Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
31
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 20, 2018, 03:27:04 μμ »
Καλησπερα παιδια,

Τελευταια (οταν μπορω και εχω προσβαση στο ιντερνετ) διαβαζω οτι το G160 ισως να  βγει το 2019 με +20 ιππους.
Βεβαια τιποτα απο ολα αυτα δεν ειναι επιβεβαιωμενο, φημες δηλαδη, οτι μπορει ετσι και μπορει αλλιως...
Αν παντως εχει κανεις καποια πληροφορια, ειμαι πολυ περιεργος να τη δω please.
Οχι για τα +20ατια, αυτα εστω και με προγραμμα ερχονται (και εδω που τα λεμε τα "χερια/ικανοτητες" μου δεν ειναι για πολλα-πολλα) αλλα θελω να ξερω απο τεχνικης φυσεως τι αλλαγες κανανε...
Αν ειναι τιποτα ουσιας ή απλες κινησεις ελευθερωματος του κινητηρα.


 
32
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 17, 2018, 12:41:44 πμ »
Αυτο νομιζω επιβαλεται,
θα ειναι ωραια φαση και μεγαλη μου χαρα να σας γνωρισω και απο κοντα.
33
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 17, 2018, 12:41:07 πμ »
Μεσα στο μυαλο μου εισαι...     :003:


34
Γενικά / Απ: Γενικά & Αόριστα 2016+
« Τελευταίο μήνυμα από antoine στις Μάιος 16, 2018, 09:56:51 πμ »
Κατέβα με το καλό στο Σωματείο και να βάλουμε δίπλα όλες τις γεννιές.

Τον ίδιο χώρο ψάχνουμε εδώ και καιρό. Μόνο που διπλα απο κάθε miata θέλουμε να βάλει καθένας το κρεβάτι του και να ζούμε εκεί.

Κάθε μέρα γιορτή...

Ότι λέει ο Τόλης από πάνω... + καναπέ, tv, μπαράκι κλπ...
Α, και το junior σε μια μεριά να λάμπει

Αυτό βέβαια με όλες τις γενιές miata σε ένα χώρο πολύ με ιντριγκάρει
35
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από AOYE στις Μάιος 15, 2018, 06:08:25 μμ »
Κατέβα με το καλό στο Σωματείο και να βάλουμε δίπλα όλες τις γεννιές.

Τον ίδιο χώρο ψάχνουμε εδώ και καιρό. Μόνο που διπλα απο κάθε miata θέλουμε να βάλει καθένας το κρεβάτι του και να ζούμε εκεί.

Κάθε μέρα γιορτή...
36
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Μάιος 15, 2018, 03:44:14 μμ »
Και οταν με το καλο βρω/φτιαξω ενα χωρο (σαν private καραζοσυνεργειο) με τα εργαλεια μου, αναβατοριο κτλ.
Λύμπε, Antoine, Αποστόλη, ακούτε;;
37
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 15, 2018, 03:36:58 μμ »
Gia την Ελλαδα δεν ξερω 100% τι ισχυει.  :dontknow:


Εμαιλ που εστειλα σε δυο αντιπροσωπιες, (αν το σερβις τους αναγνωριζεται απο την επισημη μαζντα ωστε να μη χασω την εγγυηση) ακομα περιμενω απαντιση...
Οποτε προς το παρον μια φορα το χρονο (ή καθε 20.000χλμ) πρεπει να το ανεβαζω πανω για ενα "σερβις" (αλλαγη λαδιων και φιλτρου αερα) που τα κανω ανετα μονος μου.  :suspect:

Ασχετο λαδια του αλλαζω καθε 5.000χλμ και οχι καθε 20.000χλμ που ειπανε στην αντιπροσωπια.
Και οταν με το καλο βρω/φτιαξω ενα χωρο (σαν private καραζοσυνεργειο) με τα εργαλεια μου, αναβατοριο κτλ. Εχω σκοπο να αφαιρεσω μερικα φρενα ιπποδυναμης...  :003:

 
38
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 15, 2018, 03:29:15 μμ »
5 χρονια
Και ισχυει σε ολες τις χωρες της εοκ. Μαλιστα (αν βρισκομαι σε χωρα της εοκ) εχω δωρεαν μεταφορα/επαναπατρισμο αυτοκινητου και αυτοκινητο αντικαταστασης μεχρι να αποκατασταθει το οποιο προβλημα.
Λογικα τα σχεδον τα ηδια δηλαδη για ολες τις μαρκες αυτοκινητων.

39
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Mazda MX-5 RF
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Μάιος 15, 2018, 03:24:58 μμ »


Ετυχε να κανω τεστ ντριβε ενα RF G160.
Η μαζντα αναφερει οτι ειναι λιγο βαρυτερο (please correct me αν κανω λαθως, με επιφυλαξη νομιζω οτι ειναι  +-50 κιλα) σε σχεση με το Soft Top.
Επισης αναφερουν οτι με τη χριση αυτης της οροφης το αμαξωμα "εσφιξε" και τους αλλαζε την οδηγικη αισθηση που θελανε να εχει ενα μιατα.
Ετσι εχουν προβει σε αλλαγες στις αντιστρεπτικες, νομιζω λιγο ποιο σφιχτα αμορτισερ και αλλο software στο τιμονι.

Στην πραξη?

Οταν το βλεπεις απο κοντα ειναι ομορφο (καμια σχεση θα ελεγα με τις φωτος που το δειχνουν στενο). Παρολα αυτα ομως δειχνει (και ειναι αλλωστε) μικρο.
Μοιαζει με ενα Νισσαν 370Ζ που εχει μπει στο πλυσιμο.
Η οροφη ανοιγει με ενα ωραιο τροπο αλλα (ταπεινη μου γνωμη) εδω τα αντιστοιχα NC με την κλειστη/κουπε οροφη ηταν μακραν καλυτερα!!!
 Καθως απο κλειστα γινοντουσαν πραγματικα καμπριο. Το RF δεν ειναι καμπριο ειναι "ταργκα".
Για καποιον δηλαδη που θελει καμπριο και οχι κουπε με "ανοιγομενη" (ή αφαιρουμενη στην προκειμενη) οροφη, δυστηχως δεν υπαρχει η επιλογη που υπηρχε στα NC. Το σοφτ τοπ ειναι one way option...
Επισης στα πρακτικα θεματα, με το σοφτ τοπ ακομα (σηκωμενα παραθυρα) ακομα και στα 190-200 να εισαι μεσα στην καμπινα ο αερας δεν σε φυσαει καθολου, απλα γινονται λιγο ποιο εντονοι οι στροβιλισμοι που και παλι ομως σε καμια περιπτωση δεν ενοχλουν. Ποιο πολυ θα ενοχλησει (αν καποιον τον ενοχλει) ο θορυβος απο τον αερα, στροβιλισμοι μονο αν κατεβασεις τα παραθυρα.
Στο ταργκα με ταχυτητες ανω των 80-100χλμ εχει θεματακια με τους στροβιλισμους του αερα και ξεκαθαρα παραπανω θορυβο.
Εδω μια σημειωση οτι εγω οδηγισα το πρωτο αφιχθεν ΡΦ, ισως τωρα στην πορεια να εχει αλλαξει κατι, ισως και οχι... Οποτε αν καποιος ενδιαφερεται καλα ειναι να το κανει μια βολτα ωστε να ειναι σιγουρος/η οτι δεν θα εχει θεματα κατα τις δικες του προτιμησεις φυσικα.

Επισης οπως προανεφερα ηταν δημοσιογραφικο,
δεν θυμαμαι ακριβως αλλα ειχε πανω απο 15.000χλμ και τα πισω λαστιχα ηταν με πολυ κατεβασμενο πελμα, μαλιστα μου ειπε ο πωλητης οτι ειχε ηδη αλλαξει μια φορα λαστιχα! Οποτε βγαλτε τα συμπερασματα σας για τη χριση που ειχε μεχρι τοτε...
Εγω να πω τη μαυρη μου αληθεια :oops[1]: (δεν τα κανω ποτε αυτα σε δικα μου αμαξια ή φιλων) με το που μπηκα μεσα και ηταν να βγαλω το ΕΣΠ και με 1η στο σασμαν και γκαζι καρφωμενο απλα αφησα αποτομα το αμπραγιαζ. Η ουρα σπινιαρωντας και με μικρα "πανω/κατω" τιναξε το αμαξι μπροστα. Ο κοφτης του ειναι ξενερωτος γιατι απλα κλεινει την πεταλουδα (αλλα θα το εκτιμησετε ιδαιτερως οταν στο στρηψιμο κοφταρει το αμαξι) και ενω ειναι ξεκαθαρο οτι το μοτερ ζωντανευει στις ψηλες στροφες, ενα "ξεσπασματακι" θα ηταν το κερασακι στην τουρτα ωστε να πουμε οτι σε στοκ μορφη "τα εχει ολα".
Τιμονι ξυραφι, αποκριση γκαζιου "ντιζατη", καταναλωση δεν εχω ιδεα  :icon_mrgreen:
Μεσα η καμπινα και γενικοτερα ολη η αισθηση του αμαξιου ηταν σαν καινουργιο και σαν να μην ειχε κανει ουτε ενα χλμ. Ο εσωτερικα ειναι ποιο υσηχο στα λιγα χλμ αλλα αν το ζορισεις ο παραγομενος θορυβος κυριως απο την εξατμιση και το δρομο οταν ειναι rough surface νομιζω οτι ειναι ενα ισως δυο κλικ παραπανω απο του σοφτ τοπ κλειστο εννοειται (τουλαχιστο σε αυτο που οδηγησα, τωρα αν στην πορεια αλλαξε/βελτιωσε κατι η μαζντα δεν το γνωριζω). Χωρις να ειμαι ειδηκος ισως λογω ανακλασης/αντιηχειου της αλουμηνενιας οροφης. 
Τωρα from the top of my head μου φαινεται "ιδιο" σε σχεση με το Soft Top που αγορασα μετεπειτα. Ο μονος τροπος για να πω αντικειμενικα (οδηγικες) διαφορες ειναι να βγω απο το ενα και να μπω στο αλλο. Σιγουρα θα εχουν διαφορες αλλα δε νομιζω να ειναι μεγαλες ή κατι εντονο τελος παντων.

Αν μου ζητατε την ταπεινη μου γνωμη;
Ειναι κουπε με οροφη, δεν ειναι καμπριο.
Οποιος θελει 2θεσιο κουπε ειναι μια πολυ καλη επιλογη.
Οποιος θελει καμπριο ομως "αναγκαστικα" παει στο ΣΤ καθως εδω δεν υπαρχει το πλεονεκτημα που ειχαν τα NC...
Αν παρολα αυτα καποιος ειναι αναποφασιστος μεταξυ αυτων των δυο, τοτα αξιζει να συνηπολογισουμε και τα παραπανω χρηματα που (λογικα) κοστιζει, οποτε ταπεινη μου γνωμη παντα θα προτιμουσα ενα φουλ εξτρα με την σφιχοτερη αναρτιση/ρεκαρο/μπλοκε/κτλ σοφτ τοπ, παρα το RF στο βασικο επιπεδο εξοπλισμου.


40
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Μάιος 15, 2018, 11:17:33 πμ »
Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν. Τι εγγύηση έχεις στη Ρουμανία; Ισχύει άραγε και στην Ελλάδα;
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10