Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Γενικά / Απ: Απ: Χρόνια Πολλά [#5]
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Ιανουάριος 17, 2020, 12:42:16 μμ »
Αντώνηδές μας να σας χαιρόμαστε! Πάντα γεροί και δυνατοί με ό,τι ποθείτε αγκαλιά.
2
Γενικά / Απ: 2008 mx-5 προς πώληση
« Τελευταίο μήνυμα από HarryB στις Ιανουάριος 03, 2020, 07:00:33 μμ »
Καλησπερα και καλη χρονια! Ενδιαφερεται γνωστος μου για NC, και τον βοηθαω στην αναζητηση. Που βρισκεται το αμαξι? Υπαρχει αγγελια με φωτο?
3
Γενικά / 2008 mx-5 προς πώληση
« Τελευταίο μήνυμα από JohnInGreece στις Ιανουάριος 03, 2020, 03:02:45 μμ »
4/2009, Kilometers: 129,000 km, 1.8L, Excellent Condition,special Edition Niseko, One Owner, Greek Delegation, 2020 Paid, Untitled, Acceptable Check. Vassilis 6944305700
4
Γενικά / Απ: Χρόνια Πολλά [#5]
« Τελευταίο μήνυμα από mx-5g στις Δεκέμβριος 26, 2019, 09:50:01 πμ »
Χρόνια Πολλά σε όλους, καλό υπόλοιπο γιορτών να έχουμε! Τα γνωστά ισχύουν και εδώ, δηλαδή με ρέγουλο τα φαγητά, τα ποτά και τις λοιπές απολαύσεις  :tsigaraki: :tsigaraki:
Ιδιαίτερες ευχές στον Μόντε, να είσαι πάντα καλά, υγιής και με ό,τι σε ευχαριστεί περισσότερο.
5
Γενικά / Απ: Γραφεία !!
« Τελευταίο μήνυμα από kouyian στις Νοέμβριος 13, 2019, 07:19:47 μμ »
Εκτάκτως σήμερα 13/11/2019 τα γραφεία θα παραμείνουν κλειστά.
6
Γενικά / Απ: Νέος στο forum; Συστήσου εδώ!! [#4]
« Τελευταίο μήνυμα από kon/nos στις Οκτώβριος 31, 2019, 10:55:04 πμ »
Nα σαι καλα! Σε ευχαριστω!
7
Γενικά / Απ: Γραφεία !!
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Οκτώβριος 20, 2019, 01:56:03 μμ »
Καλησπερα στην παρεα,
πρωτα ο Θεος την αλλη βδομαδα θα ειμαι Ελλαδα.
Και συνηθως Τεταρτες και Πεμπτες απογευματα εχω περισσοτερο ελευθερο χρονο, αν υπαρχει πιθανοτητα να βρεθουμε και απο κοντα πειτε μου please
ωστε να κανονισω να περασω μια βολτα.
Η ενναλακτικα τα λεμε και καπου για καφε (αρκει να εχει ευκολο και ασφαλες παρκιν).
 
8
Γενικά / Απ: Νέος στο forum; Συστήσου εδώ!! [#4]
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Οκτώβριος 20, 2019, 01:50:46 μμ »
Καλως ορισες και καλορηζικο το μιατα σου.


9
Γενικά / Απ: Νέος στο forum; Συστήσου εδώ!! [#4]
« Τελευταίο μήνυμα από kon/nos στις Οκτώβριος 18, 2019, 01:56:27 μμ »
Καλησπερα στην παρεα!! Καλως σας βρηκα!!

Ευτυχης κατοχος mx-5 nc 2008 με πολλες αποριες!!
Εχω παθει πλακα με την οδηγικη συμπεριφορα του!!!

Ελπιζω να γνωριστουμε απο κοντα!!

Κωνσταντινος :wave2[1]:
10
Μοντέλο 2016 - (ND) / Απ: ND2 G184 Revolution top
« Τελευταίο μήνυμα από mechanic στις Οκτώβριος 11, 2019, 11:44:07 πμ »
Με αλλα πιο απλα λογια (καθως υπαρχει πολυ μεγαλυτερο κειμενο/αναφορα επ'αυτου) αυτο που αναφερεται στην παρουσιαση ενος απο τους πιο γνωστους βελτιωτες στην αλλη μερια του αντλατικου. Ειναι πως  το power delivery του ND2 ειναι στους τροχους (G180 US & Canada versions) δηλαδη +- 180 ιπποι στους πισω τροχους.
Ειναι εντυπωσιακο νουμερο αν σκεφτουμε πως το ND1 "κατεβαζε" +-150 στους τροχους, παντα σε 100% εργοστασιακη μορφη αναφερομαι.
Προσωπικα δεν πασχω απο "αλογολαγνεια",
δεν με απασχολει το απολυτο νουμερο του ποσα αλογα εχει ενας κινητηρας. Σα μηχανικος που σεβομαι τη δουλεια μου αυτο που κοιταω ειναι το ποσο ροπη εχει στο αποδιδομενο φασμα στροφων. Αυτο που με αλλα λογια λεμε "power under the curve".
Αυτο που εντυπωσιαζει στον skyactive κινητηρα της μαζντα ειναι το ποσο λεπτομερη (και σωστη δουλεια) εχει γινει σε ολα τα σημεια του, ενα εξ'αυτων και η ECU.
Ειδηκα στο ND2 οσο ποιο καλυτερο καυσιμα τοσο πιο "επιθετικους" χαρτες χρησιμοποιει η ecu, με αλλα λογια ο "εγκεφαλος" συμπεριφερεται σαν προγραμματισμενος. Η διαφορες του με εναν προγραμματισμενο ειναι οτι η στοκ μορφη ακολουθει τους περιορισμους για τις γιουρο 6 προδιαγραφες και εχει μονιμως ενεργοποιημενο και τον περιοριστη ροπης με το να περιοριζει/μετριαζει το ανοιγμα του throttle valve (πεταλουδα γκαζιου).
Και να φανταστειτε πως ο κινητηρας εχει ακομα πανω του φρενα ιπποδυναμης...
Δεν το ειχα σκοπο (γιατι το αμαξι ειναι πολυ ποιο δυνατο απο τις ικανοτητες μου να διαχειρηστουν αυτη την ιπποδυναμη) αλλα σκεφτομαι να ψαξω για δυναμομετρο και να μετρησω (στο ηδιο πριν και μετα) το αμαξι με 95αρα βενζινη που σε αυτη ειναι δηλωμενο να βγαζει τη στοκ ιπποδυναμη του και με 100αρα (αν βρω πουθενα καθαρη) ωστε να δω αν και τι διαφορες υπαρχουν στο δυναμοδεικτικο διαγραμμα.
Φυσικα ισως να βαλω και λιγο χερι αφαιρωντας μερικα φρενα ιπποδυναμης αλλα δισταζω καθως δεν θελω να χασω την εγγυηση.

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 6 ... 10