Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Skyactive G130 & G160  (Αναγνώστηκε 247 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Skyactive G130 & G160
« στις: Μάιος 10, 2018, 02:20:18 μμ »
Καλησπερα παιδια,
ανοιγω αυτο το τοπικ ωστε να παραθεσουμε στοιχεια/πληροφοριες/βελτιωσεις/κτλ γυρω απο τα G130 & G160 μοτερ και να μεινουν εδω συγκεντρωμενα.
Αν εχω κανει καποιο λαθος ή υπαρχει καπου αλλου αντιστοιχο τοπικ διορθωστε με please  :)





Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 10, 2018, 02:46:34 μμ »
Προκειται για κινητηρες υψηλης στατικης συμπιεσης 13 προς 1 (14 προς 1 ειναι στα G165 που μπαινουν στα αλλα μοντελα της μαζντα).
Που οσο περιεργο και αν ακουγεται δουλευουν μια χαρα με 95αρα. Βεβαια αν (βρεις) καθαρη/φρεσκια  100αρα το μοτερ αποκταει καλυτερη αποκριση στο γκαζι και σημαντικα καλυτερη αποδοση απο τις 5000 και πανω.
Το "μυστικο" εν μερη βρισκεται οτι μεσω του μεταβλητου χρονισμου ως ενα σημειο φυσικα επεμβαινει στην ενεργη συμπιεση καυσεως (firing pressure).
Οπου σε συνδιασμο (αυτονοητο) με προπορια σπηνθηρα και στρωματοποιημενης καυσεως μπορει και αυτοπροσαρμοζεται στην ποιοτητα του καυσιμου.
Αλλα εχει και ενα χαρακτηριστικο που βλεπουμε μονο σε πολυ ψαγμενους αγγραφους εγκεφαλους. Οσο ποιο καλη ποιοτητα καυσεως πετυχαινει (σε ενα υγειες μοτερ αναφερομαστε παντοτε, οποτε αυτονοητα εννοουμε την ποιοτητα βενζινης) εχει εξαιρετικη αυτοπροσαρμοστικοτητα στο να χρησιμοποιει τους χαρτες βελτιστης αποδοσης.
Θα μου πειτε σχεδον ολες οι ECU απο 2000 και επειτα εχουν αυτο το χαρακτηριστικο, ναι μεν αλλα...
Εδω η διαφορα σε σχεση με το τι συνεβαινε μεχρι τωρα, πως οσο δεν εχει ενεργοποιηση safety parameters, καθε φορα που αφηνεις και ξαναπατας γκαζι ανιχνευει τον τροπο οδηγισης (ας το πουμε απλα "ποσο γκαζι πατας, στροφες κτλ) και προσπαθει να πιασει μεγιστες τιμες αποδοσης.
Εκτος και αν εχει βρεθει κατι καινουργιο, σε αυτο το μοτερ μπορεις να βαλεις κομπρεσσορα και να παρει μπρος και να δουλευει κανονικα, εχει τεραστιο ευρος λειτουργιας και αυτοπροσαρμοστηκοτητας.
Με απλα λογια ειναι αυτο (που σε πολλους καλους κινητηρες θα το εχετε δει) πως οταν οδηγεις αργα νωχελικα για καμποση ωρα και πατησεις ξαφνικα τερμα γκαζι, ναι μεν θα ακουσει το μοτερ αλλα αν αφησεις και ξαναπατησεις το δευτερο ή τριτο κατα σειρα ανοιγμα θα ειναι καλυτερο του πρωτου.
Αυτο το φαινομενο ισχυει και εδω αλλα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο.

Εχει ενισχημενα "σωθηκα", αμμεσο ψεκασμο (καλο και κακο αυτο...), ελαφρωμενο βολαν, για μαμα δεδομενα αρκετα καλα εκκεντρα, και σχετικα μικρους αυλους εισαγωγης εξαγωγης.
Λιπαντικο χρησιμοποιει low saps που δεν ειναι και οτι καλυτερο μιας και αν το ζοριζεις πρεπει να το αλλαζεις νωρις, θα επρεπε να ειχε 0-30.
Ειναι κινητηρας που εχει δυναμη "παντου". Ναι μεν χαμηλα ειναι απλα ελαστικος και "ξυπναει" μετα τις 4000 στροφες αλλα λογω χαμηλου βαρους και μεταδοσης τα καταφερνει μια χαρα και στις χαμηλες στροφες.
Σχεδον παντα αλλαζω 1η 3η 6η ή 2α 4η 6η και ολα αυτα με τσιμπητο γκαζι.
Το καλο ειναι οτι αν δωσεις γκαζι τα 20 κιλα ροπης μπορουν και σπανε την προσφυση των ελαστικων οποτε μπορεις να παιζεις κατα το δοκουν με την υπερστροφη ισχυος. Τελευταια που ημουν στην ελλαδα αρχισα να μαθαινω πως μπορω (ρυθμιζοντας γκαζι) και με σταθερα ψιλοαναποδο τιμονι σε γλυστερο δρομο να πηγαινω "ευθεια" με το πλαι. Σε στεγνη γλυστερη ασφαλτο (στη γλυφαδα σχεδον παντου ειναι ετσι) ειναι πραγματικα απολαυση καθως τσιμπωντας γκαζι ή αντε με μισογκαζια σπας την προσφυση και κανεις οτι θες με την ουρα.
Ετσι σε βοηθαει πολυ να παιξεις χωρις να σηκωνει ψηλα στροφες με πολυ γκαζι και μετα να φοβασαι μηπως σου διπλωσει ή γυρισει παραπανω απο οσο θες.
Τουλαχιστο για τους οδηγικα αναπηρους σαν και μενα, καποιος που το κατεχει σιγουρα ο τροπος που βγαζει τη δυναμη του θα του φανει χρησιμοτερος σε ποιο πολλα θεματα.


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 11, 2018, 04:53:47 μμ »
Στα ποιο ενδιαφεροντα τωρα...
Το μοτερ γυριζει αφοβα μεχρι τις 8000.
Τα μαμα εκκεντρα κρατανε τα προσχηματα απο χαμηλα αν και ειναι ξεκαθαρο οτι απο τις 4000 και πανω αποδιδουν μεχρι τις 6500 αλλα παραδοξως κρατανε δυναμη μεχρι τις 7500, με την προυποθεση οτι δεν υπαρχει προκαταλυτης.

Γενικοτερα αυτος ο κινητηρας ειναι φρεναρισμενος κυριως στην ηλεκτρονικη διαχειρηση, στην εξατμιση και τους αυλους.
Παιρνει πολυ ευκολα επιπλεον δυναμη σε ατμοσφαιρικη παντα μορφη.

Εχουν εξελισει plug and play κομπρεσσορα που μαλιστα (de-tuned) παιζει στα 200-210 αλογα τροχο και περναει κανοκοτατα ολους τους αυστηρους ελεγχους ρυπων.
Με αλλο χταποδι και αγωνηστικο καταλυτη η αποδοση παιζει στα 240+ τροχο παντα μιλαμε.
Με τουρμπηνα παει παραπανω.
Παντως και οι δυο περιπτωσεις εχουν θεματακια προς επιλυση απο τους βελτιωτες (δεν ξερω αν θελετε να τα αναφερω η οχι) αλλα οχι κατι σοβαρο.

Ισως το μεγαλυτερο θεμα που αντιμετωπιζουν (και ειδηκα στην αμερικη δυσκολευονται να το κατανοησουν) ειναι το οτι το ND ειναι ενα συγχρονο ΝΑ.
Ναι μεν καλυτερο σε ολους τους τομεις (ειδηκα δυναμικη συμπεριφορα) αλλα επειδη φτιαχτηκε/στηθηκε με βαση το 15αρι μοτερ, το 2λτ ειναι στα ορια του "οκ".
Οσοι τωρα περνανε πανυγηρικα τα 180-190 αλογα (μοτερ) και θελουν να χρησιμοποιησουν το 100% της επιπλεον ιπποδυναμης τους στην πιστα, τοτε αρχιζουν και δημιουργουνται αδυναμιες που φανερωνουν οτι τα ασφαλη ορια του σασι (κρατημα/φρενα/δυναμικη συμπεριφορα κτλ) ειναι λιγο χαμηλοτερα απο τα NC οταν οι ιπποδυναμεις περνανε τα 200 αλογα.
Βεβαι ο καθε ιδιοκτητης εχει τις δικες του προτεραιοτητες οποτε για αλλους ειναι οκ και εχουν τον skyactive με 300 αλογα (μοτερ) και αλλοι στα 230-240 μοτερ γκρηνιαζουν οτι ο κινητηρας ειναι πολυ ποιο δυνατος για τις δυνατοτητες του σασι.


Αυτο που ολοι συμφωνουν οτι αν μιλαμε για fun to drive δεδομενα το ιδανικο νουμερο δυναμης ειναι μεχρι τα 190 αλογα μοτερ και κοφτης στις 7500, ατμοσφαιρικα παντα.
Και αυτο το νουμερο ερχεται πολυ ευκολα και πολυυυυυυυ ποιο φθηνα απο οτι η BBR θελει να διαφημιζει.
Οποτε οποιος θελει να δυναμωσει τον G160 θα του ελεγα απλα να δει τι προσφερει η BBR αλλα να επιλεξει αλλους επωνυμους βελτιωτες που με λιγοτερα απο τα μισα λεφτα θα προσφερουν αξιοπηστα τις ηδιες ιπποδυναμεις.
Ενω αντιθετως η BBR στον G130 κατεχει τα πρωτεια καθως μονο με προγραμμα το ανεβαζει στα 160 (μοτερ).

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 11, 2018, 05:30:42 μμ »
Εδω ειναι οι προτασεις της BBR για τον G160

Υποψιν οτι μεχρι στιγμης 180+ (μοτερ) αλογα ερχονται μονο με αφαιρεση προκαταλυτη και προγραμα.
Ενω στα +-190 παιζουν αυτα που εχουν προγραμμα και φουλ εξατμιση.
Σιγουρα παιζουν ρολο το τι προγραμμα, εξατμιση κτλ, αλλα σε μεσες ακρες αυτα ειναι τα νουμερα που βγαζει παιζωντας με καστομ προγραμμα και εξατμιση μονο.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 11, 2018, 05:35:35 μμ »
Εδω εχω ενα δυναμοδεικτηκο του G130.
Το δειχνω με μια επιφυλαξη ως προς τα νουμερα καθως το μονο που γνωριζω οτι ειναι τροχο και ειναι πριν-μετα απο καποιο προγραμμα.
Δεν εχω μπορεσει ακομα να επιβεβαιωσω κατι περαιτερω.
Και επειδη εχω το G160 δεν εχω πολυ-ασχοληθει ιδιαιτερα με αυτο το μοτερ.
Ασχετως τα νουμερα παντως, οι καμπυλες του ειναι απλα εξαιρετικες.
Φαινεται ξεκαθαρα πως εδω δεν εχουμε θεμα ουτε με εισαγωγη, ουτε με εξατμιση, ουτε μπεκ ουτε τιποτα! Το μοτερ ειναι ετοιμο...
Απλα η ολη ιστορια ειναι πως θα παιξει ο προγραμματιστης με το μεταβλητο και προποριες, ωστε να μπορεσει να ξεκλειδωσει παραπανω ιπποδυναμη.


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 11, 2018, 05:42:42 μμ »
Καλο ειναι να γνωριζουμε οτι αυτοι οι κινητηρες βασιζονται στην "ενεργο" (τροπω τινα) συμπιεση και παιζουν με τα ορια της προποριας και τη στρωματοποιημενη καυση.
Ενα απο τα "φρενα" που εχει θεσει η μαζντα ειναι στην παση θυσια αποφυγης υπερεμπλουτισμου λογω εκπομπων ρυπων.
Σε πολυ ελευθερη μεταφραση (να με συγχωρεσουν οι γνωστες αλλα πιστευω οτι καλα ειναι να ειμαστε κατανοητοι απο ολους) οι προγραμματιστες εδω για να βγαλουν δυναμη δεν χρειαζεται να "κοιμησουν" ασφαληστικες διαταξεις (πχ αμβλυνωντας τις τιμες ενεργοποιησης τους), κατι που κανουν κατα κορον στα "προγραμματισμενα".
Εδω αν απλα κατεβασεις λιγο το στοχο εκπομπων ρυπων, πχ απο γιουρο 6 σε γιουρο 4 ο κινητηρας ακομα και σε στοκ μορφη (ειδηκα ο 1500) βγαζει δυναμη απο το "πουθενα" και αυτο ειναι κατι πολυ θετικο.
Σε σημειο που να "επιβαλεται" θα ελεγα...  :icon_mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2670
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 11, 2018, 09:39:55 μμ »
Πολύ όμορφο και τεχνικό κείμενο για ένα κινητήρα που μας ιντριγκάρει, δυστυχώς μόνο σε όσα διαβάζουμε. Αν επιτρέπεται τι ειδικότητα έχεις;
Powered by Lympe Performance

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 12, 2018, 08:45:19 μμ »
Μηχανικος ειμαι.
Μεχρι προτεινως στο national geographic Explorer και πρωτα ο Θεος σε λιγο καιρο παω στο national geographic endurance.
Οπου εχει ηδη ξεκινησει η κατασκευη του.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 13, 2018, 09:48:18 πμ »
Μια απο τις κινησεις που θελω να κανω (πρεπει να βρω ακρη ομως πως να μην "φαινεται") ωστε να μην εχω θεματα με την εγγυηση.
Ειναι να αντικαταστησω τον προκαταλυτη με ενα 200αρη γιουρο 6 ή 5 και να μακρυνω λιγο τα πρωτευον στην πολλαπλη εξαγωγης (χταποδι).
Αυτο θα βοηθησει πολυ στις υψηλες στροφες (απο 5000 και πανω υπολογιζω) αλλα και ισως ριξει λιγο την καταναλωση στο φασμα φορτιων 30-40%.
Δεν καιγομαι να ριξω την αναλογικα ηδη χαμηλη καταναλωση του, αλλα οταν αυτο γινεται λογω του οτι κατεβαζεις το μεσο ορο θερμοκρασιας καυσαεριων τοτε αυτο εχει μοναχα θετικα αποτελεσματα στη μακροζωια του κινητηρα.


Οταν βρω ελευθερο χρονο απο τη δουλεια ειναι η δευτερη κινηση που θελω να κανω σε αυτο τον κινητηρα.

 

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 13, 2018, 09:51:23 πμ »
Και οσον αφορα τις εκπομπες ρυπων, αν ανεβουν αυτο θα ειναι λιγο (το ποσο θα το δω καθως θα μετρησω το αμαξι πριν και μετα στα καυσαερια).
Και αυτο οχι μονο γιατι ο κυριως καταλυτης θα παραμεινει ανεπαφος αλλα γιατι παλι θα υπαρχει προκαταλυτης με ευγενη μεταλα που θα ριχνουν τα καυσαερια.
Αυτο που μαλλον θα ανεβασει λιγο τους ρυπους (υπολογιζω απο γιουρο 6 να πεσει σε 5 ή στη χειροτερη 4) ειναι οταν θα ειναι κρυος ο κινητηρας.


Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2670
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 13, 2018, 09:29:03 μμ »
Αυτο που μαλλον θα ανεβασει λιγο τους ρυπους (υπολογιζω απο γιουρο 6 να πεσει σε 5 ή στη χειροτερη 4) ειναι οταν θα ειναι κρυος ο κινητηρας.
Αυτό απαντάει στην ερώτηση που θα σου έκανα, γιατί δεν το είχε κάνει ήδη η Mazda από το εργοστάσιο.
Powered by Lympe Performance

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 14, 2018, 07:46:36 μμ »
Λογικη απορια και εγω αυτο θα ρωταγα   :)

Επισης ειναι κατι αλλο,
χωρις να υπαρχει επιβεβαιωση αλλα ουτε  διαψευση απο τη μαζντα μεχρι στιγμης. Ακουγεται οτι στον 2λτ θα κανουν τον βελτιωσουν σε αντιστοιχο επιπεδο που βελτιωσανε τον 1500.
Το ψαχνω με αρκετη περιεργια καθως θελω να ξερω (επι της ουσιας) τι σκοπευουν να κανουν...





Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2670
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 15, 2018, 11:17:33 πμ »
Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν. Τι εγγύηση έχεις στη Ρουμανία; Ισχύει άραγε και στην Ελλάδα;
Powered by Lympe Performance

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 15, 2018, 03:29:15 μμ »
5 χρονια
Και ισχυει σε ολες τις χωρες της εοκ. Μαλιστα (αν βρισκομαι σε χωρα της εοκ) εχω δωρεαν μεταφορα/επαναπατρισμο αυτοκινητου και αυτοκινητο αντικαταστασης μεχρι να αποκατασταθει το οποιο προβλημα.
Λογικα τα σχεδον τα ηδια δηλαδη για ολες τις μαρκες αυτοκινητων.


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 15, 2018, 03:36:58 μμ »
Gia την Ελλαδα δεν ξερω 100% τι ισχυει.  :dontknow:


Εμαιλ που εστειλα σε δυο αντιπροσωπιες, (αν το σερβις τους αναγνωριζεται απο την επισημη μαζντα ωστε να μη χασω την εγγυηση) ακομα περιμενω απαντιση...
Οποτε προς το παρον μια φορα το χρονο (ή καθε 20.000χλμ) πρεπει να το ανεβαζω πανω για ενα "σερβις" (αλλαγη λαδιων και φιλτρου αερα) που τα κανω ανετα μονος μου.  :suspect:

Ασχετο λαδια του αλλαζω καθε 5.000χλμ και οχι καθε 20.000χλμ που ειπανε στην αντιπροσωπια.
Και οταν με το καλο βρω/φτιαξω ενα χωρο (σαν private καραζοσυνεργειο) με τα εργαλεια μου, αναβατοριο κτλ. Εχω σκοπο να αφαιρεσω μερικα φρενα ιπποδυναμης...  :003:

 

Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2670
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 15, 2018, 03:44:14 μμ »
Και οταν με το καλο βρω/φτιαξω ενα χωρο (σαν private καραζοσυνεργειο) με τα εργαλεια μου, αναβατοριο κτλ.
Λύμπε, Antoine, Αποστόλη, ακούτε;;
Powered by Lympe Performance

Αποσυνδεδεμένος AOYE

  • MCOG ΔΣ
  • 5th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 5887
  • "miata toy"
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 15, 2018, 06:08:25 μμ »
Κατέβα με το καλό στο Σωματείο και να βάλουμε δίπλα όλες τις γεννιές.

Τον ίδιο χώρο ψάχνουμε εδώ και καιρό. Μόνο που διπλα απο κάθε miata θέλουμε να βάλει καθένας το κρεβάτι του και να ζούμε εκεί.

Κάθε μέρα γιορτή...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2018, 06:08:59 μμ από AOYE »
Love Is... making the babysitter feel better after the threesome

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • Χρήστης
  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Skyactive G130 & G160
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 17, 2018, 12:41:07 πμ »
Μεσα στο μυαλο μου εισαι...     :003: