Σωματείο Φίλων ΜΧ5 Ελλάδας

ΜΧ5 μοντέλα => Μοντέλο 2016 - (ND) => Μήνυμα ξεκίνησε από: mechanic στις Μάιος 10, 2018, 02:20:18 μμ

Τίτλος: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 10, 2018, 02:20:18 μμ
Καλησπερα παιδια,
ανοιγω αυτο το τοπικ ωστε να παραθεσουμε στοιχεια/πληροφοριες/βελτιωσεις/κτλ γυρω απο τα G130 & G160 μοτερ και να μεινουν εδω συγκεντρωμενα.
Αν εχω κανει καποιο λαθος ή υπαρχει καπου αλλου αντιστοιχο τοπικ διορθωστε με please  :)




Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 10, 2018, 02:46:34 μμ
Προκειται για κινητηρες υψηλης στατικης συμπιεσης 13 προς 1 (14 προς 1 ειναι στα G165 που μπαινουν στα αλλα μοντελα της μαζντα).
Που οσο περιεργο και αν ακουγεται δουλευουν μια χαρα με 95αρα. Βεβαια αν (βρεις) καθαρη/φρεσκια  100αρα το μοτερ αποκταει καλυτερη αποκριση στο γκαζι και σημαντικα καλυτερη αποδοση απο τις 5000 και πανω.
Το "μυστικο" εν μερη βρισκεται οτι μεσω του μεταβλητου χρονισμου ως ενα σημειο φυσικα επεμβαινει στην ενεργη συμπιεση καυσεως (firing pressure).
Οπου σε συνδιασμο (αυτονοητο) με προπορια σπηνθηρα και στρωματοποιημενης καυσεως μπορει και αυτοπροσαρμοζεται στην ποιοτητα του καυσιμου.
Αλλα εχει και ενα χαρακτηριστικο που βλεπουμε μονο σε πολυ ψαγμενους αγγραφους εγκεφαλους. Οσο ποιο καλη ποιοτητα καυσεως πετυχαινει (σε ενα υγειες μοτερ αναφερομαστε παντοτε, οποτε αυτονοητα εννοουμε την ποιοτητα βενζινης) εχει εξαιρετικη αυτοπροσαρμοστικοτητα στο να χρησιμοποιει τους χαρτες βελτιστης αποδοσης.
Θα μου πειτε σχεδον ολες οι ECU απο 2000 και επειτα εχουν αυτο το χαρακτηριστικο, ναι μεν αλλα...
Εδω η διαφορα σε σχεση με το τι συνεβαινε μεχρι τωρα, πως οσο δεν εχει ενεργοποιηση safety parameters, καθε φορα που αφηνεις και ξαναπατας γκαζι ανιχνευει τον τροπο οδηγισης (ας το πουμε απλα "ποσο γκαζι πατας, στροφες κτλ) και προσπαθει να πιασει μεγιστες τιμες αποδοσης.
Εκτος και αν εχει βρεθει κατι καινουργιο, σε αυτο το μοτερ μπορεις να βαλεις κομπρεσσορα και να παρει μπρος και να δουλευει κανονικα, εχει τεραστιο ευρος λειτουργιας και αυτοπροσαρμοστηκοτητας.
Με απλα λογια ειναι αυτο (που σε πολλους καλους κινητηρες θα το εχετε δει) πως οταν οδηγεις αργα νωχελικα για καμποση ωρα και πατησεις ξαφνικα τερμα γκαζι, ναι μεν θα ακουσει το μοτερ αλλα αν αφησεις και ξαναπατησεις το δευτερο ή τριτο κατα σειρα ανοιγμα θα ειναι καλυτερο του πρωτου.
Αυτο το φαινομενο ισχυει και εδω αλλα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο.

Εχει ενισχημενα "σωθηκα", αμμεσο ψεκασμο (καλο και κακο αυτο...), ελαφρωμενο βολαν, για μαμα δεδομενα αρκετα καλα εκκεντρα, και σχετικα μικρους αυλους εισαγωγης εξαγωγης.
Λιπαντικο χρησιμοποιει low saps που δεν ειναι και οτι καλυτερο μιας και αν το ζοριζεις πρεπει να το αλλαζεις νωρις, θα επρεπε να ειχε 0-30.
Ειναι κινητηρας που εχει δυναμη "παντου". Ναι μεν χαμηλα ειναι απλα ελαστικος και "ξυπναει" μετα τις 4000 στροφες αλλα λογω χαμηλου βαρους και μεταδοσης τα καταφερνει μια χαρα και στις χαμηλες στροφες.
Σχεδον παντα αλλαζω 1η 3η 6η ή 2α 4η 6η και ολα αυτα με τσιμπητο γκαζι.
Το καλο ειναι οτι αν δωσεις γκαζι τα 20 κιλα ροπης μπορουν και σπανε την προσφυση των ελαστικων οποτε μπορεις να παιζεις κατα το δοκουν με την υπερστροφη ισχυος. Τελευταια που ημουν στην ελλαδα αρχισα να μαθαινω πως μπορω (ρυθμιζοντας γκαζι) και με σταθερα ψιλοαναποδο τιμονι σε γλυστερο δρομο να πηγαινω "ευθεια" με το πλαι. Σε στεγνη γλυστερη ασφαλτο (στη γλυφαδα σχεδον παντου ειναι ετσι) ειναι πραγματικα απολαυση καθως τσιμπωντας γκαζι ή αντε με μισογκαζια σπας την προσφυση και κανεις οτι θες με την ουρα.
Ετσι σε βοηθαει πολυ να παιξεις χωρις να σηκωνει ψηλα στροφες με πολυ γκαζι και μετα να φοβασαι μηπως σου διπλωσει ή γυρισει παραπανω απο οσο θες.
Τουλαχιστο για τους οδηγικα αναπηρους σαν και μενα, καποιος που το κατεχει σιγουρα ο τροπος που βγαζει τη δυναμη του θα του φανει χρησιμοτερος σε ποιο πολλα θεματα.

Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 11, 2018, 04:53:47 μμ
Στα ποιο ενδιαφεροντα τωρα...
Το μοτερ γυριζει αφοβα μεχρι τις 8000.
Τα μαμα εκκεντρα κρατανε τα προσχηματα απο χαμηλα αν και ειναι ξεκαθαρο οτι απο τις 4000 και πανω αποδιδουν μεχρι τις 6500 αλλα παραδοξως κρατανε δυναμη μεχρι τις 7500, με την προυποθεση οτι δεν υπαρχει προκαταλυτης.

Γενικοτερα αυτος ο κινητηρας ειναι φρεναρισμενος κυριως στην ηλεκτρονικη διαχειρηση, στην εξατμιση και τους αυλους.
Παιρνει πολυ ευκολα επιπλεον δυναμη σε ατμοσφαιρικη παντα μορφη.

Εχουν εξελισει plug and play κομπρεσσορα που μαλιστα (de-tuned) παιζει στα 200-210 αλογα τροχο και περναει κανοκοτατα ολους τους αυστηρους ελεγχους ρυπων.
Με αλλο χταποδι και αγωνηστικο καταλυτη η αποδοση παιζει στα 240+ τροχο παντα μιλαμε.
Με τουρμπηνα παει παραπανω.
Παντως και οι δυο περιπτωσεις εχουν θεματακια προς επιλυση απο τους βελτιωτες (δεν ξερω αν θελετε να τα αναφερω η οχι) αλλα οχι κατι σοβαρο.

Ισως το μεγαλυτερο θεμα που αντιμετωπιζουν (και ειδηκα στην αμερικη δυσκολευονται να το κατανοησουν) ειναι το οτι το ND ειναι ενα συγχρονο ΝΑ.
Ναι μεν καλυτερο σε ολους τους τομεις (ειδηκα δυναμικη συμπεριφορα) αλλα επειδη φτιαχτηκε/στηθηκε με βαση το 15αρι μοτερ, το 2λτ ειναι στα ορια του "οκ".
Οσοι τωρα περνανε πανυγηρικα τα 180-190 αλογα (μοτερ) και θελουν να χρησιμοποιησουν το 100% της επιπλεον ιπποδυναμης τους στην πιστα, τοτε αρχιζουν και δημιουργουνται αδυναμιες που φανερωνουν οτι τα ασφαλη ορια του σασι (κρατημα/φρενα/δυναμικη συμπεριφορα κτλ) ειναι λιγο χαμηλοτερα απο τα NC οταν οι ιπποδυναμεις περνανε τα 200 αλογα.
Βεβαι ο καθε ιδιοκτητης εχει τις δικες του προτεραιοτητες οποτε για αλλους ειναι οκ και εχουν τον skyactive με 300 αλογα (μοτερ) και αλλοι στα 230-240 μοτερ γκρηνιαζουν οτι ο κινητηρας ειναι πολυ ποιο δυνατος για τις δυνατοτητες του σασι.


Αυτο που ολοι συμφωνουν οτι αν μιλαμε για fun to drive δεδομενα το ιδανικο νουμερο δυναμης ειναι μεχρι τα 190 αλογα μοτερ και κοφτης στις 7500, ατμοσφαιρικα παντα.
Και αυτο το νουμερο ερχεται πολυ ευκολα και πολυυυυυυυ ποιο φθηνα απο οτι η BBR θελει να διαφημιζει.
Οποτε οποιος θελει να δυναμωσει τον G160 θα του ελεγα απλα να δει τι προσφερει η BBR αλλα να επιλεξει αλλους επωνυμους βελτιωτες που με λιγοτερα απο τα μισα λεφτα θα προσφερουν αξιοπηστα τις ηδιες ιπποδυναμεις.
Ενω αντιθετως η BBR στον G130 κατεχει τα πρωτεια καθως μονο με προγραμμα το ανεβαζει στα 160 (μοτερ).
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 11, 2018, 05:30:42 μμ
Εδω ειναι οι προτασεις της BBR για τον G160

Υποψιν οτι μεχρι στιγμης 180+ (μοτερ) αλογα ερχονται μονο με αφαιρεση προκαταλυτη και προγραμα.
Ενω στα +-190 παιζουν αυτα που εχουν προγραμμα και φουλ εξατμιση.
Σιγουρα παιζουν ρολο το τι προγραμμα, εξατμιση κτλ, αλλα σε μεσες ακρες αυτα ειναι τα νουμερα που βγαζει παιζωντας με καστομ προγραμμα και εξατμιση μονο.
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 11, 2018, 05:35:35 μμ
Εδω εχω ενα δυναμοδεικτηκο του G130.
Το δειχνω με μια επιφυλαξη ως προς τα νουμερα καθως το μονο που γνωριζω οτι ειναι τροχο και ειναι πριν-μετα απο καποιο προγραμμα.
Δεν εχω μπορεσει ακομα να επιβεβαιωσω κατι περαιτερω.
Και επειδη εχω το G160 δεν εχω πολυ-ασχοληθει ιδιαιτερα με αυτο το μοτερ.
Ασχετως τα νουμερα παντως, οι καμπυλες του ειναι απλα εξαιρετικες.
Φαινεται ξεκαθαρα πως εδω δεν εχουμε θεμα ουτε με εισαγωγη, ουτε με εξατμιση, ουτε μπεκ ουτε τιποτα! Το μοτερ ειναι ετοιμο...
Απλα η ολη ιστορια ειναι πως θα παιξει ο προγραμματιστης με το μεταβλητο και προποριες, ωστε να μπορεσει να ξεκλειδωσει παραπανω ιπποδυναμη.

Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 11, 2018, 05:42:42 μμ
Καλο ειναι να γνωριζουμε οτι αυτοι οι κινητηρες βασιζονται στην "ενεργο" (τροπω τινα) συμπιεση και παιζουν με τα ορια της προποριας και τη στρωματοποιημενη καυση.
Ενα απο τα "φρενα" που εχει θεσει η μαζντα ειναι στην παση θυσια αποφυγης υπερεμπλουτισμου λογω εκπομπων ρυπων.
Σε πολυ ελευθερη μεταφραση (να με συγχωρεσουν οι γνωστες αλλα πιστευω οτι καλα ειναι να ειμαστε κατανοητοι απο ολους) οι προγραμματιστες εδω για να βγαλουν δυναμη δεν χρειαζεται να "κοιμησουν" ασφαληστικες διαταξεις (πχ αμβλυνωντας τις τιμες ενεργοποιησης τους), κατι που κανουν κατα κορον στα "προγραμματισμενα".
Εδω αν απλα κατεβασεις λιγο το στοχο εκπομπων ρυπων, πχ απο γιουρο 6 σε γιουρο 4 ο κινητηρας ακομα και σε στοκ μορφη (ειδηκα ο 1500) βγαζει δυναμη απο το "πουθενα" και αυτο ειναι κατι πολυ θετικο.
Σε σημειο που να "επιβαλεται" θα ελεγα...  :icon_mrgreen:
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mx-5g στις Μάιος 11, 2018, 09:39:55 μμ
Πολύ όμορφο και τεχνικό κείμενο για ένα κινητήρα που μας ιντριγκάρει, δυστυχώς μόνο σε όσα διαβάζουμε. Αν επιτρέπεται τι ειδικότητα έχεις;
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 12, 2018, 08:45:19 μμ
Μηχανικος ειμαι.
Μεχρι προτεινως στο national geographic Explorer και πρωτα ο Θεος σε λιγο καιρο παω στο national geographic endurance.
Οπου εχει ηδη ξεκινησει η κατασκευη του.
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 13, 2018, 09:48:18 πμ
Μια απο τις κινησεις που θελω να κανω (πρεπει να βρω ακρη ομως πως να μην "φαινεται") ωστε να μην εχω θεματα με την εγγυηση.
Ειναι να αντικαταστησω τον προκαταλυτη με ενα 200αρη γιουρο 6 ή 5 και να μακρυνω λιγο τα πρωτευον στην πολλαπλη εξαγωγης (χταποδι).
Αυτο θα βοηθησει πολυ στις υψηλες στροφες (απο 5000 και πανω υπολογιζω) αλλα και ισως ριξει λιγο την καταναλωση στο φασμα φορτιων 30-40%.
Δεν καιγομαι να ριξω την αναλογικα ηδη χαμηλη καταναλωση του, αλλα οταν αυτο γινεται λογω του οτι κατεβαζεις το μεσο ορο θερμοκρασιας καυσαεριων τοτε αυτο εχει μοναχα θετικα αποτελεσματα στη μακροζωια του κινητηρα.


Οταν βρω ελευθερο χρονο απο τη δουλεια ειναι η δευτερη κινηση που θελω να κανω σε αυτο τον κινητηρα.

 
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 13, 2018, 09:51:23 πμ
Και οσον αφορα τις εκπομπες ρυπων, αν ανεβουν αυτο θα ειναι λιγο (το ποσο θα το δω καθως θα μετρησω το αμαξι πριν και μετα στα καυσαερια).
Και αυτο οχι μονο γιατι ο κυριως καταλυτης θα παραμεινει ανεπαφος αλλα γιατι παλι θα υπαρχει προκαταλυτης με ευγενη μεταλα που θα ριχνουν τα καυσαερια.
Αυτο που μαλλον θα ανεβασει λιγο τους ρυπους (υπολογιζω απο γιουρο 6 να πεσει σε 5 ή στη χειροτερη 4) ειναι οταν θα ειναι κρυος ο κινητηρας.

Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mx-5g στις Μάιος 13, 2018, 09:29:03 μμ
Αυτο που μαλλον θα ανεβασει λιγο τους ρυπους (υπολογιζω απο γιουρο 6 να πεσει σε 5 ή στη χειροτερη 4) ειναι οταν θα ειναι κρυος ο κινητηρας.
Αυτό απαντάει στην ερώτηση που θα σου έκανα, γιατί δεν το είχε κάνει ήδη η Mazda από το εργοστάσιο.
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 14, 2018, 07:46:36 μμ
Λογικη απορια και εγω αυτο θα ρωταγα   :)

Επισης ειναι κατι αλλο,
χωρις να υπαρχει επιβεβαιωση αλλα ουτε  διαψευση απο τη μαζντα μεχρι στιγμης. Ακουγεται οτι στον 2λτ θα κανουν τον βελτιωσουν σε αντιστοιχο επιπεδο που βελτιωσανε τον 1500.
Το ψαχνω με αρκετη περιεργια καθως θελω να ξερω (επι της ουσιας) τι σκοπευουν να κανουν...




Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mx-5g στις Μάιος 15, 2018, 11:17:33 πμ
Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν. Τι εγγύηση έχεις στη Ρουμανία; Ισχύει άραγε και στην Ελλάδα;
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 15, 2018, 03:29:15 μμ
5 χρονια
Και ισχυει σε ολες τις χωρες της εοκ. Μαλιστα (αν βρισκομαι σε χωρα της εοκ) εχω δωρεαν μεταφορα/επαναπατρισμο αυτοκινητου και αυτοκινητο αντικαταστασης μεχρι να αποκατασταθει το οποιο προβλημα.
Λογικα τα σχεδον τα ηδια δηλαδη για ολες τις μαρκες αυτοκινητων.

Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 15, 2018, 03:36:58 μμ
Gia την Ελλαδα δεν ξερω 100% τι ισχυει.  :dontknow:


Εμαιλ που εστειλα σε δυο αντιπροσωπιες, (αν το σερβις τους αναγνωριζεται απο την επισημη μαζντα ωστε να μη χασω την εγγυηση) ακομα περιμενω απαντιση...
Οποτε προς το παρον μια φορα το χρονο (ή καθε 20.000χλμ) πρεπει να το ανεβαζω πανω για ενα "σερβις" (αλλαγη λαδιων και φιλτρου αερα) που τα κανω ανετα μονος μου.  :suspect:

Ασχετο λαδια του αλλαζω καθε 5.000χλμ και οχι καθε 20.000χλμ που ειπανε στην αντιπροσωπια.
Και οταν με το καλο βρω/φτιαξω ενα χωρο (σαν private καραζοσυνεργειο) με τα εργαλεια μου, αναβατοριο κτλ. Εχω σκοπο να αφαιρεσω μερικα φρενα ιπποδυναμης...  :003:

 
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mx-5g στις Μάιος 15, 2018, 03:44:14 μμ
Και οταν με το καλο βρω/φτιαξω ενα χωρο (σαν private καραζοσυνεργειο) με τα εργαλεια μου, αναβατοριο κτλ.
Λύμπε, Antoine, Αποστόλη, ακούτε;;
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: AOYE στις Μάιος 15, 2018, 06:08:25 μμ
Κατέβα με το καλό στο Σωματείο και να βάλουμε δίπλα όλες τις γεννιές.

Τον ίδιο χώρο ψάχνουμε εδώ και καιρό. Μόνο που διπλα απο κάθε miata θέλουμε να βάλει καθένας το κρεβάτι του και να ζούμε εκεί.

Κάθε μέρα γιορτή...
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Μάιος 17, 2018, 12:41:07 πμ
Μεσα στο μυαλο μου εισαι...     :003:


Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 01:58:20 μμ
Καλησπερα παιδια,
οταν εχω ιντερνετ και ελευθερο χρονο (εδω στα βορεια δυσκολος συνδιασμος) το εχω ριξει στο ψαξιμο για να βρω τι αλλαγες θα εχουν τα δυο μοτερ του μιατα στην ND 2 εκδοση του.
Επι της ουσιας οι αλλαγες εχουν ως στοχο να πεσουν και αλλο  ???  οι εκπομπες ρυπων μιας και συντομα θα αλλαξει ο τροπος μετρησης εκπομπων ρυπων.
Εχουμε και λεμε λοιπον:
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 06:15:02 μμ
15αρι:
Χωρις να μπορω να επιβαιωσω 100% τις πληροφοριες (προερχονται απο διαρροες εγγραφων απο μαζντα γερμανιας και καναδα), στο 15αρι θα εχουμε μεγαλυτερη πιεση ψεκασμου και (μαλλον) διαφορετικα μπεκ.
Επισημως θα βγαζει 2 ιππους παραπανω.
Ασχετο αλλα οσα G130 δυνομετρηθηκαν με 100αρα επι της ουσιας αυτη η δυναμη ειναι τροχο.
Υπ'οψιν οτι εχει εντυπωσιακα μικρες απωλειες το ολο συστημα μεταδοσης (σασμαν+αξονικα) στα ND οποτε οι ιπποδυναμεις που ανακοινωνει η μαζντα σε ενα καλοστρωμενο μοτερ με καλη βενζινη ειναι τροχο  8)
Οποτε στο 15αρι με δια την εις ατοπον απαγωγη μπορουμε να θεωρησουμε οτι το ND2 θα ειναι στα ηδια επιπεδα με το προηγουμενο, απλα λιγο ποιο οικονομικο.
Που αξιζει να επισημανουμε πως 15,5 κιλα ροπης και 130 στροφαριστα (τροχο) αλογα σε ενα αμαξωμα με φουλ ρεζερβουαρ (χωρις οδηγο) να ειναι 905 κιλα και κοντες πρωτες σχεσεις μεταδοσης, παραγουν ενα ακρως ενδιαφερον αποτελεσμα...    :003:
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 06:20:54 μμ
Πρωτου μιλησουμε για το 2λτ, να μην ξεχασω να αναφερω (συγνωμη αν το εχω ηδη αναφερει)  πως ecu software ειναι με τετοιο τροπο σεταρισμενο που οσο καλυτερη βενζινη εχει τοσο δινει δυναμη απο μονο του. Ακομα και κομπρεσσορα να βαλεις το μοτερ δουλευει κανονικα χωρις να φοβασαι τιποτα.
Σιγουρα με προγραμμα θα βγαλει παραπανω δυναμη, αλλα το ποσοστο % που θα βγει η επιπλεον δυναμη βασιζεται στο step down των requirements των εκπομπων ρυπων κατα πρωτοις, στο μεταβλητο κατα δευτεροις και αναλογικα λιγοτερο στην προπορεια.
 
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 06:53:53 μμ
Στοιχεια για το 2λτ
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούνιος 03, 2018, 06:55:59 μμ
Σε μεσες ακρες κανουν οτι εκαναν και στο 1500αρι.


Οταν θα εχω λιγο ποιο σταθερο σημα στο ιντερνετ (κοβεται  καθε 3 και λιγο) θα γραψω αναλυτικα.
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούνιος 15, 2018, 04:49:25 πμ
Se αυτη τη φωτο φαινονται σχετικα καλα οι εξωτερικες διαφορες του G160 me toy G180.
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούνιος 15, 2018, 05:02:23 πμ
Σε ελευθερη μεταφραση μιλαμε για αλλο κινητηρα,
οπως ειχα προαναφερει "βελτιωσανε το καλυτερο"  :bow:

Στο 160αρι ηταν εμφανεστατα φρεναρισμενο απο την εταιρια, δεν ειναι τυχαιο το οτι η αφαιρεση προκαταλυτη και προγραμμα ποσο επιπλεον δυναμη εδινε, ο κινητηρας οντως ατμοσφαιρικος εβγαζε επιπλεον δυναμη λες και βελτιωνες τουρμπηνατο.

Τωρα στο 180αρι ναι μεν εχουν χαλαρωσει (λιγο) τα φρενα ιπποδυναμης, πχ αν προσεξετε στη φωτο το χταποδι εχει λιγο μακρυτερα πρωτευον αλλα κυριως μεγαλυτερες διαμετρους. Αλλα η ουσια ειναι οτι σεταρανε το dynamic balance του κινητηρα τοσο ψηλα ωστε να τη στιγμη που στο 160αρι μπορεις αφοβα (με τα μαμα εκκεντρα παντα και χταποδι/προγραμμα) να βγαλεις πεακ δυναμη στις 7000κατι και κοφτη "προφυλαγμενο" στις 7500 αν εισαι απο αυτους που ψαχνουν αφορμη για να κοφταρουν και με νουμερα αποδοσης τροχο στα 180 αλογα.
Εδω  μιλαμε οτι ο κοφτης επιβαλεται να παει στις 8500  με αντιστοιχα επιπλεον νουμερα στροφαριστης ιπποδυναμης  :tsigaraki:
Για οποιον του αρεσει το στροφαρισμα αυτο το μοτερ ειναι προκλιση  :bow:

Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούνιος 16, 2018, 06:34:00 πμ
https://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/a21267933/2019-mazda-mx5-miata-horsepower-specs-details-news/


Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούλιος 10, 2018, 02:38:16 μμ
Εδω ειναι το επισημο δυναμοδεικτικο της μαζντα,
οπου δειχνει την καμπυλη ροπης (οχι ιπποδυναμης) στοκ εννοειται.
Ειναι ξεκαθαρο πως σε σχεση με το G160 to G184 αποδιδει καλυτερα απο τις 4500 (ο οδηγος θα το νιωσει απο τις 5000) και πανω.
Αυτο ομως που εντυπωσιαζει  :bow:
ειναι πως μεσαιες και χαμηλες στροφες ειναι ηδιο με το παλιο, δηλαδη δεν θυσιασανε χαμηλα δυναμη για να βγαλουν περισσοτερη ψηλα.
Απλα ελευθερωσανε τον κινητηρα και τα αποτελεσματα εντυπωσιαζουν.
Καθως ειναι λαθος να αφησουμε τη συμερινη τουρμπολαγνα εποχη οπου βλεπουμε μεγαλες ιπποδυναμης απο ελαχιστα λιγα κυβικα που στο 99% αυτων απλα δεν τα βλεπεις ποτε στο δρομο/πραξη, παρα μονο (στην καλυτερη) και υπο ΚΣ στο πρωτο πατημα και μετα πρεπει να κρυωσει, χωρις να μιλαμε για φθορα/καταπονιση κινητηρα.
Εδω μιλαμε για συνεχομενα επαναληψιμη/αξιοπιστη δυναμη που χειμωνα καλοκαιρι μπορεις να του κανεις οτι θες, με μοναδικη "παρενεργεια" και στα πλαισια του λογικου μια αυξηση της καταναλωσης.

Συγνωμη αν σας κουραζω, αλλα ρε παιδια βελτιωσανε το καλυτερο...  :003:
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mx-5g στις Ιούλιος 10, 2018, 10:16:14 μμ
Φυσικά και δεν κουράζεις! Θέλουμε να το δούμε και από κοντά επαναλαμβάνω!!

Αυτό το σκαλοπάτι στις 2500-3000 πώς προκύπτει; Παράξενο.
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούλιος 11, 2018, 12:28:21 πμ
Το σκαλοπατι 99% ειναι απο την εναλαγη του μεταβλητου.


Πρωτα ο Θεος σε 10 μερες βγαινω απο το βαπορι και παω να δω τον ιαπωνα μου...  :003:

Στο μεταξυ ειμαι σε συνεοηση (περιμενω απαντηση) απο τον πωλητη για το ND2,
εχω ζητησει να κανω παραγγελια και μενει να δουμε αν ειναι οκ να κρατησω το μιατα για το 2μηνο που θα ειμαι εξω και να του το γυρισω αρχες σεπτεμβριου λιγο πριν μπω παλι μεσα.
Το ND2 revolution top με τα ρεκαρο/μπλοκε/μεγαλυτερα φρενα/αναρτιση κτλ (δηλαδη αυτο που εχω ηδη εγω αλλα με το καινουργιο μοτερ) σοφτ τοπ και κοκκινο χρωμα κοστιζει 29200 τελικη τιμη με πινακιδες και χωρις ασφαλεια.
Μου κανει εκπτωση 1900 ευρω και μενει να δουμε ποσο παιρνει το "παλιο" (ουτε χρονο δεν εχει κλεισει ακομα).
Σε αναμονη  :tsigaraki:

Εννοειται πρωτα ο Θεος στον κατεβασμο ελλαδα θα βρεθουμε. Και παρτε το βολτα να δειτε και πως ειναι, εσεις που φανταζομαι εχετε οδηγησει ολες τις εκδοσεις των μιατα θα εχετε ποιο αντικειμενικη αποψη απο τη δικη μου.
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούλιος 11, 2018, 12:46:01 πμ
Και για οσους το σκεφτονται για G160 μεταχειρο (απο γερμανια κυριως υπαρχουν αφθονα).
Δειτε εδω πρωτοσταδιατο πως παει ψηλα.
Επι της ουσιας εχει πεακ αποδοσης στις 7000 και κοφτη στις 7500 και βγαζει 180 αλογα τροχο.

https://www.youtube.com/watch?v=xIkLpXCW1Tg

Δια την εις ατοπον απαγωγη μπορετε να φανταστειτε πως παει το G184 (ND2 δηλαδη) που ειναι απο τη μανα του 184 στροφαλο πεακ στις 7000 και κοφτη στις 7500.

Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούλιος 11, 2018, 01:12:43 πμ
Σε αυτο το αρχειο εβαλα ενδεικτικες φωτος οσον αφορα μερικες απο τις διαφορες του ND1 kai ND2
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mx-5g στις Ιούλιος 11, 2018, 04:43:51 μμ
Εγώ σου εύχομαι από τώρα καλορίζικο και το καινούριο!!
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Ιούλιος 11, 2018, 11:25:13 μμ
Σε ευχαριστω!!!
Μακαρι να ειναι θελημα Θεου να πανε ολα καλα...
Ειναι μεγαλη καψουρα αυτο το αμαξι  :love7:
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mx5silver στις Αύγουστος 13, 2018, 02:54:07 μμ
να και το βιντεο με τις διαφορες :gut:

2019 Mazda MX-5 Miata Review - Here's What's New VS 2018 Miata

https://www.youtube.com/watch?v=LWcGJTd1fI4
Τίτλος: Απ: Skyactive G130 & G160
Αποστολή από: mechanic στις Αύγουστος 13, 2018, 03:18:41 μμ
Ωραιο βιντεακι  8)

Πρωτα ο Θεος τον αλλο μηνα θα γυρισω ρουμανια να το αφησω στην αντιπροσωπια "προκαταβολη" για το ND2