Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: Mazda MX-5 RF  (Αναγνώστηκε 515 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3919
    • Miata Club of Greece
Mazda MX-5 RF
« στις: Μάρτιος 23, 2016, 03:14:43 μμ »
Επίσημο: Mazda MX-5 RF



Μετά την εντυπωσιακή επιτυχία της της έκδοση Roadster Coupe της τρίτης γενιά (NC) του Mazda MX-5, κάνοντας πάνω από τις μισές πωλήσεις του μοντέλου, η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε πριν λίγες ώρες στην έκθεση της Νέας Υόρκης τη νέα έκδοση MX-5 RF, μετά από ενάμιση χρόνο από τα αποκαλυπτήρια της τέταρτης γενιάς (ND) του μοντέλου.

Καταρχήν τα αρχικά της έκδοσης προέρχονται από τις λέξεις Retractable Fastback, ένα όνομα που υποδηλώνει την αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή και το coupe στυλ του μοντέλου, και το αποτέλεσμα είναι αδιαμφισβήτητα πανέμορφο, ενθουσιάζοντας τους λάτρεις σε όλο τον κόσμο. Το MX-5  διαθέτει ένα νέο και μοναδικό σχεδιασμό, αφήνοντας τους επιβαίνοντες να απολαύσουν μια νέα αίσθηση οδήγησης, διατηρώντας αμετάβλητες τις αξίες του MX-5.

Για την εξωτερική σχεδίαση υπάρχει η ίδια, μεν, φιλοσοφία, αλλά η νέα οροφή προσφέρει ένα νέο συνολικό σχέδιο. Ο στόχος του σχεδιασμού για το Mazda MX-5 RF ήταν να δημιουργηθεί η ιδανική μορφή μιας hardtop έκδοσης, με άλλα λόγια να επιτευχθεί μια εντελώς νέα σχεδίαση της οροφής, που θα συνδυάζει μια όμορφη καμπίνα με το περίγραμμα ενός hardtop, μαζί με την ελευθερία που προσφέρει η soft-top έκδοση, με τον σχεδιασμό να βασίζεται στις ακόλουθες τέσσερις αρχές: όμορφη σιλουέτα, συμπαγείς διαστάσεις μηχανισμού, νέα “ανοιχτή” εμπειρία, και ανεπηρέαστος χώρος αποσκευών.

Η καλαισθησία του Mazda MX-5 RF θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα και με την οροφή κλειστή, καθώς το πίσω μέρος αυτής διαθέτει πλαϊνά τμήματα, που “σβήνουν” απαλά προς τα πίσω, ενώ κοιτώντας το αυτοκίνητο από το πλάι, ο σχεδιασμός δημιουργεί ένα σχήμα  δακρύου. Η γραμμή οροφής, που ρέει κατά μήκος των κολόνων Α, σε συνδυασμό με την ευθεία γραμμή του σώματος που ξεκινάει από το χαμηλό καπό μέχρι το πορτμπαγκάζ, πραγματοποιώντας μια κομψή, όμορφη fastback σιλουέτα που επιτείνει στυλ του. Τα γενικά πάνελ οροφής και το πίσω γυάλινο παράθυρο αποθηκεύονται στο χώρο πίσω από τα καθίσματα με το πάτημα ενός κουμπιού σε μόλις 12 δευτ. και με ταχύτητες μέχρι 10 χλμ/ώρα, με τα “πλαϊνά” της οροφής να παραμένουν στη θέση του, κάνοντας το να διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο hardtop μοντέλο, δημιουργώντας μια πραγματικά μοναδική νέα έκφραση σχεδιασμού.

Με την εξαίρεση τη μόλις 5 χιλιοστών αύξηση του ύψους της οροφής, το Mazda MX-5 RF διατηρεί το ίδιο συνολικό μήκος, πλάτος και μεταξόνιο με το soft-top μοντέλο, ενώ ο χώρος αποσκευών δεν επηρεάζεται καθόλου και παραμένει μικρός στα 130 λίτρα. Το χρώμα του αυτοκινήτου (Machine Grey) το είδαμε για πρώτη φορά στο CX-9, και θα προστεθεί στη γκάμα του μοντέλου, με το χρώμα της οροφής να είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος ή σε μαύρο.



  

Αποσυνδεδεμένος mx5silver

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 486
Απ: Mazda MX-5 RF
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 23, 2016, 04:53:53 μμ »
αυτο μαλιστα! :dance[1]:
δεν ειναι εντελως καμπριο, αλλα ειναι πολυ ωραιο και σιγουρα πρακτικο.
και πολυ πιο ομορφο απο το αναλογο RC.... :gut:

Αποσυνδεδεμένος george

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13496
  • Φύλο: Άντρας
  • MCOG most hated person
Απ: Mazda MX-5 RF
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 23, 2016, 09:20:24 μμ »
Κουκλί!!!!
Υπάρχει πάντα κάποια στιγμή στη ζωή των ανθρώπων που με συναναστρέφονται, κατά την οποία αντιλαμβάνονται πως με λατρεύουν.
MIATA CLUB CHANNEL
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος George1.8

  • Χρήστης
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4143
Απ: Mazda MX-5 RF
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 24, 2016, 01:27:50 μμ »
Όσο πάει η Mazda και το κάνει πιο άσχημο.... Δεν μου αρέσει καθόλου!!!
NC Brilliant Black 1.8...

Ποιος αφάνισε τον πληθυσμό της γής;......ο Τσάκ Νόρις.....

Αποσυνδεδεμένος Jorvik O Kελβος

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6774
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Mazda MX-5 RF
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 24, 2016, 04:48:40 μμ »
Όσο πάει η Mazda και το κάνει πιο άσχημο.... Δεν μου αρέσει καθόλου!!!


Το μονο ασημο ειναι το nc..... Αυτο ειν;ι αμαρτια
Στους τυφλους βασιλευουν 3 μαγαζια.
Nbfl Phoenix 16/6/07 - 21/3/2014 -> 2470 αξεχαστες μερες, γεματες απολαυστικα συναισθηματα.

Αποσυνδεδεμένος George1.8

  • Χρήστης
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4143
Απ: Mazda MX-5 RF
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 26, 2016, 10:24:25 πμ »
Το μονο ασημο ειναι το nc..... Αυτο ειν;ι αμαρτια

 :rollinglaugh: :rollinglaugh: :rollinglaugh: :rollinglaugh: :rollinglaugh: :rollinglaugh:

Για δες εδώ το παρακάτω videάκι να πάρεις τις απαντήσεις σου για το πιο είναι το καλύτερο mx5 και μετά μιλάς....

NC Brilliant Black 1.8...

Ποιος αφάνισε τον πληθυσμό της γής;......ο Τσάκ Νόρις.....

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3919
    • Miata Club of Greece
Απ: Mazda MX-5 RF
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 24, 2016, 10:28:22 πμ »
Στο Goodwood το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του Mazda MX-5 RF

H Mazda παρουσίασε πριν ακριβώς δύο μήνες τη νέα έκδοση του MX-5, που την ονόμασε RF, εξαιτίας του Retractable Fastback σχεδιασμού του, καθώς το όνομα υποδηλώνει την αναδιπλούμενη μεταλλική οροφή και το coupe στυλ του μοντέλου.

Το παγκόσμιο ντεμπούτο του έγινε στην έκθεση της Νέας Υόρκης, με την αντίστοιχη ευρωπαϊκή να ορίζεται το φετινό Goodwood Festival of Speed, που θα πραγματοποιηθεί από τις 23 μέχρι τις 26 Ιουνίου.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 24, 2016, 10:28:57 πμ από kouyian »
  

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Mazda MX-5 RF
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 15, 2018, 03:24:58 μμ »


Ετυχε να κανω τεστ ντριβε ενα RF G160.
Η μαζντα αναφερει οτι ειναι λιγο βαρυτερο (please correct me αν κανω λαθως, με επιφυλαξη νομιζω οτι ειναι  +-50 κιλα) σε σχεση με το Soft Top.
Επισης αναφερουν οτι με τη χριση αυτης της οροφης το αμαξωμα "εσφιξε" και τους αλλαζε την οδηγικη αισθηση που θελανε να εχει ενα μιατα.
Ετσι εχουν προβει σε αλλαγες στις αντιστρεπτικες, νομιζω λιγο ποιο σφιχτα αμορτισερ και αλλο software στο τιμονι.

Στην πραξη?

Οταν το βλεπεις απο κοντα ειναι ομορφο (καμια σχεση θα ελεγα με τις φωτος που το δειχνουν στενο). Παρολα αυτα ομως δειχνει (και ειναι αλλωστε) μικρο.
Μοιαζει με ενα Νισσαν 370Ζ που εχει μπει στο πλυσιμο.
Η οροφη ανοιγει με ενα ωραιο τροπο αλλα (ταπεινη μου γνωμη) εδω τα αντιστοιχα NC με την κλειστη/κουπε οροφη ηταν μακραν καλυτερα!!!
 Καθως απο κλειστα γινοντουσαν πραγματικα καμπριο. Το RF δεν ειναι καμπριο ειναι "ταργκα".
Για καποιον δηλαδη που θελει καμπριο και οχι κουπε με "ανοιγομενη" (ή αφαιρουμενη στην προκειμενη) οροφη, δυστηχως δεν υπαρχει η επιλογη που υπηρχε στα NC. Το σοφτ τοπ ειναι one way option...
Επισης στα πρακτικα θεματα, με το σοφτ τοπ ακομα (σηκωμενα παραθυρα) ακομα και στα 190-200 να εισαι μεσα στην καμπινα ο αερας δεν σε φυσαει καθολου, απλα γινονται λιγο ποιο εντονοι οι στροβιλισμοι που και παλι ομως σε καμια περιπτωση δεν ενοχλουν. Ποιο πολυ θα ενοχλησει (αν καποιον τον ενοχλει) ο θορυβος απο τον αερα, στροβιλισμοι μονο αν κατεβασεις τα παραθυρα.
Στο ταργκα με ταχυτητες ανω των 80-100χλμ εχει θεματακια με τους στροβιλισμους του αερα και ξεκαθαρα παραπανω θορυβο.
Εδω μια σημειωση οτι εγω οδηγισα το πρωτο αφιχθεν ΡΦ, ισως τωρα στην πορεια να εχει αλλαξει κατι, ισως και οχι... Οποτε αν καποιος ενδιαφερεται καλα ειναι να το κανει μια βολτα ωστε να ειναι σιγουρος/η οτι δεν θα εχει θεματα κατα τις δικες του προτιμησεις φυσικα.

Επισης οπως προανεφερα ηταν δημοσιογραφικο,
δεν θυμαμαι ακριβως αλλα ειχε πανω απο 15.000χλμ και τα πισω λαστιχα ηταν με πολυ κατεβασμενο πελμα, μαλιστα μου ειπε ο πωλητης οτι ειχε ηδη αλλαξει μια φορα λαστιχα! Οποτε βγαλτε τα συμπερασματα σας για τη χριση που ειχε μεχρι τοτε...
Εγω να πω τη μαυρη μου αληθεια :oops[1]: (δεν τα κανω ποτε αυτα σε δικα μου αμαξια ή φιλων) με το που μπηκα μεσα και ηταν να βγαλω το ΕΣΠ και με 1η στο σασμαν και γκαζι καρφωμενο απλα αφησα αποτομα το αμπραγιαζ. Η ουρα σπινιαρωντας και με μικρα "πανω/κατω" τιναξε το αμαξι μπροστα. Ο κοφτης του ειναι ξενερωτος γιατι απλα κλεινει την πεταλουδα (αλλα θα το εκτιμησετε ιδαιτερως οταν στο στρηψιμο κοφταρει το αμαξι) και ενω ειναι ξεκαθαρο οτι το μοτερ ζωντανευει στις ψηλες στροφες, ενα "ξεσπασματακι" θα ηταν το κερασακι στην τουρτα ωστε να πουμε οτι σε στοκ μορφη "τα εχει ολα".
Τιμονι ξυραφι, αποκριση γκαζιου "ντιζατη", καταναλωση δεν εχω ιδεα  :icon_mrgreen:
Μεσα η καμπινα και γενικοτερα ολη η αισθηση του αμαξιου ηταν σαν καινουργιο και σαν να μην ειχε κανει ουτε ενα χλμ. Ο εσωτερικα ειναι ποιο υσηχο στα λιγα χλμ αλλα αν το ζορισεις ο παραγομενος θορυβος κυριως απο την εξατμιση και το δρομο οταν ειναι rough surface νομιζω οτι ειναι ενα ισως δυο κλικ παραπανω απο του σοφτ τοπ κλειστο εννοειται (τουλαχιστο σε αυτο που οδηγησα, τωρα αν στην πορεια αλλαξε/βελτιωσε κατι η μαζντα δεν το γνωριζω). Χωρις να ειμαι ειδηκος ισως λογω ανακλασης/αντιηχειου της αλουμηνενιας οροφης. 
Τωρα from the top of my head μου φαινεται "ιδιο" σε σχεση με το Soft Top που αγορασα μετεπειτα. Ο μονος τροπος για να πω αντικειμενικα (οδηγικες) διαφορες ειναι να βγω απο το ενα και να μπω στο αλλο. Σιγουρα θα εχουν διαφορες αλλα δε νομιζω να ειναι μεγαλες ή κατι εντονο τελος παντων.

Αν μου ζητατε την ταπεινη μου γνωμη;
Ειναι κουπε με οροφη, δεν ειναι καμπριο.
Οποιος θελει 2θεσιο κουπε ειναι μια πολυ καλη επιλογη.
Οποιος θελει καμπριο ομως "αναγκαστικα" παει στο ΣΤ καθως εδω δεν υπαρχει το πλεονεκτημα που ειχαν τα NC...
Αν παρολα αυτα καποιος ειναι αναποφασιστος μεταξυ αυτων των δυο, τοτα αξιζει να συνηπολογισουμε και τα παραπανω χρηματα που (λογικα) κοστιζει, οποτε ταπεινη μου γνωμη παντα θα προτιμουσα ενα φουλ εξτρα με την σφιχοτερη αναρτιση/ρεκαρο/μπλοκε/κτλ σοφτ τοπ, παρα το RF στο βασικο επιπεδο εξοπλισμου.