Looking for free Mazda images? Use carsopict.com site and Mazda Wallpapers web page. If you are Mitsubishi fan - see Mitsubishi Fun Site.

Αποστολέας Θέμα: ND2 G184 Revolution top  (Αναγνώστηκε 85 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
ND2 G184 Revolution top
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2019, 08:17:49 πμ »
Καλημερα και παλι στην παρεα,
τελικα με τη βοηθεια του Θεου (και μια εκτακτη "long weekend" αδεια) καταφερα να παρω/φερω στην Ελλαδα το μωρο.
Οπως λεει και ο τιτλος προκειται για το 2λτ με το μπλοκε, την πιο σφιχτη bilstein (αν το γραφω σωστα) αναρτιση και τα ρεκαρο, εννοειται σοφτ  τοπ (αν θελετε μπορω να σας πω πιο ειναι το "μειονεκτημα" του RF).
Εννοειται με τον αναβαθμισμενο και στροφαριστο κινητηρα.

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND2 G184 Revolution top
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 04, 2019, 08:20:57 πμ »
Στη συνεχεια θα γραψω αναλυτικα πρωτες εντυπωσεις και σχολια,
οπως και συγκριτικα με το προηγουμενο ND1 (ηδια εκδοση) που ειχα.

Το μονο ασχημο ειναι οτι ειμαι παλι στη δουλεια και πρωτα ο Θεος τον Οκτωμβριο και επειτα θα μπορεσω να το χαρω λιγακι.  :(

Αποσυνδεδεμένος kouyian

  • MCOG ΔΣ
  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 3942
    • Miata Club of Greece
Απ: ND2 G184 Revolution top
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 04, 2019, 03:24:48 μμ »
Καλοτάξιδο και περιμένουμε εντυπώσεις και απο κοντά κάποια στιγμή.
  

Αποσυνδεδεμένος MariosMX5

  • 3rd Gear
  • ***
  • Μηνύματα: 2117
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND2 G184 Revolution top
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 04, 2019, 08:33:32 μμ »
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
Τι χρώμα είναι?

Μα πως αντέχεις μακριά του...
Vive le sport!

Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND2 G184 Revolution top
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 06, 2019, 11:17:12 πμ »
Καλησπερα στην ομορφη παρεα,
Προκειμενω να μην γραφω δυο φορες, αν συμφωνειτε και μου επιτρεπεται
να επικολησω ενα ενα μακροσκελες κειμενο που εγραψα για φιλους μου (σε ενα πριβε φορουμακι που εχω) που ζητησανε εντυπωσεις.
Εκ των προτερων να με συγχωρεσετε για το μακροσκελες και σιγουρα αισθηματικα φορτισμενο κειμενο,
αλλα ρε παιδια η αγαπη μου για τα ΜΧ5 με δυσκολευει να ειμαι αντικειμενικος   :oops[1]:


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND2 G184 Revolution top
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 06, 2019, 11:21:50 πμ »
quote:
Το μικρο μαζντακι (ή αλλιως οι "δυο καρεκλες" οπως ελεγε η πρωην :th_sarcasticcl  γυναικα μου :th_barf: ) επιτελους με τη βοηθεια του Θεου καταφερα να το αποκτησω.
Αυτη τη φορα εχουμε να κανουμε με το ND2 στην ηδια αντιστοιχη εκδοση αλλα και χρωμα με πριν. Το ωραιο κατ'εμε ειναι οτι δεν μπορεις να καταλαβεις καμια διαφορα αν το κοιτας εκτος απο τον πισω προφυλακτηρα οπου τωρα πια υπαρχει η καμερα οπισθοπορειας (νεοι κανονισμοι ασφαλειας).
Απλα για την ιστορια  να αναφερω πως οταν η μαζντα σχεδιασε το ND στην πραγματικοτητα θελανε να αναβιωσουν το θρυλικο NA, για αυτο και καταφερανε να βγαλουνε ενα αμαξωμα μικροτερο του ΝΑ και (αναλογως εκδοσης) ελαφρυτερο του ΝΑ τηρωντας ομως ολους τους συγχρονους κανονισμους ασφαλειας. Ετσι το αποτελεσμα ηταν να φτιαξουνε ενα συγχρονο ΝΑ, ή αλλιως ενα NA on steroids οπως περιγραφικα αναφερουν οι δοκιμαστες.  Καθως το αμαξι αναλογως της εκδοσης ζυγιζει 905 κιλα χωρις οδηγο και με ρεζερβουαρ γεματο με ενα στροφαριστο μοτερ 1500 κυβικα και 130κατι αλογα που μονο με προγραμμα σκαρφαλωνει στα 160 (δυναμομετρημενες βελτιωσεις BBR στο ΝΑ 1 ). Και ανοθευτη οδηγικη αισθηση :Respect: 
Βεβαια υπαρχει και ο αντιλογος...
Απο την εποχη του ΝΑ φιλοι και μη των μιατα "γκρηνιαζανε" για παραπανω δυναμη :arrow:
Ετσι τελευταια στιγμη ηρθε σαν επιλογη και το ΝD με τον G160 skyactive οπου με περιπου +30 κιλα βαρος εδινε τη ροπη (χαμηλομεσαιες κυριως) που ο 15αρης δεν μπορουσε να δωσει. (Εδω ομως δημιουργηθηκε ενα αλλο θεματακι/προβλημα που θα παραθεσω αργοτερα)    Επισης μια λεπτομερια ειναι πως τουλαχιστο για το ND1 στην Ιαπωνια επωλειτο μονο το 15αρι. Ενδειξη των (αρχικων) προθεσεων της μαζντα...
Στην πορεια ομως και ειδηκα στην αλλη μερια του αντλαντικου ο κοσμος λατρεψε/αγκαλειασε το NA on steroids με το 2λτ μοτερ και αντιστοιχα και στην ευρωπη παρατηρηθηκε ο εξης (λαθος κατα την ταπεινη μου γνωμη) συνδιασμος.
Οσοι θελανε απλα την "καμπριολαδα" επιλεγανε το 15αρι, οπου πχ στην ρουμανια με τιμη εκινησης τα 20κατι χηλιαρικα με το κλειδι στο χερι ειναι οντως μια εξαιρετικη περιπτωση.
Και οσοι αναζητουσαν κατι παραπανω επιλεγανε το 2λτ που με τιμη εκινησης σημαντικα κατω απο τα 30 χηλιαρικα ηταν μια κινηση "must".
Σε αυτο το σημειο ισως να παιζει ρολο και η επιλογη των κεντρικων εισαγωγικων αντιπροσωπειων (οικονομοτεχνικα εχει νοημα) να προσφερουν το 15αρι χωρις την bilstein αναρτιση, μπλοκε διαφορικο, θολομπαρα και λοιπα δυναμικα χαρακτηριστικα. Οποτε αυτοματως το "κατηγοριοποιουνε" πιο πολυ οσον αφορα το "φαινεσθαι" και στην οδικη απολαυση που προσφερει ενα εξαιρετικο 2θεσιο καμπριο αμαξι.
Εγω σαν απλος αγοραστης (δεν με ενδιαφερει το "φαινεσθαι", αγνωστη ποσοτητα για μενα) υπολογισα πως παιρνωντας το 15αρι η πρωτη μου κινηση θα ηταν μερικες περιφεριακες αναβαθμισεις που το 2λτ ηδη τις προσφερει σε εργοστασιακη μορφη, που το κοστος τους σε αφτερ μαρκετ εφαρμογες θα ξεπερνουσε την αρχικη τιμη διαφορας, χωρις να υπολογιζω το χρονο (που οσο και να λατρευω να τις κανω-απλα δεν προλαβαινω στην παρουσα φαση) στο να ασχοληθω με βελτιωσεις.
Ετσι επελεξα το 2λτ που στην προηγουμενη 160αρα εκδοση ηταν πολυ δυνατο (για τα δικα μου ανυπαρκτα "χερια") και σε ελληνικη ασφαλτο δεν μπορουσα να παρω το 100% του κινητηρα στις στροφες, παρα μονο στις ευθειες. Θυμαστε αλλωστε που το συζηταγαμε παλαιοτερα.
Τωρα με το 184αρι το σκηνικο εχει ως εξης:
Μετα απο το πρωτο σταδιο στρωσιματος (υπ'οψιν ο κινητηρας δεν εχει "ανοιξει" ακομα) ειναι παραπανω απο ξεκαθαρα τα εξης συμπερασματα:
Ο κινητηρας εχει λιγο καλυτερη αποκριση στο γκαζι σε σχεση με το προηγουμενο G160 (υπ'οψιν οτι η αποκριση ηδη ηταν αμμεση οποτε τωρα μιλαμε για ακαριαια).
Μεχρι τις 5000 στροφες δεν νιωθω καμια διαφορα, αν υπαρχει θα ειναι μικρη σιγουρα λιγοτερη απο 2 κιλα ροπης ή 10 αλογα, αν μπορω μπακαληστικα να το παραθεσω.
Απο τις 5000 και πανω ομως χωρις να σημαινει οτι το προηγουμενο δεν ανοιγε καλα (ισα-ισα γεμιζε αβιαστα/ακουραστα το στροφομετρο μεχρι κοφτη) τωρα γινεται πανυγηρι :cheers:  Ο τροπος που ανοιγει και κυριως ο ηχος του, σε προκαλουν να εχεις το στροφομετρο συνεχως πανω απο τις 7000:D 8)
Needles to say οτι τα προγραμματα που εξελισουν οι απανταχου βελτιωτες δινουν +15-20 ιππους και κοφτη στις 8000 σε στοκ μορφη παντα, δηλαδη χωρις αλλαγες σε εξατμιση,καπακι κτλ.
Επισης στη νορμαλ οδηγιση ειναι ακομα πιο οικονομικο :shock:
Αν καποιος το οδηγησει στο φασμα 80-100 θα δει "ντιζελησιες" καταναλωσεις που απλα δεν θα το πιστευει :shock:
Προσωπικα ειχα τετοια απορια που μετρησα (γεμισμα με γεμισμα) το τριπ κομπιουτερ ωστε να σιγουρευτω οτι δουλευει σωστα γιατι οταν εβλεπα 4κατι στο γενικο μεσο ορο απλα δεν το πιστευα.
Οπως επισης στο πρωτο ανοιγμα που εκανα δεν πιστευα το κοντερ οταν εβλεπα με ποση ευκολια (ανοιχτος) περναγε τα 210 και απλα συνεχιζε. Αλλα και εκεινο το (καινουργιο) πορσε καγιεν S  στην εθνικη που αρχικα και επιμονα μου πεταγε φωτα λες και ημουν εμποδιο στη μεσαια λωριδα (ετσι εκανα και το πρωτο μου ανοιγμα) φανταζομαι πως ακομα θα απορει τι στο καλο εχει κατω απο το καπω του αυτο το μικρο μιατα που προσπαθουσε συνεχομενα/ανεπιτυχως να περασει στη συνεχεια.
Κατα τα αλλα το τιμονι του ειναι ακομα καλυτερο σε αισθηση, χωρις να ειμαι σιγουρος εχω την εντυπωση πως η μπροστινη αναρτιση ειναι ακομα ποιο καλα "βιδωμενη" στην ασφαλτο σε τετοιο μαλιστα σημειο που να θελει προσοχη η ουρα γιατι προβλεψιμα μεν αλλα πεταγεται δε πανευκολα και με το παραμικρο.
Η αναρτιση νομιζω πως ειναι λιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο πιο σφιχτη.
Τα εξαιρετικα ρεκαρο που σε κανουν "ενα" με το αμαξωμα μου θυμιζουν οτι πρεπει να αδυνατισω γιατι εχω παχυνει/ανοιξει σε διαστασεις :lol: 
Το εξαιρετικο ηχοσυστημα (ηδιο με πριν) με τα μποζε και το σαμπ γουφερ αλλα και ολες οι αλλες ανεσεις που προσφερει η συγχρονη τεχνολογια αλλα και τα απιστευτα φωτα LED φωτα που κανουν τη νυχτα-μερα χωρις να τυφλωνουν/κουραζουν τους αλλους οδηγους, με εξεπληξαν θετικα οταν μετα απο 16 ωρες οδηγιση (στασεις μονο για τουαλετα και ανεφοδιασμο) δεν ειχαμε πιαστει και περα απο τη αναμενομενη κουραση πραγματικα μετατρεψανε το ταξειδι (συνεχομενα ανοιχτος) σε μια αξεχαστη απολαυση.
Ακομα εχω ενα ηλιθιο χαμογελο στην ασχημοφατσα μου ενθυμουμενος τη χαρα και οδηγικη απολαυση που μου προσεφερε αυτο το μικρο αμαξακι.
unquote:

Ειχα νευριασει με τη Μαζντα οταν εμαθα πως λιγο καιρο αφου αγορασα το ND1 θα βγει ND2 που θα εχει ακριβως τις βελτιωσεις που σκοπευα μονος μου να κανω στο ND1 και σιγουρα δεν χαρηκα καθολου που με αυτα και αυτα εχασα σχεδον ενα 10ρικο και εμεινα ποσο καιρο χωρις (αληθινο) αμαξι. Απο την αλλη ομως ολα ξεπεραστηκαν/ξεχαστηκαν οταν βρεθηκα πισω απο το τιμονι του ND2...


Αποσυνδεδεμένος mechanic

  • 1st Gear
  • *
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: Άντρας
Απ: ND2 G184 Revolution top
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 06, 2019, 12:52:48 μμ »
Επισης να προσθεσω πως αν και δεν εχω οδηγισει το 15αρι, δια την εις ατοπον απαγωγη ομως μπορω να πω οτι αν το εχεις στο φασμα 5-7κατι μονο αργο δεν μπορεις να το πεις...
Οσον αφορα οποιον θελει το κατι παραπανω, το περηφιμο προγραμματακι της BBR χωρις καμια αλλη αλλαγη.
Μια λιγο κοντυτερη μεταδοση ή εναλακτικα εστω την φθηνη ενδιαμεση επιλογη το να βαλει κανεις το 194-45  R16 (αντι 50αρι προφιλ) ελαστικων ειναι οτι πρεπει οσον αφορα το να βοηθησει να "σπαει" πιο ευκολα η προσφυση των πισω ελαστικων και να παιζει καπιος με την υπερστροφη ισχυος.
Σιγουρα υπαρχουν και οι υπερπληρουμενες λυσεις (200κατι ιπποι απο το 15αρι κλειστο μοτερ αν θυμαμαι καλα) αλλα ταπεινη μου γνωμη δεν το συνιστω. Καθως ειναι καλυτερα να παει καποιος στην επιλογη ενος μεταχειρησμενου 2λτ.
Καθως δεν ειναι μονο η παραγομενη δυναμη.
Παιδια με πασα ειληκρηνεια σας λεω πως (ειδηκα) οχι σε φρεσκια ασφαλτο στο 2λτ δεν μπορεις να παρεις το 100% του κινητηρα χωρις να σπηνιαρουν οι τροχοι. Ωραια η αλογολαγνια δεν αντιλεγω, αλλα η δυναμη θελει σεβασμο και φυσικα ικανοτητες (το δευτερο δυστηχως δεν το εχω :oops[1]: )  τουλαχιστο οχι με το ΕΣΠ απενεργοποιημενο και ας εχει μπλοκε απο τη μανα του.
Απο μια (καθαρα Μαζντα) αποψη το 15αρι μοιαζει πιο λογικη επιλογη. Καθως το ND εξελιχθηκε με βαση την ροπη/ιπποδυναμη του 1,5
Στο 2λτ μοτερ ερχεται στα "ορια του"...
Δεν ειναι "επικυνδηνο" αλλα βρισκεται ηδη στα ορια του οκ, κατι που (διορθωστε με παρακαλω αν κανω λαθος) δεν συνεβαινε στο NC οπου το αμαξωμα ηταν για πολλυ παραπανω δυναμη απο οτι εβγαινε σε στοκ μορφη.
Αυτο το αναφερω σαν μια ταπεινη γνωμη για οποιο παιδι σκεφτεται για ND
Μην "ψαρωνετε" με τις ιπποδυναμεις... το ND δεν ειναι η συνεχεια του NC καμια σχεση... στην πραγματικοτητα ειναι (με ολα τα θετικα και αρνητικα) ενα ΝΑ και ετσι κρινετε το.
Πιθανοτατα να κανω λαθος αλλα αυτο ειναι μεχρι στιγμης το συμπερασμα που εχω καταληξει, σιγουρα οταν με το καλο βρεθουμε απο κοντα και οσοι εχετε "χερια" οδηγωντας το μπορειτε να κρινετε και να συμπερανετε αν εχω δηκιο ή αδικο σε αυτη τη σκεψη.