Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: ND 2016  (Αναγνώστηκε 4183 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sakis Dem

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 238
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 10:00:33 πμ »
Από το in.gr

Αν και η ιαπωνική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει μέχρι σήμερα τις προδιαγραφές των κινητήρων βενζίνης άμεσου ψεκασμού που θα εξοπλίσουν τη νέα γενιά του MX-5, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για δύο σύνολα χωρητικότητας 1,5 και 2,0 λίτρων, που θα αποδίδουν -κατά προσέγγιση- 140 και 200 ίππους αντιστοίχως.

Αν παίξουν τέτοια μοτέρ, έχει ελπίδες να πουλήσει κάποια κομμάτια και στην "πλούσια" ελληνική αγορά.
Τα 140 άλογα από 1500 κυβικά μια χαρά μου ακούγονται.

Εγώ πάλι κάπου διάβασα ότι στα 1500lit θα έχει 140 άλογα και στα 2000lit θα έχει 180 άλογα, αλλά δεν μπορώ να βρω το Link όπου το διάβασα εχθές, αλλιώς θα το πόσταρα
Όποιος νομίζει ότι ο έρωτας είναι το μεγαλύτερο συναίσθημα..... μάλλον δεν έχει κερδίσει κόντρα

Αποσυνδεδεμένος antoine

  • MCOG ΔΣ
  • 6th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 8925
Απ: ND 2016
« Απάντηση #41 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 10:15:26 πμ »
Πράγμα που σημαίνει πως τίποτα δεν είναι σίγουρο - αφού και η Εταιρεία δεν έχει κάνει επίσημες ανακοινώσεις - οπότε όπως ανέφερα ξανά απλά περιμένουμε...
Growing old is mandatory; growing up is optional...

Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις έναν πειρασμό είναι να ενδώσεις - Ο. Γουαϊλντ

Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από τους κινδύνους του ποτού και του τσιγάρου, που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα.

Ο πολιτισμος ενος λαου καθρεφτιζεται στο πως συμπεριφέρεται στα ζώα.

Αποσυνδεδεμένος AOYE

  • MCOG ΔΣ
  • 5th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 5773
  • "miata toy"
Απ: ND 2016
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 10:28:01 πμ »
Εγώ αυτό που πρόσεξα και με ξενέρωσε ακόμα πιο πολύ είναι η απουσία του φουσκώματος (το λεγόμενο "καρούμπαλο") στη μέση του καπό που είχανε όλες οι γεννιές. ΝΑ και ΝΒ το έχουν πιο ανεπαίσθητο και είναι πιο έντονο στα NC.

Όμορφο, μοδάτο, άγριο, αλλά λείπουν τα στοιχεία που το δένουν με τις προηγούμενες γεννιές.

Γι αυτό μια ζωή στη κορυφή των top σπορ αυτοκινήτων θα είναι η 911. Όλες οι γεννιές δίπλα δίπλα έχουνε τα ίδια ρετρό στοιχεία design και συνάμα είναι τόσο σπορ και μοντέρνα και δεν πρόκειται να πέσουν από τη μόδα ποτέ. Μια ζώη το ρετρό παραμένει στη σκηνή για χρόνια και δυστυχώς πλέον το έχει καταφέρει μόνο η Porsche... όποιο μοντέλο και να δεις ύστερα από τόσα χρόνια πάλι με ανοιχτό το στόμα μένεις.
Love Is... making the babysitter feel better after the threesome

Αποσυνδεδεμένος mx-5g

  • MCOG Club Member
  • 4th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 2616
Απ: ND 2016
« Απάντηση #43 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 10:57:43 πμ »
Όντως αυτό με την porsche ισχύει Αποστόλη, αλλά αν δεν είχε αυτό το ιδιαίτερο διαχρονικό design δεν θα ήταν εφικτό.
Αυτό που λες δεν το πρόσεξα, είναι όντως μείον για εμένα, η κούρμπα στο καπώ είναι σαν σήμα κατατεθέν και νομίζω είναι φάουλ να μην το διατηρήσουν.
Powered by Lympe Performance

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3820
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #44 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 11:03:03 πμ »
http://www.sportdrive.gr/2014/9/5/Mazda-MX-5-2015

Για τους κινητήρες δεν ανακοινώθηκε κάτι επίσημα από την εταιρεία αλλά θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η τοποθέτηση του νέου 1500άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού κάτω από το καπό του νέου ΜΧ-5 (πιθανότατα σε κάποια αναβαθμισμένη εκδοχή του με την απόδοση να φημολογείται κοντά στους 150 ίππους), ενώ δεν αποκλείεται και ο 2λιτρος της φίρμας (ο οποίος θα αποδίδει σχεδόν 180 ίππους).

Μέχρι να ανακοινωθούν οι κινητήρες, πολλά θα ακούσουμε.


Αποσυνδεδεμένος george

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13488
  • Φύλο: Άντρας
  • MCOG most hated person
Απ: ND 2016
« Απάντηση #45 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 12:43:47 μμ »
επιτελους και ενα επιθετικο σχημα για το Μιατα...πιστευω οτι ειναι ασυγκριτα πιο ομορφο απο NC/NCFL (τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα), και ακομα και  αν φανω "αιρετικος" σε καποιους, νομιζω συναγωνιζεται ισαξια το πιο ομορφο Μιατα ever, που για εμενα ειναι το NBFL...ευχομαι το μοτερ να ειναι ανταξιο της εμφανισης και να μην μεινει η γκαμα σε κανα ξενερωτο skyactiv με μονο γνωμονα την οικονομια...

Θα συμφωνήσω σχεδόν 100% με τον Σταύρο.
Το σουλούπι μου αρέσει πολύ.
Πιο πολύ από το NCfl που μου έκανε κλικ σε αντίθεση με το ΝC.
Η διαχρονικότητα που θίγει ο Τόλης είναι ένα θέμα, αν και πιστεύω ότι βλέποντας το , με την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις ότι είναι miata.
Το κόκκινο, όπως είπε και ο Λευτέρης, είναι πολύ ωραίο, αλλά το μαύρο ωραιότερο.
Αν δεν με είχε βάλει ο Ευλαμπίου σε μνημόνιο για τα επόμενα 20 χρόνια θα το σκεφτόμουν σοβαρά σαν αγορά (1.5 και 140 ps, ασφαλώς). Το ΝΒ όμως θα έμενε στο γκαράζ, μετά από μια γερή αναπαλαίωση ώστε να το πάρει η Φιλίππα,που της το έχω υποσχεθεί.

Υπάρχει πάντα κάποια στιγμή στη ζωή των ανθρώπων που με συναναστρέφονται, κατά την οποία αντιλαμβάνονται πως με λατρεύουν.
MIATA CLUB CHANNEL
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος zoom

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 422
Απ: ND 2016
« Απάντηση #46 στις: Σεπτέμβριος 05, 2014, 03:53:11 μμ »
Στυλατο, διακριτικα επιθετικο και –ας ελειπαν κ τα χριστουγεννιατικα φωτακια-  μινιμαλ. Όπως πρεπει!  Miata  Returns !

Αποσυνδεδεμένος emilmx

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 5763
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 01:51:33 πμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 06, 2014, 08:30:21 πμ από kouyian »

Αποσυνδεδεμένος fotis.

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 12165
Απ: ND 2016
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 10:09:27 πμ »
Eμένα πάντως μ αρέσει!

  'mk1 Greddy turbo'

Αποσυνδεδεμένος emilmx

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 5763
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 02:28:57 μμ »

Αποσυνδεδεμένος dm

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 2683
    • http://www.martsos.gr
Απ: ND 2016
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 06, 2014, 07:12:34 μμ »
Δεν ειναι καθολου κακο, αν κ αντιγραφει την  Ζ .  Απο οτι διαβασα οι διαστασεις μικρυναν και μακαρι να ειναι πιο κοντα σε μκ1-μκ2 γιατι μπροστα τους το nc αν και καλυτερο αυτοκινητο ηταν σαν φορτηγο διπλα τους.  Θα περιμενω να το δω απο κοντα , για το περιεργο πισω μερος, αλλα κυρίως θα περιμενω τα spec των κινητήρων.

Βεβαια στην Ελληνικη αγορα που, οσο θα εχει καινουριο,αγοραζεις ενα  s2000 και μια M3 , και μεχρι να περασει η "κριση" δεν βλεπω να πουλαει κ πολλα η ...............αντιπροσωπεία(;)
If I see it , then I can. If it changes, then I will adapt. If I make mistakes, then I will learn

Αποσυνδεδεμένος DragonCBR

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 2393
Απ: ND 2016
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 10:46:06 πμ »
     Προσωπικά στο γενικό σύνολο φαίνεται αξιόλογο το αποτέλεσμα των εργασιών της MAZDA για το ND. Μου αρέσει αρκετά το εμπρός μέρος σε αντίθεση με το πίσω μέρος από τα προσκέφαλα έως και τα πίσω φωτιστικά, τα οποία θεωρώ ότι δεν έχουν κάποια λογική συνέχεια με τους προκατόχους (κανονικά δεν θα έπρεπε να σχολιάζω τη διαχρονικότητα των πίσω φωτιστικών, όταν εγώ ο ίδιος έχω αντικαταστήσει αυτά του RC μου με έτερα afterarket... :rofl: :rofl: :rofl:). Δεν μου αρέσει που χάθηκε το φούσκωμα στο κέντρο του καπώ και θα προτιμούσα το εσωτερικό με την οθόνη ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα και όχι στην παρούσα θέση της. Βέβαια καλό θα είναι να περιμένουμε να το δούμε από κοντά για καλύτερα συμπεράσματα καθώς οι φωτογραφίες συνήθως αδικούν το απεικονιζόμενο αντικείμενο.
MX-5 ή CBR; Ιδού η απορία....επί καθημερινής βάσεως!

Αποσυνδεδεμένος emilmx

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 5763
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:45:08 μμ »
Στη σελίδα μας στο Facebook γράψαμε απ' τους πρώτους τα βαισκά με το που παρουσιάστηκαν οι τελικές φωτό.



Τώρα βγήκε στον αέρα και το επίσημο trailer με αφορμή την ταυτόχρονη παρουσίαση της 4ης γενιάς στο Mόντερεϊ της California, Βαρκελώνη και Τόκιο.





Εν συντομία τα χαρακτηριστικά του νέου roadster και ενός από τα πιο σημαντικά driver's cars της χρονιάς είναι τα εξής:

# Μήκος: απρόσμενα compact με ολικό 3915 χιλιοστά.

# Πλάτος: 1730mm

# Ύψος: 1235mm

# Μεταξόνιο: 2315mm (15mm πιο κοντό από το NC).

Δηλαδή 20 χιλιοστά πιο χαμηλό και 10 χιλιοστά πιο φαρδύ από την 3η γενιά.

# Βάρος: σοβαρή μείωση του ήδη lightweight MX-5 κατά 100kg, με συνολικό στα 1.050 kg.

# Κατανομή βάρους: 50 - 50.

Επίσης η Mazda ανακοίνωσε πως έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, έχει ''συμπκυκνώσει'' τους όγκους των μηχανικών μερών προς το κέντρο του αμαξώματος ενώ και η υφασμάτινη κουκούλα είναι ελαφρύτερη.

# Ανάρτηση: διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω.

# Κινητήρες: 1.5 και 2.0 lt. άμεσου ψεκασμού, τεχνολογίας SkyActive-G.

# Mετάδοση: εννοείται RWD.

# Κιβώτιο: χειροκίνητο 6 σχέσεων.

# Σύστημα διεύθυνσης: κρεμαγιέρα με ηλεκρική υποβοήθηση.

# Τροχοί: 195/60/16. Ο γιγαντισμός δεν μένει εδώ. Toυλάχιστον στη βασική έκδοση.

Τιμή: 19.000 λίρες στην Μ. Βρετανία (με τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία, €24.000).

__________

Ενδιαφέρον επίσης έχει το vid της παρουσίασης που έγινε στην Αμερική με live streaming.

Ρίξτε μια ματιά - και αν θέλετε προσπεράστε τους Duran Duran....


http://4drivers.gr/press-room/item/3286-neo_-mx-5-_ti_prepei_na_xereis.html

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: ND 2016
« Απάντηση #53 στις: Σεπτέμβριος 07, 2014, 05:58:22 μμ »
Τα νούμερα παντως ειναι καταπληκτικά. Και πιο χαμηλό που το ζηταγε το προηγούμενο και ελαφρύ και φαρδύ με κοντό συνολικό μήκος. Στενά σχετικά λάστιχα για να ξεκολλαει. Νιώθω οτι το ΜΧ-5 πήδηξε μια γενιά. Σαν το NC να ήταν η δοκιμή. Σαν το 996 στα 911. Πίσω στην σχεδίαση να μοιάζει πάλι με ΝΒ και μπροστά σε τεχνολογια.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος birbilis

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 152
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #54 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 12:26:08 μμ »
Εγώ το βρίσκω πολύ ωραίο! Ένα μοντέρνο mx-5!
Οι καιροί απαιτούν σύγχρονη σχεδίαση-εξοπλισμό, αν και αν το έκαναν περισσότερο ρετρό (με τον τρόπο πχ του mini, bettle, fiat 500 κτλ) θα ήταν καλύτερο.
Φάουλ είναι οι κινητήρες και νομίζω ένας μικρός turbάτος θα ταίριαζε καλύτερα, ειδικά στη δικιά μας αγορά.
Αν το βγάλουν coupe-cabriolet πάντως ψήνομαι!  ::)











NC 2.0 RC Sport/ Stormy Blue- Saddle Tan leather
Mercedes GLA200 Edition 1

Αποσυνδεδεμένος mx5mk1

  • Νέος Χρήστης
  • Μηνύματα: 14
Απ: ND 2016
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 10:13:29 μμ »
Κακα τα ψεμματα, ο σχεδιασμος του ειναι εκπληκτικος.

το οτι μικρυνε στο μεγεθος πολυ καλο, το οτι ελαφρυνε επισης, το οτι μαζευτηκε η μαζα στο κεντρο πολυ καλο, τα στενα ελαστικα δεν δειχνουν μονο επιστροφη σε καταστασεις παιχνιδιου με λιγα αλλά και ψαγμενο handling.


δεν υπαρχει ψεγαδι παιδες...
(Τα αρνητικα του να φανταστειτε κατα καποιους ειναι οτι μοιαζει με z4 πισω και μεσα, με jaquar, με s2000 κλπ.)
Να ξερετε ομως οτι δεν θα εχει σχεση με τη z4 καθαρα και μονο λογω βαρους.

Το αμαξι προβλεπεται να ειναι αστερι και τεραστια εμπορικη επιτυχια για τη mazda ...δυστυχως οχι βεβαια στην ελλαδα των αυτοκτονιων και των αστεγων και των βολεμενων και ηλιθιων που ψηφιζουν τα ιδια σκατα 30 χρονια τωρα.

Αποσυνδεδεμένος KOSTAS TATAR

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 158
Απ: ND 2016
« Απάντηση #56 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 08:49:40 πμ »
"Το αμαξι προβλεπεται να ειναι αστερι και τεραστια εμπορικη επιτυχια για τη mazda ...δυστυχως οχι βεβαια στην ελλαδα των αυτοκτονιων και των αστεγων και των βολεμενων και ηλιθιων που ψηφιζουν τα ιδια σκατα 30 χρονια τωρα."

Σε μία πρόταση τα είπες όλα!!!! :+1: :+1:
KOSTAS TATAR

Αποσυνδεδεμένος emilmx

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 5763
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #57 στις: Σεπτέμβριος 09, 2014, 05:04:46 μμ »

Αποσυνδεδεμένος emilmx

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 5763
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #58 στις: Σεπτέμβριος 11, 2014, 07:26:34 μμ »

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3820
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #59 στις: Σεπτέμβριος 12, 2014, 03:48:29 μμ »
Φήμες: Ο κινητήρας του νέου Mazda MX-5 θα είναι 1.5 λίτρων και θα αποδίδει 130 άλογα

Το Mazda MX-5 2016 παρουσιάστηκε επίσημα στο κοινό πριν από περίπου μία εβδομάδα και ενώ οι αρχικές εντυπώσεις είναι πολύ καλές, μας άφησε να περιμένουμε κι άλλα. Πιο συγκεκριμένα, τα τεχνικά χαρακτηριστικά που κρατάει τόσο καλά κρυμμένα η Γιαπωνέζικη εταιρία. Ή μάλλον, που κρατούσε τόσο καλά κρυμμένα, αφού δημοσιεύματα από την Αυστραλία ισχυρίζονται πως έχουν απόλυτα αξιόπιστες πληροφορίες για αυτά…

Μέχρι στιγμής, γνωρίζουμε πως το νέο MX-5 είναι μικρότερο σε μήκος τόσο από το μοντέλο που αντικαθιστά (κατά 10.5 εκατοστά), όσο και από την πρώτη γενιά (κατά 3.5 εκατοστά) αλλά είναι πλατύτερο και έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο. Ξέρουμε επίσης ότι θα είναι ελαφρύτερο από το NC, έως και κατά 100 κιλά. Εδώ έρχεται η πρώτη πληροφορία/φήμη. Οι Αυστραλοί λένε πως το ND θα ζυγίζει 1.020 κιλά. Μόλις 40 κιλά περισσότερα από την πρώτη γενιά MX-5 παρά τον σημαντικά πλουσιότερο εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης. Αν το νούμερο αυτό αληθεύει, τότε βγάζω το καπέλο μου στους Ιάπωνες! Οφείλω ωστόσο να τονίσω πως το βάρος ενός μοντέλου διαφοροποιείται από αγορά σε αγορά. Πχ, 1.020 κιλά μπορεί να ζυγίζει η βασική έκδοση στην Ιαπωνική αγορά ενώ στην Ευρωπαϊκή, η ίδια φαινομενικά έκδοση, μπορεί να ζυγίζει 1.050 ή 1.060.

Ίσως πιο σημαντικό από το βάρος όμως, είναι το powertrain και ειδικότερα ο κινητήρας που θα κινεί το μικρό roadster. Για αυτόν, οι Αυστραλοί μας λένε πως θα είναι ένας τετρακύλινδρος, 1500άρης SkyActiv που θα αποδίδει 130 άλογα. Για την ροπή δεν γνωρίζουμε ακόμα αλλά η λογική λέει πως τα 150 Nm είναι εφικτό και πιθανό νούμερο. Σύμφωνα με τις πηγές, ο συγκεκριμένος κινητήρας αποτελεί τον καλύτερο συμβιβασμό επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου ενώ με δεδομένο το χαμηλό βάρος, αναμένεται να μην έχει ιδιαίτερα προβλήματα στην κίνηση του MX-5 με ικανοποιητικό ρυθμό. Η ίδια προειδοποίηση που έκανα για το βάρος, ισχύει και εδώ όμως. Η απόδοση του κινητήρα, μπορεί να είναι διαφορετική από αγορά σε αγορά και βασικό ρόλο σε αυτό, παίζει η ποιότητα της βενζίνης που επηρεάζει τα τελικά χαρακτηριστικά του κινητήρα. Οπότε μην σου προκαλέσει εντύπωση αν στην Ιαπωνία ο κινητήρας παράγει 130 ή 135 άλογα, στην Ευρώπη 125 και στην Αμερική 120.

Κατά τα άλλα, να σημειώσουμε πως στην ουσία πρόκειται για το δεύτερο ολοκαίνουριο MX-5 στην ιστορία του μοντέλου αφού η δεύτερη γενικά βασιζόταν στην πρώτη και η τρίτη στο RX-8. Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται η πισωκίνητη εκδοχή του SKYACTIV chassis της Mazda που θυμίζω πως θα αποτελεί την βάση κι άλλων μοντέλων ενώ για πρώτη φορά, το τιμόνι του MX-5 είναι ηλεκτρικό με ότι αυτό ενδέχεται να συνεπάγεται. Τέλος, ενώ μιλήσαμε μόνο για τον 1500άρη, βασικό κινητήρα, στην γκάμα του roadster θα υπάρχει και ένας δίλιτρος αλλά οι πληροφορίες λένε πως θα προστεθεί έως και έναν χρόνο αργότερα από το λανσάρισμα του μοντέλου. Όπως και να έχει, επίσημες πληροφορίες θα έχουμε σε λίγο καιρό, όταν παρουσιαστεί το 2016 MX-5 στην έκθεση του Παρισιού.