Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: ND 2016  (Αναγνώστηκε 4357 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3826
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #80 στις: Οκτώβριος 06, 2014, 08:23:09 μμ »
Τελικά, είναι καλό. Να είχαμε ένα κομμάτι τη Κυριακή....

   

Αποσυνδεδεμένος swift

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6381
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #81 στις: Οκτώβριος 06, 2014, 09:38:49 μμ »


Eν τω μεταξύ,το έχουν λανσάρει μόνο στο συγκεκριμένο χρώμα!

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3826
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #82 στις: Οκτώβριος 06, 2014, 09:44:17 μμ »
Με το που το παίρνεις, αλλάζεις τα Αdvant με Michelin

   

Αποσυνδεδεμένος Billy

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 471
Απ: ND 2016
« Απάντηση #83 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 10:32:42 πμ »
Βασικα δεν το παιρνεις ποτε...

Περα του οτι ειναι χαλια εμφανισιακα (κακη συραφη γιαπωνεζικου μπροστινου με ευρωπαίκο κολο (κατι απο Ζ θυμιζει), κατα την δικη μου αποψη (το τονιζω αυτο),

130 αλογα ?! Εν ετη 2014 ?! με Βαρος 1000-1050 κιλα ?! Αναλογια κιλων/ιππους λιγο χειροτερη απο το ΝΑ 1.6 ?! Σφαιρα...

Και με την γνωστη τιμολογιακη πολιτικη της mazda (πανακριβα αυτοκινητα) !? Βρειτε μου ενα λογο να το παρει καποιος... Εναν ομως...

Εψαχνα καποιο μηπως το σκεφτω και επιστρεψω στα πατρια.. Αλλα με τετοια μοντελα το βλεπω απιθανο...
Highlanders club

Αποσυνδεδεμένος zoom

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 422
Απ: ND 2016
« Απάντηση #84 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 11:28:57 πμ »
ενας λογος ειναι η καρδια...  αρκετος νομιζω..  -λεω τωρα εγω, ο λοουλανντερ  :).

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3826
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #85 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 11:38:21 πμ »
Μια χαρά θα είναι η ιπποδύναμη (130 - 150 ΗΡ) για το σκοπό που δημιουργήθηκε το ΜΧ 5. Δεν μετράει το πόσο, αλλά το πώς.
Η εμφάνιση είναι καθαρά υποκειμενικό κριτήριο. Εμένα μου αρέσει.
Δεν γνωρίζουμε τι πολιτική θα ακολουθήσει ο νέος αντιπρόσωπος, οπότε δεν έχουμε και άποψη. Αν είναι ο Θεοχαράκης, ενημερωτικά αναφέρω πως στη Renault, μόλις κυκλοφόρησε νέος τιμοκατάλογος με μειωμένες τιμές για service και ανταλλακτικά.

   

Αποσυνδεδεμένος Billy

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 471
Απ: ND 2016
« Απάντηση #86 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 11:47:48 πμ »
Δεν εχετε βαρεθει να αγοραζετε αυτοκινητα λογω καρδιας?

Και ελεος με αυτη την καραμελα του πως ? Δε σας λειπει η εξελιξη? Να ειναι πιο γρηγορο (αφου απο παλια εχουμε δεχτει οτι δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο να στριβει καλυτερα απο το mx5 οποτε δεν υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης εκει ?). Δεν εχετε(ουμε) βαρεθει να φτανουμε παντα τελευταιοι αλλα με super χαμογελο, ευχαριστηση στο full και λοιπα χαριτωμενα ? Δεν μπορουσε επιτελους να τα συνδυασει ?! Το πιο ευκολο στις μερες μας ειναι ο κινητηρας !!!

Παλι επιδοσεις 1990 κατι ?! για τιμη 2014 ?! Οσο για την αποψη για την πολιτικη, λες να ριξει την τιμη ο αντιπροσωπος ? Η εργοστασιακη του ειναι το θεμα...

Και γιατι δεν παιρνεις ενα ΝΑ, που ειναι και ομορφοτερο !? Το ιδιο γρηγορος θα εισαι, το ιδιο θα στριβεις, ασε που μπορεις να το στησεις (γιατι δεν πιστευω να πιστευει κανεις οτι θα μπορει να βαλει χερι στο καινουργιο, οπως και σε ολα τα καινουργια μοντελα) ?
Highlanders club

Αποσυνδεδεμένος zoom

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 422
Απ: ND 2016
« Απάντηση #87 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 12:13:02 μμ »
Δεν εχετε βαρεθει να αγοραζετε αυτοκινητα λογω καρδιας?
  Ε, οχι. Τις μεγαλες αποφασεις τις παιρνεις μονο με την καρδια. Η ψυχρη λογικη χρειαζεται για ν'αγοραζεις πλυντηρια, καφετιερες, βραστηρες, κλπ. 

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3826
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #88 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 12:22:55 μμ »
Και γιατι δεν παιρνεις ενα ΝΑ, που ειναι και ομορφοτερο !? Το ιδιο γρηγορος θα εισαι, το ιδιο θα στριβεις, ασε που μπορεις να το στησεις (γιατι δεν πιστευω να πιστευει κανεις οτι θα μπορει να βαλει χερι στο καινουργιο, οπως και σε ολα τα καινουργια μοντελα) ?
Μετά από αρκετές αλλαγές αυτοκινήτων και διάφορων μετατροπών, έχω καταλήξει πως δεν έχει κανένα απολύτως νόημα η επέμβαση σε διάφορα μέρη του αυτοκινήτου (πέραν της εμφάνισης) ειδικά σε τέτοια καλοστημένα αυτοκίνητα, αν προορίζονται αποκλειστικά για καθημερινή χρήση και όχι σε πίστα.

   

Αποσυνδεδεμένος Billy

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 471
Απ: ND 2016
« Απάντηση #89 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 12:37:38 μμ »
Δεν εχετε βαρεθει να αγοραζετε αυτοκινητα λογω καρδιας?
  Ε, οχι. Τις μεγαλες αποφασεις τις παιρνεις μονο με την καρδια. Η ψυχρη λογικη χρειαζεται για ν'αγοραζεις πλυντηρια, καφετιερες, βραστηρες, κλπ. 

Χαχαχα. Εγω παντως θα προτιμουσα η καφετιερα μου να ειναι ομορφη και το αυτοκινητο γρηγορο και οχι το αντιθετο...
Highlanders club

Αποσυνδεδεμένος mx5silver

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 483
Απ: ND 2016
« Απάντηση #90 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 01:19:51 μμ »
νομιζω δεν μπορεις να πει καποιος οτι δεν υπαρχει εξελιξη μετα απο 24 χρονια
σε σχεση με το μκ1 που ειχε 4 ροδες και ενα τασακι που λεει ο λογος, το nd εχει ολα τα ηλεκτρονικα  abs, esp, antispin, brake asist, ηλεκτρονικος κλιματισμος, ηλεκτρικα παραθυρα, κλειδαριες,  ρολμπαρ, 4-6 αεροσακους, 4 ή 5 αστερια στο crash test, ενα μοτερ που θα καιει 5-6 λιτρα/100 και ολα αυτα σχεδον στα ιδια κιλα και πιθανον αναλογικα με μικροτερη τιμη απο οτι κοστιζε το na το 1990......

πιστευω οτι η γενικη φιλοσοφια της mazda δεν ειναι να φτιαξει το υπεραυτοκινητο για να χτυπησει σε ιπποδυναμη αντικειμενικα πιο δυνατα αυτοκινητα, πχ z4, slk. θα ηταν ματαιο να το κανει γιατι παντα θα υπηρχε ενα πιο δυνατο και πιο γρηγορο αμαξι....
σκοπος της ειναι να "πουλησει" - να μεταφερει  στον πελατη την φιλοσοφια που ακολουθει το μχ5, δηλαδη να ευχαριστιεται ο οδηγος το αμαξι οπως ειναι και να μην μπαινει στο τριπακι να συγκρινεται με αλλα αυτοκινητα και εντος και εκτος της κατηγοριας του.
ετσι και αλλιως ειναι μια κατηγορια απο μονο του..... :gut:

Αποσυνδεδεμένος zoom

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 422
Απ: ND 2016
« Απάντηση #91 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 01:22:46 μμ »
Δεν εχετε βαρεθει να αγοραζετε αυτοκινητα λογω καρδιας?
  Ε, οχι. Τις μεγαλες αποφασεις τις παιρνεις μονο με την καρδια. Η ψυχρη λογικη χρειαζεται για ν'αγοραζεις πλυντηρια, καφετιερες, βραστηρες, κλπ. 

Χαχαχα. Εγω παντως θα προτιμουσα η καφετιερα μου να ειναι ομορφη και το αυτοκινητο γρηγορο και οχι το αντιθετο...

Καλως τοτε. Εγω ομολογω πως θα προτιμουσα μια 911 του '70 απο ενα Evo/Subie/RS τελευταιας κοπης.   

Αποσυνδεδεμένος MariosMX5

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 2056
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #92 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 04:28:20 μμ »
Εγώ έχω εσπρεσιέρα old fashioned (τρομάρα μου) illy και αυτοκίνητο miata.
Θα συμβιβαζόμουν και με nespresso που είναι ασχημότερη, πλαστική αλλά γρηγορότερη και φτιάχνει εξίσου ωραίο καφέ, αλλά επ' ουδενί δεν θα κυκλοφορούσα με Ssangyong Kyron ή Rexton που μάλλον είναι γρηγορότερα από το miataκι μου..
Vive le sport!

Αποσυνδεδεμένος KOSTAS TATAR

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 160
Απ: ND 2016
« Απάντηση #93 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 05:22:01 μμ »
Βασικα δεν το παιρνεις ποτε...

Περα του οτι ειναι χαλια εμφανισιακα (κακη συραφη γιαπωνεζικου μπροστινου με ευρωπαίκο κολο (κατι απο Ζ θυμιζει), κατα την δικη μου αποψη (το τονιζω αυτο),

130 αλογα ?! Εν ετη 2014 ?! με Βαρος 1000-1050 κιλα ?! Αναλογια κιλων/ιππους λιγο χειροτερη απο το ΝΑ 1.6 ?! Σφαιρα...

Και με την γνωστη τιμολογιακη πολιτικη της mazda (πανακριβα αυτοκινητα) !? Βρειτε μου ενα λογο να το παρει καποιος... Εναν ομως...

Εψαχνα καποιο μηπως το σκεφτω και επιστρεψω στα πατρια.. Αλλα με τετοια μοντελα το βλεπω απιθανο...

ανεφερόμενος στο πανάκριβα, να πώ ότι σύμφωνα με έμπορο τα αυτοκίνητα mazda επιβαρύνονται με περίπου 5000 ευρώ κατά μέσο όρο ως προς ανταγωνισμό λόγω του made in japan!!
Πάντως κατά την γνώμη μου η ποιότητα κατασκευής αξίζει την επιβάρυνση μετά και από προσωπικές εμπειρίες από οχήματα καταασκευής συμπατριωτών ΜΕΡΚΕΛ
KOSTAS TATAR

Αποσυνδεδεμένος heras

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 296
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #94 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 08:03:45 μμ »
νομιζω δεν μπορεις να πει καποιος οτι δεν υπαρχει εξελιξη μετα απο 24 χρονια
σε σχεση με το μκ1 που ειχε 4 ροδες και ενα τασακι που λεει ο λογος, το nd εχει ολα τα ηλεκτρονικα  abs, esp, antispin, brake asist, ηλεκτρονικος κλιματισμος, ηλεκτρικα παραθυρα, κλειδαριες,  ρολμπαρ, 4-6 αεροσακους, 4 ή 5 αστερια στο crash test, ενα μοτερ που θα καιει 5-6 λιτρα/100 και ολα αυτα σχεδον στα ιδια κιλα και πιθανον αναλογικα με μικροτερη τιμη απο οτι κοστιζε το na το 1990......

πιστευω οτι η γενικη φιλοσοφια της mazda δεν ειναι να φτιαξει το υπεραυτοκινητο για να χτυπησει σε ιπποδυναμη αντικειμενικα πιο δυνατα αυτοκινητα, πχ z4, slk. θα ηταν ματαιο να το κανει γιατι παντα θα υπηρχε ενα πιο δυνατο και πιο γρηγορο αμαξι....
σκοπος της ειναι να "πουλησει" - να μεταφερει  στον πελατη την φιλοσοφια που ακολουθει το μχ5, δηλαδη να ευχαριστιεται ο οδηγος το αμαξι οπως ειναι και να μην μπαινει στο τριπακι να συγκρινεται με αλλα αυτοκινητα και εντος και εκτος της κατηγοριας του.
ετσι και αλλιως ειναι μια κατηγορια απο μονο του..... :gut:

Για να σε ξεφτυλιζει το χαζογκομενακι ή ο πατομπουκαλος γιαπης με το τουρμπατο κουβαδακι του? Να το βρασω το χαμογελο μετα....οταν θα αναγκαζομαι να το σπαω και να μην τον προλαβαινω
Εξω στους δρομους εν ετει 2014 εχουμε πολεμο και στον πολεμο δεν πας με τριανταφυλλα αλλα με οπλα. Τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω και τα 110 ταπεινα αλογα του nb μου
ΜΚ1.5

Αποσυνδεδεμένος Stav

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 10992
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #95 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 08:10:30 μμ »
αν ηθελες πολεμικο εργαλειο δρομου, τοτε διαλεξες πολυ λαθος αυτοκινητο....υπαρχουν 10αδες πολυ καλυτερα για τη δουλεια αυτη...

Μazda 6
"Two things are infinite: the universe and the human stupidity. I'm not sure about the universe." Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος emilmx

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 5763
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #96 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 08:12:21 μμ »
αν ηθελες πολεμικο εργαλειο δρομου, τοτε διαλεξες πολυ λαθος αυτοκινητο....υπαρχουν 10αδες πολυ καλυτερα για τη δουλεια αυτη...

 :bravo: :bravo:

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3826
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #97 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 09:17:48 μμ »
Δεν φαντάζεστε πόσοι θα ήθελαν ένα miata, έστω και με τα ταπεινά 90 άλογα που έβγαζε μια εποχή το ΝΑ....

   

Αποσυνδεδεμένος heras

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 296
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #98 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 09:28:55 μμ »
αν ηθελες πολεμικο εργαλειο δρομου, τοτε διαλεξες πολυ λαθος αυτοκινητο....υπαρχουν 10αδες πολυ καλυτερα για τη δουλεια αυτη...

Eιχα και μαλιστα με αρκετα αλογα για να ειμαι πιο γρηγορος απ το 90% των αλλων. Το θεμα δεν ειναι αυτο αλλα το οτι καποιος θα δωσει μια 30αρα για το nd και θα του ριχνει η μιση κυκλοφορια των δρομων. Αν ειναι ετσι συμφωνω με τον φιλο, να παρει na με ενα χιλιαρικο να χαμογελαει τσαμπα

Καλος ο ρομαντισμος και τα παιδια των λουλουδιων δε λεω αλλα εξω η πραγματικοτητα πλεον ειναι σκληρη. Δεν ξερω για σας εγω ομως θελω να πηγαινω ενα ή αρκετα αναλογα τα κεφια κλικ πανω απ τους αλλους  σχεδον παντα. Ισως γι αυτο βλεπω 12αρια + με το nb μου αλλα δεν μπορω να ακουω συνεχεια για χαμογελα της κολγκεϊτ απλα και μονο επειδη εχουμε mx5. Εκτος αν δεν σας νοιαζει το παραπανω οποτε σεβαστο. Ο καθενας το πηρε για τους δικους του λογους. Αλλα nd με 130 αλογα ε οχι ενταξει μην τρελαθουμε κιολας....
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2014, 09:34:59 μμ από heras »
ΜΚ1.5

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3826
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #99 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 09:43:43 μμ »
Προσωπικά, πιστεύω πως η mazda θα κάνει τη κίνηση και αργότερα θα παρουσιάσει ένα downsize ND με περισσότερη δύναμη. Εδώ έπεσε η Honda με το ταπερ....