Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: ND 2016  (Αναγνώστηκε 4195 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Synteknos

  • MCOG Club Member
  • 3rd Gear
  • *
  • Μηνύματα: 1457
Απ: ND 2016
« Απάντηση #100 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 12:16:20 πμ »
αν ηθελες πολεμικο εργαλειο δρομου, τοτε διαλεξες πολυ λαθος αυτοκινητο....υπαρχουν 10αδες πολυ καλυτερα για τη δουλεια αυτη...

Eιχα και μαλιστα με αρκετα αλογα για να ειμαι πιο γρηγορος απ το 90% των αλλων. Το θεμα δεν ειναι αυτο αλλα το οτι καποιος θα δωσει μια 30αρα για το nd και θα του ριχνει η μιση κυκλοφορια των δρομων. Αν ειναι ετσι συμφωνω με τον φιλο, να παρει na με ενα χιλιαρικο να χαμογελαει τσαμπα

Καλος ο ρομαντισμος και τα παιδια των λουλουδιων δε λεω αλλα εξω η πραγματικοτητα πλεον ειναι σκληρη. Δεν ξερω για σας εγω ομως θελω να πηγαινω ενα ή αρκετα αναλογα τα κεφια κλικ πανω απ τους αλλους  σχεδον παντα. Ισως γι αυτο βλεπω 12αρια + με το nb μου αλλα δεν μπορω να ακουω συνεχεια για χαμογελα της κολγκεϊτ απλα και μονο επειδη εχουμε mx5. Εκτος αν δεν σας νοιαζει το παραπανω οποτε σεβαστο. Ο καθενας το πηρε για τους δικους του λογους. Αλλα nd με 130 αλογα ε οχι ενταξει μην τρελαθουμε κιολας....

Καταλαβαίνω τι λες και συμφωνώ οτι το ND ακούγεται "αργό". Υπάρχουν όμως πολλοί, μέσα σε αυτούς κι εγώ, που θέλουν απλά το ΜΧ-5 και έναν στριφτερό επαρχιακό δρόμο, κατα προτίμηση άδειο. Τώρα τελευταία μάλιστα, το ευχαριστιέμαι περισσότερο στο 70% των δυνατοτήτων μου. Το παραπάνω απλά με αγχώνει και δεν το διασκεδάζω. Εκεί δεν χρειάζεσαι την πολλή δύναμη.
  
1.8ΝΑ engine, Fujitsubo manifold, custom exhaust, TR Lane single diagonal, Cusco strut bar, Chaseroad frame rails, underside braces, Toyo DRB

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: ND 2016
« Απάντηση #101 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 06:56:26 πμ »
Εχει και 2.0 για το κατι παραπανω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος Billy

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 471
Απ: ND 2016
« Απάντηση #102 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 09:13:44 πμ »
Οπως τα ειπε ο heras... Δεν ειναι κακο να πουμε ναι, μαλακιστηκε παλι η Mazda και για 30+ χιλιαδες παιρνεις κινητηρα με 130 αλογα, και το ριχνεις στη γραφικοτητα και την στριφτεροτητα και το χαμογελο..
Ευκολα του εδινε 30-40 αλογα και ησουν και αξιοπρεπης..

Αλλα αυτα ειναι παλια απωθημενα, τοσα χρονια τα θυμαμα,ι το miata ειναι το καλυτερο αυτοκινητο του κοσμου χωρις μειονεκτηματα και για καθε νεα εκδοση του ισχυει ο ανωτερω κανονας  :a065:
(θα περασω απο τα γραφεια να την κανουμε την κουβεντουλα απο κοντα)

το 2.0 θα ερθει και στην Ευρωπη (γιατι καπου διαβαζα οτι θα ειναι μονο για την Αμερικη).. Αν ναι τι θα βγαζει (σε αλογα) ?
Highlanders club

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3820
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #103 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 09:47:48 πμ »
Για 180 λένε για το 2λιτρο.
Οσοι θέλουν παραπάνω δύναμη, ας επιλέξουν το "Ιταλικό" με τον multiair κινητήρα.....

Αποσυνδεδεμένος fotis.

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 12165
Απ: ND 2016
« Απάντηση #104 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 09:49:27 πμ »
Σύμφωνο και εγω το ήθελα με καμία 30αλογα παραπάνω.
Εδω το mk1 2η γενιά το πήγε στα 90.
Εκει τουλάχιστον έβαζες ενα σαλιγκάρι η ενα λουρί
Εδω δύσκολα το βλεπω.

  'mk1 Greddy turbo'

Αποσυνδεδεμένος mymx5

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 969
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #105 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 10:36:50 πμ »
na  χαμε να λέγαμε...

στην χωρα μας παντα ήταν μουρη το αυτοκίνητο......
πουνε τα subaru wrx που ειχανε άλογα?
πουνε τα s2000?
πουνε ο βαγκνερ ,πουνε ο πουτσινι?

μια χαρα αμαξακι ειναι αμα καει και λίγα......
MX-5 (04)SPORTY TIT/SILV

http://steelspoke.blogspot.gr/

Αποσυνδεδεμένος Stav

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 10991
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #106 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 04:24:12 μμ »
Eιχα και μαλιστα με αρκετα αλογα για να ειμαι πιο γρηγορος απ το 90% των αλλων. Το θεμα δεν ειναι αυτο αλλα το οτι καποιος θα δωσει μια 30αρα για το nd και θα του ριχνει η μιση κυκλοφορια των δρομων. Αν ειναι ετσι συμφωνω με τον φιλο, να παρει na με ενα χιλιαρικο να χαμογελαει τσαμπα

Καλος ο ρομαντισμος και τα παιδια των λουλουδιων δε λεω αλλα εξω η πραγματικοτητα πλεον ειναι σκληρη. Δεν ξερω για σας εγω ομως θελω να πηγαινω ενα ή αρκετα αναλογα τα κεφια κλικ πανω απ τους αλλους  σχεδον παντα. Ισως γι αυτο βλεπω 12αρια + με το nb μου αλλα δεν μπορω να ακουω συνεχεια για χαμογελα της κολγκεϊτ απλα και μονο επειδη εχουμε mx5. Εκτος αν δεν σας νοιαζει το παραπανω οποτε σεβαστο. Ο καθενας το πηρε για τους δικους του λογους. Αλλα nd με 130 αλογα ε οχι ενταξει μην τρελαθουμε κιολας....

το Μiata δεν ηταν ποτε κοντραδικο αυτοκινητο...αυτο αποδεικνυεται και απο καποια παιδια που το εφτασαν 600-700 αλογα, αλλα το παρατησαν γιατι σε σχεση με αλλα αυτοκινητα στα ιδια αλογα υστερουσε...ποσο πιο απλα να το πει κανεις?? αν θελεις κοντραδικο πας αλλου...οι αρετες του Μιατα ειναι αλλες....Στην τελικη αφου θες να εισαι παντα ενα κλικ πιο γρηγορος τι πηγες και πηρες Μιατα και μαλιστα "ταπεινο" 16αρι??
Επισης στα 26-27 χιλιαρικα που πιστευω οτι θα κοστιζει, τι αλλη επιλογη εχεις σε roadster, που να ειναι κ τοσο πολυ πιο γρηγορο απο το Μιατα, ωστε να φθανει τα δικα σου στανταρτ??

Μazda 6
"Two things are infinite: the universe and the human stupidity. I'm not sure about the universe." Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος heras

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 296
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #107 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 06:11:51 μμ »
Μα ποιος μιλησε για κοντραδικο και αλλα τετοια παιδιαστικα? Το να μπορεις να προσπερνας αερα μερικους ονειροπολους ωστε ν ανοιξει ο δρομος για οδηγηση ειναι κοντρες? ή μερικα φορτηγα σε εναν επαρχιακο? ή απλα για να καθαριζεις τις ευθειες πριν τις στροφες? Για μενα αυτα ειναι οδηγηση
Και ολα αυτα με μια εργοστασιακη αξιοπιστια και οχι ''μετατροπες'' και ''βέλτιωσεις''

Με 26-27 θα πας σε πολεμικο εργαλειο μεταχειρισμενο οχι σε καινουριο nd, αυτο δεν θελει περαιτερω αναλυση...

Οσο γιατι πηρα (ξανα) mx5 (ειναι το 3ο μου επομενως επιτρεψε μου να εχω αρκετα ωριμη γνωμη και να ξερω τα συν και πλην του αυτοκινητου), δεν ξερω αν το ειχα ξαναπει...λυση αναγκης με αρκετουτσικη δοση fun μεχρι να παω σε κατι πιο γρηγορο και απολαυστικοτερο
Πιστεψε με τα 200 σχεδον κομπρεσορατα αλογα της slk και με τα 230 του rx8 ΑΝΕΤΑ και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ μπορω να πω με απολυτη σιγουρια οτι κινιομουν αρκετα πανω απ τους περισσοτερους σχεδον σε καθε δρομο
ΜΚ1.5

Αποσυνδεδεμένος Stav

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 10991
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #108 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 08:10:20 μμ »
Μα ποιος μιλησε για κοντραδικο και αλλα τετοια παιδιαστικα? Το να μπορεις να προσπερνας αερα μερικους ονειροπολους ωστε ν ανοιξει ο δρομος για οδηγηση ειναι κοντρες? ή μερικα φορτηγα σε εναν επαρχιακο? ή απλα για να καθαριζεις τις ευθειες πριν τις στροφες? Για μενα αυτα ειναι οδηγηση
Και ολα αυτα με μια εργοστασιακη αξιοπιστια και οχι ''μετατροπες'' και ''βέλτιωσεις''

εσυ εγραψες τα παρακατω...

Για να σε ξεφτυλιζει το χαζογκομενακι ή ο πατομπουκαλος γιαπης με το τουρμπατο κουβαδακι του? Να το βρασω το χαμογελο μετα....οταν θα αναγκαζομαι να το σπαω και να μην τον προλαβαινω..Εξω στους δρομους εν ετει 2014 εχουμε πολεμο και στον πολεμο δεν πας με τριανταφυλλα αλλα με οπλα. Τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω και τα 110 ταπεινα αλογα του nb μου

ψιλο-κοντροκουβεντα μου φανηκε να σου πω την αληθεια (πολεμοι, σπασιματα, εξευτελισμοι, οπλα κτλ)...

Με 26-27 θα πας σε πολεμικο εργαλειο μεταχειρισμενο οχι σε καινουριο nd, αυτο δεν θελει περαιτερω αναλυση...

χαιρω πολυ...με 30κατι παιρνεις και Μ3 Ε93 ...Μη συγκρινεις ομως με μτχ επειδη βολευει το συλλογισμο σου...σε ρωτησα στα λεφτα αυτα ποιο αλλο καινουριο και πολυ πιο γρηγορο roadster βρισκεις???

Οσο γιατι πηρα (ξανα) mx5 (ειναι το 3ο μου επομενως επιτρεψε μου να εχω αρκετα ωριμη γνωμη και να ξερω τα συν και πλην του αυτοκινητου), δεν ξερω αν το ειχα ξαναπει...λυση αναγκης με αρκετουτσικη δοση fun μεχρι να παω σε κατι πιο γρηγορο και απολαυστικοτερο
Πιστεψε με τα 200 σχεδον κομπρεσορατα αλογα της slk και με τα 230 του rx8 ΑΝΕΤΑ και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ μπορω να πω με απολυτη σιγουρια οτι κινιομουν αρκετα πανω απ τους περισσοτερους σχεδον σε καθε δρομο

Φανταζομαι οτι οταν εγραψες οτι ησουν πιο γρηγορος απο το 90% οσων κινουνταν στο δρομο, δεν εννοουσες τα παραπανω 2 οχηματα...ειδικα για την SLK (φανταζομαι εννοεις την R170 με τα 192 αλογα), επειδη τυγχανει να την ειχα, πιστευω οτι ειναι απο τα χειροτερα (οδηγικα) αυτοκινητα ever (και οχι ιδιαιτερα γρηγορο..επιδοσεις αναλογες με NC 2.0 εχει)...τιμονι με επακυκλοφορουντα σφαιριδια ακομα και για 10ετια του 90 ειναι τουλαχιστον αστειο, ουτε φορτηγο να ηταν...οσο δε για το σασμαν, καλυτερα κουμπωναν στο GS που ειχε ο πατερας μου στα νιατα του, παρα στο SLK...το δε RX8 συμφωνω οτι ειναι πολυ καλα στημενο αυτοκινητο, χωρις να βαζει και φωτια στο δρομο ομως...οταν το οδηγησα εκτεταμενα (μου ειχαν ζητησει το S3 που ειχα τοτε, ανταλλαγη με ενα) εγω προσωπικα απλα ξενερωσα με τις επιδοσεις στην ευθεια (που ειναι κ το ζητουμενο σου αν καταλαβα)...

H ουσια ομως δεν ειναι τα παραπανω...καλως ή κακως η φιλοσοφια της Mazda δεν ειναι τα απειρα αλογα απο υπερτροφοδοτουμενα μοτερ, και ας δυσαρεστει αυτο αρκετους..αν ηταν ετσι δεν θα εβγαζαν τη σειρα skyactive...η φιλοσοφια ειναι νορμαλ αλογα απο πολυ οικονομικα μοτερ και σχετικα καλες επιδοσεις με αριστη οδικη συμπεριφορα το οποιο πετυχαινουν σε συνδυασμο με πολυ ελαφρα αμαξωματα..ειδικα δε για το Μιατα, αυτο αν δεν απατωμαι ειναι κ εξ'ορισμου ο στοχος του απο τοτε που πρωτοπαρουσιαστηκε...οι πωλησεις του νομιζουν επιβραβευουν την Mazda...εξακολουθει να ειναι το πιο καλοπουλημενο roadster , ever και ας ειναι ..."ταφος" για καποιους...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2014, 08:14:20 μμ από Stav »

Μazda 6
"Two things are infinite: the universe and the human stupidity. I'm not sure about the universe." Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος Billy

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 471
Απ: ND 2016
« Απάντηση #109 στις: Οκτώβριος 09, 2014, 10:13:25 πμ »
Μα ποιος μιλησε για κοντραδικο και αλλα τετοια παιδιαστικα? Το να μπορεις να προσπερνας αερα μερικους ονειροπολους ωστε ν ανοιξει ο δρομος για οδηγηση ειναι κοντρες? ή μερικα φορτηγα σε εναν επαρχιακο? ή απλα για να καθαριζεις τις ευθειες πριν τις στροφες? Για μενα αυτα ειναι οδηγηση
Και ολα αυτα με μια εργοστασιακη αξιοπιστια και οχι ''μετατροπες'' και ''βέλτιωσεις''

εσυ εγραψες τα παρακατω...

Για να σε ξεφτυλιζει το χαζογκομενακι ή ο πατομπουκαλος γιαπης με το τουρμπατο κουβαδακι του? Να το βρασω το χαμογελο μετα....οταν θα αναγκαζομαι να το σπαω και να μην τον προλαβαινω..Εξω στους δρομους εν ετει 2014 εχουμε πολεμο και στον πολεμο δεν πας με τριανταφυλλα αλλα με οπλα. Τουλαχιστον ετσι το βλεπω εγω και τα 110 ταπεινα αλογα του nb μου

ψιλο-κοντροκουβεντα μου φανηκε να σου πω την αληθεια (πολεμοι, σπασιματα, εξευτελισμοι, οπλα κτλ)...

Με 26-27 θα πας σε πολεμικο εργαλειο μεταχειρισμενο οχι σε καινουριο nd, αυτο δεν θελει περαιτερω αναλυση...

χαιρω πολυ...με 30κατι παιρνεις και Μ3 Ε93 ...Μη συγκρινεις ομως με μτχ επειδη βολευει το συλλογισμο σου...σε ρωτησα στα λεφτα αυτα ποιο αλλο καινουριο και πολυ πιο γρηγορο roadster βρισκεις???

Καλα και εσενα σε βολευει να μην κανεις συγκρισεις με τα μτχ.. Το ειπα τουλαχιστον απο την αρχη. Γιατι να πας να παρεις καινουργιο nd, παρε ειτε μτχ εργαλειο (οπως αυτο που αναφερεις), ειτε NA να εχει το χαμογελακι και το τσεπακι γεματο...
με 2Κ παραπανω Mini Cooper S cabrio, roadster κτλ ???! Και μην ακουσω για το πισωκινητο ε (για τους προφανεις λογους)...

Οσο γιατι πηρα (ξανα) mx5 (ειναι το 3ο μου επομενως επιτρεψε μου να εχω αρκετα ωριμη γνωμη και να ξερω τα συν και πλην του αυτοκινητου), δεν ξερω αν το ειχα ξαναπει...λυση αναγκης με αρκετουτσικη δοση fun μεχρι να παω σε κατι πιο γρηγορο και απολαυστικοτερο
Πιστεψε με τα 200 σχεδον κομπρεσορατα αλογα της slk και με τα 230 του rx8 ΑΝΕΤΑ και ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ μπορω να πω με απολυτη σιγουρια οτι κινιομουν αρκετα πανω απ τους περισσοτερους σχεδον σε καθε δρομο

Φανταζομαι οτι οταν εγραψες οτι ησουν πιο γρηγορος απο το 90% οσων κινουνταν στο δρομο, δεν εννοουσες τα παραπανω 2 οχηματα...ειδικα για την SLK (φανταζομαι εννοεις την R170 με τα 192 αλογα), επειδη τυγχανει να την ειχα, πιστευω οτι ειναι απο τα χειροτερα (οδηγικα) αυτοκινητα ever (και οχι ιδιαιτερα γρηγορο..επιδοσεις αναλογες με NC 2.0 εχει)...τιμονι με επακυκλοφορουντα σφαιριδια ακομα και για 10ετια του 90 ειναι τουλαχιστον αστειο, ουτε φορτηγο να ηταν...οσο δε για το σασμαν, καλυτερα κουμπωναν στο GS που ειχε ο πατερας μου στα νιατα του, παρα στο SLK...το δε RX8 συμφωνω οτι ειναι πολυ καλα στημενο αυτοκινητο, χωρις να βαζει και φωτια στο δρομο ομως...οταν το οδηγησα εκτεταμενα (μου ειχαν ζητησει το S3 που ειχα τοτε, ανταλλαγη με ενα) εγω προσωπικα απλα ξενερωσα με τις επιδοσεις στην ευθεια (που ειναι κ το ζητουμενο σου αν καταλαβα)...

H ουσια ομως δεν ειναι τα παραπανω...καλως ή κακως η φιλοσοφια της Mazda δεν ειναι τα απειρα αλογα απο υπερτροφοδοτουμενα μοτερ, και ας δυσαρεστει αυτο αρκετους..αν ηταν ετσι δεν θα εβγαζαν τη σειρα skyactive...η φιλοσοφια ειναι νορμαλ αλογα απο πολυ οικονομικα μοτερ και σχετικα καλες επιδοσεις με αριστη οδικη συμπεριφορα το οποιο πετυχαινουν σε συνδυασμο με πολυ ελαφρα αμαξωματα..ειδικα δε για το Μιατα, αυτο αν δεν απατωμαι ειναι κ εξ'ορισμου ο στοχος του απο τοτε που πρωτοπαρουσιαστηκε...οι πωλησεις του νομιζουν επιβραβευουν την Mazda...εξακολουθει να ειναι το πιο καλοπουλημενο roadster , ever και ας ειναι ..."ταφος" για καποιους...

Καλοπουλημενο ναι, οσο περνανε ομως τα χρονια, τα καινουργια μοντελακια δεν τα βλεπω να καλοπουλανε οπως τα παλια.. Ριξε και μια ματια γυρω σου, ποσα nc ειδες σε σχεση με τα nb (δεν θα σου βαλω και τα na)...
Αυτο που σου λεμε ηταν οτι με ελαχιστο κοστος για την εταιρια (και κατ επεκταση τον καταναλωτη) μπορουσε να εχει εναν πιο αξιοπρεπη κινητηρα. Ουτε τοσο ελαφρυ ειναι για να κανει compensate την ελειψη δυναμης..

PS εχει πλακα που ολοι που σκιζουν το καλσον τους για την super οδικη συμπεριφορα και τα χαμογελα, και ποιος χρειαζεται αλογα οταν εχει ολα αυτα κτλ, πηγαν και κολοδαχτυλεψαν το δικο τους miata :)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2014, 10:14:26 πμ από Billy »
Highlanders club

Αποσυνδεδεμένος Stav

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 10991
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #110 στις: Οκτώβριος 09, 2014, 12:17:26 μμ »

Καλα και εσενα σε βολευει να μην κανεις συγκρισεις με τα μτχ.. Το ειπα τουλαχιστον απο την αρχη. Γιατι να πας να παρεις καινουργιο nd, παρε ειτε μτχ εργαλειο (οπως αυτο που αναφερεις), ειτε NA να εχει το χαμογελακι και το τσεπακι γεματο...
με 2Κ παραπανω Mini Cooper S cabrio, roadster κτλ ???! Και μην ακουσω για το πισωκινητο ε (για τους προφανεις λογους)...


Δεν με βολευει..ετσι ειναι το σωστο..καινουριο με καινουριο θα συγκρινω...αν θες να συγκρινεις τιμες μτχ τοτε κοιτα ποσο εχουν πεσει τα διλιτρα NC (6-7K) ή περιμενε οταν θα γινει το ND 3-4 χρονων....

Καλοπουλημενο ναι, οσο περνανε ομως τα χρονια, τα καινουργια μοντελακια δεν τα βλεπω να καλοπουλανε οπως τα παλια.. Ριξε και μια ματια γυρω σου, ποσα nc ειδες σε σχεση με τα nb (δεν θα σου βαλω και τα na)...
Αυτο που σου λεμε ηταν οτι με ελαχιστο κοστος για την εταιρια (και κατ επεκταση τον καταναλωτη) μπορουσε να εχει εναν πιο αξιοπρεπη κινητηρα. Ουτε τοσο ελαφρυ ειναι για να κανει compensate την ελειψη δυναμης..

PS εχει πλακα που ολοι που σκιζουν το καλσον τους για την super οδικη συμπεριφορα και τα χαμογελα, και ποιος χρειαζεται αλογα οταν εχει ολα αυτα κτλ, πηγαν και κολοδαχτυλεψαν το δικο τους miata :)

Πλεον ειναι παρα πολλα τα NC και μπορω να σου πω οτι πολυ πιο σπανια βλεπω πια ΝΑ...αλλα μη στεκεσαι μονο στην Ελλαδα, που τα ΝC επεσαν εν μερει και στη κριση, η οποια επηρεασε οικονομικα κυριως τη μεσαια ταξη στην οποια απευθυνονται...δες και στο εξωτερικο...μια χαρα πουλησε..
Δεν ειπε κανεις οτι τα αλογα δεν ειναι καλα...καλα ειναι...ομως το Μιατα 25 χρονια αυτη τη φιλοσοφια εχει...ελαφρυ, καλοστημενο και σχετικα αδυναμο...δεν εγινε ξαφνικα τωρα αυτο....ασχετα αν καποιοι (εμου συμπεριλαμβανομενου τη 2η φορα που πηρα) το τσιγκλισαν...

PS: Αν μου ξαναπεις για Μini Cooper και ειδικα cabrio θα ξερασω...κακασχημο αυτοκινητο κατα τη γνωμη μου....και ναι θα σου πω χιλιες φορες για πισωκινηση...

PS2:Νομιζω οτι η συζητηση αυτη εχει εξαντληθει...το Μιατα εξακολουθει να ειναι αυτο που ηταν παντα...σε οσους ειχαν κ δεν τους αρεσε/αρεσει υπαρχουν παρα πολλες επιλογες πλεον, ειδικα αν αντεχει η τσεπη τους τα κυβικα...αν δεν αντεχει η τσεπη τους τα κυβικα, δεν πιστευω οτι θα βρουν καλυτερο roadster στα 1500cc ....

Μazda 6
"Two things are infinite: the universe and the human stupidity. I'm not sure about the universe." Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος emilmx

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 5763
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #111 στις: Οκτώβριος 09, 2014, 12:44:40 μμ »

Καλοπουλημενο ναι, οσο περνανε ομως τα χρονια, τα καινουργια μοντελακια δεν τα βλεπω να καλοπουλανε οπως τα παλια.. Ριξε και μια ματια γυρω σου, ποσα nc ειδες σε σχεση με τα nb (δεν θα σου βαλω και τα na)...


την Παρασκευή παντός που πήγα μια βόλτα με τους mymx5 στη Ν.Μακρη θα σου πω ότι ήταν 36 αυτοκίνητα
12-15NC
15-17 ΝΒ
-2 NA

βγαλε συμπερασμα μονος σου τωρα

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: ND 2016
« Απάντηση #112 στις: Οκτώβριος 09, 2014, 05:20:09 μμ »
Εγω κύριε Βασίλη μου δεν συμφωνώ. Και εγω το πειραξα λιγο γιατι το σήκωνε. Αλλα δεν ειναι ο σκοπός του να ειναι γρήγορο. Η Mazda για γρήγορο σου πούλαγε RX7. Και σύντομα πάλι θα το πουλάει. Το 5 καλύπτει άλλη αγορά. Το φτηνό ελαφρύ roadster. Αυτο δεν ειχε πολλα άλογα ποτέ και ειχε μοτέρ με λίγα κυβικά.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com

Αποσυνδεδεμένος swift

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6381
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND 2016
« Απάντηση #113 στις: Οκτώβριος 10, 2014, 11:09:34 πμ »

PS2:Νομιζω οτι η συζητηση αυτη εχει εξαντληθει...το Μιατα εξακολουθει να ειναι αυτο που ηταν παντα...σε οσους ειχαν κ δεν τους αρεσε/αρεσει υπαρχουν παρα πολλες επιλογες πλεον, ειδικα αν αντεχει η τσεπη τους τα κυβικα...αν δεν αντεχει η τσεπη τους τα κυβικα, δεν πιστευω οτι θα βρουν καλυτερο roadster στα 1500cc ....

 iagree

Ειναι κατι σαν τα GT 86/BRZ.
Ειναι 200 άλογα,το περνάνε πολλά τουρμπο 1.6άρια στις ευθείες αλλά προσφέρα το κατι παραπάνω σε αμεσότητα,feeling,κρατημα μέσα στη στροφή,hadling και παει λέγοντας....
Αν ήθελαν,θα είχαν τοποθετήσει τουρμπο κινητήρα αλλά πήγαν απο τη σίγουρη οδό.

Αποσυνδεδεμένος BlokatosMX5er

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 1921
Απ: ND 2016
« Απάντηση #114 στις: Οκτώβριος 12, 2014, 11:11:41 πμ »
"If you cant go fast with 90hp, 900hp will not help you" - Bob Hall a.k.a. Father of the Miata :whistle:

Αποσυνδεδεμένος Billy

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 471
Απ: ND 2016
« Απάντηση #115 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 11:31:50 πμ »
χαχαχα, καλο. But if you can be fast with 90 hp, imagine how faster you would be with 150 hp.
Αυτο παρελειψε να μας πει ο Bob o builder.

Φροντισαν ομως οι συνεχιστες του....
Μετά και το επίσημο εκθεσιακό ντεμπούτο του νέου ΜΧ-5 σε ευρωπαϊκό έδαφος, η ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τα χαρακτηριστικά των εκδόσεων στις οποίες θα διατεθεί το εμβληματικό roadster, στη γηραιά ήπειρο από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Στη βάση της γκάμας θα βρεθεί ο βενζινοκινητήρας SkyActiv G με απόδοση 75 ίππων και 135 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων η τιμή μέσης κατανάλωσης φτάνει τα 4,7 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 110 γρ./χλμ.

Ο ίδιος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και σε εκδοχή ισχύος 90 ίππων με 148 Nm ροπής, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων. Σε αυτήν την περίπτωση η μέση τιμή κατανάλωσης ανέρχεται σε 4,8 λίτρα/100 χλμ. ενώ στην περίπτωση επιλογής του standard μηχανικού κιβωτίου των πέντε σχέσεων, η τιμή της περιορίζεται σε 4,5 λίτρα/100 χλμ.

Ψηλότερα στην γκάμα συναντάμε τον 1,5 λίτρων SkyaActiv-G σε εκδοχή ισχύος 115 ίππων και 148 Nm ροπής σε συνδυασμό με το καινοτόμο i-Eloop, το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας με πυκνωτή της Mazda.

Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων με την μέση τιμή κατανάλωσης να περιορίζεται σε 4,9 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 115 γρ./χλμ.

Την μοναδική πετρελαιοκίνητη και αποδοτικότερη έκδοση θα εφοδιάζει ένας πετρελαιοκινητήρας, επίσης 1,5 λίτρου. Ο SkyActiv D θα προσφέρει ισχύ 105 ίππων και 220 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων η μέση τιμή κατανάλωσης περιορίζεται σε 3,4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 89 γρ./χλμ.

(πηγη : in.gr)

Τωρα να συνεχισω για τους κινητηρες και τα χαμογελα η πειστηκε κανεις ??!! O0 O0
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2014, 11:50:00 πμ από Billy »
Highlanders club

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3820
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #116 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 11:44:34 πμ »
Γιαυτό το κρατάγανε μυστικό. Τι να πω!!!!
http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231355096

miata diesel? :dizzy2: :dizzy2: :dizzy2:

Αρα, μονόδρομος η Ιταλική επιλογή, αν και όταν βγει με το καλό..
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2014, 11:55:31 πμ από kouyian »

Αποσυνδεδεμένος fotis.

  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 12165
Απ: ND 2016
« Απάντηση #117 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 12:03:41 μμ »
Θα εχεις ροπή ρε Γιαννη :irre:

  'mk1 Greddy turbo'

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3820
    • Miata Club of Greece
Απ: ND 2016
« Απάντηση #118 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 12:08:36 μμ »
Θα εχεις ροπή ρε Γιαννη :irre:
Στον Αντώνη πες το αυτό. Ποιος θα δώσει 30.000 για miata diesel?

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG ΔΣ
  • Lost my brakes!
  • ****
  • Μηνύματα: 13083
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: ND 2016
« Απάντηση #119 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 12:16:19 μμ »
Τι μαλακιες ειναι αυτές;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://mcog.listen2myradio.com