Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 10
11
Γενικά / Απ: Απ: Χρόνια Πολλά [#5]
« Τελευταίο μήνυμα από antoine στις Ιούνιος 04, 2018, 08:21:56 μμ »
Σας ευχαριστω..
Μαριε το μονο σιγουρο ειναι οτι ακομα μπαινω στο miata στο junior και σε οτι αλλο παρω προσεχως.. εκει ειναι ομορφα..
12
Γενικά / Απ: Χρόνια Πολλά [#5]
« Τελευταίο μήνυμα από MariosMX5 στις Ιούνιος 04, 2018, 05:22:50 μμ »
Αντώνη πολύχρονος,
όπου νά'ναι μπαίνεις στη καλύτερη φάση της ζωής (αυτό λένε, αυτό μεταφέρω)!
13
Γενικά / Απ: Απ: Χρόνια Πολλά [#5]
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούνιος 04, 2018, 01:56:23 μμ »
Δεν γνωριζομαστε ακομα Αλλα πολυχρονος και οτι επιθυμεις με υγεια και χαρα να το απολαυσεις.
14
Γενικά / Απ: Απ: Χρόνια Πολλά [#5]
« Τελευταίο μήνυμα από antoine στις Ιούνιος 04, 2018, 01:23:42 μμ »
Merci Merci....
15
Γενικά / Απ: Απ: Χρόνια Πολλά [#5]
« Τελευταίο μήνυμα από kouyian στις Ιούνιος 04, 2018, 07:59:09 πμ »
Χρόνια Πολλά Antoine!!!

Τα καλύτερα ever!!!
16
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 06:55:59 μμ »
Σε μεσες ακρες κανουν οτι εκαναν και στο 1500αρι.


Οταν θα εχω λιγο ποιο σταθερο σημα στο ιντερνετ (κοβεται  καθε 3 και λιγο) θα γραψω αναλυτικα.
17
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 06:53:53 μμ »
Στοιχεια για το 2λτ
18
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 06:20:54 μμ »
Πρωτου μιλησουμε για το 2λτ, να μην ξεχασω να αναφερω (συγνωμη αν το εχω ηδη αναφερει)  πως ecu software ειναι με τετοιο τροπο σεταρισμενο που οσο καλυτερη βενζινη εχει τοσο δινει δυναμη απο μονο του. Ακομα και κομπρεσσορα να βαλεις το μοτερ δουλευει κανονικα χωρις να φοβασαι τιποτα.
Σιγουρα με προγραμμα θα βγαλει παραπανω δυναμη, αλλα το ποσοστο % που θα βγει η επιπλεον δυναμη βασιζεται στο step down των requirements των εκπομπων ρυπων κατα πρωτοις, στο μεταβλητο κατα δευτεροις και αναλογικα λιγοτερο στην προπορεια.
 
19
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 06:15:02 μμ »
15αρι:
Χωρις να μπορω να επιβαιωσω 100% τις πληροφοριες (προερχονται απο διαρροες εγγραφων απο μαζντα γερμανιας και καναδα), στο 15αρι θα εχουμε μεγαλυτερη πιεση ψεκασμου και (μαλλον) διαφορετικα μπεκ.
Επισημως θα βγαζει 2 ιππους παραπανω.
Ασχετο αλλα οσα G130 δυνομετρηθηκαν με 100αρα επι της ουσιας αυτη η δυναμη ειναι τροχο.
Υπ'οψιν οτι εχει εντυπωσιακα μικρες απωλειες το ολο συστημα μεταδοσης (σασμαν+αξονικα) στα ND οποτε οι ιπποδυναμεις που ανακοινωνει η μαζντα σε ενα καλοστρωμενο μοτερ με καλη βενζινη ειναι τροχο  8)
Οποτε στο 15αρι με δια την εις ατοπον απαγωγη μπορουμε να θεωρησουμε οτι το ND2 θα ειναι στα ηδια επιπεδα με το προηγουμενο, απλα λιγο ποιο οικονομικο.
Που αξιζει να επισημανουμε πως 15,5 κιλα ροπης και 130 στροφαριστα (τροχο) αλογα σε ενα αμαξωμα με φουλ ρεζερβουαρ (χωρις οδηγο) να ειναι 905 κιλα και κοντες πρωτες σχεσεις μεταδοσης, παραγουν ενα ακρως ενδιαφερον αποτελεσμα...    :003:
20
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: Skyactive G130 & G160
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 01:58:20 μμ »
Καλησπερα παιδια,
οταν εχω ιντερνετ και ελευθερο χρονο (εδω στα βορεια δυσκολος συνδιασμος) το εχω ριξει στο ψαξιμο για να βρω τι αλλαγες θα εχουν τα δυο μοτερ του μιατα στην ND 2 εκδοση του.
Επι της ουσιας οι αλλαγες εχουν ως στοχο να πεσουν και αλλο  ???  οι εκπομπες ρυπων μιας και συντομα θα αλλαξει ο τροπος μετρησης εκπομπων ρυπων.
Εχουμε και λεμε λοιπον:
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 10