Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
Γενικά / Απ: Θάλασσα, Γαλάζια Ερωμένη
« Τελευταίο μήνυμα από kouyian στις Ιούλιος 12, 2018, 09:14:31 μμ »
Ανάμεσα στις 9 πιο όμορφες φυσικές πισίνες του κόσμου και μια ελληνική! Φαντάζεστε ποια είναι;



Γκιόλα στη Θάσο

Στην πανέμορφη Θάσο θα βρείτε μια από τις πιο όμορφες φυσικές πισίνες του κόσμου. Στην περιοχή Αστρίς θα βρείτε τη βραχώδη αυτή πισίνα που σχηματίζεται κάτω  από βράχια ύψους 8 μέτρων. Η διαδρομή προς την πισίνα δεν είναι ιδιαίτερα εύκολη και απαιτεί αρκετή πεζοπορία μέσα σε βραχώδεις περιοχές. Η πισίνα σχηματίστηκε μέσα στους αιώνες και χωρίζεται από τη θάλασσα με βράχια. Είναι γνωστή και ως «Δάκρυ της Αφροδίτης» και σύμφωνα με τη μυθολογία δημιουργήθηκε από τον Δία για να κολυμπά σε αυτήν η κόρη του, Αφροδίτη. Κάποιος άλλος μύθος αναφέρει πως η πισίνα αποτελούσε το μάτι του Δία μέσα από το οποίο παρακολουθούσε την ερωμένη του. Τα νερά της πισίνας φτάνουν περίπου τα 3 μέτρα και είναι ελαφρώς πιο θερμά από αυτά της θάλασσας.
42
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούλιος 11, 2018, 11:25:13 μμ »
Σε ευχαριστω!!!
Μακαρι να ειναι θελημα Θεου να πανε ολα καλα...
Ειναι μεγαλη καψουρα αυτο το αμαξι  :love7:
43
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Ιούλιος 11, 2018, 04:43:51 μμ »
Εγώ σου εύχομαι από τώρα καλορίζικο και το καινούριο!!
44
Γενικά / Απ: Γραφεία !!
« Τελευταίο μήνυμα από AOYE στις Ιούλιος 11, 2018, 10:11:47 πμ »
Σήμερα τα γραφεία 11 Ιουλίου θα μείνουν κλειστά.
Θα τα πούμε την επόμενη Τετάρτη από κοντά!
 :thumb:
45
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούλιος 11, 2018, 01:12:43 πμ »
Σε αυτο το αρχειο εβαλα ενδεικτικες φωτος οσον αφορα μερικες απο τις διαφορες του ND1 kai ND2
46
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούλιος 11, 2018, 12:46:01 πμ »
Και για οσους το σκεφτονται για G160 μεταχειρο (απο γερμανια κυριως υπαρχουν αφθονα).
Δειτε εδω πρωτοσταδιατο πως παει ψηλα.
Επι της ουσιας εχει πεακ αποδοσης στις 7000 και κοφτη στις 7500 και βγαζει 180 αλογα τροχο.



Δια την εις ατοπον απαγωγη μπορετε να φανταστειτε πως παει το G184 (ND2 δηλαδη) που ειναι απο τη μανα του 184 στροφαλο πεακ στις 7000 και κοφτη στις 7500.

47
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούλιος 11, 2018, 12:28:21 πμ »
Το σκαλοπατι 99% ειναι απο την εναλαγη του μεταβλητου.


Πρωτα ο Θεος σε 10 μερες βγαινω απο το βαπορι και παω να δω τον ιαπωνα μου...  :003:

Στο μεταξυ ειμαι σε συνεοηση (περιμενω απαντηση) απο τον πωλητη για το ND2,
εχω ζητησει να κανω παραγγελια και μενει να δουμε αν ειναι οκ να κρατησω το μιατα για το 2μηνο που θα ειμαι εξω και να του το γυρισω αρχες σεπτεμβριου λιγο πριν μπω παλι μεσα.
Το ND2 revolution top με τα ρεκαρο/μπλοκε/μεγαλυτερα φρενα/αναρτιση κτλ (δηλαδη αυτο που εχω ηδη εγω αλλα με το καινουργιο μοτερ) σοφτ τοπ και κοκκινο χρωμα κοστιζει 29200 τελικη τιμη με πινακιδες και χωρις ασφαλεια.
Μου κανει εκπτωση 1900 ευρω και μενει να δουμε ποσο παιρνει το "παλιο" (ουτε χρονο δεν εχει κλεισει ακομα).
Σε αναμονη  :tsigaraki:

Εννοειται πρωτα ο Θεος στον κατεβασμο ελλαδα θα βρεθουμε. Και παρτε το βολτα να δειτε και πως ειναι, εσεις που φανταζομαι εχετε οδηγησει ολες τις εκδοσεις των μιατα θα εχετε ποιο αντικειμενικη αποψη απο τη δικη μου.
48
Γενικά / Απ: Νέος στο forum; Συστήσου εδώ!! [#4]
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Ιούλιος 10, 2018, 10:18:12 μμ »
Καλώς ήλθες, πες μας τι μοντέλο ψάχνεις για να έχουμε το νου μας και αν θέλεις βοήθεια εδώ είμαστε!
49
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Ιούλιος 10, 2018, 10:16:14 μμ »
Φυσικά και δεν κουράζεις! Θέλουμε να το δούμε και από κοντά επαναλαμβάνω!!

Αυτό το σκαλοπάτι στις 2500-3000 πώς προκύπτει; Παράξενο.
50
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούλιος 10, 2018, 02:38:16 μμ »
Εδω ειναι το επισημο δυναμοδεικτικο της μαζντα,
οπου δειχνει την καμπυλη ροπης (οχι ιπποδυναμης) στοκ εννοειται.
Ειναι ξεκαθαρο πως σε σχεση με το G160 to G184 αποδιδει καλυτερα απο τις 4500 (ο οδηγος θα το νιωσει απο τις 5000) και πανω.
Αυτο ομως που εντυπωσιαζει  :bow:
ειναι πως μεσαιες και χαμηλες στροφες ειναι ηδιο με το παλιο, δηλαδη δεν θυσιασανε χαμηλα δυναμη για να βγαλουν περισσοτερη ψηλα.
Απλα ελευθερωσανε τον κινητηρα και τα αποτελεσματα εντυπωσιαζουν.
Καθως ειναι λαθος να αφησουμε τη συμερινη τουρμπολαγνα εποχη οπου βλεπουμε μεγαλες ιπποδυναμης απο ελαχιστα λιγα κυβικα που στο 99% αυτων απλα δεν τα βλεπεις ποτε στο δρομο/πραξη, παρα μονο (στην καλυτερη) και υπο ΚΣ στο πρωτο πατημα και μετα πρεπει να κρυωσει, χωρις να μιλαμε για φθορα/καταπονιση κινητηρα.
Εδω μιλαμε για συνεχομενα επαναληψιμη/αξιοπιστη δυναμη που χειμωνα καλοκαιρι μπορεις να του κανεις οτι θες, με μοναδικη "παρενεργεια" και στα πλαισια του λογικου μια αυξηση της καταναλωσης.

Συγνωμη αν σας κουραζω, αλλα ρε παιδια βελτιωσανε το καλυτερο...  :003:
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10