρια, δεν ειναι τυχαιο το οτι η αφαιρεση προκαταλυτη και προγραμμα ποσο επιπλεον δυναμη εδινε, ο κινητηρας οντως ατμοσφαιρικος εβγαζε επιπλεον δυναμη λες και βελτιωνες τουρμπηνατο.

Τωρα στο 180αρι ναι μεν εχουν χαλαρωσει (λιγο) τα φρενα ιπποδυναμης, πχ αν προσεξετε στη φωτο το χταποδι εχει λιγο μακρυτερα πρωτευον αλλα κυριως μεγαλυτερες διαμετρους. Αλλα η ουσια ειναι οτι σεταρανε το dynamic balance του κινητηρα τοσο ψηλα ωστε να τη στιγμη που στο 160αρι μπορεις αφοβα (με τα μαμα εκκεντρα παντα και χταποδι/προγραμμα) να βγαλεις πεακ δυναμη στις 7000κατι και κοφτη "προφυλαγμενο" στις 7500 αν εισαι απο αυτους που ψαχνουν αφορμη για να κοφταρουν και με νουμερα αποδοσης τροχο στα 180 αλογα.
Εδω  μιλαμε οτι ο κοφτης επιβαλεται να παει στις 8500  με αντιστοιχα επιπλεον νουμερα στροφαριστης ιπποδυναμης  :tsigaraki:
Για οποιον του αρεσει το στροφαρισμα αυτο το μοτερ ειναι προκλιση  :bow:


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας