Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 14, 2018, 07:46:36 μμ »
Λογικη απορια και εγω αυτο θα ρωταγα   :)

Επισης ειναι κατι αλλο,
χωρις να υπαρχει επιβεβαιωση αλλα ουτε  διαψευση απο τη μαζντα μεχρι στιγμης. Ακουγεται οτι στον 2λτ θα κανουν τον βελτιωσουν σε αντιστοιχο επιπεδο που βελτιωσανε τον 1500.
Το ψαχνω με αρκετη περιεργια καθως θελω να ξερω (επι της ουσιας) τι σκοπευουν να κανουν...




42
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Μάιος 13, 2018, 09:29:03 μμ »
Αυτο που μαλλον θα ανεβασει λιγο τους ρυπους (υπολογιζω απο γιουρο 6 να πεσει σε 5 ή στη χειροτερη 4) ειναι οταν θα ειναι κρυος ο κινητηρας.
Αυτό απαντάει στην ερώτηση που θα σου έκανα, γιατί δεν το είχε κάνει ήδη η Mazda από το εργοστάσιο.
43
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 13, 2018, 09:51:23 πμ »
Και οσον αφορα τις εκπομπες ρυπων, αν ανεβουν αυτο θα ειναι λιγο (το ποσο θα το δω καθως θα μετρησω το αμαξι πριν και μετα στα καυσαερια).
Και αυτο οχι μονο γιατι ο κυριως καταλυτης θα παραμεινει ανεπαφος αλλα γιατι παλι θα υπαρχει προκαταλυτης με ευγενη μεταλα που θα ριχνουν τα καυσαερια.
Αυτο που μαλλον θα ανεβασει λιγο τους ρυπους (υπολογιζω απο γιουρο 6 να πεσει σε 5 ή στη χειροτερη 4) ειναι οταν θα ειναι κρυος ο κινητηρας.

44
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 13, 2018, 09:48:18 πμ »
Μια απο τις κινησεις που θελω να κανω (πρεπει να βρω ακρη ομως πως να μην "φαινεται") ωστε να μην εχω θεματα με την εγγυηση.
Ειναι να αντικαταστησω τον προκαταλυτη με ενα 200αρη γιουρο 6 ή 5 και να μακρυνω λιγο τα πρωτευον στην πολλαπλη εξαγωγης (χταποδι).
Αυτο θα βοηθησει πολυ στις υψηλες στροφες (απο 5000 και πανω υπολογιζω) αλλα και ισως ριξει λιγο την καταναλωση στο φασμα φορτιων 30-40%.
Δεν καιγομαι να ριξω την αναλογικα ηδη χαμηλη καταναλωση του, αλλα οταν αυτο γινεται λογω του οτι κατεβαζεις το μεσο ορο θερμοκρασιας καυσαεριων τοτε αυτο εχει μοναχα θετικα αποτελεσματα στη μακροζωια του κινητηρα.


Οταν βρω ελευθερο χρονο απο τη δουλεια ειναι η δευτερη κινηση που θελω να κανω σε αυτο τον κινητηρα.

 
45
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 12, 2018, 08:45:19 μμ »
Μηχανικος ειμαι.
Μεχρι προτεινως στο national geographic Explorer και πρωτα ο Θεος σε λιγο καιρο παω στο national geographic endurance.
Οπου εχει ηδη ξεκινησει η κατασκευη του.
46
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Μάιος 11, 2018, 09:44:51 μμ »
Με τα μεταχειρισμένα οι τιμές τουλάχιστον δεν έχουν την τρέλα των καινούριων αναφορικά με τη φορολόγηση. Εδώ το ίδιο μοντέλο έχει μια "α" φορολόγηση, αλλά αν του βάλεις π.χ. κάμερα οπισθοπορίας και navigation και συστήματα ασφαλείας που ανεβάζουν το κόστος πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό, τότε εμπίπτει σε άλλη κατηγορία τιμής οπότε έχει "β" φορολόγηση που μπορεί να είναι πολύ παραπάνω από την "α". Κοινώς άστα να πάνε...
47
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Μάιος 11, 2018, 09:39:55 μμ »
Πολύ όμορφο και τεχνικό κείμενο για ένα κινητήρα που μας ιντριγκάρει, δυστυχώς μόνο σε όσα διαβάζουμε. Αν επιτρέπεται τι ειδικότητα έχεις;
48
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 11, 2018, 05:42:42 μμ »
Καλο ειναι να γνωριζουμε οτι αυτοι οι κινητηρες βασιζονται στην "ενεργο" (τροπω τινα) συμπιεση και παιζουν με τα ορια της προποριας και τη στρωματοποιημενη καυση.
Ενα απο τα "φρενα" που εχει θεσει η μαζντα ειναι στην παση θυσια αποφυγης υπερεμπλουτισμου λογω εκπομπων ρυπων.
Σε πολυ ελευθερη μεταφραση (να με συγχωρεσουν οι γνωστες αλλα πιστευω οτι καλα ειναι να ειμαστε κατανοητοι απο ολους) οι προγραμματιστες εδω για να βγαλουν δυναμη δεν χρειαζεται να "κοιμησουν" ασφαληστικες διαταξεις (πχ αμβλυνωντας τις τιμες ενεργοποιησης τους), κατι που κανουν κατα κορον στα "προγραμματισμενα".
Εδω αν απλα κατεβασεις λιγο το στοχο εκπομπων ρυπων, πχ απο γιουρο 6 σε γιουρο 4 ο κινητηρας ακομα και σε στοκ μορφη (ειδηκα ο 1500) βγαζει δυναμη απο το "πουθενα" και αυτο ειναι κατι πολυ θετικο.
Σε σημειο που να "επιβαλεται" θα ελεγα...  :icon_mrgreen:
49
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 11, 2018, 05:35:35 μμ »
Εδω εχω ενα δυναμοδεικτηκο του G130.
Το δειχνω με μια επιφυλαξη ως προς τα νουμερα καθως το μονο που γνωριζω οτι ειναι τροχο και ειναι πριν-μετα απο καποιο προγραμμα.
Δεν εχω μπορεσει ακομα να επιβεβαιωσω κατι περαιτερω.
Και επειδη εχω το G160 δεν εχω πολυ-ασχοληθει ιδιαιτερα με αυτο το μοτερ.
Ασχετως τα νουμερα παντως, οι καμπυλες του ειναι απλα εξαιρετικες.
Φαινεται ξεκαθαρα πως εδω δεν εχουμε θεμα ουτε με εισαγωγη, ουτε με εξατμιση, ουτε μπεκ ουτε τιποτα! Το μοτερ ειναι ετοιμο...
Απλα η ολη ιστορια ειναι πως θα παιξει ο προγραμματιστης με το μεταβλητο και προποριες, ωστε να μπορεσει να ξεκλειδωσει παραπανω ιπποδυναμη.

50
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 11, 2018, 05:30:42 μμ »
Εδω ειναι οι προτασεις της BBR για τον G160

Υποψιν οτι μεχρι στιγμης 180+ (μοτερ) αλογα ερχονται μονο με αφαιρεση προκαταλυτη και προγραμα.
Ενω στα +-190 παιζουν αυτα που εχουν προγραμμα και φουλ εξατμιση.
Σιγουρα παιζουν ρολο το τι προγραμμα, εξατμιση κτλ, αλλα σε μεσες ακρες αυτα ειναι τα νουμερα που βγαζει παιζωντας με καστομ προγραμμα και εξατμιση μονο.
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10