Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Αγορα nbfl 1.6  (Αναγνώστηκε 210 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Philipnik

  • Νέος Χρήστης
  • Μηνύματα: 1
Αγορα nbfl 1.6
« στις: Μάιος 05, 2017, 09:39:01 μμ »
Καλησπέρα στην ομαδα!
Σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ενός mx5.
Δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου mazda και θέλω να με  προετοιμασετε λίγο για αυτά που πρέπει να προσέξω στο αμάξι.
Π.Χ. συνήθη προβλήματα και κάποια σημεία που πρέπει να κοιτάξω πριν την αγορά..

Οποία συμβουλή ευπρόσδεκτη.

Αποσυνδεδεμένος AOYE

  • MCOG ΔΣ
  • 5th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 5811
  • "miata toy"
Απ: Αγορα nbfl 1.6
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 07, 2017, 09:48:25 πμ »
Ρίξε μια ματιά, έχουν γραφτεί πολλά τόπικ με πάρα πολλά...
Εφόσον ελέγξεις το αμάξι πρώτα από όλα να μην είναι τρακαρισμένο και να μην έχει γυρισμένα χιλιόμετρα, θέλει ένα καλό έλεγχο στην κουκούλα καθώς το κόστος αντικατάστασής της έρχεται στα ~700ευρώ και καλό είναι να ελέγξεις το αμάξι να έχει αλλάξει ιμάντα χρονισμού μαζί με αντλία νερού που το κόστος έρχεται περίπου στα ~400ευρώ.
Αυτό που όλοι λέμε εδώ μέσα είναι με την ευκαιρία να κοιτάξεις μόνο 1800cc, καθώς λίγο η ελάχιστη δύναμη παραπάνω με την παρουσία του μπλοκέ είναι κάτι που θα το αναζητήσεις με το που κάνεις τα πρώτα σου χιλιόμετρα και θελήσεις λίγο να παίξεις με την ουρά. Μετά το κόστος  να τα αποκτήσεις και ειδικά να το δυναμώσεις το 1600cc πάει πολύ, οπότε το κοιτάς εξ'αρχής.

Αυτά...
Love Is... making the babysitter feel better after the threesome

Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2618
Απ: Αγορα nbfl 1.6
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 08, 2017, 10:44:04 πμ »
Ό,τι λέει ο ΑΟΥΕ. Για μοτέρ μη σε απασχολεί τόσο πολύ πόσα km έχει κάνει, καλύτερα ένα με πολλά km που δεν τα έχει πειράξει ο ιδιοκτήτης παρά ένα με γυρισμένο κοντέρ που δεν ξέρεις τι άλλο μπορεί να έχει πειράξει. Να προτιμήσεις μαμά μοτέρ (να μην προέρχεται από βελτιώσεις) και να κοιτάξεις για 1800. Εγώ έχω 1600 και μια χαρά παίζω με την ουρά, αλλά το 1800 είναι εντελώς διαφορετικό, έχει και μπλοκέ οπότε δεν το συζητώ, ετός αν δεν σε φτάνουν τα οικονομικά σου. Από καταναλώσεις τα ίδια είναι, το 1.8 είναι και πιο οικονομικό στο ταξίδι.
Από τρακαρίσματα κοίτα να μην έχει τρακάρει σοβαρά πίσω γιατί αν κοπεί το φτερό και δεν έχει γίνει σωστή δουλειά μπορεί να έχεις θέματα.
Γενικά με μια στοιχειώδη φροντίδα του κατόχου του το miata είναι αλεξίσφαιρο, ακόμα και αν έχουν περάσει τόσα χρόνια από το τελευταίο NBfl.
Powered by Lympe Performance