Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
51
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 11, 2018, 04:56:44 μμ »
Εχεις δηκιο...



Παντως πραγματικα ΠΡΕΠΕΙ να ξανα-ανοιξει η ελληνικη μαζντα και ΜΑΚΑΡΙ να εχουν μια λογικη τιμολογιση.
Στο μεταξυ η αγορα της γερμανιας αλλα και αλλων ευρωπαικων χωρων εχουν ηδη μεταχειρησμενα ND που επειδη ειναι γιουρο 6 στις εκπομπες ρυπων λογικα (το λεω με επιφυλαξη καθως δεν γνωριζω τι γινεται στα μεταχειρο απο εξωτερικο) θα εχουν και χαμηλη τιμολογιση στην ελλαδα.


52
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 11, 2018, 04:53:47 μμ »
Στα ποιο ενδιαφεροντα τωρα...
Το μοτερ γυριζει αφοβα μεχρι τις 8000.
Τα μαμα εκκεντρα κρατανε τα προσχηματα απο χαμηλα αν και ειναι ξεκαθαρο οτι απο τις 4000 και πανω αποδιδουν μεχρι τις 6500 αλλα παραδοξως κρατανε δυναμη μεχρι τις 7500, με την προυποθεση οτι δεν υπαρχει προκαταλυτης.

Γενικοτερα αυτος ο κινητηρας ειναι φρεναρισμενος κυριως στην ηλεκτρονικη διαχειρηση, στην εξατμιση και τους αυλους.
Παιρνει πολυ ευκολα επιπλεον δυναμη σε ατμοσφαιρικη παντα μορφη.

Εχουν εξελισει plug and play κομπρεσσορα που μαλιστα (de-tuned) παιζει στα 200-210 αλογα τροχο και περναει κανοκοτατα ολους τους αυστηρους ελεγχους ρυπων.
Με αλλο χταποδι και αγωνηστικο καταλυτη η αποδοση παιζει στα 240+ τροχο παντα μιλαμε.
Με τουρμπηνα παει παραπανω.
Παντως και οι δυο περιπτωσεις εχουν θεματακια προς επιλυση απο τους βελτιωτες (δεν ξερω αν θελετε να τα αναφερω η οχι) αλλα οχι κατι σοβαρο.

Ισως το μεγαλυτερο θεμα που αντιμετωπιζουν (και ειδηκα στην αμερικη δυσκολευονται να το κατανοησουν) ειναι το οτι το ND ειναι ενα συγχρονο ΝΑ.
Ναι μεν καλυτερο σε ολους τους τομεις (ειδηκα δυναμικη συμπεριφορα) αλλα επειδη φτιαχτηκε/στηθηκε με βαση το 15αρι μοτερ, το 2λτ ειναι στα ορια του "οκ".
Οσοι τωρα περνανε πανυγηρικα τα 180-190 αλογα (μοτερ) και θελουν να χρησιμοποιησουν το 100% της επιπλεον ιπποδυναμης τους στην πιστα, τοτε αρχιζουν και δημιουργουνται αδυναμιες που φανερωνουν οτι τα ασφαλη ορια του σασι (κρατημα/φρενα/δυναμικη συμπεριφορα κτλ) ειναι λιγο χαμηλοτερα απο τα NC οταν οι ιπποδυναμεις περνανε τα 200 αλογα.
Βεβαι ο καθε ιδιοκτητης εχει τις δικες του προτεραιοτητες οποτε για αλλους ειναι οκ και εχουν τον skyactive με 300 αλογα (μοτερ) και αλλοι στα 230-240 μοτερ γκρηνιαζουν οτι ο κινητηρας ειναι πολυ ποιο δυνατος για τις δυνατοτητες του σασι.


Αυτο που ολοι συμφωνουν οτι αν μιλαμε για fun to drive δεδομενα το ιδανικο νουμερο δυναμης ειναι μεχρι τα 190 αλογα μοτερ και κοφτης στις 7500, ατμοσφαιρικα παντα.
Και αυτο το νουμερο ερχεται πολυ ευκολα και πολυυυυυυυ ποιο φθηνα απο οτι η BBR θελει να διαφημιζει.
Οποτε οποιος θελει να δυναμωσει τον G160 θα του ελεγα απλα να δει τι προσφερει η BBR αλλα να επιλεξει αλλους επωνυμους βελτιωτες που με λιγοτερα απο τα μισα λεφτα θα προσφερουν αξιοπηστα τις ηδιες ιπποδυναμεις.
Ενω αντιθετως η BBR στον G130 κατεχει τα πρωτεια καθως μονο με προγραμμα το ανεβαζει στα 160 (μοτερ).
53
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από MariosMX5 στις Μάιος 10, 2018, 05:11:29 μμ »
Οι έμποροι αυτοί γνωρίζουν την απήχηση που έχει το μοντέλο αυτό διαχρονικά και ποντάρουν στην έλλειψη επίσημης εισαγωγής του αυτοκινήτου.
Θέτουν την τιμή πολύυυυ ψηλά πουλώντας μοναδικότητα και φρεσκάδα καθώς δεν το βλέπεις στο δρόμο καθημερινά.

Το κοινό που απευθύνονται αριθμεί κάποιες χιλιάδες φανατικών που είτε είναι είτε υπήρξαν κάτοχοι MX5 προηγούμενων γενιών και έχουν σχετική οικονομική άνεση.
54
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 10, 2018, 04:24:29 μμ »
Τοτε το σοφτ τοπ full option που πηρα στο κοκκινο χρωμα εκανε 28.200 με 26,200 το "απλο" τροπω τινα 2λτ.
Ολοκαινουργια...


Σιγουρα πρεπει να βγαλουν κερδος αλλα πραγματικα καπου μπερδευομαι και νομιζω οτι ψαχνουν να κερδοσκοπησουν.
Τα λεω αυτα γιατι αν θελει καποιο παιδι ND (οσο ακομα ειναι νεφελωδες το αν και ποτε θα ενεργοποιηθει παλι η επισημη αντιπροσωπια μαζντα στην ελλαδα) πρεπει να το ψαξει.
Και προσοχη παντα εκδοσεις κατασκευης παντοτε μετα τον (13 Απρηλιου ηταν νομιζω αλλα για να εισαστε σιγουροι καλυτερα απο)  Μαιο του 2017.
55
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 10, 2018, 04:19:19 μμ »
Μπορει να κανω καπου εγω λαθος,
αλλα αυτον (απο περιεργια) τον ρωτησα ποσο το δινει και μου ειχε πει 33 χηλιαρικα!!!
https://www.car.gr/10231730-mazda-mx-5-skyactiv-exclusive-line

Αυτος ειναι ποιο φθηνος, προφανως παταει στο οτι δεν του εχει κανει χλμ.
https://www.car.gr/7625873-mazda-mx-5-1-5-sports-line-bose-131-ps

Και υπαρχουν και οι ποιο "φθηνοι" που το μεταχειρησμενο το πουλανε σε τιμη καινουργιου.
πχ
https://www.car.gr/13086321-mazda-mx-5-1-5-sports-line-bose-131-ps

https://www.car.gr/13423201-mazda-mx-5-exclusive-line

Για αυτο ειμαι περιεργος να δω, αν (μακαρι δηλαδη) ανοιξει αντιπροσωπια παλι μαζντα στην ελλαδα, ποσο θα το κοστολογισουνε???

56
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 10, 2018, 03:20:11 μμ »
Σχετικα με τη φορολογιση ελειπα χρονια από Την ελλαδα και εχω χασει επεισοδια...
Αλλα από οτι διαβαζω δεν υπαρχει λογικη στον τροπο που φορολογουνε

Επισης δυο περιπτωσεις μεταχειρησμενων 15αριων ND που ειδα στο car.gr το 15αρι μεταχειρησμενο το δινουν ποιο ακριβα από το 2λτ καπ καινουργιο. Αυτο ρε παιδια Πως γινεται ?
Για κοροιδα ψαχνουν ?
57
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 10, 2018, 03:15:26 μμ »
Σε ευχαριστω,
Οντως αυτο το αμαξακι ασχετως Πως το οδηγεις εχει παντα κατι ωραιο να σου προσφερει και σου φτιαχνει το κεφι.
Μεχρι τωρα εχω κανει 20κατι χηλιαδες χλμ και τα 2500 ηταν με κλειστη οροφη.
Αν και κλειστο ακουγεται ποιο ομορφα ο κινητηρας του στο τερμα γκαζι (εχει ενα sound generator)  ανοιχτος ακομα και σε θερμοκρασιες κοντα στο μηδεν αν δεν τρεχεις πολυ εισαι οκ
Προσοχη στα ζωαμαξα, παραλιγο να Την πατησω, στο παραενα τη γλυτωσα μια φορα.
Προς το παρον δεν μπαζει η κουκουλα με το πιεστικο που το πλενω, εχω απορια να δω μετα τι θα γινει...
58
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 10, 2018, 02:46:34 μμ »
Προκειται για κινητηρες υψηλης στατικης συμπιεσης 13 προς 1 (14 προς 1 ειναι στα G165 που μπαινουν στα αλλα μοντελα της μαζντα).
Που οσο περιεργο και αν ακουγεται δουλευουν μια χαρα με 95αρα. Βεβαια αν (βρεις) καθαρη/φρεσκια  100αρα το μοτερ αποκταει καλυτερη αποκριση στο γκαζι και σημαντικα καλυτερη αποδοση απο τις 5000 και πανω.
Το "μυστικο" εν μερη βρισκεται οτι μεσω του μεταβλητου χρονισμου ως ενα σημειο φυσικα επεμβαινει στην ενεργη συμπιεση καυσεως (firing pressure).
Οπου σε συνδιασμο (αυτονοητο) με προπορια σπηνθηρα και στρωματοποιημενης καυσεως μπορει και αυτοπροσαρμοζεται στην ποιοτητα του καυσιμου.
Αλλα εχει και ενα χαρακτηριστικο που βλεπουμε μονο σε πολυ ψαγμενους αγγραφους εγκεφαλους. Οσο ποιο καλη ποιοτητα καυσεως πετυχαινει (σε ενα υγειες μοτερ αναφερομαστε παντοτε, οποτε αυτονοητα εννοουμε την ποιοτητα βενζινης) εχει εξαιρετικη αυτοπροσαρμοστικοτητα στο να χρησιμοποιει τους χαρτες βελτιστης αποδοσης.
Θα μου πειτε σχεδον ολες οι ECU απο 2000 και επειτα εχουν αυτο το χαρακτηριστικο, ναι μεν αλλα...
Εδω η διαφορα σε σχεση με το τι συνεβαινε μεχρι τωρα, πως οσο δεν εχει ενεργοποιηση safety parameters, καθε φορα που αφηνεις και ξαναπατας γκαζι ανιχνευει τον τροπο οδηγισης (ας το πουμε απλα "ποσο γκαζι πατας, στροφες κτλ) και προσπαθει να πιασει μεγιστες τιμες αποδοσης.
Εκτος και αν εχει βρεθει κατι καινουργιο, σε αυτο το μοτερ μπορεις να βαλεις κομπρεσσορα και να παρει μπρος και να δουλευει κανονικα, εχει τεραστιο ευρος λειτουργιας και αυτοπροσαρμοστηκοτητας.
Με απλα λογια ειναι αυτο (που σε πολλους καλους κινητηρες θα το εχετε δει) πως οταν οδηγεις αργα νωχελικα για καμποση ωρα και πατησεις ξαφνικα τερμα γκαζι, ναι μεν θα ακουσει το μοτερ αλλα αν αφησεις και ξαναπατησεις το δευτερο ή τριτο κατα σειρα ανοιγμα θα ειναι καλυτερο του πρωτου.
Αυτο το φαινομενο ισχυει και εδω αλλα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο.

Εχει ενισχημενα "σωθηκα", αμμεσο ψεκασμο (καλο και κακο αυτο...), ελαφρωμενο βολαν, για μαμα δεδομενα αρκετα καλα εκκεντρα, και σχετικα μικρους αυλους εισαγωγης εξαγωγης.
Λιπαντικο χρησιμοποιει low saps που δεν ειναι και οτι καλυτερο μιας και αν το ζοριζεις πρεπει να το αλλαζεις νωρις, θα επρεπε να ειχε 0-30.
Ειναι κινητηρας που εχει δυναμη "παντου". Ναι μεν χαμηλα ειναι απλα ελαστικος και "ξυπναει" μετα τις 4000 στροφες αλλα λογω χαμηλου βαρους και μεταδοσης τα καταφερνει μια χαρα και στις χαμηλες στροφες.
Σχεδον παντα αλλαζω 1η 3η 6η ή 2α 4η 6η και ολα αυτα με τσιμπητο γκαζι.
Το καλο ειναι οτι αν δωσεις γκαζι τα 20 κιλα ροπης μπορουν και σπανε την προσφυση των ελαστικων οποτε μπορεις να παιζεις κατα το δοκουν με την υπερστροφη ισχυος. Τελευταια που ημουν στην ελλαδα αρχισα να μαθαινω πως μπορω (ρυθμιζοντας γκαζι) και με σταθερα ψιλοαναποδο τιμονι σε γλυστερο δρομο να πηγαινω "ευθεια" με το πλαι. Σε στεγνη γλυστερη ασφαλτο (στη γλυφαδα σχεδον παντου ειναι ετσι) ειναι πραγματικα απολαυση καθως τσιμπωντας γκαζι ή αντε με μισογκαζια σπας την προσφυση και κανεις οτι θες με την ουρα.
Ετσι σε βοηθαει πολυ να παιξεις χωρις να σηκωνει ψηλα στροφες με πολυ γκαζι και μετα να φοβασαι μηπως σου διπλωσει ή γυρισει παραπανω απο οσο θες.
Τουλαχιστο για τους οδηγικα αναπηρους σαν και μενα, καποιος που το κατεχει σιγουρα ο τροπος που βγαζει τη δυναμη του θα του φανει χρησιμοτερος σε ποιο πολλα θεματα.

59
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Μάιος 10, 2018, 02:21:04 μμ »
Εδώ το θέμα είναι η φορολόγηση που είναι εντελώς τρελή πλέον. Θα δούμε αν και εφόσον έρθει. Για την Αυστρία δεν το είχα υπόψην μου αλλά και πάλι ας είναι η μητρική από εκεί, δεν με χαλάει καθόλου. Καλύτερα μη σου πω.
Αναφορικά με το προσωπικό θέμα, τουλάχιστον θα έχεις τη miatara σου να ξεδίνεις!
60
Μοντέλο 2016 - (ND) / Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 10, 2018, 02:20:18 μμ »
Καλησπερα παιδια,
ανοιγω αυτο το τοπικ ωστε να παραθεσουμε στοιχεια/πληροφοριες/βελτιωσεις/κτλ γυρω απο τα G130 & G160 μοτερ και να μεινουν εδω συγκεντρωμενα.
Αν εχω κανει καποιο λαθος ή υπαρχει καπου αλλου αντιστοιχο τοπικ διορθωστε με please  :)




Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10